quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef Darklight het volgende:
Ze is leuker dan die andere wijven bedoel ik
Nietus!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef delfse het volgende:
SST's Joanna gedumpt door vriend van onze redactie
AMSTERDAM - Terwijl Joanna in Portugal is en nietsvermoedend meedoet aan Secret Story heeft haar vriend een punt gezet achter hun relatie.
Joanna Op de twitter van Secret Story is te lezen: 'We hopen dat het allemaal de moeite waard is voor Joanna! Afgelopen maandag heeft de moeder van haar vriend al Joanna haar spullen uit het huis van haar en haar vriend gehaald en al haar spullen bij de moeder van Joanna gedropt. So Joanna keep on going!!'
Al vaker werd duidelijk dat het niet koek en ei was tussen Joanna en haar voormalige lover. Aan medebewoners vertelde ze over haar jaloerse vriend. Ze wilde hem vooral laten weten dat hij haar kan vertrouwen.
Die moeite lijkt nu verspild. Joanna is weer vrijgezel.
0
Als je cossen terugleest, liggen ze altijd...........behalve tijdens de uitzendingenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef SIRA het volgende:
Liggen Laura en Alex nou nog op bed? Vandaag alleen beetje meegelezen hier, maar volgens mij zijn ze niet veel uit bed geweest. Word je toch stront en stront ziek van van die twee.
Als vanaaf Geer naar huis gaat houdt het voor mij wel op, dan zit je echt alleen naar slapende mensen te kijken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.
Nee. Zij heeft getekend voor deelname. Regel is, geen contact met de buitenwereld (tenzij aangeboden door de stem). Pech voor haar. Toch een kutwijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit moeten ze nu haar toch ook laten weten.
YEP, Geer weg, ik weg!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef SIRA het volgende:
Liggen Laura en Alex nou nog op bed? Vandaag alleen beetje meegelezen hier, maar volgens mij zijn ze niet veel uit bed geweest. Word je toch stront en stront ziek van van die twee.
Als vanaaf Geer naar huis gaat houdt het voor mij wel op, dan zit je echt alleen naar slapende mensen te kijken.
dat dusssssssssss maar akveor snap dat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef Flashbox het volgende:
Extra lange Secret Story avond op Net5!
24 maart om 17.25
Moet Servio of Gerard het Huis der Geheimen verlaten?
Vanaf 19:30 uur kun je vanavond weer extra lang genieten van Secret Story op Net5. Tussen 19:30 en 20:30 uur is er eerst de daily show met Bart Boonstra op de buis. In deze uitzending zie je de afloop van de vuurkorfmissie, dat Karim boodschappen mag doen, de handtastelijke missie van Aafke en natuurlijk de laatste dag in het Huis der Geheimen voor Gerard of Servio. Om 20:30 schakelen we over naar de liveshow waarin Renate Verbaan weer live in contact staat met de bewoners in Portugal. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Tussen 20:30 en 22:00 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Je kan dan natuurlijk wel alles live volgen op Net5.
Wat denken ze nu zelf, dat ze lekker de tering krijgen bij die Net5
Volgens mij heeft een user er vorige week voor gezorgd dat de live uitz. ook op het web te zien was.quote:
Ja dat weet ik wel, het gaat me meer om die zin die ze er bij schrijven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Dat was de vorige keren toch ook al zo, dat de streams offline zijn tijdens de live uitzending?
Ok, maar waarom moet Net5 dan de tering krijgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een user er vorige week voor gezorgd dat de live uitz. ook op het web te zien was.
Ik weet niet of dat vandaag ook zo is?!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef danilel het volgende:
[..]
thnx, die wou ik ook maken, maar toen kwam Faalex er voor
Ja dat wou ik dus ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Barb_ het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van de attack van Philip op Maik's zakkie?
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat dusssssssssss maar akveor snap dat niet
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopenquote:
Mooi, dan wil ik een gifje van tijd van impactquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Misschien in de uitzending vanavond, ze moesten er ook voor naar de KvdW komen! Laten we het hopen
in de wereld der onbegrijpenden dan he....poepiedrolliequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeend de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap prima dat je met het geven van complimenten het heel ver kan schoppen.
atijd wat bent?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Een stem: "Het ziet er naar uit dat jij altijd .... bent"
Philip: "Altijd toch!?"
*STREAMLOCK*
die trol kan werkelijk niks,,,,,,,,en het woord gemeend heeft ze al helemaal nooit gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja maar die van Jo naar Sharon was niet gemeent, de 1e keer vanmiddag wilde ze haar compliment uitleggen, alleen dit lukt haar niet, toen hield ze maar haar mond.
gaat niet goed met je Roevka.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
knip
EDIT:
Pfff twee keer knip achter elkaar is ook belachelelijk.
Joannadan maar.
Wel voor jezelf spreken hè..quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
Jo haat de geur van pannenkoeke, ja jo wij haten jou
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Geer mag de deur niet dichtdoen van Flip ivm de pannenkoekenlucht.
Karim: mag het niet van de baas?
Geer: ik moet er gewoon om lachen.
Gewoon binnen blijven met die lucht, dapper kind die Jo![]()
Dat Jo nog niet naar buiten is gevlucht, is een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |