De op stervennadeaudzijnde bingohoer komt storenquote:
voor het kijken naar streams mag Gerard blijven, al denk ik echt dat Servio mag blijven, weet niet gevoel he, misschien zit hij er met een clausule in van ik blijf tot het einde.quote:
Nu moeten ze dit ff vertellen aan Jo in de geheime kamer, en dan hopen op een losgeslagen Jo in gedrag, spraak en sex!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
En ja hoor word is out...http://www.telegraaf.nl/p(...)riend__.html?cid=rss
Gewoon vanavond in de live-showquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Nu moeten ze dit ff vertellen aan Jo in de geheime kamer, en dan hopen op een losgeslagen Jo in gedrag, spraak en sex!
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor het kijken naar streams mag Gerard blijven, al denk ik echt dat Servio mag blijven, weet niet gevoel he, misschien zit hij er met een clausule in van ik blijf tot het einde.
ik geloof geen ene malle moer van al die % want het is vaak bewezen dat ze natte vinger werk maar alles al op papier hebben staan
Dit dus! Irritant wijf die Jo met haar pin-up gelul.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg!! Die zou ik meppen met dat irritante gefrummel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
Jo haat de geur van pannenkoeke, ja jo wij haten jou
nee hoor, Joanna gaat winnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
ik vind sharon ook prachtigquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef markvanrinsum het volgende:
joanna vindt het prachtig
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou nog eenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef MargrietV het volgende:
waarom steeds weer die tietenparade. Werkelijk nergens voor nodig!
ze voegen eigenlijk allemaal weinig toe al vind ik Karim en Gerard wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.
Daarbij iedereen is hier zo obsessief en hatelijk naar Joannatoe dat ik bijna begin te hopen dat Gerard weg moet. En om eerlijk te zijn zoveel voegt hij ook niet toe. Net als Servo btw.
prachtig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef akveor het volgende:
Mooie complimenten van Joanna![]()
(Zal wel niemand gehoord hebben).
Joanna is gewoon tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.
Daarbij iedereen is hier zo obsessief en hatelijk naar Joannatoe dat ik bijna begin te hopen dat Gerard weg moet. En om eerlijk te zijn zoveel voegt hij ook niet zo veel toe. Net als Servo btw.
Best wel jammer dat ze die halve tsunami heeft opgedronken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef Darklight het volgende:
Ze is leuker dan die andere wijven bedoel ik
Nietus!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef delfse het volgende:
SST's Joanna gedumpt door vriend van onze redactie
AMSTERDAM - Terwijl Joanna in Portugal is en nietsvermoedend meedoet aan Secret Story heeft haar vriend een punt gezet achter hun relatie.
Joanna Op de twitter van Secret Story is te lezen: 'We hopen dat het allemaal de moeite waard is voor Joanna! Afgelopen maandag heeft de moeder van haar vriend al Joanna haar spullen uit het huis van haar en haar vriend gehaald en al haar spullen bij de moeder van Joanna gedropt. So Joanna keep on going!!'
Al vaker werd duidelijk dat het niet koek en ei was tussen Joanna en haar voormalige lover. Aan medebewoners vertelde ze over haar jaloerse vriend. Ze wilde hem vooral laten weten dat hij haar kan vertrouwen.
Die moeite lijkt nu verspild. Joanna is weer vrijgezel.
0
Als je cossen terugleest, liggen ze altijd...........behalve tijdens de uitzendingenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef SIRA het volgende:
Liggen Laura en Alex nou nog op bed? Vandaag alleen beetje meegelezen hier, maar volgens mij zijn ze niet veel uit bed geweest. Word je toch stront en stront ziek van van die twee.
Als vanaaf Geer naar huis gaat houdt het voor mij wel op, dan zit je echt alleen naar slapende mensen te kijken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.
Nee. Zij heeft getekend voor deelname. Regel is, geen contact met de buitenwereld (tenzij aangeboden door de stem). Pech voor haar. Toch een kutwijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.
YEP, Geer weg, ik weg!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef SIRA het volgende:
Liggen Laura en Alex nou nog op bed? Vandaag alleen beetje meegelezen hier, maar volgens mij zijn ze niet veel uit bed geweest. Word je toch stront en stront ziek van van die twee.
Als vanaaf Geer naar huis gaat houdt het voor mij wel op, dan zit je echt alleen naar slapende mensen te kijken.
dat dusssssssssss maar akveor snap dat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef Flashbox het volgende:
Extra lange Secret Story avond op Net5!
24 maart om 17.25
Moet Servio of Gerard het Huis der Geheimen verlaten?
Vanaf 19:30 uur kun je vanavond weer extra lang genieten van Secret Story op Net5. Tussen 19:30 en 20:30 uur is er eerst de daily show met Bart Boonstra op de buis. In deze uitzending zie je de afloop van de vuurkorfmissie, dat Karim boodschappen mag doen, de handtastelijke missie van Aafke en natuurlijk de laatste dag in het Huis der Geheimen voor Gerard of Servio. Om 20:30 schakelen we over naar de liveshow waarin Renate Verbaan weer live in contact staat met de bewoners in Portugal. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Tussen 20:30 en 22:00 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Je kan dan natuurlijk wel alles live volgen op Net5.
Wat denken ze nu zelf, dat ze lekker de tering krijgen bij die Net5
Volgens mij heeft een user er vorige week voor gezorgd dat de live uitz. ook op het web te zien was.quote:
Ja dat weet ik wel, het gaat me meer om die zin die ze er bij schrijven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Dat was de vorige keren toch ook al zo, dat de streams offline zijn tijdens de live uitzending?
Ok, maar waarom moet Net5 dan de tering krijgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een user er vorige week voor gezorgd dat de live uitz. ook op het web te zien was.
Ik weet niet of dat vandaag ook zo is?!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef danilel het volgende:
[..]
thnx, die wou ik ook maken, maar toen kwam Faalex er voor
Ja dat wou ik dus ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Barb_ het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van de attack van Philip op Maik's zakkie?
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat dusssssssssss maar akveor snap dat niet
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopenquote:
Mooi, dan wil ik een gifje van tijd van impactquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopen
in de wereld der onbegrijpenden dan he....poepiedrolliequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeend de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
atijd wat bent?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Een stem: "Het ziet er naar uit dat jij altijd .... bent"
Philip: "Altijd toch!?"
*STREAMLOCK*
die trol kan werkelijk niks,,,,,,,,en het woord gemeend heeft ze al helemaal nooit gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeent, de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.
gaat niet goed met je Roevka.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
knip
EDIT:
Pfff twee keer knip achter elkaar is ook belachelelijk.
Joannadan maar.
Wel voor jezelf spreken hè..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Geer mag de deur niet dichtdoen van Flip ivm de pannenkoekenlucht.
Karim: mag het niet van de baas?
Geer: ik moet er gewoon om lachen.
Gewoon binnen blijven met die lucht, dapper kind die Jo![]()
Dat Jo nog niet naar buiten is gevlucht, is een wonder.
Hij is helemaal hoteldebotel van Jo, laat hem maar even.quote:
Wie zegt dat complimenten überhaupt waar moeten zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeend de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.
Waar zit ze eigenlijk?In de KvdW aan het klagen al?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lullig dat ze pannenkoeken gaan bakken terwijl ze weten dat Jo er niet tegen kan.
waar kan die trol eigenlijk wel tegen????quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Waar zit ze eigenlijk?In de KvdW aan het klagen al?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
waar kan die trol eigenlijk wel tegen????
Als Joanna een scheet laat, moet iedereen er tegen kunnen, dus doe ff normaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lullig dat ze pannenkoeken gaan bakken terwijl ze weten dat Jo er niet tegen kan.
haar eigen stemgeluid. helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:18 schreef danilel het volgende:
Als ik daar zou zitten, zou ik met mijn pannekoekluchtruikende kleren de hele tijd naast haar gaan zitten.
Ik zou ze niet wassen en deze per ongeluk in de lades van Jo's kledingkast laten verdwijnen.
Mag ik, mag ik, mag ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja, het trolletje behaagt het glibberdoosje van PB en de pretstok van roevka, helaasquote:
Altijd haar zin krijgen, altijd aandacht krijgen, altijd gelijk hebbenquote:
Hoezo controlfreak?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Altijd haar zin krijgen, altijd aandacht krijgen, altijd gelijk hebben
laat het licht maar uit dan als dat alles isquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
hallooooooooooquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Ceetje.. het volgende:
dus, ze zijn weer haartjes aan het doen, omkleden, make-uppen, doorsnee liveshowavond dus, maar nu met pannekoeken![]()
goeienavond
Ze is weer beschikbaar. Ga je haar ophalen als ze eruit moet?quote:
als je TE VEEL wil krijgen dan krijg je ook veel.............daarom al die medicijnen?quote:
dat dus en ook goeieavond allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Ceetje.. het volgende:
dus, ze zijn weer haartjes aan het doen, omkleden, make-uppen, doorsnee liveshowavond dus, maar nu met pannekoeken![]()
goeienavond
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat dus en ook goeieavond allemaal
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
Wat heeft Jo toch een lege blik in haar ogen zeg, gewoon griezelig
Da's haar standaardblik....quote:
mijn god wat een gedrocht....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Da's haar standaardblik....
Nooit gezien?
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert aan Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
Wat heeft Jo toch een lege blik in haar ogen zeg, gewoon griezelig
Wij zijn zo overduidelijk Styervio aan het haten, dat Alphonsje Waarschijnlijk geneigd is die pisnicht in huis te houden....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Mita het volgende:
Servio is zich weer onmisbaar aan het maken de slijmbal
Beetje misselijke opmerking, persoonlijk worden is not done!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert op Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaakt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wij zijn zo overduidelijk Styervio aan het haten, dat Alphonsje Waarschijnlijk geneigd is die pisnicht in huis te houden....
Huh, eruit moet? Ze laten haar toch niet los?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is weer beschikbaar. Ga je haar ophalen als ze eruit moet?
Beetje trollbui vandaag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert aan Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaakt
Er zijn hier alleen maar misselijke opmerkingen richting de bewonersquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Beetje misselijke opmerking, persoonlijk worden is not done!
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeerquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wij zijn zo overduidelijk Styervio aan het haten, dat Alphonsje Waarschijnlijk geneigd is die pisnicht in huis te houden....
ik constateer alleen maar hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert aan Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaakt
eg niet, nog lange niet nog lange niet, en ze gaat nog niet naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, eruit moet? Ze laten haar toch niet los?
mijn toestenbord weigert datquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeer
Da's waar....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar misselijke opmerkingen richting de bewoners
Is wel pijnlijk om te zien dat je het durft te proberenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is wel pijnlijk om te zien dat je het durft te proberen
Welkom op FOK! en het RLS draadje. Hier geven we Commentaar op Streams, niet op streamers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
en dat mag, daarom zijn ze ook met hun hoofd op de streams en wij nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
maar er gebeurt niet zoveel, we zien alleen maar de bewonersquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef mootie het volgende:
Commentaar op streams wordt toch wel een beetje te letterlijk genomen. Ik lees niks meer over wat er op de streams gebeurt, alleen maar commentaar op de bewoners.
Ik kan het hebben over de rode bank die dreigt te verkleuren, maar meer dan dat doet die ook weer niet.......quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef mootie het volgende:
Commentaar op streams wordt toch wel een beetje te letterlijk genomen. Ik lees niks meer over wat er op de streams gebeurt, alleen maar commentaar op de bewoners.
Hmm....... Joanna, Home alone ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef scooby-doo het volgende:
Is goed.
Gezellig hier.![]()
Servio::::GO HOME ALONE
Eenschquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar er gebeurt niet zoveel, we zien alleen maar de bewoners
Doet definitief geen pijn aan mijn ogen, moet ik meldenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
Deze ogen zijn dus NIET leeg.... en ik hou het ook gezellig speciaal voor zazoe![]()
[ link | afbeelding ]
geniet er nog even van, over een paar uur kan het niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
waarom moeten we op 4 streams naar die stervio kijken?? ik wil die vent helemaal nooit meer zien gewoon..doe ff andere streams...
Wie is dat nou??quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
Deze ogen zijn dus NIET leeg.... en ik hou het ook gezellig speciaal voor zazoe![]()
[ link | afbeelding ]
Nog een paar uurtjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
waarom moeten we op 4 streams naar die stervio kijken?? ik wil die vent helemaal nooit meer zien gewoon..doe ff andere streams...
dat mocht ze willenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wie is dat nou??
Is dat JOanne????
hallo wil je me niet zo beledigen aub???quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wie is dat nou??
Is dat JOanne????
Ze zitten met z'n alleen in de mannenslaapkamer opgesloen tot nader order.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
Een Joanna look-alikequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wie is dat nou??
Is dat JOanne????
geen idee. ik heb em niet gepostquote:
ze was net even close inh beeld en had der ogen heel mooi opgemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
En daar wordt ze nog mooier van
Kan toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
en Joan heeft weer hetzelfde blauw/zwarte trollenpakje aan
Heeft Joanne TWEE keer het zelfde aan dat kan toch niet!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
nee nee ! ik wil het niet weten...sttttttttttquote:
dat ze nog niets is gaan klagen in de kvdwquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heeft Joanne TWEE keer het zelfde aan dat kan toch niet!!
ze moeten het werkelijk waar verbieden!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nu loopt ze volgens eigen zeggen dus voor lulquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan toch niet?
Heeft ze niets nieuws meer dan?
Schande!
Waarom niet...Rokje staat leuk, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
had mamie het te druk om wat anders langs te brengen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nee ! ik wil het niet weten...stttttttttt
Haar staat ook werkelijk alles...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
ah, dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard merkt op dat Cohen is gefotografeerd in een poppenkast
eh, joanna's eigen woorden: je kunt op TV niet twee keer hetzelfde aan, da's not done1quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Waarom niet...Rokje staat leuk, toch?
Hebben jullie de wasmichine de deur uit gegooid om vervolgens de kleren weg te gooien??
Nu pas?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nu loopt ze volgens eigen zeggen dus voor lul
Joanne zeurde laatste heel erg dat ze bijna geen nieuwe kleding meer had...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Waarom niet...Rokje staat leuk, toch?
Hebben jullie de wasmichine de deur uit gegooid om vervolgens de kleren weg te gooien??
dan is het vast een sprookjes boek wat over thee gaat...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Flow3r het volgende:
beetje geleuter over Job Cohen, boeken,politici, enz.
Gerard leest iets voor over de PvdA
ja, want ze vergelijkt zichzelf met de koningin... daar heb ik nog een fake plaatje van gemaakt ,staat in fakefoto topicquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eh, joanna's eigen woorden: je kunt op TV niet twee keer hetzelfde aan, da's not done1
nou we zullen zien iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Ik ben benieuwd wat voor 'zwaars' ze krijgen
Hoopgevende tekst....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Die is vet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, want ze vergelijkt zichzelf met de koningin... daar heb ik nog een fake plaatje van gemaakt ,staat in fakefoto topic
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joan moet 24 uur praten ofzo???quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ja bah, dit klinkt als iets om goed te kunnen maken dat Gerard weg gaat, net als die handboeien bij Guido.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoopgevende tekst....
Nu maar hopen dat Gerard er bij is om de bewoners door die opdrachten te helpen....
Graag!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.
eerst zien en dan geloven, zwaar hahahhaaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
nou daar hebben ze toch zeker een dag van bij moeten komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst zien en dan geloven, zwaar hahahhaa![]()
![]()
net als die zware missie met de vuurkorf
Net zoals vanmiddag, dat er ineens een "storing" was met de telefoon.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja bah, dit klinkt als iets om goed te kunnen maken dat Gerard weg gaat, net als die handboeien bij Guido.
hahahh en hoorde je de stem, jullie hebben deze zware missie goed gedaan zoiets maar wel met het woordje zwaar hahaha dacht hoor ik het nu goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou daar hebben ze toch zeker een dag van bij moeten komen![]()
Een chaingang...... En dan als weekmissie met zijn allen het zwembad groter maken....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
allemaal aanelkaar boeien aan hun enkels. iedereen dus
Ja jo en geer aan elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
en Mo aan Flipquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef knagsje het volgende:
een week geboeid met de voeten aan elkaar lijkt me wel leuk en dan Jo aan Aafke.....
Ja, kansloos natuurlijk, tenzij degene die het vorige keer heeft opgegeven er niet meer bij zou zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
fakking praten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik dacht 13 weken lang minimaal 20 uur per dag praten..
oeh ja das ook leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Stability het volgende:
ja ik bedoel iedereen aan elkaar, dus niet twee aan twee, maar 1 lange ketting met zn allen eraan
aan elkaar piercen met prikkeldraad? Cloutjequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
das gemeen ! hij gaf niet op, hij was dat wijf gewoon spuugzat. wie kan daar nou langer dan een uur aan vastzitten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, kansloos natuurlijk, tenzij degene die het vorige keer heeft opgegeven er niet meer bij zou zijn...
dan nomineer ik cyntiaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boeit niet! Nomineer ik em toch!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef Stability het volgende:
[..]
das gemeen ! hij gaf niet op, hij was dat wijf gewoon spuugzat. wie kan daar nou langer dan een uur aan vastzitten?
yeah rightquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij gaf gewoon op hoor. Aan Joanna
heeft het niet gelegen.
leuk als de middelste naar het toilet moetquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Stability het volgende:
ja ik bedoel iedereen aan elkaar, dus niet twee aan twee, maar 1 lange ketting met zn allen eraan
jij zegt utquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
heeft het niet gelegen.
Dat is toch juist leuk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef MargrietV het volgende:
Wordt wel een WC en Douche probleem.en als er een valt... krijgen we het domino-effect
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk als de middelste naar het toilet moet
Daar dacht ik ook gelijk aan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja das toch lachen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel zijn. Maar als er dan een soort van opdracht voor komt staat de uitkomst al vast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef snetje het volgende:
1 week lang op water brood pindakaas en uien
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
heeft het niet gelegen.
Uhhhhh het ligt nooit aan joanna hoor tering/tyfus 200.000% zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is er discoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Niki.P het volgende:
Waarom krijgen we SL als ze allemaal in de slaapkamer zitten..
laterzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga iig de stream even laten voor wat het is......
Tot later Fokkers
O, dat programma heb ik ook gezien, en toen, nadat haar 5 minuten los erop zaten weer geboeid aan Gerard werd, deelde ze nog mee dat ze morgen naar huis ging, ze zweerde het op haar moeder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan ben ik het verkeerde programma gaan kijken....... Joanna had de grootste moeite met Gerard en was voor Gerard zich losmaakte al in huilen uitgebarsten..... Maar dat was weer dat programma dat ik heb gezien.....
Ze zijn vast aan het oefenen voor de grote SL van de liveshowquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Niki.P het volgende:
Waarom krijgen we SL als ze allemaal in de slaapkamer zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |