Dat is echt toeristisch all-the-wayquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Ik doe even een setje 'toeristisch Volendam', goed?
Zo'n foto in klederdracht moet je écht een keer doen, dat is zo leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nog nooit in Volendam geweestMaar leuke foto's Greys
karn gaat dat volgens mij erg leuk vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Dat van Oskar?
Ja he?En ik hem maar instrueren wat hij moest zeggen ongeveer, van te voren.
Toen ik FOK! zei, zei hij 'whut?'
Ik begreep dat ze er echt niet onderuit konden. Sommige optreden worden meer dan een jaar van te voren geboekt en dan teken je een contract. Denk dat ze liever in Amsterdam hadden opgetredenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Nice, zag het net in shownieuws. Dus meteen hier ff gekeken. Rare jongens die 3J's om op zo'n dag niet te komen, want de schoorsteen moet branden.
Daar denken we zelf héél anders over, maar da's altijd zo met vrouwen geloof ikquote:
Ohja, de sticker!quote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef Dirkh het volgende:
Jullie hebben supergeile perskaarten, vorig jaar had je een sticker
Je staat er mooi op MB!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Inmiddels toestemming van MissBliss, dus nog wat foto's:
Organisatiemeneer, MissBliss en ondergetekende:
[ afbeelding ]
Bliss met de Griekse deelnemer:
[ afbeelding ]
Bliss met Jee-Jaap de Witte:
[ afbeelding ]
They still pretty much look the samequote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef karn het volgende:
But shouldn't the boys from Blue be about twenty years older?
Heb je het filmpje van het Da-De-Dum-Mannetje wel gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef karn het volgende:
Finally read the whole topic.
![]()
![]()
![]()
Fab verslag!
And the Volendam costume photo gets my vote![]()
But shouldn't the boys from Blue be about twenty years older?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Die jongens van Blue; zijn dat die ooit een hit hadden met Sir Elton John?![]()
Ze zijn idd nog bijna hetzelfde als met Elton:quote:Hun eerste single "All Rise" werd al direct een grote hit met 2,9 miljoen verkochte exemplaren. Van het eerste album, dat ook "All Rise" heette, werden meer dan 5 miljoen exemplaren verkocht. Andere (nog succesvollere) singles van dit album waren "Too Close" en "If You Come Back". In 2002 won Blue meerdere prijzen, waaronder die voor de beste single, beste nieuwkomer en beste clip.
In november 2002 kwam het tweede album uit, genaamd "One Love". Van het tweede album zijn in Groot-Brittannië 1,3 miljoen exemplaren verkocht, in de rest van de wereld 2,7 miljoen. De vijfde single "One Love" stond in Groot-Brittannië 3 weken op nummer 1.
In februari 2003 bracht Blue samen met Elton John diens oude hit "Sorry seems to be the hardest word" uit 1976 uit. Het nummer stond op nummer 1 in Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Duitsland, Polen, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje, Italië, Amerika, Azië, China en Japan.
Na hun wereldwijde hit met Elton John heeft de groep Blue een derde album gemaakt, "Guilty". Net als bij de vorige albums was ook hier de titelsong, geschreven door Duncan James, de eerste single. Daarna volgden nog single "Signed Sealed Delivered, I'm Yours", die werd opgenomen samen met Stevie Wonder en Angie Stone.
De derde single van het album "Guilty" was "Breathe Easy" geschreven door Lee Ryan. Op 28 juni 2004 is de vierde single van het album Guilty uitgekomen. Deze single heet "Bubblin'" en is geschreven door bandlid Antony Costa.
In oktober 2004 is het vierde album van Blue uitgekomen. Het is een cd met alle grootste hits van Blue.
In 2005 heeft Blue besloten om uit elkaar te gaan.
Blimey!quote:Ze zijn idd nog bijna hetzelfde als met Elton:
Toen
Nu met het Eurovisie nummer
Of andersom.quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef APK het volgende:
Die van Letland wilde net zo cool zijn als die gast van Blue?
Ik denk het!quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef APK het volgende:
Die van Letland wilde net zo cool zijn als die gast van Blue?
Zeker!quote:
Uit welk land kwam die Wiske van vorig jaar ook alweer, die ook zo goed Engels sprak?quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Het blonde Oekraïne meisje sprak amper een woord Engels trouwens.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Haar Eurovisie nummer heet 'Angels' en dat was zo ongeveer het enige woord dat ze geleerd had volgens mijDus wanneer een interviewer haar iets vroeg, keek ze eerst ietwat meewarig, waarna ze steevast het antwoord gaf 'Because you are my angelssss, you are ALL my angels". Ongeacht de vraag die haar gesteld werd, dus
![]()
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Waren die twee jongens van die interieur-site er ook?
Aisha uit Letlandquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welk land kwam die Wiske van vorig jaar ook alweer, die ook zo goed Engels sprak?
Nee ik zie wel een beetje wat je bedoelt, het gezicht van Kroatië (alleen is ze een meter groter dan Sieneke denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Combinatie van Kroatië en Slovenië op die foto's is Sieneke. Of ben ik de enige die dat vindt?
Op heel veel foto's juist totaal niet hoor, dus die wil ik niet onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |