quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "van jou"
Die van Audrina zijn toch niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
Weet niet of t hier goed past, maar onder de categorie 'weird boobs':
[ afbeelding ]
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
[ afbeelding ]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die van Audrina zijn toch niet zo raar
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.
Nah ja, doordat ze ver uit elkaar staan, vind ik ze al lelijk. Zullen we het daar op houden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.
Misschien te groot voor haar kleine/smalle lijf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Markeerstift het volgende:
Het lijkt haast of die borsten van Audrina hangen, maar ze zijn toch fake? How did that happen?
Naast Tori valt alles mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef Tsunade het volgende:
Ze stonden op een picca met tori, t valt idd wel mee maar mooi is anders vind ik.
Die man die er al 30 jaar hetzelfde uitzag?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
verdorie ik wilde oude sexy richard gere terug
Lijkt wel of Audrina ze nog een maatje heeft laten vergroten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |