Oh, echt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Niet om je weer onrustig te maken, maar als het een innesteling zou zijn, zou je maandag sowieso nog negatief hebben getest he?Pas na de innesteling gaat er hCG aangemaakt worden.
Nooooooo staaaaayyyyy!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef bellelena het volgende:
voor bitterend, wow dat is echt heel snel! Super gefeliciteerd!!
voor LadyBlack, het is je zo gegund meis en ik duim elke keer hard voor je mee. Ik weet zeker dat er een heel lief mooi kindje en een geweldige baan voor je zijn ergens, nu hopen dat ze je snel kunnen vinden (en jij hen)!
*snel weer terug naar het Rammelaarstopic rent
Daar zeg je wat!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Lijkt mij juist wel gezellig om in de feestmaand met verlof te zijn...
Pis je lekker 2 streepjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef bitterend het volgende:
ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!!
innesteling is zo in week 3 en in week 5 kun je dan testen. Ongeveer he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, echt?. Dat wist ik niet.
.... Wanneer kan het dan wel?
Dat!quote:
Ja, ik test het liefst met ochtendurine. Wordt dus echt wachten tot morgenochtend voor mij, want vanmorgen had ik al geplast in de pot voor ik er erg in hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou morgen testen
Dat zeggen ze toch altijd? Dat je beter met ochtendurine kan testen?
Maar wel spannend hoor dames
Ik wacht nog effe... Heb jij veel klachten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Raantje het volgende:
Frummeltje..! Als jij vanavond test, doe ik het ook...
Hmmm, ook wel wat symptomen dus die er op zouden kunnen wijzen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, zere borsten, gekke smaak in mn mond... Geen idee, het kan ook net zo goed een hersenspinsel zijn hoor..!
dan kan ik nog even wat langer duimenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ja, ik test het liefst met ochtendurine. Wordt dus echt wachten tot morgenochtend voor mij, want vanmorgen had ik al geplast in de pot voor ik er erg in had
Ik heb inderdaad geen zin meer in valse uitslagen. In december toen al die vals positieve, dus mocht ik nu morgenochtend weer positief plassen, dan denk ik dat ik er gelijk 6 achter elkaar doe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:02 schreef Lijnloos het volgende:
Volgens mij is ochtendurine vooral beter omdat je dan nog niks gedronken hebt, waardoor je urine nog het meest geconcentreerd is zeg maar... Anders krijg je misschien een valse negatief door de hoeveelheid water in de urine.
Ik had dus precies hetzelfde, maar dat is nu allemaal over (nog een heel klein beetje gevoelige borsten, maargoed). 't Zal dan bij mij wel iets anders zijn geweest. Ook wel goed dat ik niet direct zwanger zou zijn, want dan pas ik in juni tenminste zeker weten in m'n trouwjurk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, zere borsten, gekke smaak in mn mond... Geen idee, het kan ook net zo goed een hersenspinsel zijn hoor..!
Inderdaad!! kom op plassen op die streepjes!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat bitterend de enige is met twee streepjes op het eind van deze week! Spannend!
Lief! Ik heb ze niet nodig. Heb er inmiddels nogal wat in de kast liggen hier...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn er hier nog meiden die interesse hebben in een zwangerschapstest? Ik heb er nog diverse liggen en vind het zonde als ze over de datum ga.
Ja, als het mij lukt om zwanger te worden ga ik ook zeker meedoenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Inderdaad!! kom op plassen op die streepjes!!
Ik heb dit net gevonden en ga ik zeker mee doen !!
http://www.moedersvoormoeders.nl
Kende jullie het??
*catch! Dankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb zwangerschapshormoon over. Die strooi ik even hier neer voor de wachtende dames
Ik ben bang dat zoiets bij mij niet gebeurt. Voorgevoel denk ik... Ik weet ook niet wat ik morgenochtend moet verwachten...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef __Isis__ het volgende:
Ik plaste ook een dag te vroeg om 18:00 een positieve test! Was weliswaar een errug licht streepje, maar hij was ook niet te ontkennen!
Heel veel succes meiden, ik duim voor jullie!!!
Dankquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef __Isis__ het volgende:
Wacht dan in ieder geval tot morgenochtend. Als je het HCG in je urine hebt, is het 's ochtends in ieder geval het meest zichtbaar. Ik vind het zo spannend voor je/jullie. Ik zelf testte meer om uit te sluiten dat ik zwanger was en achteraf bleek ik dus 3+6 te zijn. Heel onverwacht de eerste maand direct raak.. wat een mazzel!
Dikke knuffel hier voor alle spanning!
owww dat zou nou echt te gek zijn geweest hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef Lijnloos het volgende:
ho ho, en dan zeker een beetje over me gaan roddelenkan er helaas niet bij zijn, anders had ik het hoogstpersoonlijk daar gedaan
Lief dat je aan mij denkt. Ik hoop ook dat het minder gaat worden maar vrees dat het zo blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*catch! Dankje
Misschien kun je proberen wat van die nare misselijkheid van jou mee weg te strooienhoop echt dat het nog af gaat zwakken!
Ga vooral niet midden in de nacht met bekertje urine lopen spelen... dat kan alleen maar vies aflopen. Gewoon morgen alsnog over het staafje heen plassen, dan komt het echt goed!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ga maar lekker vroeg naar bed vandaag; dan is het sneller vrijdagochtend.Mocht ik nou vannacht moeten plassen, is mijn urine morgenochtend dan wel geconcentreerd genoeg? Of moet ik dan vannacht maar ff een bekertje meenemen?
Nou, dat heb ik dus ook met jou en Evie... dat lijkt me zo leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten en die meiden samen te zien spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
owww dat zou nou echt te gek zijn geweest haha
en zo jammer dat ik jou en Minke nog steeds niet IRL ga zien
moet ik het maar doen met die foto's in het kinderfototopic; ik ben zo nieuwsgierig hoe Minke IRL is...
Je moet sowieso echt niet direct over dat staafje proberen te piesen, niet overdag en zeker niet overdag. Gewoon eerst in een bekertje, dan rustig verder plassen, op je dooie gemak dat staafje uit de verpakking halen, dop eraf, ding in de urine, er weer uit en dan maar wachten...en dat alles compleet zen he....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ga vooral niet midden in de nacht met bekertje urine lopen spelen... dat kan alleen maar vies aflopen. Gewoon morgen alsnog over het staafje heen plassen, dan komt het echt goed!
Wow, gefeliciteerd! Dubbelop lees ik zelfs!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:36 schreef Raantje het volgende:
Goeiemorgen! Mijn verjaardagskado heb ik al....! Ik heb een dikke plus geplast, telt dat ook?![]()
Hoe plaats ik een foto?
Raantje, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:36 schreef Raantje het volgende:
Goeiemorgen! Mijn verjaardagskado heb ik al....! Ik heb een dikke plus geplast, telt dat ook?![]()
Hoe plaats ik een foto?
Balen Frummel! Je lief schiet hem gewoon raak de volgende ronde!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:40 schreef Frummeltje86 het volgende:
Goedemorgen meiden, we zijn er vroeg bij hier. Zojuist getest: helaas maar één streepje...![]()
Het gaat 'm niet worden dus deze ronde.
Ja, al de eerste gekleurde veegjes gezien, dus maandag zal het feest wel weer losbarsten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
LB, jouw NOD nadert inmiddels ook. Al signalen opgepikt?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef danic het volgende:
Raantje gefeliciteerdWat een geweldig verjaardagscadeau!
En Frummeltje: gezien het feit dat je vorige cyclus zo lang was, zou het dan niet kunnen zijn dat je nu te vroeg was met testen? De één heeft nou eenmaal een langere cyclus dan de ander? Op welke dag heb je nu getest?
Klopt, heb inderdaad vergeleken met mijn vorige cyclus te vroeg getest. Ik was er echter zo van overtuigd, ook door het gevoel en de ovutesten dat ik mijn eisprong had gehad. Goede tip van het opschrijven, dat ga ik doen! Zit nu overigens op dag 38. Voor een 'normale' cyclus dus aan de lange kant, maar vergeleken met de vorige keer ben ik er nog lang niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef papillion het volgende:
Frummeltjebalen... Fijn dat je iig lekker bij je mannetje hebt kunnen uithuilen.
Probeer de moed zeker niet te verliezen. Zoals danic al zegt kan je sowieso te vroeg getest hebben. Daarnaast is het wellicht een idee om alles wat je nu voelde op te schrijven. Dan kun je de volgende periode ook terug lezen wat je nu gevoeld hebt, menstruatie en zwangerschap schoppen beiden je hormonen even overhoop en kunnen beiden signalen geven die je juist andersom had verwacht. Dat kan je wellicht de volgende ronde wat rust en/of meer inzicht geven.
Raantje dubbel gefeliciteerd
, tof om te zien dat je gewoon lekker soepel het topic weer uit wipt.
Ja, toch wel fijn om te weten hoe lang m'n cyclus ongeveer duurt. Sven was vanmorgen toch wel een beetje teleurgesteld. Maar net riep hij enthousiast dat we deze maand weer flink aan de slag kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn soemp! Geeft toch veel rust he, dat je nu weet hoe lang je cyclus (ongeveer) duurt.
Het fluctueert bij mij nog wel een beetje (tussen 24 en 27 dagen, maar meestal 26), maar dat wijt ik maar aan het feit dat er natuurlijk een keer een bevruchting plaats kan vinden die snel weer stopt met ontwikkelen... daar kan je cyclus iets langer van duren.
Ik ben voorquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik zeg: volgende maand simultaantesten
niet zo raar met 1 keer sex rond mijn eisprongquote:
die stippellijntjes betekend dat er geen temp is ingevuld op bepaalde dagenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, die dip op dag 16 is wel wat vreemd, maar opzich is die constante hoge temperatuur natuurlijk goedIk duim dat ie zo blijft!
Heeft FF die verticale en horizontale as gemaakt? Waarom zijn het stippellijntjes
Nee ik bedoel de gestippelde assen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stippellijntjes betekend dat er geen temp is ingevuld op bepaalde dagen
Bijvoorbeeld dag 5 en dag 11.
FF kan dan niet goed berekenen wat je eisprong is geloof ik
Had jij steeds dezelfde tijd ingevuld? En was jouw cyclus bijna rond?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de gestippelde assen.
Afgelopen periode had ik ook een aantal dagen geen temperatuur ingevuld, wat er in resulteerde dat FF helemaal geen assen intekende, ofwel geen eisprong kon ontdekken... maar hier zijn dus gestippende assen getekend, dat kende ik nog niet.
Ik bedoel die horizontale en verticale strepen, die de dag van ovulatie en de coverline temperatuur aangeven, dat die gestippeld zijn!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had jij steeds dezelfde tijd ingevuld? En was jouw cyclus bijna rond?
Want zover ik me kan herinneren kreeg ik een stippellijntje als ik een keer een uur later had getempt
die bedoel ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoel die horizontale en verticale strepen, die de dag van ovulatie en de coverline temperatuur aangeven, dat die gestippeld zijn!
Het temperatuurlijntje wordt inderdaad gestippeld als je een dag overslaat of te laat tempt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos, ben je al klaar met werken????
Ik vind het zo spannend!!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef bitterend het volgende:
Hahahahaha neee is vies in de trein! ik zou wel gelijk testen als ik thuis kom :p eet op het station Lijnloos!
Ahhh maar ook nog niet ongesteld??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Lijnloos het volgende:
helaas dames, lijnloos blijft lijnloos deze ronde... later meer, nu eerst eten!
Ik denk dat het bij ons ook niets wordt deze ronde... helaas! Volgens mij is de ongesteldheid ook begonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Nou Labelloo, dan moet het gewoon maar bij jullie raak zijn hoor! Dat zou ik wel tof vinden!
Ik voel inmiddels ook al deaankomen... dus cyclus van 30 dagen deze keer. Nou, dan zakken we in elk geval de goeie kant op. Komende ronde dan maar weer een nieuwe poging wagen
![]()
Mijn NOD weet ik gewoon nog niet echt zeker, dus hoeft ook niet in de OP hoor..
ow me schoonzusje liep de tweede dag na de bevalling al hele marathons alsof er niks aan de hand was....quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:39 schreef danic het volgende:
Ik ben voor je aan het duimen!!
Is je schoonzusje al thuis? Hoe gaat het daarmee?
In Zuid-Frankrijk ben je trouwens ook niet altijd veilig qua etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef cholateaddict het volgende:
bedankt!
En ja, dat eten daar en vaccinaties en het amazone gebied met gevaarlijke beesten.... ne het wordt gewoon zuid frankrijk ofzo...
Ik zie nu zo'n vastgeketende man voor mequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef danic het volgende:
Lijnloos en CAPotverdeurie, het wordt nou toch wel een keertje tijd hoor.
Ik zou die man van jou deze maand maar eens niet laten overwerken CA, dan heb je al wat meer kans hihi
Aanstaande maandag naar de gynaecoloog, dus ik hoop dat ik dan de verdere stappen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu wat een boel ongestelde dames weer.....balen!
c_a, blijven jullie het gewoon 'zelf' proberen of zit er ergens nog een medisch ingrijpen bij?
GGB, fijn dat de clomid bij jou zijn werk lijkt te doen! Veel plezier deze week
1 2 3 4 5 | Gewicht 88,8 - 65,3 Vet (%) 43,5 - 32,8 Vocht (kg) 40,7 - 47,2 BMI 30,73 - 22,60 Vetmassa (kg) 38,6 - 21,4 |
Cambridge Weight Planquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Holy Crap C_AHulde daarvoor! Superknap! (pssst, hoe hebbie da gedaan?)
Wat lief, dankjewel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:39 schreef papillion het volgende:
Ik moet eens wat meer gewoon direct posten als ik het lees ipv het uit te stellen, dan krijgt iedereen tenminste lief een eigen post
Diaan73, ondanks dat je hier niet veel post is het voor jou ook gewoon jammer dat het deze ronde niet gelukt is, eenvoor jou en ook gewoon gewenst dat de lente ook voor jou een succesvolle periode wordt.
Lijnloos, jammer dat toch na die negatieve test dekwam, natuurlijk ergens vast wel verwacht, maar wel balen
Labello, ook voor jou eenopdat het de volgende ronde wel mag lukken.
Klavertje-4, een domper dat er toch een temperatuurval en deis gekomen. Het lijkt iig wel dat je nu een beetje weet waar je aan toe kunt zijn. Hopelijk geeft dat deze maand een grote kans op een 2e streepje.
Charmed_angel,, ook bij jou jammer dat het niet is gelukt. Veel succes maandag en hopelijk komen er stappen waar je veel aan hebt.
GirlsGoneBad, dat is fijn om wat positief nieuws bij je te horen. Klus ze en veel succes woensdag!. Het zou mooi zijn als het met dit hulpmiddel voor je lukt. Ik duim met je mee voor je.
Frummeltje, bah zeg je lichaam blijft maar een spelletje spelen met je zeg. Wellicht nog een idee om je urine in de gaten te houden (op bloed, troebeligheid en of stinken), een blaasontsteking kan er namelijk ook zomaar voor zorgen dat je misselijk bent en veel moet plassen en omdat je lichaam niet lekker is kan je menstruatie er uit door blijven. Al klinkt het zeker zo aannemelijk dat je lichaam het gewoon niet weet / nog steeds een spelletje met je speelt. Van de spanning kan je natuurlijk ook gewoon de klachten krijgen die je omschrijft. Iig ook eenvoor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CA, jeetje wat goed zeg!!![]()
Make love, not war ☮
Wauw, wat goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuwsVandaag officieel 23,5 kilo afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat is het rustig hier... Stilte voor de (streepjes)storm?
quote:In de spoiler even een update van mij.Dat wordt dus aan de klus hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat is het rustig hier... Stilte voor de (streepjes)storm?
In de spoiler even een update van mij.Klinkt positief! Duimen voor de twee eitjes en wat Kuukske zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mja, lastig is dat soms hequote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Lijnloos het volgende:
GGB, zet hem op he!Ik hoop echt voor jullie dat het nu lukt hoor,
Pappillion, hoe gaat ie? Al tekenen?
Ik heb me gisteren weer rotgelachen om manlief... We hebben gewoon lopen plannen wanneer er geklust moet worden volgende week ivm feestjes en afspraken en dergelijke. Ook slapen we zaterdag bij mijn ouders, de dag waarop ongeveer de eisprong islekker handig weer... Manlief wilde dan misschien toch maar een hotelletje boeken en Minke bij opa en oma laten
De schat...
Don't worry, ik snap dat ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Cervixslijm testenIk ben duidelijk nog een beginner hier.
Oehw, spannuuund!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef CrazyMoon het volgende:
Frummel, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!!
Volgens mij heb ik gister m'n eisprong gehad. Ben begonnen met ovutesten maar kan geen duidelijk verschil in streepjes zien. Had het idee dat de streep van dinsdag lichter was dan de teststreep. Woensdag bijna even donker en donderdag weer iets lichter. Maar echt duidelijk is het niet! Straks maar weer eentje doen, ben benieuwd..
Hopelijk gauw weer wat posi testen!!
Je kunt ahv je cervixslijm zien of je vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Cervixslijm testenIk ben duidelijk nog een beginner hier.
Frummel, van harte gefeliciteerd!
Dank deepfreeze! Ik had daar nog nooit van gehoord, maar een beetje googlen levert inderdaad een heel artikel over ovulation spotting op, met daarin het volgende:quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
LB, Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen een mini-bloeding hebben bij de eisprong. Misschien dat je zoiets hebt. En anders hoop ik dat je nacht leuk was![]()
Mijn NOD is een ergens rond 20 april.. Maar mijn cyclus is niet zo regelmatig, meestal 30-31. maar 3 maand geleden nog 42 en vorige maand 34
quote:If you notice ovulation spotting, this is a good time to start having intercourse.
Volgens mij kun je ervan uitgaan dat je eisprong de dag ná de donkerste streep is geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik snap ook niet veel van dat slijm testen hoor, volgens mij als je er draadjes van kan trekken dat dan je eisprong eraan komt volgens mij?
Nou de ovutest van vandaag is erg licht, dus ga er van uit dat het klopt. Dan zou m'n NOD 21 april zijn (of moet je de datum aanhouden van het donkerste streepje?). Ik hou het wel gewoon op 22 april.kan ik altijd nog, als het nodig is, 2 dagen eerder testen.
Pfff dat wachten is niks voor mij haha
(zullen jullie ook wel hebben)
Hopelijk is ze nu afwezig door beter nieuws?quote:Mijn cyclus heeft normaal een duur van ongeveer 35 dagen maar liep vorige maand uit naar 45 dagen!! Na veel piekeren ben ik er achter gekomen dat waarschijnlijk de hormonen-creme voor mijn aambeien de boosdoener was.. Ik was zo diep teleurgesteld .. vandaar dat ik ook een tijd niet meer op deze pagina heb gekoekeloerd!
Mijn nieuwe NOD mag op 20 maart
Ja dat is dus het probleem, we hebben van de week het gesprek gehad, en hij wil dat ik bij hem kom wonen. Dat is altijd al wat ik wilde, maar we willen nu dus samen een gezinnetje beginnen. Ik denk dat het voor de volgende eisprong rammelen wordt, maar dat wordt in de zomer als het goed is allemaal ingehaald. Er is net genoeg geklust dus hopelijk is het voldoende.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Calli,
Gelukkig ben je op het goede moment samen. Hoe gaan jullie dat evt volgende eisprongen regelen? (al hoop ik niet dat je meer dan 1 nodig hebt
Dank je Lijnloos!! Ik vind het allemaal zo spannend. Hoelang zijn jullie nu bezig met het klussen voor de 2e? Minke is trouwens leuk meisje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Lijnloos het volgende:
Calilov3, welkom hier!!! Wat leuk dat jullie er ook voor gaan nu, en hopelijk kun jij inderdaad naar de US in de zomer bij jezijn.
Over je vragen, ik heb ooit gehoord om de dag, om zo het sperma ook van goede kwaliteit te houden. En dan dus een paar dagen achtereen dit ritme volhouden. Meerdere malen per dag kan natuurlijk wel, maar vraag me af of het zin heeft. En tijd lijkt me niet echt een precies klusje hoor... want ik kan me niet voorstellen dat jij op een ovulatietest de tijd erbij vermeldt krijgt. Dus gewoon de dagen rondom je eisprong flink klussen (met rustpauzes) en dan moet het vast goed komen. En de zaadjes gaan ook best een tijdje mee over het algemeen...
Succes!!!
En ook geen gevoel van dequote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef papillion het volgende:
Maar vooralsnog nog steeds het gevoel dat het niet raak is.
Fijn!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef Susie het volgende:
[..]
En ook geen gevoel van de?
Ik had namelijk ook geen gevoel dat het raak zou zijn en nu 12 weken later een kloppend hartje gehoord...ndusssss....
Spannend!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Winka! Gisteren NOD... dat zijn dan al 2 dames over de NOD heen
Ik duim
Crazymoon, hoe voel jij je? Nog 10 dagen tot je NOD he... ik vind mijn 9 dagen nog veel te lang duren
Maar ik zie wel aan mn temperatuur dat ie normaal gesproken 10 dagen na de eisprong daalt, dus als dat deze maand langer duurt ga ik pas nieuwsgierig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |