Hij is helemaal hoteldebotel van Jo, laat hem maar even.quote:
Wie zegt dat complimenten überhaupt waar moeten zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeend de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.
Waar zit ze eigenlijk?In de KvdW aan het klagen al?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lullig dat ze pannenkoeken gaan bakken terwijl ze weten dat Jo er niet tegen kan.
waar kan die trol eigenlijk wel tegen????quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Waar zit ze eigenlijk?In de KvdW aan het klagen al?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
waar kan die trol eigenlijk wel tegen????
Als Joanna een scheet laat, moet iedereen er tegen kunnen, dus doe ff normaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lullig dat ze pannenkoeken gaan bakken terwijl ze weten dat Jo er niet tegen kan.
haar eigen stemgeluid. helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:18 schreef danilel het volgende:
Als ik daar zou zitten, zou ik met mijn pannekoekluchtruikende kleren de hele tijd naast haar gaan zitten.
Ik zou ze niet wassen en deze per ongeluk in de lades van Jo's kledingkast laten verdwijnen.
Mag ik, mag ik, mag ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja, het trolletje behaagt het glibberdoosje van PB en de pretstok van roevka, helaasquote:
Altijd haar zin krijgen, altijd aandacht krijgen, altijd gelijk hebbenquote:
Hoezo controlfreak?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Altijd haar zin krijgen, altijd aandacht krijgen, altijd gelijk hebben
laat het licht maar uit dan als dat alles isquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |