Ik wou al zeggen, anders werd het tijd om onder mijn steen vandaan te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een van de vele Jaapen in VolendamGeen Jee hoor.
Ik ga naar de halve finale op 12 mei waar de Jees in moetenquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, anders werd het tijd om onder mijn steen vandaan te komen.Gaan jullie ook naar het ESF zelf?
Niet huilen als het fout gaat hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar de halve finale op 12 mei waar de Jees in moeten
Ik rolde haast van m'n stoelquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet een beetje lachen om zijn hoofdHet is zo... rond:[ afbeelding ]
Same herequote:
Die sms foto is leuk he?quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Iemand nog leuke kiekjes van Lee van Blue
quote:Op maandag 11 april 2011 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die sms foto is leuk he?
Ik zal vanavond na het werk even kijken, volgens mij hebben we nog wel wat!
quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook wel de sympathiekste van het stel... ze waren gisteren bij Life for You en daar was ie ook veruit het leukst
Ik ben zo jaloersquote:
Ik heb lekker wel een foto met Greys samenquote:
Ik haat jouquote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een foto met Greys samen!
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een foto met Greys samen!
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook wel de sympathiekste van het stel... ze waren gisteren bij Life for You en daar was ie ook veruit het leukst
Die linkse is ook wel leuk... de rechtse is me iets teveel mooiboyerigquote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.![]()
[ afbeelding ]
Al lijken ze me allemaal best sympathiek. Vond alleen de rechtse op deze foto wat vreemd, alsof hij een kater had
Misschien zijn ze na Eurovision in Concert nog even flink Amsterdam in gegaan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond deze links het leukst bij Carlo en Irene overkomen.![]()
[ afbeelding ]
Al lijken ze me allemaal best sympathiek. Vond alleen de rechtse op deze foto wat vreemd, alsof hij een kater had
Ohhhhhh leuk! Echt alle foto's?quote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben alvast bezig met het volgende topic, met het verslag in de OP en alle foto's die gepost zijn, dus als deze dicht gaat, komt er door mij een nieuw topic.
Ze hadden het over de hotelkamer van Simon Webbe (hey die naam wist ik dan weer wel, nu ik het zie staanquote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn ze na Eurovision in Concert nog even flink Amsterdam in gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |