Lachen toch? Ik heb nog nooit zoveel stumperigheid gezien. Maar dat zou betekenen dat Geer blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Sjalalamantha het volgende:
tweet rond 17.00 van @secretstory
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim vna Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
doorgestoken kaart...
Hallo BQ, dit hele programma is een farce. Het is zo'n puinhoop dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen laat staan druk om maak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent normaalgesproken altijd zo kritisch op de produktie en programmamakers, en terecht. Je loopt nu gewoon je pik achterna.![]()
OnTopic: Aaf föhnt heur haar.
quote:
vind ik juist zo goed bij haar staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
echt zonde dat sharon die pony heeft laten knippen, als ze haar haar opzij had gedaan, was tien keer mooier geweest. een pony is zo uit
nou de halve wereld loopt weer met een pony ...dus t is weer in opkomstquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
echt zonde dat sharon die pony heeft laten knippen, als ze haar haar opzij had gedaan, was tien keer mooier geweest. een pony is zo uit
Hoi Roevka, ik voel je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef akveor het volgende:
Hallo BQ, dit hele programma is een farce. Het is zo'n puinhoop dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen laat staan druk om maak.
ONTopic: Aaf zet haar föhn uit omdat de stem spreekt. Aaf zet de föhn weer aan.
quote:
Juist, en waarom is er niet een van Geer of Joanna?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
wat ik me oprecht afvraag, waarom steeds reklamefilmpje van Karim
echt al weken ze zullen toch wel meer filmpjes hebben liggen op de plankquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Juist, en waarom is er niet een van Geer of Joanna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |