eh, joanna's eigen woorden: je kunt op TV niet twee keer hetzelfde aan, da's not done1quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Waarom niet...Rokje staat leuk, toch?
Hebben jullie de wasmichine de deur uit gegooid om vervolgens de kleren weg te gooien??
Nu pas?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nu loopt ze volgens eigen zeggen dus voor lul
Joanne zeurde laatste heel erg dat ze bijna geen nieuwe kleding meer had...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Waarom niet...Rokje staat leuk, toch?
Hebben jullie de wasmichine de deur uit gegooid om vervolgens de kleren weg te gooien??
dan is het vast een sprookjes boek wat over thee gaat...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Flow3r het volgende:
beetje geleuter over Job Cohen, boeken,politici, enz.
Gerard leest iets voor over de PvdA
ja, want ze vergelijkt zichzelf met de koningin... daar heb ik nog een fake plaatje van gemaakt ,staat in fakefoto topicquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eh, joanna's eigen woorden: je kunt op TV niet twee keer hetzelfde aan, da's not done1
nou we zullen zien iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Ik ben benieuwd wat voor 'zwaars' ze krijgen
Hoopgevende tekst....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
. Behalve het vertrek van Gerard of Servio, heeft De Stem ook nog een aantal pittige opdrachten. Ook wordt duidelijk dat de bewoners een wel heel zware week tegemoet gaan in het Huis der Geheimen
Die is vet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, want ze vergelijkt zichzelf met de koningin... daar heb ik nog een fake plaatje van gemaakt ,staat in fakefoto topic
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joan moet 24 uur praten ofzo???quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ja bah, dit klinkt als iets om goed te kunnen maken dat Gerard weg gaat, net als die handboeien bij Guido.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoopgevende tekst....
Nu maar hopen dat Gerard er bij is om de bewoners door die opdrachten te helpen....
Graag!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een week verboden te kriebelen, indien toch, meteen naar huis.
eerst zien en dan geloven, zwaar hahahhaaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
nou daar hebben ze toch zeker een dag van bij moeten komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst zien en dan geloven, zwaar hahahhaa![]()
![]()
net als die zware missie met de vuurkorf
Net zoals vanmiddag, dat er ineens een "storing" was met de telefoon.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja bah, dit klinkt als iets om goed te kunnen maken dat Gerard weg gaat, net als die handboeien bij Guido.
hahahh en hoorde je de stem, jullie hebben deze zware missie goed gedaan zoiets maar wel met het woordje zwaar hahaha dacht hoor ik het nu goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou daar hebben ze toch zeker een dag van bij moeten komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |