Heh, ik dacht meteen aan deze...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk als de middelste naar het toilet moet
Genomineerd: GERARD en Servio... I rest my case.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
ja, ze kan weer een weekje voortquote:
doe isssssssssssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze zo... Mams van Joanna in de uitzending de Rotterdams dumpramp laten vertellen?
lijkt me een goed planquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze zo... Mams van Joanna in de uitzending de Rotterdams dumpramp laten vertellen?
Volledig mee eens, Joan had al opgegeven maar werd door de anderen gedwongen weer vast te gaan, maar Joan had toch geen nominatie gehad, hooguit -500 Eurie uit kluis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
Stem van Mammajo; Joanna, dennis heeft je gedumpt, niet huilen meid dat willen we niet
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten kindquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
Stem van Mammajo; Joanna, dennis heeft je gedumpt, niet huilen meid dat willen we niet
ik denk dat het zand van haar Zen-tuintje dan alle kanten op vliegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Anyhoe, let the Queen go and let the President stay !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten
Je bent normaalgesproken altijd zo kritisch op de produktie en programmamakers, en terecht. Je loopt nu gewoon je pik achterna.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef akveor het volgende:
deel2
Genomineerd: GERARD en Servio... I rest my case.
"En een fans dat we nu hebben, allemaal bellen ze me op, tja ik had het dan ook op Twitter vermeld he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |