Ok, maar waarom moet Net5 dan de tering krijgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een user er vorige week voor gezorgd dat de live uitz. ook op het web te zien was.
Ik weet niet of dat vandaag ook zo is?!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef danilel het volgende:
[..]
thnx, die wou ik ook maken, maar toen kwam Faalex er voor
Ja dat wou ik dus ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Barb_ het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van de attack van Philip op Maik's zakkie?
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat dusssssssssss maar akveor snap dat niet
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopenquote:
Mooi, dan wil ik een gifje van tijd van impactquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopen
in de wereld der onbegrijpenden dan he....poepiedrolliequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeend de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
atijd wat bent?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Een stem: "Het ziet er naar uit dat jij altijd .... bent"
Philip: "Altijd toch!?"
*STREAMLOCK*
die trol kan werkelijk niks,,,,,,,,en het woord gemeend heeft ze al helemaal nooit gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeent, de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.
gaat niet goed met je Roevka.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
knip
EDIT:
Pfff twee keer knip achter elkaar is ook belachelelijk.
Joannadan maar.
Wel voor jezelf spreken hè..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
Jo haat de geur van pannenkoeke, ja jo wij haten jou
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Geer mag de deur niet dichtdoen van Flip ivm de pannenkoekenlucht.
Karim: mag het niet van de baas?
Geer: ik moet er gewoon om lachen.
Gewoon binnen blijven met die lucht, dapper kind die Jo![]()
Dat Jo nog niet naar buiten is gevlucht, is een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |