De op stervennadeaudzijnde bingohoer komt storenquote:
voor het kijken naar streams mag Gerard blijven, al denk ik echt dat Servio mag blijven, weet niet gevoel he, misschien zit hij er met een clausule in van ik blijf tot het einde.quote:
Nu moeten ze dit ff vertellen aan Jo in de geheime kamer, en dan hopen op een losgeslagen Jo in gedrag, spraak en sex!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
En ja hoor word is out...http://www.telegraaf.nl/p(...)riend__.html?cid=rss
Gewoon vanavond in de live-showquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Nu moeten ze dit ff vertellen aan Jo in de geheime kamer, en dan hopen op een losgeslagen Jo in gedrag, spraak en sex!
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor het kijken naar streams mag Gerard blijven, al denk ik echt dat Servio mag blijven, weet niet gevoel he, misschien zit hij er met een clausule in van ik blijf tot het einde.
ik geloof geen ene malle moer van al die % want het is vaak bewezen dat ze natte vinger werk maar alles al op papier hebben staan
Dit dus! Irritant wijf die Jo met haar pin-up gelul.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg!! Die zou ik meppen met dat irritante gefrummel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
Jo haat de geur van pannenkoeke, ja jo wij haten jou
nee hoor, Joanna gaat winnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
Jo haat de geur van pannenkoeke, ja jo wij haten jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |