Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor Serena.
Zij is topsporter en ik fiets een half uurtje per dag, en toch ben ik dunner.![]()
Als ik zo goed kon tennissen en zoveel geld zou hebben, zou ik ook wel zo'n kont willen hebben (maar dan wel blank graag, ik wil geen zwarte kont aan mijn witte lijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Zielig? Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je er zo over denkt.
totaal off topic maarquote:
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snikquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Haar boeken staan barstensvol recepten die haar figuur uitstekend verklarenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Moja het volgende:
Idd, Als er iemand niet vet arm kook is zij het wel
dat beweert ze ook nooit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
pff ik walg van die kookprogramma's van haar, ze is echt onsmakelijk hoe ze het eten bereid en daarbij kookt ze altijd vetarm en biologisch als we haar moeten gelovenen dan zo'n figuur hebben
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's newquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vetarm?? Hebben we het over dezelfde Nigella?? Je bent niet goed snik
Wat een lulkoek verkondig je hier zegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal off topic maar
inclusief jou jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij altijd van iedereen walgt, what's new
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "van jou"
Die van Audrina zijn toch niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
Weet niet of t hier goed past, maar onder de categorie 'weird boobs':
[ afbeelding ]
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
[ afbeelding ]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die van Audrina zijn toch niet zo raar
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, naast dat het een slechte bikini ofwel foto is, heeft ze op andere foto's bijzonder lelijke borsten.
Nah ja, doordat ze ver uit elkaar staan, vind ik ze al lelijk. Zullen we het daar op houden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik vind ze anders wel mooi, ze zitten wat ver uit elkaar als je haar naaktfoto's ziet maar lelijk zou ik ze niet noemen.
Misschien te groot voor haar kleine/smalle lijf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Markeerstift het volgende:
Het lijkt haast of die borsten van Audrina hangen, maar ze zijn toch fake? How did that happen?
Naast Tori valt alles mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef Tsunade het volgende:
Ze stonden op een picca met tori, t valt idd wel mee maar mooi is anders vind ik.
Die man die er al 30 jaar hetzelfde uitzag?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
verdorie ik wilde oude sexy richard gere terug
Lijkt wel of Audrina ze nog een maatje heeft laten vergroten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Audrina Patridge & Tori Spelling
Allejezus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Meandering het volgende:
[ afbeelding ]
Net als je dacht dat je alles had gehad....
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *rilquote:
Tja, terwijl ze van zichzelf toch geen lelijke meid is, vind ik dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh my, wat een nachtmerrie moet dat zijn om naast wakker te worden bijv. *ril
zonde zeg, ik zag laatst ergens een foto toen ze nog blond haar had..toen mocht ze er best wezen maar nuquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had gehoopt weer een neus te hebben voor de Royal Wedding van morgen.... Tara Palmer-Tomkinson ziet er zwaar beroerd uit voor haar leeftijd, ze is 39.
Lopend op zulke schoenen zou ik ook niet kunnen lachen..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef rena het volgende:
Victoria is érg blij om op de bruiloft te zijn en haar voeten zien er afschuwelijk oncomfortabel uit:
[ afbeelding ]
Zou ze uberhaupt kunnen lachen?
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef rena het volgende:
Victoria is érg blij om op de bruiloft te zijn en haar voeten zien er afschuwelijk oncomfortabel uit:
[ afbeelding ]
Zou ze uberhaupt kunnen lachen?
dan heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!
Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Noek het volgende:
Humor heeft ze in elk geval wel. Ze is tof!
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef June. het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog geen reeks?
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:08 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht even dat ze naar een begrafenis gingen, wat een ongepaste poncho heeft Victoria aan zeg
is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Belachelijke outfit voor een bruiloft. En wat moet zo'n voetbalstel daar nou? Zijn ze bevriend met het bruidspaar?
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...quote:
Vandaar dat ik de foto ook even heb gepost in het Beroemd en Zwanger topicquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er geen sprake is van vriendschap tussen die twee stellen dus je kunt je dan afvragen waarom zij er dan bij zijn. Maar de Beckhammetjes zijn vanwege de staat van dienst van David zelf haast verheven tot royalty dus je kunt er dan niet omheen ze uit te nodigen...
Oh en die poncho is natuurlijk een ideaal kledingstuk om een zwangere buik te verhullen:P
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef kvd het volgende:
Beckham en William zijn ambasadeurs geweest om het WK van 2018 in Engeland te krijgen en hebben elkaar in die hoedanigheid meerdere keren ontmoet. William is afgelopen WK wezen kijken naar wedstrijden, daar ook wat ontmoetingen gehad (google maar voor foto's). Kan me voorstellen dat daar wel iets van een vriendschap is ontstaan.
Verbaaste me meer over Rowan Atkinson, maar dat schijnt dus een goede vriend van William te zijn, en dat met het leedtijdsverschil. Maar goed, mensen kunnen je verrassen.
Ian Thorpe heeft hij ook niet vaak ontmoet, maar wel een uitnodiging gehad voor de bruiloft.
Joss Stone heeft 1 keer voor hem opgetreden en was er ook bij...
Heb me over die laatste 3 meer verbaast dan over Beckham
is hij ook, had hem alleen meer als riend van Charles gezien, die zitten qua leeftijd dichter bij elkarr dan Rowan en William. Maar ook zij schijnen goede vrienden te zijn...en zo leer ik weer eens wat tijdens een huwelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:21 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Rowan is ook bij het huwelijk van Charles en Camilla geweest, dus die is wel vriendjes met de royals lijkt me .
Daarvoor moet je er wel eerst een reeks van gemaakt hebben, daarna neemt ie de volgende topics mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat autmatisch zodra er een nieuw deel wordt geopend.
Ik dacht dat die rechtse Lucille Werner wasquote:
Echt hè? Vond haar stoer en gevat. Zeer Cc-worthy!quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Dat werd me ten tijde van die RLS van hun duidelijk. Ad rem en met een enorme dosis relativerende zelfspot. Had ik helemaal niet achter haar gezocht en sindsdien vind ik haar een coole chick.
Lekker wijf!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |