Wat zijn ze mooi hè.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
Hoe is het mogelijkquote:He has recording contract with Warner Music Finland. It's his first contract. All the songs are written by Paradise Oskar.
.
Axel Ehnström is only 20 years old singer and songwriter from Helsinki. He studies music at the Pop & Jazz Conservatory in Helsinki, since last autumn. His Eurovision entry, Da Da Dam scored almost fifty per cent of all the phone and text message votes during the national final in February. He competes in the first semi-final, on May 10th.
Ja nou hé, en wij kennen ze!quote:
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk uitgebreid verslag Greys, met veel details
![]()
Heb je de mannen van Blue nog enigzins dichtbij gezien? Was het wat?
Dankjewel, vooral een compliment dat je het leuk vond om te lezen terwijl je geen ESF-ster bent!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Strega het volgende:
Oh wat een leuk verslag, en dat van iemand die helemaal niet van het ESF houd.
Die foto van jullie is erg leuk dames!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja van heel dichtbij, ik ben er nog net niet bij aan tafel gaan zitten
Maar nee, die waren idd gewoon heel de tijd vlakbij, ben er nog met eentje op de foto geweest, geen idee hoe hij heet en welke het isEven opzoeken zo.
Daar hebben we nog veel meer foto's van, so stay tuned straks en morgenquote:
Jij hebt net je portie al gehadquote:
Mazzelaars.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Bliss en ik staan ook allebei op de foto met Griekenland
Maar die komen morgen, want op camera van MissBliss. Ik ga nog wat foto's uploaden!
Je wordt beroemd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het één vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh trouwens, ik vergat het in mijn verslag te zetten
Maar toen we langs die rode loper stonden te wachten was er een cameraploeg van de TROS die nog drie afleveringen maakt voor de docusoap '3Js op weg naar het Songfestival'.
Of ze me even wat vragen mochten stellenEn ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja
Op voorwaarde dat het één vraag zou zijn en dat als het vreselijk was, ze het er uit zouden knippen. Uiteraard werden het drie vragen
'Goeie quotes, daar kunnen we wel iets mee' zei hij na afloop. WTF. Ik vond het heel slecht gaan, dus ik hoop dat het er niet in zit straks...
Rawrquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Lutte!
Hier nog een hapje Griekenland voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Woohoo!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
En ik dacht 'laat ik eens iets doen wat ik normaal nooit zou durven' en zei ja![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhh Erik, ik hoorde ineens mijn naam roepen achter me en dat was die dame met krullen die ons twee bij het NSF op de foto zetteZe herkende me en we komen binnenkort in hun blad, met die ene foto van ons twee!
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me nu opvalt Greys, net als vorig jaar, dat de mensen zo leuk op de foto staan, zo "klein", sfeervol, kan het niet echt uitleggenSfeer zal wel heel leuk zijn op zo'n dag (of ze doen erg hun best
).
![]()
Ja maar dat ze dan állemaal zo spontaan leuk op de kiek staan, ik vind het tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Dus er zat er geen in een te klein kamertje helemaal zielig in het donker zonder enig daglicht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze daar buiten gewoon 'in het wild' rondlopen en je ze - als je zou willen- gewoon kunt aaien bij wijze van spreken
En dat levert veel leukere foto's op, van zo dichtbij!
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe ze heten, maar ze zijn wel leuk
Leuke foto's wederom![]()
Waren ze nog een tikkie arrogant, wat je verwachtte? of viel het mee?
Dat is tof als ze leuker blijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee viel reuze mee, ze namen flink de tijd voor iedereen
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even een rondje 'Het stelt fotografisch gezien geen fuck voor maar zo krijg je een leuk idee van hoe zo'n middag gaat' doen?
Nou alleen een tintje lichter, ik had het geloofd als je had gezegd dat jij het wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]Die is haske blond Piscie
Ik niet, integendeel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde vragen of jij dat rechts bent, die schone dame (4e van rechts) met zonnebril in het haar, maar dat kan niet hè als je de kiek ook hebt gemaakt
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatjequote:
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je klassiekers leren Kaatje
Nee, ik heb je dit nog nooit horen zeggen, verklaart u nader. -> SCquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?
Ik was helemaal in mijn elementquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat leuk! Wat zullen jullie een heerlijke dag hebben gehad
Duurt nog wel even, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
En MissBliss vond het ook helemaal geweldig, vorig jaar ook, die wordt ook nog echt ESF-minded
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, denk ik.
Foto's pas morgen plaatsen
Iemand moet het doen, deadlines JWTquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerd
Iedereen zit te soppen hier op de voorbijkomersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
Dit vind ik bijna nog de leukste kiekjes, zo ben je er helemaal bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Rondje foto's die gewoon een sfeer impressie geven.
Die is leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat het er beter uitziet bij het ESF
Daarom; gewoon onder je arm meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Die is leuk he?![]()
Ze was ook heel uitbundig!
Deze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Handig die vlaggetjes, kijkt zo stukken makkelijker
En die laatste mannetjes op de foto, die doen me denken aan dat trio (kwartet) van vorig jaar, met ook van die strakke broekjes, alleen waren ze ouder en iets meer kaal, toch?Weet echt niet meer welk land het was.
Linker of rechter?quote:
Doe mij die vent maar.quote:
Links of rechts?quote:
Ja diequote:
Toch een beetje te veel Exorcist voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Astu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzoquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzo
[..]
Wel knap, maar die gaat dus echt wel zeiken dat ze van die Japanse koektrommels van Cat wil hebben enzo
[..]
[..]
quote:
Dat van Oskar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |