doe is BAMBAM bij JO danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Wilma van Fred F loopt er ook rond, oh nee het is Aafke
Goed punt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachen toch? Ik heb nog nooit zoveel stumperigheid gezien. Maar dat zou betekenen dat Geer blijft.![]()
![]()
wist ik niet, gemist dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Gerard heeft daarstraks geld met een missie verdient.
Bijzonder! Hahahaha!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim en LAura over Jo:
L: Ze kan niet tegen de lucht van
pannenkoeken maar wel van poffertjes en crepes.
K: Ja, het is een bijzondere meid. Ze mag zich wel leren aanpassen.
L: Wij moeten ons steeds aan haar aanpassen.
K: Ja... ze echt echt bijzonder
Heeft ze toch geluisterdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon trekt nu een zwart met blauwe bh aan...
Beter gaat ie een keer los tegen Jo want ze zal hem toch blijven nomineren dus waarom zou hij zich inhouden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Bijzonder! Hahahaha!
Hij houd het netjes maar volgens mij aks hij zich zou laten gaan..
Geld ook voor Sharonquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef knagsje het volgende:
joan doe je zender goed......de stem in slaap gevallen?
Idd! Maar dan wel recht in haar gezicht! Niet tegen Laura.. Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Beter gaat ie een keer los tegen Jo want ze zal hem toch blijven nomineren dus waarom zou hij zich inhouden.
dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Misiuuu het volgende:
Jezus wat staat de stem hard! Schrok me dood..
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Misiuuu het volgende:
Jezus wat staat de stem hard! Schrok me dood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |