Allereerst: succes! Opdat je morgen of overmorgen maar een tweede streepje mag zienquote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef papillion het volgende:
Zover ik weet verdubbeld het HCG gehalte ongeveer elke dag, en normaal zou je na 2 weken het in je bloed moeten kunnen merken. Elke dag dus meer kans op een 2e streepje. Tenminste als alles dus goed gaat. Ik ga zeker nog eens testen, weet nog niet of ik tot morgen of overmorgen wacht, maar niets doen staat me iig ook niet helemaal aan.
quote:
Ik hoop het, ik hoop het! Heb dit nog nooit zo gehad. Zou wel handig zijn als ik het zo goed kan voelen. Zit vandaag op cyclusdag 21. Wel erg laat misschien, maar het is allemaal waarschijnlijk nog wat in de war na mijn pilgebruik. Zal ik dan maar gewoon 14 dagen rekenen tot een mogelijke NOD? Ik denk dat ik mijn NOD maar op 22 maart zet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, is het voor jou nu ook spannend dan kuuks?
Frummeltje, t klinkt wel als een eisprong ja! En t klinkt ook alsof ie wel goed benut wordt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Lollypops, wauw!
En dat egoïstisch voelen, dat ken ik ook.... heb ook regelmatig een zanikpost van mezelf weggehaald, omdat ik weet dat ik nog lang niet 'lang' bezig ben. Maar ik lees hier lang genoeg mee om te weten dat we het elkaar hier allemaal gunnen, en dat vind ik elke keer weer een fijn idee!
Die op jouw scherm toonde een blijvend hoge temperatuur?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf)
Des te beter dat je je temperatuur hebt bijgehouden, daar kunnen ze meer mee dan alleen de mededeling dat je cyclus onregelmatig isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is![]()
Je hebt helemaal gelijk! stomme dyslexia...ik spel dingen echt compleet verkeerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hè papilion.........hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!
@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong
Fijn dat je gerustgesteld bent!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef klavertje-4 het volgende:
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus![]()
De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.
Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.
Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
Dat zul je nou altijd zien hè!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef papillion het volgende:
Kuukske gefeliciteerd.
LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn
GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Raantje het volgende:
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..!![]()
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
2012 wordt dan hopelijk een mooi begin!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Raantje, dus toch eindelijkwelkom!
Soempie, precies mijn overwegingenik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms
IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!
Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweestlekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik
![]()
![]()
Nope, in een nabij gelegen gemeentequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom.
Precies, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Kuukske, van harte gefeliciteerd!Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
*zwijmel*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie!
Yep, mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef Raantje het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
Om die reden heb ik eerst gewacht met proberen tot ik weer ongesteld was geweest, dan had ik tenminste een beetje een beeld van mijn cyclus...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien...Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
Ik dus ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval.
Ze bloede letterlijk bijna dood, dus ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar ze door werd gebracht baar de afd gyn.... Mijn schoonvader ad geen idee en dacht dat hij zijn dochter aan het verliezen was, had niet door dat ze naar de afd gyn werd gebracht, en een zuster kwam naar buiten met de mededeling gefeliciteerd u bent voor de tweede keer opa gewordenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Ik vind kleine baby's eng, maar het voelde zo gewoon en ik pakte haar op. Geen angst voor het oppakken gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van.Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
Goed dat je geweest bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geweest
Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kindpapa doet erg zijn best.
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Lijnloos het volgende:
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
quote:Misschien is het ook leuk om te weten dat de zaadcellen met het Y-chromosoom (de jongens) het snelst zwemmen, maar dat de zaadjes met het X-chromosoom (de meisjes) wat groter zijn en het langst leven.
Heb je 3 of meer dagen voor de ovulatie seks, dan is de kans groter dat je een meisje krijgt. Dit komt omdat de vrouwelijke zaadcellen langer leven, en zo wat langer kunnen wachten op de eisprong. Het veel zwakkere Y-chromosoom overleeft niet zo lang.
Heb je rondom de ovulatie seks, dan is de kans op een jongen groter, omdat de zaadcellen veel sneller zijn en op tijd het eitje kunnen bereiken, zelfs na de eisprong.
Vervelend, die twijfels in het begin. Ik had het ook toen ik in december was gestopt met de pil en het maar duurde en duurde tot ik ongesteld werd. Uiteindelijk was het na 65 dagen zover. En je weet maar nooit inderdaad: het kan de eerste keer al raak zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor.. Dat had ik ook.
Dat zou dan wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Ik durf nog niet te testen. Verlies veel witte slijm en ben zo labiel vandaag als ik weet niet wat. Net alweer de derde huilbui gehad...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed
Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie!frummeltje, raantje en soempie
Ja, vrijdagochtend wordt een spannende ochtend! Mijn moeder komt die dag nog langs, dus ben benieuwd of ik mijn mond kan houden, mocht het raak zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar...
Mocht het zo snel al zijn, dan heeft hij gelukkig nog tijd genoeg om er aan te wennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....
zit helemaal hyper hier
Super Bitterend!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef bitterend het volgende:
ik hoop dat het echt is!!!!!! ik voel allemaal rare krampen enzo en veel afscheiding dus dacht ongesteld maar de krampen voelen toch anders.....pfff jeetje....
Nouja, je kúnt nog een keer testen.. gewoon.. leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef bitterend het volgende:
Denken jullie dat ik kan er vanuit gaan dat het goed is?? hoef geen nieuwe testen te kopen?
kan het moeilijk geloven!! jullie zijn lief dank!!!
Handige test is dat idd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, je kúnt nog een keer testen.. gewoon.. leuk, weet je wel!
Ik heb destijds naderhand nog een clearblue gedaan met die indicator. Dat vond ik ook wel geinig.
whaaa, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....
zit helemaal hyper hier
Lieve LB! volgens mij is dit het perfecte plek om alles van je af te schrijven!! afgewezen worden voor een baan is vreselijk...ik weet het goed, ik heb 3 jaar lang werkeloos thuisgezeten! ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekjeBen afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid
) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo
Dat geeft niet hoor. Ga je daar niet schuldig over voelen, als je er van nu af aan maar van afblijftquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef bitterend het volgende:
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose...
Ik denk dat als er een baan komt die echt voor jou is, dan zal je het ook krijgen!! dat is bij mij ook zo geweest...werd afgewezen voor bannen die ik nodig wou maar niet echt wilde! we blijven duimen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Thanks ladies
Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld.BelastingTelefoon for crying out loud!
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Lijnloos het volgende:
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
Er is genoeg te vinden op internet. Ook te veel denk ik dan. En je kunt het altijd vragen in Z&G natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!
Leuk hoor meisquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef bitterend het volgende:
Hihi ja het eerst!! ik heb al 4 dierenkinderen thuis dus deze wordt de echte mensen kind :p
Dat geeft toch nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekjeBen afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid
) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo
Ikke.... Nog geenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef Kuukske het volgende:
Maarehm, afgezien van Bitterend ben ik even kwijt wie ons nog meer moeten informeren vrijdag?.
Overigens ga ik geen NOD delen, ik heb geen idee wat m'n cyclus gaat doen en ik wil het ook liever niet weten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat net op een ander forum te snuffen, daar waren mensen heel druk bezig met het feit dat ze niet klussen omdat ze dan om/rond de feestdagen zijn uitgerekend. Ik zat nog net niet hardop te mopperen dat ze niet zo moeten zeuren, omdat ze blij moeten zijn als het ze gegund is..
Afijn.
Niet om je weer onrustig te maken, maar als het een innesteling zou zijn, zou je maandag sowieso nog negatief hebben getest he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Het is inmiddels wel aan de gang GGB, denk ik. Mocht het morgen niks meer zijn dan eh.. ga ik er wel een test tegenaan gooien binnenkort. Maar omdat ik maandag nog negatief testte heb ik niet het idee dat ik zwanger ben. Ik kan nu al niet wachten tot we 4/6 weken verder zijn.
Ik zat net op een ander forum te snuffen, daar waren mensen heel druk bezig met het feit dat ze niet klussen omdat ze dan om/rond de feestdagen zijn uitgerekend. Ik zat nog net niet hardop te mopperen dat ze niet zo moeten zeuren, omdat ze blij moeten zijn als het ze gegund is..
Afijn.
maar wanneer ben jij dan uitgerekendquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef bitterend het volgende:
Bizar...ik zou denken eigenlijk dat een feestdagen beeb erg leuk is!
Ik ben benieuwd of het zonnig weer meer streepjes gaat brengen binnenkort hier!!
Ja als het raak is (wat ik niet denk) dan ben ik uitgerekend op 7 december 2011quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Geen idee eigenlijk lol ik hoop December voor sinterklaas![]()
7 April afsprak met de verloskunde! dus dan weet ik het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |