Wat zijn ze mooi hè.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
Hoe is het mogelijkquote:He has recording contract with Warner Music Finland. It's his first contract. All the songs are written by Paradise Oskar.
.
Axel Ehnström is only 20 years old singer and songwriter from Helsinki. He studies music at the Pop & Jazz Conservatory in Helsinki, since last autumn. His Eurovision entry, Da Da Dam scored almost fifty per cent of all the phone and text message votes during the national final in February. He competes in the first semi-final, on May 10th.
Ja nou hé, en wij kennen ze!quote:
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk uitgebreid verslag Greys, met veel details
![]()
Heb je de mannen van Blue nog enigzins dichtbij gezien? Was het wat?
Dankjewel, vooral een compliment dat je het leuk vond om te lezen terwijl je geen ESF-ster bent!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zitten
Maar nee, die waren idd gewoon heel de tijd vlakbij, ben er nog met eentje op de foto geweest, geen idee hoe hij heet en welke het isEven opzoeken zo.
Daar hebben we nog veel meer foto's van, so stay tuned straks en morgenquote:
Jij hebt net je portie al gehadquote:
Mazzelaars.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Bliss en ik staan ook allebei op de foto met Griekenland
Maar die komen morgen, want op camera van MissBliss. Ik ga nog wat foto's uploaden!
Je wordt beroemd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het één vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het één vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
Rawrquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Lutte!
Hier nog een hapje Griekenland voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |