Als ik zo goed kon tennissen en zoveel geld zou hebben, zou ik ook wel zo'n kont willen hebben (maar dan wel blank graag, ik wil geen zwarte kont aan mijn witte lijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
totaal off topic maarquote:
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snikquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Haar boeken staan barstensvol recepten die haar figuur uitstekend verklarenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Moja het volgende:
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het wel
dat beweert ze ook nooit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's newquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Wat een lulkoek verkondig je hier zegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
inclusief jou jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's new
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "van jou"
Die van Audrina zijn toch niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
Weet niet of t hier goed past, maar onder de categorie 'weird boobs':
[ afbeelding ]
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
[ afbeelding ]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die van Audrina zijn toch niet zo raar
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.
Nah ja, doordat ze ver uit elkaar staan, vind ik ze al lelijk. Zullen we het daar op houden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.
Misschien te groot voor haar kleine/smalle lijf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Markeerstift het volgende:
Het lijkt haast of die borsten van Audrina hangen, maar ze zijn toch fake? How did that happen?
Naast Tori valt alles mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef Tsunade het volgende:
Ze stonden op een picca met tori, t valt idd wel mee maar mooi is anders vind ik.
Die man die er al 30 jaar hetzelfde uitzag?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
verdorie ik wilde oude sexy richard gere terug
Lijkt wel of Audrina ze nog een maatje heeft laten vergroten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
Allejezus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Meandering het volgende:
[ afbeelding ]
Net als je dacht dat je alles had gehad....
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *rilquote:
Tja, terwijl ze van zichzelf toch geen lelijke meid is, vind ik dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *ril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |