Heh, ik dacht meteen aan deze...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk als de middelste naar het toilet moet
Genomineerd: GERARD en Servio... I rest my case.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
ja, ze kan weer een weekje voortquote:
doe isssssssssssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze zo... Mams van Joanna in de uitzending de Rotterdams dumpramp laten vertellen?
lijkt me een goed planquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze zo... Mams van Joanna in de uitzending de Rotterdams dumpramp laten vertellen?
Volledig mee eens, Joan had al opgegeven maar werd door de anderen gedwongen weer vast te gaan, maar Joan had toch geen nominatie gehad, hooguit -500 Eurie uit kluis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
Stem van Mammajo; Joanna, dennis heeft je gedumpt, niet huilen meid dat willen we niet
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten kindquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
Stem van Mammajo; Joanna, dennis heeft je gedumpt, niet huilen meid dat willen we niet
ik denk dat het zand van haar Zen-tuintje dan alle kanten op vliegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Anyhoe, let the Queen go and let the President stay !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten
Je bent normaalgesproken altijd zo kritisch op de produktie en programmamakers, en terecht. Je loopt nu gewoon je pik achterna.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef akveor het volgende:
deel2
Genomineerd: GERARD en Servio... I rest my case.
"En een fans dat we nu hebben, allemaal bellen ze me op, tja ik had het dan ook op Twitter vermeld he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
met bon en ruilmogelijkheid binnen 8 dagen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten kind![]()
gewoon, omdat het mag van mammiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
met bon en ruilmogelijkheid binnen 8 dagen....
ja moeten ze de haren voortaan zelf doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
ze zullen hem nog in het huis gaan missen
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhhquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
"En een fans dat we nu hebben, allemaal bellen ze me op, tja ik had het dan ook op Twitter vermeld he.
Lekker veel klanten voor TOFS, Fokkers!, ja dat zijn je fans!"
Daar dacht ik net ook aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
ze zullen hem nog in het huis gaan missen
en weer 10 sec. sneller dan ikquote:
gofferquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Sjalalamantha het volgende:
tweet rond 17.00 van @secretstory
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim vna Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
doorgestoken kaart...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhh
denk ze in de woonkamer iets aan het klaarmaken zijn voor de livequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik val net pas binnen, waarom een SL? Ze zitten toch allemaal in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Toverheks het volgende:
zal best dat haar van Sharon willen hebben mooie kop hoor
dat is zodat wij maar op 2 streams hetzelfde zien ipv op 4quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik val net pas binnen, waarom een SL? Ze zitten toch allemaal in de slaapkamer?
ze moesten de rode bank toch makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
denk ze in de woonkamer iets aan het klaarmaken zijn voor de live
en de rest zit met chronische diarhee op de wc, komt zeker van alle dagen kip etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhh
Lachen toch? Ik heb nog nooit zoveel stumperigheid gezien. Maar dat zou betekenen dat Geer blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Sjalalamantha het volgende:
tweet rond 17.00 van @secretstory
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim vna Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
doorgestoken kaart...
Hallo BQ, dit hele programma is een farce. Het is zo'n puinhoop dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen laat staan druk om maak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent normaalgesproken altijd zo kritisch op de produktie en programmamakers, en terecht. Je loopt nu gewoon je pik achterna.![]()
OnTopic: Aaf föhnt heur haar.
quote:
vind ik juist zo goed bij haar staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
echt zonde dat sharon die pony heeft laten knippen, als ze haar haar opzij had gedaan, was tien keer mooier geweest. een pony is zo uit
nou de halve wereld loopt weer met een pony ...dus t is weer in opkomstquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
echt zonde dat sharon die pony heeft laten knippen, als ze haar haar opzij had gedaan, was tien keer mooier geweest. een pony is zo uit
Hoi Roevka, ik voel je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef akveor het volgende:
Hallo BQ, dit hele programma is een farce. Het is zo'n puinhoop dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen laat staan druk om maak.
ONTopic: Aaf zet haar föhn uit omdat de stem spreekt. Aaf zet de föhn weer aan.
quote:
Juist, en waarom is er niet een van Geer of Joanna?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
wat ik me oprecht afvraag, waarom steeds reklamefilmpje van Karim
echt al weken ze zullen toch wel meer filmpjes hebben liggen op de plankquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Juist, en waarom is er niet een van Geer of Joanna?
Omdat zn schatje een gouden prijs heeft gewonnen? :pquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef danilel het volgende:
[..]
of flipper!
Schat, prijs, goud.....
ik heb nooit reclame op de streamsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt al weken ze zullen toch wel meer filmpjes hebben liggen op de plank
Hee die is champagne kleurig en van Triumph denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom vertellen 'de stylisten van het huis' Shoron niet dat je onder een zwart hemdje een zwarte bh hoort te dragen? Nu zo'n lelijk wit moeke ding.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef TWP het volgende:
[COS#711] waar markvanrinsum geen TT's kan verzinnen
Ja! Erger kan toch niet!?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hee die is champagne kleurig en van Triumph denk ik
Zo ken je wel zien dat ze een BH aan heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom vertellen 'de stylisten van het huis' Shoron niet dat je onder een zwart hemdje een zwarte bh hoort te dragen? Nu zo'n lelijk wit moeke ding.
Omdat ze het huis uit moet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
hij vond mijn topic titel gewoon leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef TWP het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef TWP het volgende:
gerard heeft toch niet zo gek veeel meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef shomila het volgende:
Aafke zegt misschien mag er vanavond iemand drukken.
Gerard dus eruit geld willen ze in het huis houden, want er komen geen clues voor Servio.
Na tig x refreshen deed die het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Gerard heeft daarstraks geld met een missie verdient.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gerard heeft toch niet zo gek veeel meer
hebben ze dat nu pas doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim en LAura over Jo:
L: Ze kan niet tegen de lucht van pannenkoeken maar wel van poffertjes en crepes.
K: Ja, het is een bijzondere meid. Ze mag zich wel leren aanpassen.
L: Wij moeten ons steeds aan haar aanpassen.
K: Ja... ze echt echt bijzonder
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Na tig x refreshen deed die het weldankuuuuuu
is al opgelostquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef danilel het volgende:
Iets mis met de spixbrowsers?
Krijg deze melding
[ afbeelding ]
nee sst is overbelastquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef danilel het volgende:
Iets mis met de spixbrowsers?
Krijg deze melding
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Wilma van Fred F loopt er ook rond, oh nee het is Aafke
doe is BAMBAM bij JO danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Wilma van Fred F loopt er ook rond, oh nee het is Aafke
Goed punt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachen toch? Ik heb nog nooit zoveel stumperigheid gezien. Maar dat zou betekenen dat Geer blijft.![]()
![]()
wist ik niet, gemist dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Gerard heeft daarstraks geld met een missie verdient.
Bijzonder! Hahahaha!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim en LAura over Jo:
L: Ze kan niet tegen de lucht van
pannenkoeken maar wel van poffertjes en crepes.
K: Ja, het is een bijzondere meid. Ze mag zich wel leren aanpassen.
L: Wij moeten ons steeds aan haar aanpassen.
K: Ja... ze echt echt bijzonder
Heeft ze toch geluisterdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon trekt nu een zwart met blauwe bh aan...
Beter gaat ie een keer los tegen Jo want ze zal hem toch blijven nomineren dus waarom zou hij zich inhouden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Bijzonder! Hahahaha!
Hij houd het netjes maar volgens mij aks hij zich zou laten gaan..
Geld ook voor Sharonquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef knagsje het volgende:
joan doe je zender goed......de stem in slaap gevallen?
Idd! Maar dan wel recht in haar gezicht! Niet tegen Laura.. Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Beter gaat ie een keer los tegen Jo want ze zal hem toch blijven nomineren dus waarom zou hij zich inhouden.
dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Misiuuu het volgende:
Jezus wat staat de stem hard! Schrok me dood..
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Misiuuu het volgende:
Jezus wat staat de stem hard! Schrok me dood..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Alex en Laura worden echt steeds meer een stelletje he..
voorhoofd kan ik nog wel hebben, maar dat van dat hol....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
en met dat mes ook net zijn holhaar
Erg hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Alex en Laura worden echt steeds meer een stelletje he..
hij is gewoon een stakkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik erger me echt kapot aan Alex , echt aan alles, wat ie zegt, hoe hij doet.. wat is dat toch?
dat heb ik met Jo, dat wentquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik erger me echt kapot aan Alex , echt aan alles, wat ie zegt, hoe hij doet.. wat is dat toch?
quote:secretstorynl Secret Story NL
@jtvk @qderozario @xxMarjonxx mocht Gerard blijven na de liveshow, dan zou Aafke kunnen drukken #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply ŧ secretstorynl Secret Story NL
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim van Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Heb ik ook echt met Jo en met Servio toen hij nog praten nu nog steeds bij de twee zinnen per dag die hij zegt..quote:
Dat heb ik nou met Monique! Als ik haar zie wordt gewoon sagarijnig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
s ie wat zegt is het een heel verhaal op gelijke dramtoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
O, met dat mokkel heb ik het ook, maar had ik nu even niet op beeld. Maar dan kijk/ luister ik naar die lui in de keuken, en dan komt alex er weer bij. Dan denk ik; flikker toch eens op kneus.quote:
En laten we maar niet beginnen over zijn stalkerigheid en versiertrucs... die het woord versiertruc niet eens waardig zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O, met dat mokkel heb ik het ook, maar had ik nu even niet op beeld. Maar dan kijk/ luister ik naar die lui in de keuken, en dan komt alex er weer bij. Dan denk ik; flikker toch eens op kneus.
Goeieavond allemaal!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
die ken ik nie deze ?quote:
speciaal voor Jo die egt fakkin nooit roze draagtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Misiuuu het volgende:
Gerard hip bloesje! Hahah! Lekker fel!
is gerard zn lievelingskleur. fuksiaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
speciaal voor Jo die egt fakkin nooit roze draagt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Goeieavond allemaal!!!
Heb ik ook...hij probeert iemand te zijn die hij niet is en NOOIT wordt, dat maakt
hem lachwekkend![]()
![]()
Je bent een gigant markiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die ken ik nie deze ?
[ afbeelding ]
????
Hij mag niet weg...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Tof, Geer neemt nu alvast afscheid, omdat dat in 30 sec nooit lukt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef scooby-doo het volgende:
Die Gerard blijft spelen.
Neemt nu al afscheid.
Dat zeg ik....Gamma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Tof, Geer neemt nu alvast afscheid, omdat dat in 30 sec nooit lukt.
die heeft een angstpsychose voor allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef Niki.P het volgende:
Iemand al opgevangen waarom Jo bang is voor pannenkoeken..
Als ie morgen een late-night-show krijgt, mag ie van mij vanavond vertrekken.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Goeieavond allemaal!!!
Heb ik ook...hij probeert iemand te zijn die hij niet is en NOOIT wordt, dat maakt
hem lachwekkend![]()
![]()
Oh..quote:
Bang voor Pannekoeken??quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef Niki.P het volgende:
Iemand al opgevangen waarom Jo bang is voor pannenkoeken..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mama Bong! Wat een wijze woorden!
Ben benieuwd...quote:Word De Stem
24 maart om 19.31
Vanaf maandag kan het!
Altijd al een keer De Stem willen spelen? Vanaf aanstaande maandag (28 maart) kan het! Net5 komt met de eerste interactieve uitzending van Secret Story. Dan kan jij zelf bepalen wat er gebeurd in het Huis der Geheimen. De deelnemers zullen tijdens de daily show rechtstreeks opdrachten vervullen die door jou bedacht worden. Stuur maandag een tweet met onze hashtag #sstnl, en wie weet wordt jou idee uitgevoerd door de bewoners. Houd onze website in de gaten voor meer informatie.
Weer een bericht vol spelfouten. Jeetje kijkt niemand dat na voor iets online wordt geknald?quote:
quote:
quote:
quote:
Kwart voor toch! Het is 10 uur afgelopen.. Maar de lijnen zijn half 10 gesloten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef Barb_ het volgende:
Die tussenstanden zeggen helaas nogal weinig, hoe laat ong. weten we wie eruit gaat? Half 10 ofzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Vultarian het volgende:
misschien kan iemand nog even de tussenstand doorgeven?
Ajax-PSV 0-0quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Vultarian het volgende:
nee er is daar niemand die de berichten op juistheid controleerd, niet de inhoud en ook niet de spellingquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weer een bericht vol spelfouten. Jeetje kijkt niemand dat na voor iets online wordt geknald?
Oke kwart voor 10, thanks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Kwart voor toch! Het is 10 uur afgelopen.. Maar de lijnen zijn half 10 gesloten!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef MargrietV het volgende:
Omdat het zo lief gevraagd wordt:
G 64%
S 36%
22.00 uur volgens mij, en die tussenstanden zeggen inderdaad helemaal nietsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef Barb_ het volgende:
Die tussenstanden zeggen helaas nogal weinig, hoe laat ong. weten we wie eruit gaat? Half 10 ofzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Het begint net als afgelopen week.....
Ben benieuwd of ze hetzelfde rotgeintje uit gaan halen....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
In de jaren 60 had mijn moeder velours overgordijnen met diezelfde bloemenprint.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Vast wel ze hebben ons al 2 weken voor de gek gehouden.. Weet wel dat ik niet ga stemmen! Ik hoop gewoon dat de vrouw van Gerard veel gaat sms'enquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Capt1caveman het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus Gerard veilig en dan opnieuw stemmen voor de resterende Servio
die lijkt me wel grappig jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk is gerard zenuwachtig, servio heeft al 2 nominaties overleefd dus die heeft zeker stemmers, hij heeft geen idee van zijn eigen populariteitquote:
die badjas was half jaar geleden een aanbieding bij de Blokker. 15 euro. Zuinigheid met beleid, bouwt luizen als kamelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
heeft laura van dr badjas een jurk gemaakt?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee, die is 10 jaar geleden overleden,
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef suzi1 het volgende:
wie mogen blijven, en wie mogen weg zegt bart
alsof er minstens 4 genomineerd zijn :s
[..]
Hahaha amateur!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Hij heeft sowieso steun van de redactie.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
tuurlijk is gerard zenuwachtig, servio heeft al 2 nominaties overleefd dus die heeft zeker stemmers, hij heeft geen idee van zijn eigen populariteit
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Tis bijna een ventquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Kijk die kuiten nou van Aafke, dat ziet er toch niet uit!?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Al die bloemenpatronen zijn van een bekende designer genaamd Morris.
Waren ze maar zo dom.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat menig man jaloers is op haar spieren! Maar bij een vrouw is het geen gezicht.quote:
kan het beter over haar hoofd trekkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Heel geslaagd dat jurkje van Laura, ze blijft het maar naar beneden trekken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso steun van de redactie.....
Een relnicht kan veel reuring in huis brengen, maar of het nog wel goed kan komen met Stervio weet ik niet.....
Zie liever dat ze nu voor Gerard kiezen, maar da maar afwachten...
ik zie geen verschil sorryquote:
Nu die paal in dat jurkje, en dan kan ik zeker een keuze maken.....quote:
Het huis hangt van logica aan elkaar.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef scooby-doo het volgende:
Gaan het vuur doven met drinkwater.
ja die laura een deftig kurt rokje vandaagquote:
Dat zou ik ook wel willen weten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
goedenavond!
en is er vanavond weer een held die Net5 gaat streamen ???
En net zo'n waarheid als haar zogenaamde slaapwandelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Bang voor Pannekoeken??
da's erg zeg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nu zie ik het verschil.
Alex heeft Laura over dat hekje getrapt.
hahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nu zie ik het verschil.
Zou ie het dan toch leren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nu zie ik het verschil.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nu zie ik het verschil.
me 2, ik heb kwaliteit ook al lang niet meer online gezien!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef little_me het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten?
i hope so !!
een keer goed bukken en je kan haar amandelen zien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die laura een deftig kurt rokje vandaag
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een keer goed bukken en je kan haar amandelen zien.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Op tv toch constant een muziekje overal onder....
Paul zei het al: Muziek ergens onder monteren betekend dat je niets te melden hebt...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Nobodies het volgende:
Aafke ziet er ook echt niet uit in die kleren
ik heb ook altijd muziek aan staan onder de stream, wil dat iets zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Paul zei het al: Muziek ergens onder monteren betekend dat je niets te melden hebt...
volgens mij hadden ze zelfs andere muziek geplakt onder de uitzending van de love avond dat er maar 3 nrs waren in de randomlistquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Eensch.
Ze mag ze van mij wel uit doen.
niet veel geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ook altijd muziek aan staan onder de stream, wil dat iets zeggen
Hahahaha, weer dezelfde gedachte op het zelfde moment!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Nobodies het volgende:
Uitzondering op de regel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ook altijd muziek aan staan onder de stream, wil dat iets zeggen
Daar zijn we al langer achter dan vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha, weer dezelfde gedachte op het zelfde moment!
Doet Laura toch al?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna zou het continu uitbuiten als ze zo'n lijf als Laura had.
dat dussssquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Is wel een heel lief compliment van haar hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan waren er minder botoxbehandelingen geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Is wel een heel lief compliment van haar hoor.
ik denk dat ik vind dat hun niks te melden hebben dus zelf de muziek maar aan zetbquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel?
Kan ook zeggen dat je niets te melden hebt, maar dat klopt ook niet helemaal...
Laura moet haar nu op haar knieën bedanken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Leuke boodschap, maar toch zou ik de boodschapper afschieten voor de zekerheid....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef angeljacky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |