quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, je hebt gewoon smaak. Je hebt ook een hekel aan Jo.
Oh dan ga ik nog ff door met stemmen, ben zo terugquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze laten WEER geen tussenstand zien nu......
ziet er fout uit
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Fennekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kelderen de kijkcijfers nog verderquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef willllll het volgende:
als gerard niet blijft wordt het nog saaier in het huis
Je bent juist een man naar mijn hart als je voor Geer bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit ik dan als man Geer aan te prijzeni am not gay let gerard stay
ff een smsje idd voor gerard gestuurd. had ik nog niet gedaan. Van 1 smsje word ik niet armquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dan ga ik nog ff door met stemmen, ben zo terug
zou ze sierenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen ze "achter" nu filmpje terugkijken van Mo en de plaatjes en toegeven dat ze veel meer goed had?
Hey, breien is echt fakking hip hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja als je ziet hoeveel zendtijd miss aandachtshoer op de streams krijgtEcht alles wat zij doet moet gestreamd worden
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwende nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.
wil je me nummerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent juist een man naar mijn hart als je voor Geer bent
Een sjaal vor de stem tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey, breien is echt fakking hip hoor.![]()
....
Bijzonderquote:
ah vandaar dat ik het niets aan vindquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey, breien is echt fakking hip hoor.![]()
....
En ze zat naast onze DGK_Eericquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Fennekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan ben je een ware FOK!ker...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatIk ben niet echt op mijn mondje gevallen namelijk. Wat ik hier zeg zou ik irl ook zo tegen dr zeggen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatIk ben niet echt op mijn mondje gevallen namelijk. Wat ik hier zeg zou ik irl ook zo tegen dr zeggen
hahahah lees af en toe mee zit streamverslag te tikken hahahaahquote:
hey je naam staat verkeerd...........gaymequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Gamey het volgende:
[..]
Bijzonder
Arrogante
Alles beinvloedende
Sukkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |