Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Noek het volgende:
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef June. het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog geen reeks?
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:08 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht even dat ze naar een begrafenis gingen, wat een ongepaste poncho heeft Victoria aan zeg
is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...quote:
Vandaar dat ik de foto ook even heb gepost in het Beroemd en Zwanger topicquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...
Oh en die poncho is natuurlijk een ideaal kledingstuk om een zwangere buik te verhullen:P
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef kvd het volgende:
Beckham en William zijn ambasadeurs geweest om het WK van 2018 in Engeland te krijgen en hebben elkaar in die hoedanigheid meerdere keren ontmoet. William is afgelopen WK wezen kijken naar wedstrijden, daar ook wat ontmoetingen gehad (google maar voor foto's). Kan me voorstellen dat daar wel iets van een vriendschap is ontstaan.
Verbaaste me meer over Rowan Atkinson, maar dat schijnt dus een goede vriend van William te zijn, en dat met het leedtijdsverschil. Maar goed, mensen kunnen je verrassen.
Ian Thorpe heeft hij ook niet vaak ontmoet, maar wel een uitnodiging gehad voor de bruiloft.
Joss Stone heeft 1 keer voor hem opgetreden en was er ook bij...
Heb me over die laatste 3 meer verbaast dan over Beckham
is hij ook, had hem alleen meer als riend van Charles gezien, die zitten qua leeftijd dichter bij elkarr dan Rowan en William. Maar ook zij schijnen goede vrienden te zijn...en zo leer ik weer eens wat tijdens een huwelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:21 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .
Daarvoor moet je er wel eerst een reeks van gemaakt hebben, daarna neemt ie de volgende topics mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.
Ik dacht dat die rechtse Lucille Werner wasquote:
Echt hè? Vond haar stoer en gevat. Zeer Cc-worthy!quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.
Lekker wijf!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |