Ik geloof er geen reet van, zowel de vraag als de fotoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga het allemaal in mijn beste steenkolen Engels voor je vragen aan Da Da Dum Oskar.
En een foto van hem maken, terwijl hij een Volendamse paling ontvelt. Oh joy
Als hij niet afzegt van te voren zal ik hem iets op camera laten zeggen voor APK en karn, deal?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van, zowel de vraag als de foto
Big fansquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Als hij niet afzegt van te voren zal ik hem iets op camera laten zeggen voor APK en karn, deal?
Excellent!quote:Ik ga het allemaal in mijn beste steenkolen Engels voor je vragen aan Da Da Dum Oskar.
En een foto van hem maken, terwijl hij een Volendamse paling ontvelt. Oh joy
Kijk de andere filmpjes dan ook even, hoeft Greys de vragen niet te vertalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef karn het volgende:
Excellent!
Oh dear, I fear I may grow to like this topic quite a lot...
You have been warned
Was ik al van planquote:Kijk de andere filmpjes dan ook even, hoeft Greys de vragen niet te vertalen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef karn het volgende:
[..]
Was ik al van plan![]()
Not that I will have any useful questions or anything, echt niet....![]()
But first Finland, just one more time
Karn!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef karn het volgende:
[..]
Was ik al van plan![]()
Not that I will have any useful questions or anything, echt niet....![]()
But first Finland, just one more time
Ik heb nog niks geluisterdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef karn het volgende:
[..]
CAROOO!
I'm busy listening to the line up.
What's your favourite this year?
Ik ga ook echt er voor zitten volgende week.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:56 schreef karn het volgende:
Not sure yet of my favorite Caro, am doing serious onderzoek here![]()
Ok but on topic: Questions for (that you should never ask) the first 8 entries in the above list:
1. Seriously?
2. Your dancers are really good...... (and then hope she fills in the silence..)
3. How forward thinking, to give the least attractive backing singer the mike.
4. Did you eventually get to first base?
5![]()
6. Marry me? You are really rather lovely. You could could win. That would make me happy.
7. Would you be really insulted if I used these three minutes to boil the kettle?
8. Boom boom Chaka Chaka. I seriously don't know 'whyyyy' either.
That's as far as I can go this evening....
Yup. There are a couple of good ones, but they take some searching for this year...quote:Ik ga ook echt er voor zitten volgende week.
Echt! Zitten er nog pareltjes als Spanje bij?
Dadadum is afgrijselijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef karn het volgende:
[..]
Yup. There are a couple of good ones, but they take some searching for this year...
Hmm...more research needed methinks.quote:Dadadum is afgrijselijk!
Klinkt leuk, maar de tekst is echt te erg!
Verder was ik nog niet. En Belgie. Ook slecht!
Hahaha oh jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef karn het volgende:
[..]
Hmm...more research needed methinks.
What about we get some tickets for the tour stop in AMS?
I will offer my bed up....again....
You up for it?
And I won't disappear to the smoking room this time
Waarom ben jij eigenlijk niet mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben erg benieuwd naar de foto's en een verslagje!
ESF is toch veel belangrijker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar was Dirk, Missbliss en Greys. Dit jaar mochten twee mensen, en ik zit met studiewerk (maandag hertentamen!!!).
Ik ook, ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben erg benieuwd naar de foto's en een verslagje!
Ze heeft er meer dan 200quote:
Oeh, oeh, in kostuum op de kiek gegaan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
En daarna hebben MissBliss en ik nog even de toerist uitgehangen.
Ja, als je dan tch in Volendam bent...
Doe maar rustig aan, we zien ze wel verschijnenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, oeh, in kostuum op de kiek gegaan?
Wacht nog even afquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, oeh, in kostuum op de kiek gegaan?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef grazz het volgende:
Hebben de 3js nog hun lied gezongen ? En hoe klonk het ?
Ik had toch ook een PIHIEE!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nog even af
[..]
Ja
Komt zo een heel verslag, moment.
Waarom heb jij eigenlijk geen premium account met die drie jobs die je voor FoK! doet?quote:
Omdat ik al zo veel voor FOK! doe, vrijwillig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen premium account met die drie jobs die je voor FoK! doet?
Oppassen, het is de Telegraaf. Niet te snel geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef grazz het volgende:
Tijdens de bijeenkomst werden alle buitenlandse gasten toegesproken door de burgemeester van Volendam. De 3JS vertolkten hun lied 'Never Alone', dat uitstekend werd ontvangen door de concurrentie. Bijna alle artiesten loofden de kwaliteit van de Nederlandse inzending.
telegraaf
Dan zou je toch gewoon gratis en voor niets een paar sterren moeten krijgen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Omdat ik al zo veel voor FOK! doe, vrijwillig.
Alsof ze het af gaan kraken als ze in Nederland te gast zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef grazz het volgende:
Tijdens de bijeenkomst werden alle buitenlandse gasten toegesproken door de burgemeester van Volendam. De 3JS vertolkten hun lied 'Never Alone', dat uitstekend werd ontvangen door de concurrentie. Bijna alle artiesten loofden de kwaliteit van de Nederlandse inzending.
telegraaf
Ja maar, tzijn wel de 3js hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oppassen, het is de Telegraaf. Niet te snel geloven.
Boeeeeeeeeee, ja... zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou je toch gewoon gratis en voor niets een paar sterren moeten krijgen?
[..]
Alsof ze het af gaan kraken als ze in Nederland te gast zijn
Kennelijk nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou je toch gewoon gratis en voor niets een paar sterren moeten krijgen?
Ik vind het best een goed optredenquote:Alsof ze het af gaan kraken als ze in Nederland te gast zijn
Ik heb wat foto's boven mn hoofd gemaakt en daar stonden ze niet opquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef grazz het volgende:
@ MissBliss, waren de backings er ook of kon je dat (ook) niet zien![]()
Gemeen!quote:
Daar heeft ze vast flink voor moeten lappen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Gemeen!
Grees heeft toch ook een zooi sterren
hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's boven mn hoofd gemaakt en daar stonden ze niet op
Misschien is ze gewoon een midgetquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef grazz het volgende:
hahaOke, nee denk dat we ze helaas pas in Dsseldorf erbij zullen zien en horen. Was benieuwd naar hoe het met backings zou klinken.
We hadden onze eigen schoenen niet eens uit hoeven doen eigenlijk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Mijn slagschipklompen staan gelukkig niet op de foto!
Een paarquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef APK het volgende:
Leuk verslag!
Hebben jullie nog vragen gesteld?
Nou inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden onze eigen schoenen niet eens uit hoeven doen eigenlijk he?
We hadden er met schoen en al in kunnen stappen in die klompen
Ik ben niet heel langquote:
quote:Sommigen hadden iets teveel haast en liepen te snel door, maar dan kwam er een heel 'H!'-concert uit de persvakken en stopten ze alsnog netjes voor een praatje en een plaatje.
quote:Toen iedereen over de rode loper was gegaan mocht de geaccrediteerde pers mee naar binnen, waar we een lunchbuffet kregen. Dat was heel mooi verzorgd met uiteraard de Volendamse vis volop vertegenwoordigd!
quote:Na de lunch traden de 3Js op met 'Never Alone' in diezelfde ruimte. Het geluid stond rete-hard, maar het klonk cht buitengewoon goed, de beste uitvoering die ik tot nu toe heb gehoord. Jan Dulles was heel goed bij stem. Het applaus van de buitenlandse concurrenten was groot na afloop.
Top, ben benieuwdquote:Veel, hl veel foto's gemaakt, die zullen we allemaal nog aan jullie laten zien straks en morgen!
quote:Nog even lekker door de straatjes gelopen, in een Volendamse kroeg gezeten waar we heel hard moesten lachen omdat alle echte Volendammers daar f Jaap f Jan heten 'Ha! Jan!', 'Hey! Jaap!'. En wat hoort er absoluut bij een middagje Volendam... met tjoelips en tsjiez, veel te grote jurken en nog vl grotere klompen...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar![]()
En een piepklein filmpje gemaakt van Paradise Oskar met een mini boodschap aan karn
Vanilla Ninja oid?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jullie doen me denken aan de leadzangeressen van Zwitserland 2005 (links) en Estland 2009 (rechts). Leuk verslag!
Wat een heerlijk idee eigenlijk, h.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhh die foto, wat ontzettend leuk, 2 mooie Fok!dames![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee eigenlijk, h.
Dat je niet altijd de hele dag met dikke Wibra-wijven in discussie bent
hihihihi, hij zei fuck!quote:
Je hebt nog geen foto van mij gezien he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee eigenlijk, h.
Dat je niet altijd de hele dag met dikke Wibra-wijven in discussie bent
FOK!quote:
Nee en nee. En doe de verdere versierpogingen naar Cat toe maar lekker per PM ofzoquote:
Hij zei fuck.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK!![]()
() Echt hilarisch als je dat in het Engels moet zeggen. 'Hi, we're from FOK!'
Ze kan zelf ook wel antwoorden hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Nee en nee. En doe de verdere versierpogingen naar Cat toe maar lekker per PM ofzo
Wat is dat voor half gebakken Fin met Engels dialect? Is hij soms geboren in Engeland?quote:
Wat zijn ze mooi h.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
Hoe is het mogelijkquote:He has recording contract with Warner Music Finland. It's his first contract. All the songs are written by Paradise Oskar.
.
Axel Ehnstrm is only 20 years old singer and songwriter from Helsinki. He studies music at the Pop & Jazz Conservatory in Helsinki, since last autumn. His Eurovision entry, Da Da Dam scored almost fifty per cent of all the phone and text message votes during the national final in February. He competes in the first semi-final, on May 10th.
Ja nou h, en wij kennen ze!quote:
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk uitgebreid verslag Greys, met veel details
![]()
Heb je de mannen van Blue nog enigzins dichtbij gezien? Was het wat?
Dankjewel, vooral een compliment dat je het leuk vond om te lezen terwijl je geen ESF-ster bent!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zitten
Maar nee, die waren idd gewoon heel de tijd vlakbij, ben er nog met eentje op de foto geweest, geen idee hoe hij heet en welke het isEven opzoeken zo.
Daar hebben we nog veel meer foto's van, so stay tuned straks en morgenquote:
Jij hebt net je portie al gehadquote:
Mazzelaars.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Bliss en ik staan ook allebei op de foto met Griekenland
Maar die komen morgen, want op camera van MissBliss. Ik ga nog wat foto's uploaden!
Je wordt beroemd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het n vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het n vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
Rawrquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Lutte!
Hier nog een hapje Griekenland voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Woohoo!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
En ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhh Erik, ik hoorde ineens mijn naam roepen achter me en dat was die dame met krullen die ons twee bij het NSF op de foto zetteZe herkende me en we komen binnenkort in hun blad, met die ene foto van ons twee!
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me nu opvalt Greys, net als vorig jaar, dat de mensen zo leuk op de foto staan, zo "klein", sfeervol, kan het niet echt uitleggenSfeer zal wel heel leuk zijn op zo'n dag (of ze doen erg hun best
).
![]()
Ja maar dat ze dan llemaal zo spontaan leuk op de kiek staan, ik vind het tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Dus er zat er geen in een te klein kamertje helemaal zielig in het donker zonder enig daglicht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe ze heten, maar ze zijn wel leuk
Leuke foto's wederom![]()
Waren ze nog een tikkie arrogant, wat je verwachtte? of viel het mee?
Dat is tof als ze leuker blijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereen
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet h als je de kiek ook hebt gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet h als je de kiek ook hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een rondje 'Het stelt fotografisch gezien geen fuck voor maar zo krijg je een leuk idee van hoe zo'n middag gaat' doen?
Nou alleen een tintje lichter, ik had het geloofd als je had gezegd dat jij het wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]Die is haske blond Piscie
Ik niet, integendeel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet h als je de kiek ook hebt gemaakt
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatjequote:
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatje
Nee, ik heb je dit nog nooit horen zeggen, verklaart u nader. -> SCquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?
Ik was helemaal in mijn elementquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat leuk! Wat zullen jullie een heerlijke dag hebben gehad
Duurt nog wel even, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
En MissBliss vond het ook helemaal geweldig, vorig jaar ook, die wordt ook nog echt ESF-minded
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, denk ik.
Foto's pas morgen plaatsen
Iemand moet het doen, deadlines JWTquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerd
Iedereen zit te soppen hier op de voorbijkomersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
Dit vind ik bijna nog de leukste kiekjes, zo ben je er helemaal bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Rondje foto's die gewoon een sfeer impressie geven.
Die is leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat het er beter uitziet bij het ESF
Daarom; gewoon onder je arm meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Die is leuk he?![]()
Ze was ook heel uitbundig!
Deze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Handig die vlaggetjes, kijkt zo stukken makkelijker
En die laatste mannetjes op de foto, die doen me denken aan dat trio (kwartet) van vorig jaar, met ook van die strakke broekjes, alleen waren ze ouder en iets meer kaal, toch?Weet echt niet meer welk land het was.
Linker of rechter?quote:
Doe mij die vent maar.quote:
Links of rechts?quote:
Ja diequote:
Toch een beetje te veel Exorcist voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Astu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzoquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzo
[..]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzo
[..]
[..]
quote:
Dat van Oskar?quote:
Dat is echt toeristisch all-the-wayquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Ik doe even een setje 'toeristisch Volendam', goed?
Zo'n foto in klederdracht moet je cht een keer doen, dat is zo leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweestMaar leuke foto's Greys
karn gaat dat volgens mij erg leuk vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Dat van Oskar?
Ja he?En ik hem maar instrueren wat hij moest zeggen ongeveer, van te voren.
Toen ik FOK! zei, zei hij 'whut?'
Ik begreep dat ze er echt niet onderuit konden. Sommige optreden worden meer dan een jaar van te voren geboekt en dan teken je een contract. Denk dat ze liever in Amsterdam hadden opgetredenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Nice, zag het net in shownieuws. Dus meteen hier ff gekeken. Rare jongens die 3J's om op zo'n dag niet te komen, want de schoorsteen moet branden.
Daar denken we zelf hl anders over, maar da's altijd zo met vrouwen geloof ikquote:
Ohja, de sticker!quote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef Dirkh het volgende:
Jullie hebben supergeile perskaarten, vorig jaar had je een sticker
Je staat er mooi op MB!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Inmiddels toestemming van MissBliss, dus nog wat foto's:
Organisatiemeneer, MissBliss en ondergetekende:
[ afbeelding ]
Bliss met de Griekse deelnemer:
[ afbeelding ]
Bliss met Jee-Jaap de Witte:
[ afbeelding ]
They still pretty much look the samequote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef karn het volgende:
But shouldn't the boys from Blue be about twenty years older?
Heb je het filmpje van het Da-De-Dum-Mannetje wel gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef karn het volgende:
Finally read the whole topic.
![]()
![]()
![]()
Fab verslag!
And the Volendam costume photo gets my vote![]()
But shouldn't the boys from Blue be about twenty years older?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Die jongens van Blue; zijn dat die ooit een hit hadden met Sir Elton John?![]()
Ze zijn idd nog bijna hetzelfde als met Elton:quote:Hun eerste single "All Rise" werd al direct een grote hit met 2,9 miljoen verkochte exemplaren. Van het eerste album, dat ook "All Rise" heette, werden meer dan 5 miljoen exemplaren verkocht. Andere (nog succesvollere) singles van dit album waren "Too Close" en "If You Come Back". In 2002 won Blue meerdere prijzen, waaronder die voor de beste single, beste nieuwkomer en beste clip.
In november 2002 kwam het tweede album uit, genaamd "One Love". Van het tweede album zijn in Groot-Brittanni 1,3 miljoen exemplaren verkocht, in de rest van de wereld 2,7 miljoen. De vijfde single "One Love" stond in Groot-Brittanni 3 weken op nummer 1.
In februari 2003 bracht Blue samen met Elton John diens oude hit "Sorry seems to be the hardest word" uit 1976 uit. Het nummer stond op nummer 1 in Groot-Brittanni, Ierland, Nederland, Duitsland, Polen, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje, Itali, Amerika, Azi, China en Japan.
Na hun wereldwijde hit met Elton John heeft de groep Blue een derde album gemaakt, "Guilty". Net als bij de vorige albums was ook hier de titelsong, geschreven door Duncan James, de eerste single. Daarna volgden nog single "Signed Sealed Delivered, I'm Yours", die werd opgenomen samen met Stevie Wonder en Angie Stone.
De derde single van het album "Guilty" was "Breathe Easy" geschreven door Lee Ryan. Op 28 juni 2004 is de vierde single van het album Guilty uitgekomen. Deze single heet "Bubblin'" en is geschreven door bandlid Antony Costa.
In oktober 2004 is het vierde album van Blue uitgekomen. Het is een cd met alle grootste hits van Blue.
In 2005 heeft Blue besloten om uit elkaar te gaan.
Blimey!quote:Ze zijn idd nog bijna hetzelfde als met Elton:
Toen
Nu met het Eurovisie nummer
Of andersom.quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef APK het volgende:
Die van Letland wilde net zo cool zijn als die gast van Blue?
Ik denk het!quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef APK het volgende:
Die van Letland wilde net zo cool zijn als die gast van Blue?
Zeker!quote:
Uit welk land kwam die Wiske van vorig jaar ook alweer, die ook zo goed Engels sprak?quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Het blonde Oekrane meisje sprak amper een woord Engels trouwens.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Haar Eurovisie nummer heet 'Angels' en dat was zo ongeveer het enige woord dat ze geleerd had volgens mijDus wanneer een interviewer haar iets vroeg, keek ze eerst ietwat meewarig, waarna ze steevast het antwoord gaf 'Because you are my angelssss, you are ALL my angels". Ongeacht de vraag die haar gesteld werd, dus
![]()
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Waren die twee jongens van die interieur-site er ook?
Aisha uit Letlandquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welk land kwam die Wiske van vorig jaar ook alweer, die ook zo goed Engels sprak?
Nee ik zie wel een beetje wat je bedoelt, het gezicht van Kroati (alleen is ze een meter groter dan Sieneke denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Combinatie van Kroati en Sloveni op die foto's is Sieneke. Of ben ik de enige die dat vindt?
Op heel veel foto's juist totaal niet hoor, dus die wil ik niet onlinequote:
Echt he?!quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens echt Jaap de Witte-fan sinds die persdag.
Wat is dt een aardige kerel zeg!
Ik doe er nog een paar nu en dan komt de rest de komende dagenquote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa
Jij hebt wel de hele groep er op, leuk!![]()
Ik vind de doorkijkje-foto heel leuk tijdens het optreden ook.
En die ene Rusland zanger idd met dat dropje hahaha.
En die jurk staat haar inderdd beter
Meer, meer!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens echt Jaap de Witte-fan sinds die persdag.
Wat is dt een aardige kerel zeg!
Nee hoorquote:
En ook een beetje de blik van Sloveni.quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zie wel een beetje wat je bedoelt, het gezicht van Kroati (alleen is ze een meter groter dan Sieneke denk ik) en het haar van Sloveni
Da's die lieve Paradise Oskar van Finland die een filmpje voor ons moest inspreken voor karnquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef MissBliss het volgende:
Jongen met schattig borstelkapselIk weet de landen niet uit mn hoofd en ben te lui ze op te zoeken, sorry
![]()
Op deze foto en op dat filmpje komt hij een stuk minder autistisch over dan op youtube met zijn liedje.quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Da's die lieve Paradise Oskar van Finland die een filmpje voor ons moest inspreken voor karn
Hij was echt vreselijk normaal/leuk/verlegen/vrolijk/schattigquote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Op deze foto en op dat filmpje komt hij een stuk minder autistisch over dan op youtube met zijn liedje.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Was dat nu de eerste keer dat je Sietse zag? Ja he? Leuk!
Jij neemt toch altijd een Blokker-krukje mee zodat mannen niet zo voor lul staan als jij met ze op de foto gaat?quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
En waren Sietse Bakker en Jaap de Witte nou zo lang, of ben ik gekrompen?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Jij neemt toch altijd een Blokker-krukje mee zodat mannen niet zo voor lul staan als jij met ze op de foto gaat?
Ja, dat weet ik wel! Van dat filmpje! Maar ik heb geen idee van namen enzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die lieve Paradise Oskar van Finland die een filmpje voor ons moest inspreken voor karn
Ja daar konden we niet meer omheen iddquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt, je kon de gesprekken niet echt volgen, maar de namen Jaap en Jan blven maar vallen
Jaap was ook jarig trouwens![]()
Welke Jaap?quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt, je kon de gesprekken niet echt volgen, maar de namen Jaap en Jan blven maar vallen
Jaap was ook jarig trouwens![]()
Een van de vele Jaapen in Volendamquote:
Ik wou al zeggen, anders werd het tijd om onder mijn steen vandaan te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een van de vele Jaapen in VolendamGeen Jee hoor.
Ik ga naar de halve finale op 12 mei waar de Jees in moetenquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, anders werd het tijd om onder mijn steen vandaan te komen.Gaan jullie ook naar het ESF zelf?
Niet huilen als het fout gaat hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar de halve finale op 12 mei waar de Jees in moeten
Ik rolde haast van m'n stoelquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet een beetje lachen om zijn hoofdHet is zo... rond:[ afbeelding ]
Same herequote:
Die sms foto is leuk he?quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Iemand nog leuke kiekjes van Lee van Blue
quote:Op maandag 11 april 2011 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die sms foto is leuk he?
Ik zal vanavond na het werk even kijken, volgens mij hebben we nog wel wat!
quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook wel de sympathiekste van het stel... ze waren gisteren bij Life for You en daar was ie ook veruit het leukst
Ik ben zo jaloersquote:
Ik heb lekker wel een foto met Greys samenquote:
Ik haat jouquote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een foto met Greys samen!
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een foto met Greys samen!
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook wel de sympathiekste van het stel... ze waren gisteren bij Life for You en daar was ie ook veruit het leukst
Die linkse is ook wel leuk... de rechtse is me iets teveel mooiboyerigquote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.![]()
[ afbeelding ]
Al lijken ze me allemaal best sympathiek. Vond alleen de rechtse op deze foto wat vreemd, alsof hij een kater had
Misschien zijn ze na Eurovision in Concert nog even flink Amsterdam in gegaan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.![]()
[ afbeelding ]
Al lijken ze me allemaal best sympathiek. Vond alleen de rechtse op deze foto wat vreemd, alsof hij een kater had
Ohhhhhh leuk! Echt alle foto's?quote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben alvast bezig met het volgende topic, met het verslag in de OP en alle foto's die gepost zijn, dus als deze dicht gaat, komt er door mij een nieuw topic.
Ze hadden het over de hotelkamer van Simon Webbe (hey die naam wist ik dan weer wel, nu ik het zie staanquote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn ze na Eurovision in Concert nog even flink Amsterdam in gegaan?
Hij leek me van de 4 ook het minst jaquote:Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die linkse is ook wel leuk... de rechtse is me iets teveel mooiboyerig
en Simon Webbe (de donkere) is volgens mij een arrogant stuk vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |