Shady business anyone?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die jongen moet zijn vader terugbetalen, niet jij.
Als dat zo is dan kun je ook maar beter niet het geld aan die 'maat' geven, bewijs van betaling of niet. Die vader zal het dan verduistering noemen totdat hij persoonlijk het geld weer in zijn bezit heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, zoals ik al gezegd heb, gewoon een kwitantie vragen met zijn handtekening erop.
Hooguit een onverschuldigde betaling...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.
[..]
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef HotCold het volgende:
[..]
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?
Of is er een reden dat je 't perse contant wil doen?
Wie weet, de advocaat- en overige kosten zijn hooguit een keer of 3 a 4 het bedrag dat die vader terug kan vorderen dus dat is best wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Tegen de tijd dat de rechter hem heeft veroordeeld krijg je vanzelf het verzoek het terug te storten, al gaat het natuurlijk nooit zover komen.
Ik begrijp er steeds minder van, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
Het is vanaf de bankrekening van die vader overgemaakt, die gast weet allang jouw rekeningnummer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
Shady business dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Als jij het geld terugstuurt dan is hij al lang blij dat hij het geld terug heeft. Moet je bang zijn voor fysiek geweld? Anders is het gewoon mooi klaar, jij hebt je geld terug.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Je kan beter je leugen bekennen dan het risico lopen dat het geld nooit bij de vader terecht komt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Precies !quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat maakt jou het uit waar het vandaan komt? Jij krijgt een x bedrag en dat hrb je ook ontvangen. Je mag ervan uitgaan dat als het van de rekening van zijn vader komt dit door hemzelf is overgemaakt.
Verder is het tussen je "maat", wat een fout woord overigens tenzij jullie in leren broeken zonder kont lopen, en zijn vader. Jij bent niet verantwoordelijk wie dat heeft gedaan. Tegen de tijd dat de rechter hem heeft veroordeeld krijg je vanzelf het verzoek het terug te storten, al gaat het natuurlijk nooit zover komen.
Van wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef HotCold het volgende:
Daarom zit ik ook te twijfelen of ik het überhaupt wel terug moet geven. En nee geen fysiek geweld ik ben bang voor juridische stappen.
Dat hangt van de reden af dat ie jou die 300,- moest betalen. Waarom moest ie jou 300,- betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef HotCold het volgende:
Dat die vader juridische stappen neemt tegen mij.
Want? Omdat een ander je geld geeft?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef HotCold het volgende:
Dat die vader juridische stappen neemt tegen mij.
Ik weet niet wat jij doet als werk/hobby.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef pisnicht het volgende:
Wat een wazig verhaal. Heeft die vader je niet gewoon betaald voor seksuele handelingen en wil je dat nu proberen te ontkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
(max. 4 regels)
en waar is die mobiele telefoon nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet als werk/hobby.
Het ging om een mobiele telefoon.
Ben ik dan strafbaar bezig als ik zeg dat ik het niet heb ontvangen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Civilian het volgende:
Maak 't geld gewoon over naar de rekening waar 't vandaan komt. Dan heb jij niks fout gedaan en hoef je je ook nergens zorgen over te maken.
Die vader weet toch wel dat je het geld hebt.. En tjah als je tegen iemand liegt dat je 't geld niet hebt, moet je ook daar de verantwoording maar van dragen.
Dat is je eigen schuld
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en waar is die mobiele telefoon nu?
Als je het geld teruggeeft ben je niet strafbaar, alleen een leugenaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ben ik dan strafbaar bezig als ik zeg dat ik het niet heb ontvangen?
[..]
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.
heeft ie hem wel lang kunnen gebruiken toen ie hem kreeg?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.
Als alles legaal is aan die transactie ben je alleen een leugenaar. En een taalcrimineel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:
En als ik het gewon houdt? Ben ik dan een leugenaar en crimineel?
Dan ben je strafbaar. Het geld is immers niet van jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:
En als ik het gewon houdt? Ben ik dan een leugenaar en crimineel?
Is een tijdje terug 6 maanden geleden, waterschade kosten voor reparatie waren te hoog voor hem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft ie hem wel lang kunnen gebruiken toen ie hem kreeg?
sowieso, 300 euro dan meot ie redelijk nieuw zijn, waarom weggooien en niet terug naar de fabrikant/verkoper?
Dit had ik dus ook in gedachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar. Het geld is immers niet van jou
Hoe oud is die maat van je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef HotCold het volgende:
[..]
Is een tijdje terug 6 maanden geleden, waterschade kosten voor reparatie waren te hoog voor hem.
Dan zit je ff met de vraag of ie handelsbekwaam is. Pas vanaf je 18e ben je volledig handelsbekwaam namelijk.quote:
Want?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar. Het geld is immers niet van jou
Het is handelingsbekwaam, maar dat is hier niet echt van belang. Zo te zien wil TS immers juist nakoming van de overeenkomst. en minderjarigen zijn in beginsel ook handelingsbekwaamquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zit je ff met de vraag of ie handelsbekwaam is. Pas vanaf je 18e ben je volledig handelsbekwaam namelijk.
verstandigquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef HotCold het volgende:
Ik geef hem gewoon 1//3 deel van het geld en laat niks meer van me horen
Dat is op geen enkele manier de oplossing..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef HotCold het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef HotCold het volgende:
18.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
verstandig
TS, hoe oud ben je zelf?
Waarom denk je dat je geen gezeik meer hebt als je maar een deel afbetaalt? Die vader zal nogsteeds het gehele bedrag terug willen hebben hoor..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:20 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik blij ,hij 1/3 blij en geen gezeik/gestress meer.
Ja daarom wil ik weten of ik strafbaar bezig ben als ik dat doe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je geen gezeik meer hebt als je maar een deel afbetaalt? Die vader zal nogsteeds het gehele bedrag terug willen hebben hoor..
Jij niet blij want je hebt niet al je geld, hij niet blij want hij heeft niet al het geld, pa niet blij want hij heeft niet al het geld. Goed plan man!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:20 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik blij ,hij 1/3 blij en geen gezeik/gestress meer.
NEE... Waarom zou je strafbaar zijn. Of was de gsm gejat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik weten of ik strafbaar bezig ben als ik dat doe.
Ok zolang ik maar blij ben ik neem wel genoegen met 200 na al deze problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij niet blij want je hebt niet al je geld, hij niet blij want hij heeft niet al het geld, pa niet blij want hij heeft niet al het geld. Goed plan man!
Nee volledig legaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
NEE... Waarom zou je strafbaar zijn. Of was de gsm gejat?
Ook al heb je recht op 300? En waarom zou je niet exact dezelfde problemen houden? Het probleem (boze pa) is immers hetzelfde, alleen gaat het nu niet om 300 maar om 100 euro. Hoe dan ook, pa blijft boos. Dus nee, geen idee waarom je dit een goed plan zou vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ok zolang ik maar blij ben ik neem wel genoegen met 200 na al deze problemen.
Zodra ik het geld terug geef kan ik fluiten naar me centen want die gast gaat me echt niet meer betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ook al heb je recht op 300? En waarom zou je niet exact dezelfde problemen houden? Het probleem (boze pa) is immers hetzelfde, alleen gaat het nu niet om 300 maar om 100 euro. Hoe dan ook, pa blijft boos. Dus nee, geen idee waarom je dit een goed plan zou vinden.
Juist, niks meer doen dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef HotCold het volgende:
[..]
Zodra ik het geld terug geef kan ik fluiten naar me centen want die gast gaat me echt niet meer betalen.
Daarom moet je het dus ook niet teruggeven!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef HotCold het volgende:
[..]
Zodra ik het geld terug geef kan ik fluiten naar me centen want die gast gaat me echt niet meer betalen.
Maar als ik 1/3 terug geef is er teminste minder kans dat er geen brief op de deurmat zal vallen om voor te komen of ander gezeik.quote:
Jij gelooft duidelijk nog in sprookjes...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef HotCold het volgende:
[..]
Maar als ik 1/3 terug geef is er teminste minder kans dat er geen brief op de deurmat zal vallen om voor te komen of ander gezeik.
Ja ik heb me nooit verdiept in dit soort zaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij gelooft duidelijk nog in sprookjes...
Tsjonge, als je zó makkelijk 100 euro weg wil geven kan ik je mijn rekeningnummer ook wel even PMen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef HotCold het volgende:
[..]
Maar als ik 1/3 terug geef is er teminste minder kans dat er geen brief op de deurmat zal vallen om voor te komen of ander gezeik.
Er is geen schuld meer, die is ingelost doordat die pa heeft betaald. TS moet juist helemaal niets doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef Crazy Harry het volgende:
Dan moet je van je 'maat' een ondertekende schuldbekentenis vragen (die heb je, wanneer je de eerstvolgende keer elkaar ontmoet, gewoon klaar liggen zonder hem voorbereid te hebben) en geef je hem een ondertekende kwitantie van dat de schuld is afgelost (zoals eerder aangegeven).
Simpelweg tegelijkertijd ondertekenen en overhandigen (doe beide documenten in tweevoud, een exemplaar voor ieder). Zo kan het nooit onredelijk zijn in zijn ogen en heb jij je bewijs.
Als dat zo makkelijk was kan niemand meer wat op marktplaats verkopen zonder gezeik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef HotCold het volgende:
Ja maar mocht het ooit zo ver komen dan heb ik geen bewijs dat ik hem de mobiel heb verkocht he?
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Er is geen schuld meer, die is ingelost doordat die pa heeft betaald. TS moet juist helemaal niets doen.
GSM verkocht aan een minderjarige dus papa kan de koop ongedaan maken? Is maar een gokjequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Sjeen het volgende:
HotCold verkoopt gsm, HotCold krijgt geld voor gsm overgemaakt... Wat is nu het probleem?
Wil hij z'n geld terug, dan kan ie de telefoon weer terug aan jou geven. Zo niet, lekker houden die 300 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
Meer dan 300 euro? Zo ja, dan heeft ie gelijk, zo nee, dan is het echt een idioot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef HotCold het volgende:
[..]
Is een tijdje terug 6 maanden geleden, waterschade kosten voor reparatie waren te hoog voor hem.
En dan onderneem je juridisch-achtige stapjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:45 schreef Alicey het volgende:
TS, ik wil dat je me onmiddelijk 200 betaalt. Als je dat niet doet, neem ik juridische stappen.
Je zou overigens ook 100 kunnen betalen, dan zijn we allebei een klein beetje blij.
Dan kan papa naar de rechter stappenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GSM verkocht aan een minderjarige dus papa kan de koop ongedaan maken? Is maar een gokje
Alleen hoe het zit met die beperkte handelingsbekwaamheid tussen de 16 en 18 weet ik niet, dus of Papa veel kans maakt, weet ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan kan papa naar de rechter stappen
Zoiets, ik neem dan wel juridische stappen, maar maar een klein beetje dan..quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Maanvis het volgende:
En dan onderneem je juridisch-achtige stapjes?
Is het normaal dat een 17-jarige een telefoon voor 300 euro koopt? Mocht TS er vanuit gaan dat de koper toestemming van zijn ouders had als dat niet zo is? Dat zijn 2 vragen die van belang zijn in dat geval.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef Maanvis het volgende:
Alleen hoe het zit met die beperkte handelingsbekwaamheid tussen de 16 en 18 weet ik niet, dus of Papa veel kans maakt, weet ik niet.
Dat is toch redelijk normaal?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het normaal dat een 17-jarige een telefoon voor 300 euro koopt? Mocht TS er vanuit gaan dat de koper toestemming van zijn ouders had als dat niet zo is? Dat zijn 2 vragen die van belang zijn in dat geval.
Ik had een pak op mijn broek gekregen als ik voor 300,- een telefoon kocht, tering zeg.quote:
Ik niet. Nouja, ik werkte wel voor m'n geld, die 'vriend' van TS niet denk ik. Maar volgens mij kijken ze alleen of het feit dat een 17-jarige zoiets koopt abnormaal is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had een pak op mijn broek gekregen als ik voor 300,- een telefoon kocht, tering zeg.
Juist heel weinig kans. Minderjarigen zijn handelingsbekwaam als ze toestemming hebben van de ouder. En wie heeft hier betaald? Inderdaad, de ouder. TS kan er juist doordat die pa heeft betaald ervan uitgaan dat die toestemming er is. Dat die pa zo slordig omgaat met z'n bankzaken is niet TS z'n probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen hoe het zit met die beperkte handelingsbekwaamheid tussen de 16 en 18 weet ik niet, dus of Papa veel kans maakt, weet ik niet.
Niet helemaal. De toestemming (nodig voor de handelingsbekwaamheid) wordt verondersteld als een minderjarige een gebruikelijke rechtshandeling verricht maar die kan ook ergens anders uit blijken. Een 16-jarige kan bijvoorbeeld ook prima een scooter van 3000 euro kopen (=niet gebruikelijk) als hij een briefje van z'n ouders meekrijgt dat ze toestemming daarvoor verlenen. Zo ook in het geval van TS, dat die pa betaald duidt erop dat die pa weet heeft van de koop en er toestemming voor verleent.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet. Nouja, ik werkte wel voor m'n geld, die 'vriend' van TS niet denk ik. Maar volgens mij kijken ze alleen of het feit dat een 17-jarige zoiets koopt abnormaal is.
Ik werkte toen ook al ovor mijn geld, de euro was er toen nog niet, maar 300,- voor een 2ehands telefoon is echt veel teveel geld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet. Nouja, ik werkte wel voor m'n geld, die 'vriend' van TS niet denk ik. Maar volgens mij kijken ze alleen of het feit dat een 17-jarige zoiets koopt abnormaal is.
Alleen was in die tijd 300 gulden voor een (tweedehandse) mobiele telefoon geen geldquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik werkte toen ook al ovor mijn geld, de euro was er toen nog niet, maar 300,- voor een 2ehands telefoon is echt veel teveel geld.
Daar ben ik het niet mee eens. Als zoontje nou zo'n hippe jongen is die broeken draagt van 200 euro? En veel teveel geld? Nah, heb ze stukken duurder gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik werkte toen ook al ovor mijn geld, de euro was er toen nog niet, maar 300,- voor een 2ehands telefoon is echt veel teveel geld.
Gezien de feiten hier tentoon gespreid (TS moest een half jaar wachten op zijn geld en Pa kan niet zonder het geld) lijkt me dat niet het geval.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als zoontje nou zo'n hippe jongen is die broeken draagt van 200 euro? En veel teveel geld? Nah, heb ze stukken duurder gezien.
Nee, wel dom want vader kan zo een bankafschrift met de transactie overleggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
Ben ik dan strafbaar bezig als ik zeg dat ik het niet heb ontvangen?
Heb jij een broertje die een paar weken terug een PS3 te koop had?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef HotCold het volgende:
Maar het gaat toch over het algemeen? Nouja, ik weet niet wat de rechter zal zeggen en voor 300 euro zal het ook niet zo ver komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gezien de feiten hier tentoon gespreid (TS moest een half jaar wachten op zijn geld en Pa kan niet zonder het geld) lijkt me dat niet het geval.
Stom, je moet hem helemaal niets geven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef HotCold het volgende:
Niet. Hooguit door middel van getuigen. Boek gewoon over op de rekening van de vader, duh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef HotCold het volgende:
Mischien dat iemand mij met dit ingewikkeld probleem kan helpen.
Een "maat" van mij heeft via zijn vaders bankrekkening geld naar mij overgemaakt(zonder dat zijn vader dit wist). Dit deed hij omdat hij mij nog geld schuldig was en hij vond dit de beste oplossing.
Nu is zijn vader erachter gekomen en dreigt hij met aangifte en allerlei andere stappen tegen mij en zijn zoon.
Ik heb dus lang nagedacht en heb besloten het geld(¤300),- maar terug te geven aan m'n "maat",hoewel ik niet weet of dit de juiste oplossing is!
Ik zou hem het geld graag contant geven,maar hoe kan ik bewijzen dat ik hem het geld heb overhandigd? Ik heb een sterk vermoeden dat hij het geld niet aan zijn vader gaat geven waardoor ik nog steeds zijn vader achter me aan heb zitten. En ik wil niet oog in oog staan met zijn vader.
Troll is obviousquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef HotCold het volgende:
Ik heb besloten het geld te houden en heb het contact verminderd, ik laat het gewoon zo als het nu is. Ik weet niet of ik binnenkort een brief van de bank krijg of iets anders mja.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef bijdehand het volgende:
anders moet die vader gwn storneren!
Laat het maar wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef HotCold het volgende:
Ik heb besloten het geld te houden en heb het contact verminderd, ik laat het gewoon zo als het nu is. Ik weet niet of ik binnenkort een brief van de bank krijg of iets anders mja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |