Shady business anyone?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die jongen moet zijn vader terugbetalen, niet jij.
Als dat zo is dan kun je ook maar beter niet het geld aan die 'maat' geven, bewijs van betaling of niet. Die vader zal het dan verduistering noemen totdat hij persoonlijk het geld weer in zijn bezit heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, zoals ik al gezegd heb, gewoon een kwitantie vragen met zijn handtekening erop.
Hooguit een onverschuldigde betaling...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.
[..]
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef HotCold het volgende:
[..]
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?
Of is er een reden dat je 't perse contant wil doen?
Wie weet, de advocaat- en overige kosten zijn hooguit een keer of 3 a 4 het bedrag dat die vader terug kan vorderen dus dat is best wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Tegen de tijd dat de rechter hem heeft veroordeeld krijg je vanzelf het verzoek het terug te storten, al gaat het natuurlijk nooit zover komen.
Ik begrijp er steeds minder van, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
Het is vanaf de bankrekening van die vader overgemaakt, die gast weet allang jouw rekeningnummer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
Shady business dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Als jij het geld terugstuurt dan is hij al lang blij dat hij het geld terug heeft. Moet je bang zijn voor fysiek geweld? Anders is het gewoon mooi klaar, jij hebt je geld terug.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Je kan beter je leugen bekennen dan het risico lopen dat het geld nooit bij de vader terecht komt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Precies !quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat maakt jou het uit waar het vandaan komt? Jij krijgt een x bedrag en dat hrb je ook ontvangen. Je mag ervan uitgaan dat als het van de rekening van zijn vader komt dit door hemzelf is overgemaakt.
Verder is het tussen je "maat", wat een fout woord overigens tenzij jullie in leren broeken zonder kont lopen, en zijn vader. Jij bent niet verantwoordelijk wie dat heeft gedaan. Tegen de tijd dat de rechter hem heeft veroordeeld krijg je vanzelf het verzoek het terug te storten, al gaat het natuurlijk nooit zover komen.
Van wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef HotCold het volgende:
Daarom zit ik ook te twijfelen of ik het überhaupt wel terug moet geven. En nee geen fysiek geweld ik ben bang voor juridische stappen.
Dat hangt van de reden af dat ie jou die 300,- moest betalen. Waarom moest ie jou 300,- betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef HotCold het volgende:
Dat die vader juridische stappen neemt tegen mij.
Want? Omdat een ander je geld geeft?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef HotCold het volgende:
Dat die vader juridische stappen neemt tegen mij.
Ik weet niet wat jij doet als werk/hobby.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef pisnicht het volgende:
Wat een wazig verhaal. Heeft die vader je niet gewoon betaald voor seksuele handelingen en wil je dat nu proberen te ontkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
(max. 4 regels)
en waar is die mobiele telefoon nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet als werk/hobby.
Het ging om een mobiele telefoon.
Ben ik dan strafbaar bezig als ik zeg dat ik het niet heb ontvangen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Civilian het volgende:
Maak 't geld gewoon over naar de rekening waar 't vandaan komt. Dan heb jij niks fout gedaan en hoef je je ook nergens zorgen over te maken.
Die vader weet toch wel dat je het geld hebt.. En tjah als je tegen iemand liegt dat je 't geld niet hebt, moet je ook daar de verantwoording maar van dragen.
Dat is je eigen schuld
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en waar is die mobiele telefoon nu?
Als je het geld teruggeeft ben je niet strafbaar, alleen een leugenaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ben ik dan strafbaar bezig als ik zeg dat ik het niet heb ontvangen?
[..]
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.
heeft ie hem wel lang kunnen gebruiken toen ie hem kreeg?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef HotCold het volgende:
Niet in zijn bezit en ook niet in mijn bezit. De mobiel is kapot al een tijdje geleden en hij heeft het weggegooid.
Als alles legaal is aan die transactie ben je alleen een leugenaar. En een taalcrimineel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:
En als ik het gewon houdt? Ben ik dan een leugenaar en crimineel?
Dan ben je strafbaar. Het geld is immers niet van jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef HotCold het volgende:
En als ik het gewon houdt? Ben ik dan een leugenaar en crimineel?
Is een tijdje terug 6 maanden geleden, waterschade kosten voor reparatie waren te hoog voor hem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft ie hem wel lang kunnen gebruiken toen ie hem kreeg?
sowieso, 300 euro dan meot ie redelijk nieuw zijn, waarom weggooien en niet terug naar de fabrikant/verkoper?
Dit had ik dus ook in gedachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar. Het geld is immers niet van jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |