Huh, eruit moet? Ze laten haar toch niet los?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is weer beschikbaar. Ga je haar ophalen als ze eruit moet?
Beetje trollbui vandaag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert aan Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaakt
Er zijn hier alleen maar misselijke opmerkingen richting de bewonersquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Beetje misselijke opmerking, persoonlijk worden is not done!
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeerquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wij zijn zo overduidelijk Styervio aan het haten, dat Alphonsje Waarschijnlijk geneigd is die pisnicht in huis te houden....
ik constateer alleen maar hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe je je continu zo ergert aan Joanna, heb je soms in het verleden een mislukte operatie in de kliniek van mama Jo meegemaakt
eg niet, nog lange niet nog lange niet, en ze gaat nog niet naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, eruit moet? Ze laten haar toch niet los?
mijn toestenbord weigert datquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeer
Da's waar....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar misselijke opmerkingen richting de bewoners
Is wel pijnlijk om te zien dat je het durft te proberenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan gooi ik het even over een andere boeg: servio moet blijven ooooo dat doet zeer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is wel pijnlijk om te zien dat je het durft te proberen
Welkom op FOK! en het RLS draadje. Hier geven we Commentaar op Streams, niet op streamers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
en dat mag, daarom zijn ze ook met hun hoofd op de streams en wij nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
maar er gebeurt niet zoveel, we zien alleen maar de bewonersquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef mootie het volgende:
Commentaar op streams wordt toch wel een beetje te letterlijk genomen. Ik lees niks meer over wat er op de streams gebeurt, alleen maar commentaar op de bewoners.
Ik kan het hebben over de rode bank die dreigt te verkleuren, maar meer dan dat doet die ook weer niet.......quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef mootie het volgende:
Commentaar op streams wordt toch wel een beetje te letterlijk genomen. Ik lees niks meer over wat er op de streams gebeurt, alleen maar commentaar op de bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |