met bon en ruilmogelijkheid binnen 8 dagen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je thuis komt, dan krijg je gewoon weer nieuwe tieten kind![]()
gewoon, omdat het mag van mammiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
met bon en ruilmogelijkheid binnen 8 dagen....
ja moeten ze de haren voortaan zelf doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
ze zullen hem nog in het huis gaan missen
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhhquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef danilel het volgende:
[..]
"En een fans dat we nu hebben, allemaal bellen ze me op, tja ik had het dan ook op Twitter vermeld he.
Lekker veel klanten voor TOFS, Fokkers!, ja dat zijn je fans!"
Daar dacht ik net ook aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
ze zullen hem nog in het huis gaan missen
en weer 10 sec. sneller dan ikquote:
gofferquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Sjalalamantha het volgende:
tweet rond 17.00 van @secretstory
Aafke zit op het goede spoor mbt het geheim vna Gerard. Gaat ze morgen drukken? #sstnl
doorgestoken kaart...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhh
denk ze in de woonkamer iets aan het klaarmaken zijn voor de livequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik val net pas binnen, waarom een SL? Ze zitten toch allemaal in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Toverheks het volgende:
zal best dat haar van Sharon willen hebben mooie kop hoor
dat is zodat wij maar op 2 streams hetzelfde zien ipv op 4quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik val net pas binnen, waarom een SL? Ze zitten toch allemaal in de slaapkamer?
ze moesten de rode bank toch makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
denk ze in de woonkamer iets aan het klaarmaken zijn voor de live
en de rest zit met chronische diarhee op de wc, komt zeker van alle dagen kip etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
en hoe snik heten al mijn fans dan mammie?? UHhhhh roevka en pearlbitch.....en en en uuhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |