Ik vind het kapsel haar nog best mooi staan, vind de broek vooral erg ouwelijk. Echt zo'n broek die een gemiddelde Hollandse middelbare leeftijd-vrouw aan zou trekken met kuithoge laarzen met een blokhak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef emss het volgende:
beetje veel plamuur die Kate..![]()
Katherine Heigl met nieuw oma kapsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij herkenbaar is als ze zonder make-up over straat loopt. Wát een plamuurlaag.
omg wat is zij behaard in het gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef SEMTEX het volgende:
Vorig deel: Celebs onflatteus op de kiek #90
Laatste foto's uit het vorig deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvie mag nu wel eens iets minder vaak gaan zonnebankenquote:
ja idd, en dan dat vreselijke ouderwetse kapselquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sylvie mag nu wel eens iets minder vaak gaan zonnebankenDie knalroze lippenstift met die donkere huid, moh
Ik weet niet of ik deze foto van Nu.nl kan linken, maar ik probeer het
[ afbeelding ]
Zo lijkt het wel iets minder erg. Contrast minder hoog, en minder bruine huid.
Vast Wella.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd, en dan dat vreselijke ouderwetse kapsel
ik kan me herrineren dat mijn grootmoeder zo'n haarlak gebruikte met een afbeelding erop precies zoals het kapsel van Sylvie![]()
ik weet het merk alleen niet meer
Pak nog een zonnebankje zou ik willen zeggen.quote:
3 december 2005: toen had ze Leco nog niet in dienstquote:
Zonnebanken of zonnen deed ze altijd al, ik heb haar nog nooit bleek gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
3 december 2005: toen had ze Leco nog niet in dienst
Ben bang van niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Ole het volgende:
Heeft ze nou echt niemand die tegen haar durft te zeggen dat dit niet kan
stunning!quote:
Dat vraag ik me ook altijd af als ze weer in trainingsbroek en Uggs en vet haar gekiekt wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Ole het volgende:
Heeft ze nou echt niemand die tegen haar durft te zeggen dat dit niet kan
Verkeerde topic?quote:
daar heeft ze echt t lichaam niet meer voor. Is ook niet vreemd na 2 kinderen en al dat psychische gedoe met wrs medicijnen.quote:
Huh?! Ik dacht dat het Janice Dickinson was!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Huh?! Ik dacht dat het Janice Dickinson was!
Arme meid....
Die heeft ook al een zwaar leven gehadquote:
hij doet een zeehond na ofzo?quote:
Dat is ook een propje aan het wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:00 schreef emss het volgende:
Jennifer Love Hewitt
[ afbeelding ]
en een wat oudere foto:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon d'r lens kwijt is. No biggie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:36 schreef Copycat het volgende:
Is ze iets van de grond af aan het snuiven?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is omdat ze nu met Alex Rodriguez is. Toen Madonna met hem was, werd ze ook super gespierd.
Blijkbaar geilt die man op vrouwen die eruit zien als bodybuilders ...
Ik krijg altijd plaatsvervangend jeuk van dit soort piercings.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef kvd het volgende:
blijkbaar had Amber Rose het koud. Maar goed, koud of niet, de piercings zouden sowieso wel zichtbaar zijn geweest
[ afbeelding ]
enige positieve ding is de tattooquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef kvd het volgende:
blijkbaar had Amber Rose het koud. Maar goed, koud of niet, de piercings zouden sowieso wel zichtbaar zijn geweest
[ afbeelding ]
ze zouden zo zusjes kunnen zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
Hello cokequote:
Het is de moeder van Voldemort!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
ze was best wel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
Ja en het zusje van Gollem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is de moeder van Voldemort!
Lijkt op één van die zussen van Marge uit The Simpsons!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
Oké, die mevrouw is hilarisch, ik lach hardop. Dank!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
Haha, ja!quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Lijkt op één van die zussen van Marge uit The Simpsons!
Dan klopt het dat A-Rod op gespierde armen viel/valt. Madonna had ze immers al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:54 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
ten eerste is er nooit bevestigd dat ze met A-Rod is gegaan, de vermoedens waren er alleen. Ze is in 2008 gescheiden van Ritchie en heeft van 2008 tot 2010 een relatie met die Jesus Luz gehad.
ALS ze al hebben gedate, dan was dat in 2008, toen gingen de geruchten. En die armen had ze al ver voor 2008.
Ter illustratie een foto uit 2005
[ afbeelding ]
en zelfs ver daarvoor al...foto uit 1990 (alleen zijn hier die aders nog niet zo zichtbaar)
[ afbeelding ]
Kijk waar die borsten hangen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter ..dame
[ afbeelding ]
Duchess of Alba
dat klopt, maar er werd gezegd dat Madonna gespierd werd toen ze wat met A-Rod kreeg en dat is dus niet zo, ze was daarvoor al erg gespierd. Dat is het punt wat ik probeerde te makenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dan klopt het dat A-Rod op gespierde armen viel/valt. Madonna had ze immers al.
Echt een: First I was likequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:07 schreef kvd het volgende:
[..]
ze was best wel mooi
[ afbeelding ]
en dan eindig je zo (april '10)
[ afbeelding ]
hier ook... tering zeg!!quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Takkembah het volgende:
Whahahaa ik heb tranen in mijn ogen van die Duchess of Alba. Holy crap.....
O nee, ze is menselijk in haar vrije tijd!!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Emma Watson met pukkeltjes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef emss het volgende:
Kirstie Alley - Dancing with the Stars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met een spier in zijn dij, die het gewicht van Kirstie niet kon verdragen..
wou hem ook net plaatsen, vond buiten het plastic chirurgie topic dat haar foto hier ook zeer passend.quote:
Of juist wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Ole het volgende:
Iewwww.. en ze heeft nog steeds niets aan die rare borst laten doen X
Pfoe die wordt er zeker niet mooier op.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind Cameron Diaz echt eng worden
[ afbeelding ]
Is eind 30 al op leeftijd?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef SEMTEX het volgende:
Cameron Diaz is al op leeftijd, hoor. Ze is gewoon een beetje masculien, denk dat ze best mooi oud gaat worden.
quote:Cameron Michelle Diaz
August 30, 1972 (age 38)
the joker zou jaloers zijn op die glimlachquote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
the joker zou jaloers zijn op die glimlach
quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Die vrouw verdient verdorie een eigen topic, zoveel foto's van haar zou ik wel willen plaatsen. De een nog erger dan de andere.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blijk van Charles op die laatste foto! Jammer dat je zijn mond niet ziet maar zijn ogen spreken boekdelen.
Mjoaaa, toch al enigszins. Menig Nederlandse vrouw heeft op die leeftijd al de nodige kraaienpootjes. Ik vind dat ze er nog goed uitziet voor haar leeftijd.quote:
Het is Edward Cullen!quote:
Ben benieuwd wat Tom Cruise denkt .... zijn gezicht spreekt boekdelen!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:06 schreef Grunge. het volgende:
[..].
Nog een paar voor de pret.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen video van haar vinden waarin ze praat. Dat zou ik wel eens willen horen. Kan die mond nog bewegen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Tom Cruise denkt .... zijn gezicht spreekt boekdelen!
jeetje haar hele neus is ingevallen, zo te zien zit er geen tussenschot meer in haar neus waardoor haar neus als een plumpudding ineen zaktquote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
De ingestorte coke neus van Tara Palmer Tomkinson
[ afbeelding ]
Cameron ook hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mjoaaa, toch al enigszins. Menig Nederlandse vrouw heeft op die leeftijd al de nodige kraaienpootjes. Ik vind dat ze er nog goed uitziet voor haar leeftijd.
Ik vind die grijns nog wel leuk, maar die kleding, wat is dat toch met Brad... trainingsbroek (zal het wel niet zijn, maar ziet er wel zo uit) en gympies.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:12 schreef Kings het volgende:
Brad heeft een happy pil geslikt!
[ afbeelding ]
Die is er wel, Daniella Westbrook heeft er een:quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk raar dat ze voor zo'n ingestorte cokegok geen passende oplossing hebben. Er bestaan geen prothese-tussenschotjes of zo?
Ik zou nog eerder een clownsneus opzetten. Gewoon het hele jaar door Comedy Relief spelen.
Ieuwh. Die eerste foto geeft me de kriebelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is er wel, Daniella Westbrook heeft er een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoofd begint Stewie-vormen aan te nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad dat vind ik nou ook. Mariahs zelfverheerlijking kan ze misschien beter in een prive fotoalbum laten wanneer ze zwanger isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Kings het volgende:
Ok, misschien is dit persoonlijk, maar ik vind deze foto van Mariah & Nick zeeeer onflatteus....
[ afbeelding ]
Woah wat een rimpelmoment!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:15 schreef hexje het volgende:
Hij staat weleens leuker op een foto.
[ afbeelding ]
Ook leuk voor die ex, dat het enige dat hij mist de seks isquote:Op woensdag 13 april 2011 10:15 schreef hexje het volgende:
Hij staat weleens leuker op een foto.
[ afbeelding ]
Maar dat is niet het enigequote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ook leuk voor die ex, dat het enige dat hij mist de seks is
quote:AMSTERDAM - Arie Boomsma is inmiddels alweer acht maanden vrijgezel, maar de 37-jarige presentator heeft geen behoefte aan een losbandig leven. In Nieuwe Revu geeft Boomsma toe dat hij de seks mist, maar een onenightstand ziet hij absoluut niet zitten.
© ANP
Boomsma gaat sinds de breuk met zijn vriendin Kieu regelmatig uit. Vooral op die momenten mist hij intimiteit. "Ik merk het met het uitgaan. Seks is overal. Maar voor mij moet seks echt binnen een relatie plaatsvinden."
In het interview geeft Boomsma toe dat hij daar regelmatig moeite mee heeft. "Ik heb mijn lusten. En wat er zich in het hoofd afspeelt, is net zo zondig, hè. Nou, daar gebeurt het wel, hoor. In het kwadraat!."
Boomsma was maar liefst veertien jaar samen met zijn vriendin. Het koppel zou zelfs gaan trouwen. De presentator zegt zich ervan bewust te zijn waar het misging.
"Onbewust legde ik te veel druk op haar, juist omdat ik heel veel druk op mezelf leg. Dat is niet goed. Dat besef ik nu."
Bovendien weet Boomsma van zichzelf dat hij erg intensief kan zijn. "Het is niet prettig als je het gevoel krijgt dat je slechts het leven leidt van je partner. Uiteindelijk wilde ze haar eigen ontwikkeling doormaken, vooral ook als vrouw."
De presentator baalt nog steeds flink van de breuk. "Ze is nog steeds de vrouw van mijn dromen. Ik durf nu wel toe te geven dat het gewoon kut is."
De Nieuwe Revu met het interview met Boomsma ligt vanaf woensdag in de winkel.
Vind haar daar niet heel erg lelijk ofzo, ze is alleen niet dun.quote:
ze is ook nooit echt dun geweest, gewoon normaal postuurquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind haar daar niet heel erg lelijk ofzo, ze is alleen niet dun.
ja idd, zie ik nu pas...niet echt vrouwelijk neequote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Miss_paraplu het volgende:
zijn die handen echt van Catharina, dikke vingers.. of overdrijf ik nu? ik vind het net mannen handen
Het lijkt wel of de foto daar niet helemaal scherp is.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Miss_paraplu het volgende:
zijn die handen echt van Catharina, dikke vingers.. of overdrijf ik nu? ik vind het net mannen handen
Ze doen me altijd denken aan orthopedisch schoeisel:quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Aventura het volgende:
Ik was afgeleid door die walgelijke schoenen
inkoppertje: wortel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
WTF zit er op de boord van Carrot Top's shirt?
vanwaar dat broekje? ze is normaal gesproken toch zo trots op haar rondingen??quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie Kim Kardashians figuurcorrigerende pantybroekje![]()
[ afbeelding ]
Tja, als je zulke strakke kleding draagt, zie je elk vetrolletje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
vanwaar dat broekje? ze is normaal gesproken toch zo trots op haar rondingen??
he's holding on to it...quote:Op zondag 17 april 2011 11:03 schreef Copycat het volgende:
Raakte hij die pathetic vlechtjes maar eens kwijt, met die gulden middenweg van 'm.
Wat een geweldige rondingen heeft zij toch. Die heupen man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie Kim Kardashians figuurcorrigerende pantybroekje![]()
[ afbeelding ]
De meeste vrouwen in dit topic kunnen zo'n jurkje ook niet hebben, ondanks dat ze dunner en lichter zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een geweldige rondingen heeft zij toch. Die heupen man.![]()
Ik vergeet gewoon naar die panty en schoenen te kijken.
En dan zo'n bikinibroekje aantrekkenquote:
Is het geen normaal model, maar gewoon verzwolgen door haar enorme reet en dijen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef rena het volgende:
[..]
En dan zo'n bikinibroekje aantrekken![]()
Als ze gewoon een normaal model pakt ziet het er waarschijnlijk al wat beter uit.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef Sushimonster het volgende:
Ik vind Serena eruitzien als drie weken obstipatie, sorry.
Die kerels zijn zeker "gewoon" 1,95m of zoiets?quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet onflatteus .. .. maar ik vond het gewoon grappigen daarom hierbij deze foto van o.a snooki en the rock..
Dat zijn duidelijk de genen. Die is echt in topvorm en toch zulke rondingen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de foto van Serena eigenlijk ook niet echt onflatteus, ze staat er best leuk op. Dat ze een lijf heeft met zulke rare verhoudingen, daar kan ze ook niks aan doen
Dan heb ik haar zus zeker altijd gezien, ik dacht echt dat ze maar een beetje qua formaat schelen. Maar dat is dus meerquote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef popolon het volgende:
Nee, die was altijd al zo. Haar zus Venus is echt stukken slanker.
Nogal.quote:Op maandag 18 april 2011 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb ik haar zus zeker altijd gezien, ik dacht echt dat ze maar een beetje qua formaat schelen. Maar dat is dus meer
Met rok lijkt het nog niet zo erg als in bikini, vandaarquote:
Ach die kardashian heeft ook heupen voor 3 personen en liefhebbersquote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor Serena.
Zij is topsporter en ik fiets een half uurtje per dag, en toch ben ik dunner.![]()
Coolio ziet er trouwens belachelijk uit.
Welnee, helemaal niet zielig.... Serena verdient miljoenen en speelt (bijna) iedereen van de baan, dus ze kan schijt hebben aan wat andere van haar lichaam denkenquote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij is topsporter en ik fiets een half uurtje per dag, en toch ben ik dunner.![]()
Coolio ziet er trouwens belachelijk uit.
En dat heeft ze, gezien haar zelfverzekerde uitstraling in die bikini, ook.quote:Op maandag 18 april 2011 08:31 schreef dean82 het volgende:
Welnee, helemaal niet zielig.... Serena verdient miljoenen en speelt (bijna) iedereen van de baan, dus ze kan schijt hebben aan wat andere van haar lichaam denken
ik heb even gekeken, die linkerman is volgens imdb 1.93, die andere man ken ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerels zijn zeker "gewoon" 1,95m of zoiets?
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik zo goed kon tennissen en zoveel geld zou hebben, zou ik ook wel zo'n kont willen hebben (maar dan wel blank graag, ik wil geen zwarte kont aan mijn witte lijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
totaal off topic maarquote:
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snikquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Haar boeken staan barstensvol recepten die haar figuur uitstekend verklarenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Moja het volgende:
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het wel
dat beweert ze ook nooit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's newquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Wat een lulkoek verkondig je hier zegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
inclusief jou jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's new
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "van jou"
Die van Audrina zijn toch niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
Weet niet of t hier goed past, maar onder de categorie 'weird boobs':
[ afbeelding ]
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
[ afbeelding ]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die van Audrina zijn toch niet zo raar
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.
Nah ja, doordat ze ver uit elkaar staan, vind ik ze al lelijk. Zullen we het daar op houden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.
Misschien te groot voor haar kleine/smalle lijf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Markeerstift het volgende:
Het lijkt haast of die borsten van Audrina hangen, maar ze zijn toch fake? How did that happen?
Naast Tori valt alles mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef Tsunade het volgende:
Ze stonden op een picca met tori, t valt idd wel mee maar mooi is anders vind ik.
Die man die er al 30 jaar hetzelfde uitzag?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
verdorie ik wilde oude sexy richard gere terug
Lijkt wel of Audrina ze nog een maatje heeft laten vergroten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
Allejezus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Meandering het volgende:
[ afbeelding ]
Net als je dacht dat je alles had gehad....
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *rilquote:
Tja, terwijl ze van zichzelf toch geen lelijke meid is, vind ik dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *ril
zonde zeg, ik zag laatst ergens een foto toen ze nog blond haar had..toen mocht ze er best wezen maar nuquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had gehoopt weer een neus te hebben voor de Royal Wedding van morgen.... Tara Palmer-Tomkinson ziet er zwaar beroerd uit voor haar leeftijd, ze is 39.
Lopend op zulke schoenen zou ik ook niet kunnen lachen..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef rena het volgende:
Victoria is érg blij om op de bruiloft te zijn en haar voeten zien er afschuwelijk oncomfortabel uit:
[ afbeelding ]
Zou ze uberhaupt kunnen lachen?
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef rena het volgende:
Victoria is érg blij om op de bruiloft te zijn en haar voeten zien er afschuwelijk oncomfortabel uit:
[ afbeelding ]
Zou ze uberhaupt kunnen lachen?
dan heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!
Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Noek het volgende:
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef June. het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog geen reeks?
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:08 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht even dat ze naar een begrafenis gingen, wat een ongepaste poncho heeft Victoria aan zeg
is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...quote:
Vandaar dat ik de foto ook even heb gepost in het Beroemd en Zwanger topicquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...
Oh en die poncho is natuurlijk een ideaal kledingstuk om een zwangere buik te verhullen:P
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef kvd het volgende:
Beckham en William zijn ambasadeurs geweest om het WK van 2018 in Engeland te krijgen en hebben elkaar in die hoedanigheid meerdere keren ontmoet. William is afgelopen WK wezen kijken naar wedstrijden, daar ook wat ontmoetingen gehad (google maar voor foto's). Kan me voorstellen dat daar wel iets van een vriendschap is ontstaan.
Verbaaste me meer over Rowan Atkinson, maar dat schijnt dus een goede vriend van William te zijn, en dat met het leedtijdsverschil. Maar goed, mensen kunnen je verrassen.
Ian Thorpe heeft hij ook niet vaak ontmoet, maar wel een uitnodiging gehad voor de bruiloft.
Joss Stone heeft 1 keer voor hem opgetreden en was er ook bij...
Heb me over die laatste 3 meer verbaast dan over Beckham
is hij ook, had hem alleen meer als riend van Charles gezien, die zitten qua leeftijd dichter bij elkarr dan Rowan en William. Maar ook zij schijnen goede vrienden te zijn...en zo leer ik weer eens wat tijdens een huwelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:21 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .
Daarvoor moet je er wel eerst een reeks van gemaakt hebben, daarna neemt ie de volgende topics mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.
Ik dacht dat die rechtse Lucille Werner wasquote:
Echt hè? Vond haar stoer en gevat. Zeer Cc-worthy!quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.
Lekker wijf!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |