ik vind sharon ook prachtigquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef markvanrinsum het volgende:
joanna vindt het prachtig
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou nog eenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef MargrietV het volgende:
waarom steeds weer die tietenparade. Werkelijk nergens voor nodig!
ze voegen eigenlijk allemaal weinig toe al vind ik Karim en Gerard wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.
Daarbij iedereen is hier zo obsessief en hatelijk naar Joannatoe dat ik bijna begin te hopen dat Gerard weg moet. En om eerlijk te zijn zoveel voegt hij ook niet toe. Net als Servo btw.
prachtig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schei toch uit, die aandachtshoer bemoeit zich overal mee en die zgn complimenten zijn net zo nep als haar lippen en tieten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef akveor het volgende:
Mooie complimenten van Joanna![]()
(Zal wel niemand gehoord hebben).
Joanna is gewoon tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het is ook lastig... ga je SMS-en naar iets waar weinig vertrouwen in is of geeft je het sowieso maar uit handen.
Daarbij iedereen is hier zo obsessief en hatelijk naar Joannatoe dat ik bijna begin te hopen dat Gerard weg moet. En om eerlijk te zijn zoveel voegt hij ook niet zo veel toe. Net als Servo btw.
Best wel jammer dat ze die halve tsunami heeft opgedronken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |