quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Alex en Laura worden echt steeds meer een stelletje he..
voorhoofd kan ik nog wel hebben, maar dat van dat hol....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
en met dat mes ook net zijn holhaar
Erg hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Alex en Laura worden echt steeds meer een stelletje he..
hij is gewoon een stakkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik erger me echt kapot aan Alex , echt aan alles, wat ie zegt, hoe hij doet.. wat is dat toch?
dat heb ik met Jo, dat wentquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik erger me echt kapot aan Alex , echt aan alles, wat ie zegt, hoe hij doet.. wat is dat toch?
quote:secretstorynl Secret Story NL
@jtvk @qderozario @xxMarjonxx mocht Gerard blijven na de liveshow, dan zou Aafke kunnen drukken #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply » secretstorynl Secret Story NL
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim van Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Heb ik ook echt met Jo en met Servio toen hij nog praten nu nog steeds bij de twee zinnen per dag die hij zegt..quote:
Dat heb ik nou met Monique! Als ik haar zie wordt gewoon sagarijnig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
s ie wat zegt is het een heel verhaal op gelijke dramtoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
O, met dat mokkel heb ik het ook, maar had ik nu even niet op beeld. Maar dan kijk/ luister ik naar die lui in de keuken, en dan komt alex er weer bij. Dan denk ik; flikker toch eens op kneus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |