nope preventieve behandelingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan waren er minder botoxbehandelingen geweest
in een heul heul groot huisquote:
Mooi zo, ga ik die allemaal ingooienquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef MargrietV het volgende:
Flip heeft alleen maar ruitjesoverhemden
ist deutsch jawollquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef MargrietV het volgende:
Flip heeft alleen maar ruitjesoverhemden
Dank is groot, maar kan niet over al op letten of lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het al uitgebreid over gehad, naast de golf baan in Lelystad...
Hey, dat is Eric!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
servio's achterban is wel leeg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Fenneke!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook al gezegd alleen met vrouwen te klikken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft echt geen enkele klik met een van de mannen hè?
En rechts van Eric twee lege servio plaatsenquote:
Neeh duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Alleen met die ene in de spiegelquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nope, daarom Jo weg, hij jankend weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nee, en hij doet er ook geen moeite voor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
klikken? dat klinkt ook al zo duits....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij heeft ook al gezegd alleen met vrouwen te klikken...
Het klinkt als een woord dat Alex zou gebruiken... ohw wacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
klikken? dat klinkt ook al zo duits....
Ah leuk, Fenneke en Eer voor Geer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Staat hem leuker dan dat magerequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, is dat DGK-Eric? Die heeft er wat kilootjes bij... Ik herkende hem niet.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Spezial gemacht für Herr Überdturmbahnführer von Flip Commandant.
Helemaal mee eens!quote:
also also alsoquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Spezial gemacht für Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandant.
Eensch.quote:
Dan is het gezegde waar. Mannen worden knapper als ze ouder wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, is dat DGK-Eric? Die heeft er wat kilootjes bij... Ik herkende hem niet.
Ik zie Alex erbij staan, geef die knul een fristie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Nobodies het volgende:
Al die mannen buiten, met een biertje erbij zou je bijna het gevoel krijgen dat ze mannen zijn.
mannen wel he?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan is het gezegde waar. Mannen worden knapper als ze ouder worden
dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan is het gezegde waar. Mannen worden knapper als ze ouder worden
Die staan nog voor de spiegel ......quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie Alex erbij staan, geef die knul een fristie.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even mededeling van huishoudelijke aard.
Ik heb de kluisbedragen n.a.v. misgokken Monique al aangepast voor de volgende OP.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb de kluisbedragen n.a.v. misgokken Monique al aangepast voor de volgende OP.
doe is nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Mylene het volgende:
Eindelijk hopelijk die gluiperd van een Gerard het huis uit.
die rode knop snap ik dus geen zak vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef scooby-doo het volgende:
Kut UPC.
Telkens staat dat ding weer op interactief door dat stemmen met de rode knop
Dream on!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Mylene het volgende:
die ligt nog achter de bankquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef MargrietV het volgende:
Joanna haar moeder nog niet in studio gesignaleerd?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef MargrietV het volgende:
Joanna haar moeder nog niet in studio gesignaleerd?
Waarom heb je toch zo'n hekel aan Gerard? Hij is de enige normale in dat hok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Mylene het volgende:
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft een afschuwelijk overhemd aan met zo'n hoge 3 of 4 knoops boord.
heel makkelijk, daar druk je op en dan mag je voor 2500 proberen een geheim te radenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die rode knop snap ik dus geen zak van
Goeie poeier!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
ook goedenavondquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef evaxsis het volgende:
Goeie avond ik kom net pas binnen.
Ik heb een wat euro's aan Gerard besteed want ik vind hij is de moeite waard! (hoe naïef van mij)
Net op tijd voor de live show spannend
De tv gaat automatisch op interactief staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die rode knop snap ik dus geen zak van
Ik heb al een opzetje voor m'n neus. Die ga ik tijdens de live wel plussen en minnen, dus na de live pas ik het weer aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en dan worden er vanavond kluisen gewisseld
ha mooi, dat kan hier dus niet. heb geen int tvquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
De tv gaat automatisch op interactief staan.
Links boven in het scherm staat "DRUK OP ROOD" OM TE STEMMEN Als je daar op drukt, kun je stemmen op je favoriet.
Wordt vervolgens wel geld op de rekning bijgeteld
Kan ook alleen bij UPCquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ha mooi, dat kan hier dus niet. heb geen int tv
maar wel een rode knop dus
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Annelies-G het volgende:
Krijg nou tieten, mijn man heeft gestemd op Gerard
goeie man heb jij maar ik WIL geen tietenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Annelies-G het volgende:
Krijg nou tieten, mijn man heeft gestemd op Gerard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |