Woohoo!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
En ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhh Erik, ik hoorde ineens mijn naam roepen achter me en dat was die dame met krullen die ons twee bij het NSF op de foto zetteZe herkende me en we komen binnenkort in hun blad, met die ene foto van ons twee!
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me nu opvalt Greys, net als vorig jaar, dat de mensen zo leuk op de foto staan, zo "klein", sfeervol, kan het niet echt uitleggenSfeer zal wel heel leuk zijn op zo'n dag (of ze doen erg hun best
).
![]()
Ja maar dat ze dan állemaal zo spontaan leuk op de kiek staan, ik vind het tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Dus er zat er geen in een te klein kamertje helemaal zielig in het donker zonder enig daglicht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe ze heten, maar ze zijn wel leuk
Leuke foto's wederom![]()
Waren ze nog een tikkie arrogant, wat je verwachtte? of viel het mee?
Dat is tof als ze leuker blijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereen
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een rondje 'Het stelt fotografisch gezien geen fuck voor maar zo krijg je een leuk idee van hoe zo'n middag gaat' doen?
Nou alleen een tintje lichter, ik had het geloofd als je had gezegd dat jij het wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]Die is haske blond Piscie
Ik niet, integendeel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaakt
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatjequote:
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |