abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93542703
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 187

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

03 maart papillion
14 maart cholateaddict
20 maart Boepie
20 maart lollypops
22 maart frummeltje86 (12-2010)
25 maart Diaan73
28 maart LadyBlack
31 maart charmed_angel (09-2009)
04 april Dananana
11 april Winka

cholateaddict
Elynasedai
Entreri
GirlGoneBad (04-2010)
IslaBonita (12-2008)
Klavertje-4
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Poookie
Thistleweed

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 16-03-2011 21:49:05 ]
pi_93542725
Het is me niet gegund ;(

Slecht nieuws..... }) }) }) zijn gearriveerd ;(
Waarom heb ik nog hoop elke maand :')

Mijn nieuwe nod is dus 31-03-2011

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 16:02:25 ]
pi_93542756
He bah C_A... :* ik ga gewoon weer voor je duimen dat het de volgende ronde wel raak is en voor nu sterkte met de })
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:03:44 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93542814
charmed_angel...... -O-

Houd hoop!! Je bent er nu met die onderzoeken misschien wel heel dichtbij!!! :*
pi_93545458
c_a wat jammer!!

Ik hoop hier over 2 weken mee te mogen kletsen!
Hopelijk is m'n vriend er dan helemaal klaar voor. :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_93546074
c_a :*.

Nou, leuk CrazyMoon. :). Da's een hele beslissing :D. Maareuh, waarom is 'ie er dan pas klaar voor? Zie je 'm niet vaak of.. ?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_93546211
De stap is toch wel groot :)
We hebben al 2 kinderen (4 en 2) en ja, ik was er al lang klaar voor maar hij nog niet helemaal. Ben al wel met de pil gestopt.
En ik heb een tijdje medicijnen geslikt waar ik pas mee ben gestopt en met die medicijnen mocht ik niet zwanger raken.
Dus hij wil ook zeker weten dat die uit mijn lichaam zijn.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_93546502
Ahh oké! Oh verhip, ik zie nu ook je avatar pas. Lekker wakker Kuuk :').
Maar leuk hoor! O+.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:23:02 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93546818
oh CA, wat balen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93547467
charmed_angel: houd de moed erin!! niet opgeven :*

Hallo iedereen :)

Wij gaan er ook voor, alleen ik heb weinig verstand van ovulaties en vruchtbare dagen, heb eigenlijk geen idee hoe lang mijn cyclus is en hoe is dat allemaal moet bepalen lol denk dat we gewoon blijven klussen tot dat ik denk humm nu moet ik echt in gaan verdiepen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:45:39 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93554149
@bitterend; zodra je weet hoe lang je gemiddelde cyclus is, dan kun je redelijk bepalen wanneer je een eventuele eisprong zou hebben. En je hebt internet he? Kan je heeeeel veeeel op vinden soms ook teveel
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:58:42 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93554999
En soms houdt je lijf je ook een beetje voor het lapje :')

Ik ben verdorie vandaag pas echt ongesteld geworden (incl tempdaling), terwijl ik zaterdag al de eerste tekenen kreeg :{w Dus ik heb van zaterdag tot nu toch nog een beetje in spanning gezeten, zovan wat als het niet doorzet??? Suspension.... gotta love it :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:59:04 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93555027
Ohja, en welkom CrazyMoon en bitterend *O* Succes!!
pi_93570140
C-A: :* Het komt echt goed meis! Het balletje rolt nu, dus er wordt iig actie ondernomen.

Bitterend, succes. Enneh......er zit ook een punt op het toetsenbord hè, rechts naast de komma :P
pi_93580411
Je hebt helemaal gelijk danic. :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:08:46 #16
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93582247
Ow, mijn NOD is trouwens 13 maart, we houden hem er voor de show nog even in... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93584035
Crazymoon en Bitterend, welkom hier!!! En hopelijk zijn jullie snel verdwenen naar Z&G! *O*
LB :* Stomme lichamen hebben we soms...
pi_93584197
Bedankt meiden O+
pi_93647423
Crazymoon en Bitterend welkom.

charmed_angel :*

Hier weer leuke spannende dagen van het lichaam. Nog geen }) terwijl ik het eergister al verwacht had. Enerzijds wel het idee dat het moet komen anderzijds totaal niet. Vanochtend getest maar ook geen 2e streepje te zien, ook totaal niet iets wat er vaag op lijkt. We wachten hier dus maar gewoon nog even rustig af.

Maar ik zou het niet erg vinden deze ronde geen }) te zien. Andere jaren zou ik met de carnaval een keertje de stopweek overgeslagen hebben. Aangezien ik de bob meestal ben maakt het niet drinken me ook niet uit.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:55:35 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93647702
Spannend papilion! :o

Geen bloed is goed zeggen we dan :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:01:30 #21
279894 winka
There is no place like home..
pi_93653153
Hmm.. deze keer niet echt gebruik kunnen maken van de vruchtbare dagen. Ik heb in ene een vaginale schimmelfinfectie :D Dus het was wat pijnlijk om aan de slag te gaan. De huisartsenpraktijk zat vol op vrijdag dus ik heb nu een capsule gekregen die ik vanavond erin mag stoppen :P Dus geen inwendig onderzoek.

Nou ja het is natuurlijk niks bijzonders, maar ik ben wel weer begonnen met zuivel eten. Las dat het ook door een verminderde weerstand kan komen, denk dat het daar aan ligt.

Crazymoon en bitterend succes ^O^
En balen C_A dat je weer ongi bent geworden. Ik hoop dat je gauw komt te weten waarom het de andere rondes niet is gelukt!

Tsja LB, ik ken het.. Hoe meer ik er trouwens mee bezig ben, hoe langer de menstruatie op zich laat wachten :)

Oh spannend papillion :s) ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door winka op 04-03-2011 19:06:33 ]
pi_93663475
pfff wat duurt zo'n maand lang 8)7 om gek van te worden..
zondag is mn nod maar durf al amper naar de wc te gaan wan meestal 1 a 2 dagen van te voren is }) wel een beetje te bespeuren

heb een constant -O- / *O* / -O- gevoel

meiden veel succes ook! En pappilion spannend hoor!! :Y
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:00:00 #23
279894 winka
pi_93672994
Dat zijn de moeilijkste dagen :) Nou nog een dagje wachten en dan weet je meer ^O^
pi_93681449
Dat is natuurlijk altijd fijn zon virusje *not*. Dan hopelijk de volgende maand gewoon lekker weer aan de slag :)

dananana, ik zal ook voor duimen dit weekend dat het }) gewoon wegblijft. Hier nog geen }). Als het wegblijft dan test ik pas maandag weer opnieuw. Het heeft ook weinig zin om elke dag een negatieve test weg te gooien omdat je altijd zult zien dat mijn }) gewoon zin had om wat later te komen.
pi_93682644
Bedankt voor het warme welkom allemaal O+

Hihi iedereen ongeduldig enzo...kan ik me goed voorstellen!

Ik ben erin gaan verdiepen, de eiersprong voelde ik altijd al (een gemene steek bij mijn eierleider een paar dagen lang). Maar nu had ik dus ook aan de gyn gevraagd omdat ik rond die tijd ook migraine heb en dat soms 3-4 dagen lang! en ze zei dat het inderdaad goed kan en dat er niks anders zit dan paracetamol te nemen :s

Pff...klussen voor een uk zal lastig worden met migraine! misschien dat ik gewoon niet tegen mijn man vertel dat ik pijn heb..Ik zie wel hoe het gaan lopen.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:12:26 #26
279894 winka
pi_93686923
Dat lijkt me inderdaad heel erg lastig bitterend, als je migraine hebt rond je eisprong. Is het dan ook zo erg dat je met de gordijnen dicht op bed moet liggen? Het voordeel is wel dat je heel makkelijk je vruchtbare dagen kan herkennen ;)

Jee papillion, nog steeds geen }) Ben je wel eens meer zo laat geweest?
En dananana zijn er bij jou al tekenen van })
pi_93687787
:( dat is lastig bitterend. Overigens bedenk ik me nu dat ik je volgens mij nog niet welkom heb geheten maar bij deze dus alsnog. Ik zou het overigens wel tegen je vriend/man zeggen. Klussen om het klussen is misschien wel niet optimaal maar je zult altijd zien dat hij het dan juist die keer extra lang /uitgebreid wil doen terwijl je denkt auwie laat het maar ophouden. Ik zou het dus zelf eerder voorstellen en voor een creatief vluggertje oid gaan. De romantiek inhalen doen we wel genoeg buiten die dagen om. Al hoeft het zeker in die periode niet puur om het doel te gaan. Iig kan ik me voorstellen dat hoe je het ook doet het niet helemaal lekker zal zijn.

@winka, ik heb de laatste keren wel ervaren dat ik 1 dag eerder of 1 dag later dan "gemiddeld" het duiveltje kan zien. Daar had ik al bewust rekening mee gehouden door mijn nod ook maar 1 dag later te rekenen zodat het zou meevallen. Ook merkte ik echt dat zodra ik getest had het wel begon te lopen puur omdat ik het tot die dag leek te willen ontkennen ofzo. Maar dat nu dus ook niet. Iig wacht ik gewoon rustig af, de negatieve test waar echt geen streepje op te vinden is houd me iig realistisch en daardoor durf ik ook niet te hard te hopen. Je zult zeker zien dat het bloed gewoon een paar dagen later komt puur om me te plagen.

Desalniettemin is het wel spannend hoor :P Zit ook telkens als ik naar de wc ga te speuren naar tekenen of te twijfelen of ik niet weer moet testen.
pi_93719462
Zeg Papillion ga jij eens testen! Als je zegt dat je je nod al een dag later had gezegd, dan was hij dus eigenlijk 2 maart, het is nu al de 6e!! Hup hup!
Het wordt tijd voor een streepjesregen hier, het blijft bij ons erg stil voor de maand oktober/november.

(eeeeh oktober haal je nu al niet meer zeker?)
pi_93722165
Winka: ja het voordeel is idd dat ik weet at ik mijn eiersprong heb (samen met steken in mijn onderbuik) maar die migraines zijn niet echt bevorderend voor de romantic zeg maar :p

Dankje Papillion! heb je al getest trouwens? ik ben benieuwd! :Y

Mijn man wist wel dat ik elke maand met vreselijk hoofdpijn op bed lag maar we hebben de link niet met de hormonen gelegd tot nu toe eigenlijk. Ik zie hoe het volgende maand gaat zijn als het klussen tijd wordt...
  zondag 6 maart 2011 @ 13:33:10 #30
279894 winka
pi_93724153
Nee migraine is niet echt goed voor de romantiek :{ Ik vind het al moeilijk genoeg om het te doen als ik niet zo'n zin heb. Ik hoop dat het gauw raak voor je is :*

Vannacht had ik gedroomd dat ik zwanger was, ik voelde me zo gelukkig O+ Mijn schimmelinfectie is nu over gelukkig. Ik ben alweer bezig met volgende maand, denk niet dat het deze maand iets wordt :)
  zondag 6 maart 2011 @ 13:47:41 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93724616
bitterend, er zijn heel goeie migraine-medicijnen te krijgen, jammer dat je gyn je dan paracetamol aanraadt :{

Ik zou je huisarts eens raadplegen of je die medicijnen kunt slikken als je zwanger probeert te worden (da's natuurlijk wel een belangrijke voorwaarde ;) ) en dan hoop ik dat je het daarmee een heleboel kunt veraangenamen!
  zondag 6 maart 2011 @ 14:20:49 #32
279894 winka
pi_93725751
Inderdaad en als je er bij de huisarts niet uitkomt zijn er ook diverse hoofdpijnpoli.

Hoe is het bij jou LadyBlack? Ga je deze maand weer temperaturen en ovutesten gebruiken?
  zondag 6 maart 2011 @ 14:25:31 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93725905
Ja, temperaturen is me goed bevallen :Y ovutesten laat ik denk ik maar zitten.

Fijn dat je infectie over is, lijkt me zo vervelend :X maar nu kun je met frisse moed de volgende ronde in! Succes ^O^
  zondag 6 maart 2011 @ 14:26:49 #34
279894 winka
pi_93725946
Thx, jij ook :s)
De infectie was niet zo prettig maar ik baalde ervan dat het net in mijn vruchtbare dagen was :( Maar inderdaad vol frisse moed naar de volgende maand. En als het dan raak is mag ik onder de kerstboom bevallen >:O
pi_93737005
zo.. ik ben weer een klein beetje bijgekomen van de teleurstelling en mag weer mijn nieuwe nod doorgeven van 4 april

Ik denk dat ik ook maar ga proberen te temperaturen.. moet me nog even inlezen.
Dus.. nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer!
  zondag 6 maart 2011 @ 19:36:06 #36
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93737123
Kan ik iemand hier blijmaken met etos zwanger worden vitaminen? Stuur een pm bij interesse. Heb er nog heel veel over en vind het zonde om ze weg te gooien :) Bovendien hebben ze hier geluk gebracht O+
Oude (on)bekende.
  zondag 6 maart 2011 @ 19:38:09 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93737195
Ah dananana, het is wel doorgebroken dus? -O-

Temperaturen houdt wel in dat je er elke dag mee bezig bent he? Ik was dat toch al wel, dus ik vind het heel verhelderend. Maar het heeft wel impact :Y

Mevr Mus wat lief dat je dat aan komt bieden O+ en ook een goed teken voor het vertrouwen dat je dit keer in je zwangerschap hebt he ^O^ Ik heb zelf een regelmatige cyclus en nog een pot van de kruidvat staan, dus ik sla even over, maar bedankt!
pi_93738219
-O- Dananana

Hier nog steeds helemaal niets :S

Lief van je Mevr Mus, hier gaat mijn cyclus eigenlijk normaal vrij normaal, blijf maar hopen dat deze afwijken een goede is.

edit: vandaag dus voor de 3e keer getest, maar dat was dus ook negatief. Geen streep te zien. Net dacht ik even nu gaat het komen, maar weer vals alarm :S

[ Bericht 22% gewijzigd door papillion op 06-03-2011 21:19:46 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 21:42:06 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93744913
Boh papilion, wat frustrerend! :o :X

Op welke dag van je cyclus zit je nu?
pi_93751412
even knippen en plakken omdat ik ook zelf even mee denk of het nu echt heel afwijkend is of niet.

Gemiddelde menstruatieduur: 5 dagen
Gemiddelde cycluslengte: 30 dagen
Kortste cyclus: 29 dagen
Langste cyclus: 31 dagen
Laatst ingevoerde menstruatiedag: 01/02/2011

Je eisprong valt in de kalender op dag 17 van je cyclus.

Laatste menstruatie van 1/2 tot 5/2. Als 1/2 dag 1 was is het nu dag 34. De eisprong viel (wss) op de 15e dag.
Dus ja het is langer dan gemiddeld. Dit alles is bijgehouden vanaf augustus.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:08:30 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93763881
Hmm.... ja dat is inderdaad wel afwijkend :{

3 dagen overtijd (uitgaande van de langste cyclus), ik zou even bij mezelf nagaan of er iets gaande is (qua stress) waardoor het later zou kunnen zijn, en anders maar even de huisarts bellen. Meer ook om je gepieker om te zetten in daden... dat geeft hopelijk wat rust :Y
pi_93764146
Papillion, wat een onzekerheid... maar inderdaad wat LB zegt, misschien factor stress of iets waardoor het wat opgeschoven is? Anders gewoon de ha bellen of ie misschien raad weet. :*

Dananana, Balen!!! :* Succes weer deze ronde...

Winka, fijn dat de infectie weg is, deze ronde gaan jullie ervoor!!! *O*

Bitterend, wat lastig met die migraine... hopelijk kun je er iets mee zoals ha of zo die raad/medicijnene weet zodat je je toch beter voelt in die oh zo belangrijke dagen...

Ik probeer echt met allerlei apps en sites mijn ovu-dagen te berekenen, maar overal komt het anders uit, vanwege rare overgang nu ook naar zonder implanon is er niet echt op te sturen denk ik. Dus ik heb de meneer maar vast medegedeeld dat we vanaf woensdag (dag 8) maar gewoon om de avond moeten klussen in de hoop dat we daarmee de eisprong kunnen pakken ;) Hij vond het wel een goed plan :+
  maandag 7 maart 2011 @ 12:26:59 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93764461
Lijkt me ook het beste plan Lijnloos. Eventueel zie je daarna vanzelf wel wanneer je eisprong is geweest he oO<

Ik zie dat ik nog geen NOD heb doorgegeven. Mag die op 28 maart? :)
pi_93764755
Tja, vorige keer was het raak toen we dag 9, 11 en 13 hadden geklust. Geen idee wanneer toen precies de eisprong was, maar we hadden hem wel te pakken zeg maar. Dag 9 was toen trouwens de dag van onze ondertrouw... dus we zeggen maar dat we dat hebben gevierd en daar Minke uit is voortgekomen ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 12:38:56 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93764910
Dat is mooi O+
pi_93767312
:D lijnloos dat klinkt wel als een mooi plan. Ook een super mooi moment bij Minke :). Dat zijn ook altijd leuke verhalen om later als kind zelf terug te horen.

De huisarts is nu carnaval vieren, maar de assistenten zei dat het sowieso slim was om gewoon nog een paar dagen te wachten. De afspraak is dat ik een bloedprik formulier mag ophalen. De assistente rade aan om donderdag bloed te prikken. Dan komt maandag de uitslag, en heb ik dinsdag een afspraak. Als er voor die tijd een }) komt dan gaat de afspraak niet door.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:52:15 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93767943
De huisarts is carnaval vieren??? Serieus? :o

Ver van mijn bed show hier in Groningen, i know, maar t klinkt wel suf :{
pi_93768468
hehe, tsja kan het wel begrijpen. Overigens is er wel gewoon het hele weekend en tm woensdag een huisarts aanwezig in de praktijk. Dus als het nodig is kun je er echt wel terecht, alleen de mijne heeft dus vandaag vrij.
Ondanks dat vond de assistente het slim om te wachten tot 'n week overtijd omdat ze het dan meer vond gaan zeggen. 3/4 dagen is nog niet heel verontrustend. Dus wat dat betreft vond ik het allemaal ook wel logisch klinken en vind ik het wel ok. Als ik zou willen zou ik vandaag nog bloed kunnen laten prikken en zou ik donderdag daar een uitslag van hebben, maar ik weet niet ondanks dat ik wel ergens ongeduldig/ onzeker ben klinkt dat ook maar raar. Klinkt me denk ik onbewust te veel als ik nu toch nog ongesteld zal worden ik het donderdag wel heel zeker weet dat het niet raak is.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:08:29 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93768601
^O^ je hebt in elk geval gebeld en dat geeft waarschijnlijk al iets meer rust.

Je kunt natuurlijk ook niets anders doen dan wachten, maarja..... da's veel moeilijker dan het klinkt! Succes :*
pi_93768965
Dank je :)
Al is het ook gewoon fijn om het hier even op te schrijven. Eigenlijk niemand weet dat we bezig zijn dus dan is het gewoon relaxed om het hier al kwijt te kunnen. Mijn vriend is er extreem rustig onder, die zegt "och of de ongesteldheid komt wat later of och dan ben je straks wel zwanger" :p lekker weinig hulp vol dus :D.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:42:48 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93770046
Oeh ja, de relaxte man... opzich fijn om je nuchter te houden, maar ik kon de mijne wel schieten toen ie vanuit Amerika in zn mailtje nauwelijks reageerde op mijn drama :X

Ik vroeg m een keer of hij het nou vooral vervelend voor mij vond of ook wel voor zichzelf, en toen zei ie dat hij het zelf ook wel jammer vond, maar vooral voor mij omdat ik door menstruatiepijn ook nog eens extra met mn neus op de feiten gedrukt werd. Dat was wel lief O+
  maandag 7 maart 2011 @ 17:12:03 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93776258
Sollie, verkeerde topic!

[ Bericht 93% gewijzigd door Aventura op 07-03-2011 19:17:51 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 17:15:29 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93776393
Bijna goed Aventura ;)

Maar gelukkig voel je je zoon ( O+ ) weer! ^O^
  maandag 7 maart 2011 @ 19:17:03 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93781137
Whahah, ik was 'm al kwijt.
Ik schaar deze onder zwangerschapsdementie. :D
  maandag 7 maart 2011 @ 20:56:37 #55
279894 winka
pi_93787235
Och jammer Dananana -O- Kan me de teleurstelling voorstellen.. je was praktisch over tijd :{

Nou dat wordt druk de komende tijd Lijnloos :D Succes ^O^

En papillion.. je houdt het spannend zeg! In ieder geval goed dat je de huisarts hebt gebeld.. wie weet geeft dat zo'n rust dat je ongesteldheid vanzelf komt :) Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!! Durf je in de tussen tijd nog te testen mocht er niks komen? Hoe kan het eigenlijk duren voordat er genoeg hgc is?
Ik heb zelf mijn ongi drie dagen uit kunnen stellen. Maar toen was ik obsessief met elk symptoom bezig. Toen ik op een gegeven moment eerlijk tegen over mezelf zei dat het niet was gelukt (zo voelde het ook), kwam de hele zooi :)

Voordat we begonnen had ik altijd netjes een cyclus van 27 dagen, nu schommelt íe tussen de 26 en de 29. Gewoon omdat ik er zo mee bezig ben.

Hmm.. vandaag last van felle steken in m'n zij. Ik blijf toch hoop houden elke maand hoe dan ook :D
  maandag 7 maart 2011 @ 22:46:23 #56
272454 Boepie
spannend!
pi_93794629
Hmm ben ook beetje afwezig laatste tijd.. maar mijn nod is rond 20 maart althans de verwachting ;)
pi_93795238
Zover ik weet verdubbeld het HCG gehalte ongeveer elke dag, en normaal zou je na 2 weken het in je bloed moeten kunnen merken. Elke dag dus meer kans op een 2e streepje. Tenminste als alles dus goed gaat. Ik ga zeker nog eens testen, weet nog niet of ik tot morgen of overmorgen wacht, maar niets doen staat me iig ook niet helemaal aan.

het maakt me wel zenuwachtig merk ik toch wel, echt zo van waarom kan er niet gewoon een 2e streepje zijn of ongesteldheid komen.Maar goed, aan de andere kant lukt het me wel om rustig af te wachten, meer kan ik toch niet doen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 06:33:35 #58
279894 winka
pi_93803435
Wat enorm frusterend papillion, dat je helemaal niets weet :{ Nog twee daagjes wachten.. :*
pi_93803800
He bah Papillion, die onzekerheid/onduidelijkheid, dat schiet niet op zeg! Wel goed dat je de ha hebt gebeld, dan is er in elk geval een plan de campagne... -O-

LB, dat laatste klinkt wel heel lief van je (8>
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:41:42 #60
205904 lollypops
An end has a start
pi_93805464
Voor de dames die ik nog geen warm welkom heb ik geheten... Welkom...op naar een tweede streepje!!

@ Papillion: Wat zenuwslopend zeg! Het lijk een beetje op mijn verhaal van vorige maand.. Maar die van jouw is misschien wel positief :P ! Verteld jouw lichaam je iets?

Mijn cyclus heeft normaal een duur van ongeveer 35 dagen maar liep vorige maand uit naar 45 dagen!! Na veel piekeren ben ik er achter gekomen dat waarschijnlijk de hormonen-creme voor mijn aambeien de boosdoener was.. Ik was zo diep teleurgesteld ;( .. vandaar dat ik ook een tijd niet meer op deze pagina heb gekoekeloerd!
Mijn nieuwe NOD mag op 20 maart
pi_93812349
Ik kom weer een keertje binnenvallen hoor :@

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef papillion het volgende:
Zover ik weet verdubbeld het HCG gehalte ongeveer elke dag, en normaal zou je na 2 weken het in je bloed moeten kunnen merken. Elke dag dus meer kans op een 2e streepje. Tenminste als alles dus goed gaat. Ik ga zeker nog eens testen, weet nog niet of ik tot morgen of overmorgen wacht, maar niets doen staat me iig ook niet helemaal aan.
Allereerst: succes! Opdat je morgen of overmorgen maar een tweede streepje mag zien :) Wat vervelend, die onzekerheid :(

En verder bedankt voor deze info, want ik wilde er zelf net naar vragen :P Ik zit nu één dag voor m'n NOD. Normaal gesproken weet ik heel goed dat ik ongesteld ga worden: drie dagen van tevoren strontchagrijnig (1 dag), twee dagen van tevoren een puist ( :') ), één dag van tevoren lage rugpijn, en dan ongesteld. Dat alles is er niet. Wel een beetje gevoelige borsten, maar bovenal gewoon het idee dat ik zwanger ben. Nou zegt dat niet veel, want de vorige keer dat ik zwanger bleek, was ik ervan overtuigd dat het niet zo was, maar toch :+
Anyway, dus ik deed vanmorgen eigenwijs een test en dacht een heeeeel licht streepje te ontdekken. Manlief was niet overtuigd dus heb ik nog een test gedaan, waar toch duidelijk Niet Zwanger op stond. Dus ik zat al te twijfelen en wilde idd weten hoe het met dat hcg zat. Nou goed. Morgen maar weer eens testen. Ik voel verdorie m'n borsten continu én ik heb plotseling enorme zin in Brinta, én ik heb al een week het gevoel dat het raak is. Ik zou wel heel verbaasd zijn als ik nou toch ongesteld word, maar ja...

[ Bericht 1% gewijzigd door JuffrouwJannie op 08-03-2011 13:43:47 ]
¿
pi_93816416
Oehw! Duimen voor Jannie! Dat het raak is! *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:01:36 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93817743
Spannend juffrouwJannie!

Die plotselinge zin in Brinta _O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:00:27 #64
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_93820311
Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, sorry... :@

Voelde vanmorgen toen ik op de lift stond te wachten, ineens een zeer felle steek links in mijn buik, helemaal onderin. Het duurde ongeveer een seconde of tien en was nogal pijnlijk. Zou dat wellicht de eisprong geweest zijn? Ben al sinds 28/02 in de weer met ovulatietesten, hij was enkele dagen geleden wel een stuk donkerder dan hij nu is.

We hebben het gezellig gehad dit weekend en vanavond ook nog maar eens elkaar vergezellen :9.
pi_93820360
Oh dat had ik ook 2 weken geleden!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:03:50 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93820475
Ah, is het voor jou nu ook spannend dan kuuks?

Frummeltje, t klinkt wel als een eisprong ja! En t klinkt ook alsof ie wel goed benut wordt ;)
pi_93820573
Euhm nee. Niet echt :@. Ik moet bekennen dat ik de }) graag zie verschijnen deze maand. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, als het gaat om de staat van m'n lijf na de curettage.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:09:09 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93820689
Oh sorry, ik haal dingen door elkaar.... ik dacht dat je alweer ongesteld was geweest. :@

Ik hoop dat het dan gewoon keurig op tijd verschijnt!
pi_93820769
Geeft niet, je kunt ook niet alles bijhouden toch :D Al vind ik dat jij wel altijd zo lief op iedereen reageert O+.

Ennuh, mja. Wat is keurig op tijd, als het net zo warrig is als voor ik zwanger werd dan duurt het nog wel even denk ik :').
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:16:19 #70
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_93821035
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat had ik ook 2 weken geleden!
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, is het voor jou nu ook spannend dan kuuks?

Frummeltje, t klinkt wel als een eisprong ja! En t klinkt ook alsof ie wel goed benut wordt ;)
Ik hoop het, ik hoop het! Heb dit nog nooit zo gehad. Zou wel handig zijn als ik het zo goed kan voelen. Zit vandaag op cyclusdag 21. Wel erg laat misschien, maar het is allemaal waarschijnlijk nog wat in de war na mijn pilgebruik. Zal ik dan maar gewoon 14 dagen rekenen tot een mogelijke NOD? Ik denk dat ik mijn NOD maar op 22 maart zet.

Spannend! :D
pi_93840039
Even een knuffel voor iedereen voor de lieve berichtjes. Het is gewoon super fijn om te lezen :). Morgen een meer persoonlijke reactie voor iedereen, want jullie verdienen het allemaal net zo zeer als ik, maar nu komt er vrij weinig liefs uit me.

Iig een paar dames waarbij het wel eens raak zou kunnen zijn, daar duim ik natuurlijk heel hard voor mee. Laat die }) maar lekker wegblijven en gewoon direct een 2e streepje komen.

Overigens vanochtend weer negatief getest. Mijn gevoel zegt nu echt van lichaam hou er eens mee op, het is goed genoeg geweest, ben niet zwanger dus kom maar gewoon op met die ongesteldheid. Pas hier het verhaal gelezen van iemand die uit frustratie de heel hoeveelheid urine over de strip gooide ipv de strip er netjes in te houden en toen wel een 2e steepje kreeg. Dit ook eens uitgeprobeerd (overigens niet gefrustreerd :p) Maar helaas zelfs daar wilde de test niet aan doen.
pi_93841842
Hahaha Papillion, dat je dat onthouden hebt :D Dat verhaal ging over mijn zusje.

Trouwens juffrouw Jannie (nu ik toch aan het reageren ben), de testen van bv kruidvat zijn gevoeliger dan die testen van clearblue waarop komt te staan zwanger/niet zwanger. + een stuk goedkoper.
Ik zou er lekker zo'n test tegenaan gooien!
pi_93850146
Sorry dames dat ik niet op iedereen kan reageren...ik kom echt om in schoolwerk op het moment! als het blok af is heb ik meer tijd om jullie te volgen. Ik vind iedereen echt super gezellig hier O+

Ik wens jullie allemaal en plezierige en succesvolle klusdagen! :P
pi_93850603
Ook hier gooi ik nog even een flinke succeswens voor iedereen erin! Het mag onderhand wel eens een streepjesregen worden hier (en in AZW/BNZMG)!
Hier ziet het er naar uit dat het niet gaat gebeuren. Op dag 17 nog geen goed volgroeide folikel (7mm), dus als er maandag bij de echo geen verbetering in zit, word het weer Provera om de boel op te wekken en gaan we door voor de Clomid 100. Inmiddels is wel bekend dat ik een klassiek geval van PCOS heb. Nu maar hopen dat Clomid 100 of 150 of FSH/HCG injecties gaan helpen.

Alle nieuwelingen, welkom!
pi_93862866
@Winka, Ik herken het mezelf gek maken helemaal. De vorige periodes ook spontaan ongesteld geworden in bijna de minuut nadat ik negatief plaste. Om die reden ook gewoon op de nod gewoon getest. Je schreef ook dat je felle steken in je zei had, ik dacht dat je mikte op een aankomende menstruatie, maar toevallig las ik de openingspost net en je NOD duurt nog wel eventjes. Het zou dus heel mooi een eisprongsteeks geweest kunnen zijn. Dus mocht je kuurtje er al op zitten dan hoeft het niet helemaal een verspilde maand geweest te zijn. :)

@Lollypops, dat is wel behoorlijk shit, helemaal als je dan achteraf zo duidelijk een boosdoener kan aanwijzen (waar je natuurlijk op het moment zelf niet aan denkt). De volgende ronde word voor je gewoon een normale met gewoon netjes op dag 35 een tweede streepje :)

@JuffrouwJannie, Nu zit ik natuurlijk heel erg op positief nieuws te wachten voor je, het zou wel super mooi zijn als het raak is en je symptomen ergens op slaan. Je zou er maar achter komen dat je brinta normaal eigenlijk ook lekker vind :D:P
Het is overigens niet voor niets dat ze testen pas aanraden op de dag van je nod omdat dit echt het verschil kan maken tussen wel/niet streepje zien, en als je negatief test (of niet duidelijk) positief je het 2 dagen later nog eens moet proberen. Een vaag streepje klink natuurlijk al fijn, hopelijk betekend het ook dat je vandaag een dikke vette streep ziet en niet dat je deze opmerking van me teleurgesteld hoeft te lezen. Ik zag iig echt geen streep, niet eens een streep van de tesstrip oid die doordrukte die dubbel geinterpreteerd kon worden, nee gewoon niets :P. Dus jou streepje wordt gewoon een dikke streep.

@Frummeltje, Dat klinkt iig wel super positief dat je een aantal dagen terug duidelijk een positieve ovulatie test had en nu steek in je buik. Je LH piekt (iets) voor de eisprong. Dus dat kan zeker samenvallen. Nu maar hopen dat je goed geklust hebt ;). Zo niet dan is het iig fijn voor je dat hiermee ook een einde komt aan die lange cyclus van je. Stel dat er nu geen einde aan komt dan zou ik iig eens over 14 dagen testen. In het geval van een negatieve test heb je iig wel iets om voor te leggen aan de huisarts als je zou willen. Mocht je Nod nu mooi rond 14 dagen komen dan kan het ook een mooi teken van je lichaam zijn dat je cylus nu goed opgang komt.

@bitterend, het geeft natuurlijk niets dat je niet overal op kan reageren. Ik merk zelf ook dat ik daar niet altijd evenveel tijd voor heb. Maar juist die berichtjes tussendoor van iedereen maken het topic toch wel van iedereen. (tenminste zo ervaar ik het). Alleen al dat je ons fijne klusdagen wenst geeft aan dat we allemaal toch meedenken/lezen. Ik weet even niet meer waar jij in je periode zit :$, maar hoop vooral dat je je klustijd een beetje zonder te veel last doorkomt.

@GGB, :( balen dat het niet gaat gebeuren deze ronde. Het klinkt gelukkig wel alsof ze redelijk goed raad weten met je PCOS en er dus gericht op in kunnen spelen. Nu weet ik om eerlijk te zijn niet wat dit voor prognose geeft als het gaat om zwangerschaps kans, maar ik hoop dat de nieuwe medicijnen gewoon snel dat gaan doen wat ze moeten doen. Het is jou en alle andere dames in het AZW/BNZMG topic echt enorm gegund.
Ik voel me nu spontaan egoïstisch omdat het een maandje niet zo loopt als ik eigenlijk had verwacht. Ondanks dat het heel onwerkelijk blijft hoe het voor jou/jullie daar moet zijn heb ik wel een heel dikke knuffel en een :* voor jou/jullie en hoop ik ook echt dat bij jullie allemaal de wetenschap of iemand van bovenaf snel een handje gaat helpen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:10:57 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93863514
Lollypops, wauw! _O_

En dat egoïstisch voelen, dat ken ik ook.... heb ook regelmatig een zanikpost van mezelf weggehaald, omdat ik weet dat ik nog lang niet 'lang' bezig ben. Maar ik lees hier lang genoeg mee om te weten dat we het elkaar hier allemaal gunnen, en dat vind ik elke keer weer een fijn idee! :Y
pi_93873887
Sorry om hier zo binnen te vallen en weer weg te rennen :@ k had eerder geprobeerd om mee te posten (in oktober of november ofzo) maar dat wilde niet erg lukken. In elk geval ben ik nu weer weg; mijn lichaam wist het eerder dan de clearblue, maar vanmorgen had ook de test door dat 't raak is!

Wooeiii *O*

Dames, wie volgt? :*
¿
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:00:56 #78
205904 lollypops
An end has a start
pi_93873941
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Lollypops, wauw! _O_

En dat egoïstisch voelen, dat ken ik ook.... heb ook regelmatig een zanikpost van mezelf weggehaald, omdat ik weet dat ik nog lang niet 'lang' bezig ben. Maar ik lees hier lang genoeg mee om te weten dat we het elkaar hier allemaal gunnen, en dat vind ik elke keer weer een fijn idee! :Y
:D dank je Lady Black...maar volgens mij is je lieve compliment voor Papillion bedoelt!
Ze omschrijft het ook keurig en volgens mij is het ook wel typerend voor iedere vrouw die (maar al te) graag zwanger wil worden!
Ik zeg: op een tweede streepjes regen _O_ _O_ !! w/
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:02:11 #79
205904 lollypops
An end has a start
pi_93874012
Ik heb net m'n berichtje geplaatst en zie je update juffie jannie!!
Van harte gefeliciteerd zeg... woehoeeeeeeeeeeeeee!!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:03:58 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93874142
*O* Voor Juffrouw Jannie!! Lekker aan de Brinta dus! :+
pi_93875311
*O* streepjes voor Juffrouw Jannie, geweldig!!! Van harte gefeliciteerd, en dat dit maar een voorbode mag worden voor een vruchtbare lente hier!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:25:14 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93875404
JuffrouwJannie!! *O* Gefeliciteerd!

Hmmm ik heb net ook brinta op.... oO<

Lollypops, hahaha je hebt gelijk, oeps! Maar fijn dat je het er ook mee eens bent :+
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:32:01 #83
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93875778
Jaaaaaaaaah! Eindelijk weer twee streepjes O+ Gefeliciteerd JuffrouwJannie *O*

Ik hoop echt van harte dat de rest hier snel volgt :*
Oude (on)bekende.
pi_93877029
Super Jannie! *O*. Gefeliciteerd! :*
pi_93881582
Juffrouw Jannie gefeliciteerd!! *O*
Kom je snel naar ons? We kunnen wel weer nieuwe aanwas met een nieuwe maand gebruiken!
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:13:20 #86
279894 winka
pi_93885345
Even snel van mijn mobiel .. JuffrouwJannie gefeliciteerd *O* *O* *O* Wat heerlijk dat je twee streepjes hebt :D

Geniet ervan :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:53:30 #87
279894 winka
pi_93892991
Zo eindelijk weer eens een tweede streepje in het topic, dat was alweer een tijdje geleden :)
Wat lief papillion dat je zo uitgebreid gepost hebt O+ Vandaag ga je dus naar de huisarts, ik hoop zo dat er iets uitkomt en dat je dan door kan, op welk manier dan ook! Hier zal je wel helemaal niet goed van worden :{ Succes vandaag ^O^

Ik hoopte eigenlijk op innestelingssteken. Mijn NOD klopt alsnog niet, volgens mij is het de 16e En dit is alsnog twijfelachtig omdat ik eerst een paar dagen donkerbruin bloed had wat overgegaan is in rood. Nou ja ik zie het allemaal wel :)

Oh ik heb trouwens geen antibiotica gehad maar een capsule die ik in moest brengen. Dus mocht er iets in gang zijn gezet dan is dat niet 'afgebroken'.
pi_93893328
papillion : dankje voor je reactie :* lastig dat je }) zo met je speelt. Ben je al een keer bij de gyn geweest om je hormonen waarden te controleren? ik had vroeger een hele hoge prolactine waardoor ik een hele onregelmatige cyclus had.

LadyBlack: ik denk dat het normaal is..je wilt heel graag maar tegelijk lees je over mensen die al jaren aan het proberen zijn! dat is erg dubbel! ik hoop dat het snel raak is voor jou :*

Winka: ben je dus nu klaar met de kuur? mag je los klussen? :Y
pi_93896216
dag lieve meiden,

Sorry dat ik zo'n tijd afwezig ben geweest, ik vond het te moeilijk/confronterend om hier te komen. ik zie streepjes voor juffrouwjannie, gefeliciteerd!

Ik zal even een korte update geven over hoe het hier gaat. Na de laatste miskraam is mijn cyclus nog steeds totaal van slag. Waar het voorheen netjes rond de 27 dagen zat is het nu een rommeltje: 35-20-17-28-20-18 gisteren dus op dag 18 alweer ongesteld geworden. Ik word er een beetje moedeloos van, zo is er natuurlijk niet eens een kans :-(

Afgelopen 'cyclus' voor het eerst getemperatuurd, daar is niet echt een duidelijke stijging te bekennen. Wel ietsje, dus als dat de eisprong zou zijn is die waarschijnlijk op dag 12 geweest. Als je dan 6 dagen later alweer ongesteld bent krijgt zo'n eitje niet eens de tijd om te nestelen. Ik heb de gynaecoloog gebeld omdat ik zo vreselijk gefrustreerd was over die korte cycli. Gelukkig kan ik daar maandag al terecht.

Sorry voor de lap tekst, het voelt wel fijn om even van me af te schrijven.

Ik hoop dat jullie allemaal snel 2 streepjes plassen!
pi_93899629
Klavertje-4: :*
Die 'lap tekst' valt echt wel mee en daarbij: je bent toch juist hier om het van je af te schrijven? Gewoon doen dus. Raar ook hoe je cyclus verloopt zoals je het nu beschrijft, fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan. Hopelijk kan zij meer voor je betekenen!
pi_93899999
Klavertje vier :* Lijkt me niet niks als je lichaam er zo'n zooitje van maakt met je cyclus. Fijn dat je maandag al terecht kan bij de gyn, ik hoop op goed nieuws!

Verder bedankt voor de felicitaties O+
@danic, ik kom eraan, maar zal nog ff weinig meeposten totdat de omgeving het weet, zodat ik gewoon onder m'n eigen naam kan posten. ;)
¿
pi_93900455
*O* Gefeliciteerd JJ *O*
volgens mij weet ik wie jij bent ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93900456
Gefeliciteerd Juffrouw Jannie! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:37:05 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93900770
Gefeliciteerd Juffrouw Jannie! *O*
pi_93901003
Och Klavertje-4, zo schiet het inderdaad niet op. Fijn dat je snel bij de gyn terecht kan, hopelijk kan die wat voor je betekenen en kun je weer aan de slag met een fatsoenlijke cyclus... :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:45:07 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93901080
JuffrouwJannie had ik al gefeliciteerd, maar daar kunnen nu ook nog Vlindur en GWS bij zie ik in het update topic, wat geweldig dames!!! *O* *O*

Ik ga even bijlezen in het andere topic :)

Maar eerst een :* voor klavertje.... ik snap dat je van zulke cycli heel moedeloos wordt. Hopelijk kan je gynaecoloog er iets mee!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:50:28 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93901305
JuffrouwJannie, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_93903384
thnx dames voor de lieve woorden :*

als het me lukt zal ik mijn tempgrafiek even plaatsen, misschien dat 1 van jullie er een touw aan vast kan knopen

donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:04 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93903495
Hmmm ik zag net mijn eigen FF-grafiek, heb toen uitgelogd daar en nu zie ik geen plaatje meer :?
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:59:40 #100
12913 GreatWhiteSilence
pi_93903855
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik... :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:25 #101
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_93904152
haha wat een computernerd ben ik ook :+

Ik ga vnv even kijken of ik m kan fixen, ben nu op t werk dat wordt lastig
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:14:00 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93904435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik... :D
Die op jouw scherm toonde een blijvend hoge temperatuur? ;)

Gefeliciteerd meid *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:19:23 #103
12913 GreatWhiteSilence
pi_93904673
Thanks. :) Of ie blijvend is moet nog blijken, maar hij is idd hoog. ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:18 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93904755
Ja ik las al dat je vroeg hebt getest, maar als je temperatuur nu anders al gezakt zou zijn én je hebt een tweede streepje gezien, ga dan nu lekker genieten O+
pi_93918272
Juffrouw Jannie, gefeliciteerd!
(ben je kloon ja? Ken ik jou?)
enne dames, driemaal is scheepsrecht, maar vier op een rij is leuker: dus wie volgt?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93919659
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf :') ) van harte! *O* *O* *O* woehoe, wat leuk!
dat jullie maar een voorspoedige zwangerschap mogen hebben :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93919951
Thx huup <3
¿
pi_93920043
en nu maar namen en kamertjes bedenken O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93920129
Gefeliciteerd allemaal *O*
Wat leuk zo, drie op één dag joh! Wow! Dat er maar velen mogen volgen O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:16:35 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93935521
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf :') )
_O-

Ik wil oohooooook..... dus ik ga maar eens naar bed oO<
pi_93938168
*O* Wat een super goed nieuws hier voor 3 dames, allemaal gefeliciteerd! *O*
Jufvrouwjannie, helemaal niet schuldig voelen dat je hier weer zo snel weg bent, dat is alleen maar goed!

@klavertje-4 :* , goed dat je serieus wordt genomen, hopelijk kan de gynaecoloog snel iets voor je betekenen of in ieder geval wat onzekerheid wegnemen.

Ik wordt helaas niet de 4e op een rij :(. Vanochtend scheen lekker de zon ik (vraag me niet waarom :P) helemaal vrolijk op de fiets naar het ziekenhuis. En echt op eens zon gevoel van jak... en inderdaad, voor het bloedprikken maar snel even langs het toilet, helaas heel duidelijk }) . Dat is wel een domper, maar nu voelt het wel alsof alles wel klopt. Heb weer heerlijk de krampen en mijn vriend gaf nu toe dat die eigenlijk al de hele week aan mijn mood dacht te merken dat ik dus wel duidelijk ongesteld moest worden. Hoe dan ook wel bloedgeprikt omdat de huisarts de waarden toch wilde nakijken (vraag me niet waarop). Het is nu gewoon even balen, maar ergens wel een opluchting. Liever ongesteld dan ook maar geen 2e streepje en blijven twijfelen.
pi_93944095
He Papillion, kut dat het heeft doorgezet en dat jij niet nr. 4 wordt op rij. Maar wel fijn dat je nu tenminste duidleijkheid hebt. Einde van de onzekerheid, begin van een nieuwe ronde met bijhorende kansen! Succes weer! :*
pi_93944542
Jammer Papillion maar nu weet je ongeveer wanneer je eiersprong is en kan je dus volop gaan klussen!!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:01:08 #114
205904 lollypops
An end has a start
pi_93945259
@Papillion :* !! Wat ontzettend balen zeg...voelde je je niet opgelaten toen je daar kwam? Wel fijn dat de arts je serieus neemt en je hormoon waarde gaat controleren.. Kan nooit geen kwaad zou ik denken. Maar voor de komende periode... nieuwe ronde nieuwe kansen w/ !!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:47:51 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93946253
Hè papilion......... -O- hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!

@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong ;)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:55:32 #116
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_93946439
balen papillion -O-

Het gaat me denk ik nu lukken om de grafiek te plaatsen, heb er maar een afbeelding in mijnalbum van gemaakt. Als iemand er iets zinnigs over kan zeggen: graag!

vrijdag 11 maart 2011 @ 09:59:25 #117
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_93946541
Gefeliciteerd, Juffrouw Jannie!

Papillion... :{ Maar inderdaad: nieuwe ronden, nieuwe kansen!

Hier zijn volgens mij de dagen begonnen dat ik moet wachten tot mijn NOD. Ik vind het ook erg opmerkelijk dat ik nu na mijn vermoedelijke eisprong ineens toch wat minder mijn O+ bespring dan voor mijn eisprong... :@ Dat zal wel biologisch bepaald zijn of zo?

Afijn, minimaal nog ff wachten tot 22 maart. Zou een modje mijn NOD op 22 maart willen zetten? Dank!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:21:12 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93947166
Hm, klavertje ik zou er eigenlijk wel een eisprong in herkennen, maar FF heeft er zo te zien geen opgepikt :?

De methode is daar volgens mij; een dipje, een stijging en dan minstens 3 dagen temperaturen boven de coverline. Volgens mij zit jouw coverline bij 36.5 en is je eisprong op dag 13 geweest, maar de daling zet na 4 dagen al in.... dat is inderdaad héél kort. Sowieso 17 dagen :{

Ik hoop dat je bij de gynaecoloog iets kunt krijgen dat je cyclus wat verlengt :*

Frummeltje, dat schijnt inderdaad biologisch wel handig te werken zo ja :+ Succes met wachten!
pi_93950615
juffrouw jannie van harte *G*
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:52 #120
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_93952311
LB thnx voor je feedback :*

FF heeft idd geen eisprong opgepikt, ik denk omdat de temperatuur daarna niet 3 dagen hoog is geweest :?

Zoals jij hem interpreteert heb ik het idd ook gedaan. Eisprong op dag 13, na 4 dagen ongesteld. Ik hoop idd ook dat de gyn iets voor me gaat/kan doen. Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.

Maar misschien valt het mee en heeft deze gyn wel dé oplossing :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:06:28 #121
205904 lollypops
An end has a start
pi_93952770
@klavertje-4:
Aan je FF schema te zien heb je inderdaad een eisprong op dag 13 of 14 gehad...
Zoals jezelf al zegt/schrijft zal het aan je hormoonhuishouding liggen.
Ik duim voor je dat het snel weer een beetje stabieler wordt en ik hoop voor je dat de gyn dé oplossing heeft!
Zet 'm op meid :* !!

[ Bericht 16% gewijzigd door lollypops op 11-03-2011 13:11:57 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:18:18 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93959151
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.
Des te beter dat je je temperatuur hebt bijgehouden, daar kunnen ze meer mee dan alleen de mededeling dat je cyclus onregelmatig is ^O^
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:03:20 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93966176
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is :o
En trouwens, ik las laatst ook een vette verwijzing naar Boembaa geloof ik, maar dat vind ik nergens terug...... :X

Mag ik pm please? O+
pi_93967550
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is :o
Valt wel mee hoor :o
Ik krijg inmiddels het idee dat al algemeen bekend is wie ik ben :')
En ik heb geen idee wie boembaa is!
¿
pi_93968060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hè papilion......... -O- hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!

@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong ;)
Je hebt helemaal gelijk! stomme dyslexia...ik spel dingen echt compleet verkeerd! :Y
  zondag 13 maart 2011 @ 17:49:31 #126
279894 winka
pi_94054489
Jee papillion.. dus ongesteld geworden en wat een moment ook }:| Waneer krijg je de uitslagen van de bloedtesten? Nou meid zet 'm op deze maand, nieuwe ronde nieuwe kansen :*

Oh ik zie dat GWS ook een tweede streepje heeft *O* *O* *O* Gewoon drie tegelijk :s)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:07:13 #127
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94102991
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus :Y)

De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.

Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.

Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:15:40 #128
279894 winka
pi_94106367
Wat fijn dat je gerustgesteld bent bij de gyn klavertje-4 :) Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zo aan de je lichaam gaat twijfelen... Geniet van je eisprong en ik hoop dat je gauw een goede en fijne zwangerschap hebt!

ik blijf me nog steeds verbazen dat de techniek zover is dat de gyn gewoon kan zien hoever je bent in de cyclus. Kon ik dat thuis maar doen.. ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:31 #129
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94108026
ja ik kan me daar ook over blijven verbazen idd!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:13:20 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_94114481
Klavertje, ook na mijn missed abortion was mijn cyclus he-le-maal van het padje af. Ik stond aan het begin van allerlei onderzoeken en controles en toen was het ineens (een half jaar na de curretage) wel raak. Ik hoop voor je dat jij geen half jaar hoeft te wachten, maar weet dat het dus echt goed komt!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:46:54 #131
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94116841
hee mefke, dat is fijn en geruststellend om te horen thnx :*

Ik zit inmiddels al op 5 maanden na de miskraam dus een half jaar klinkt mij momenteel best goed in de oren! :+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:00:04 #132
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94161676
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef klavertje-4 het volgende:
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus :Y)

De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.

Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.

Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
Fijn dat je gerustgesteld bent! :)

Hier is het nu 1 week na mijn vermoedelijke eisprong. Vermoedelijk inderdaad, omdat na 8 maart mijn ovutest ineens nog wat donkerder werd. Officieel nog steeds niet positief geweest... :{ Sinds vanmorgen weer veel last van slijm. Weet even niet wat ik ervan moet denken. Ovutesten slaan nu weer heel licht uit...

edit: En een dagje later mega veel last van lage rugpijn. Gaat goed hier! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Frummeltje86 op 16-03-2011 18:18:42 (updateje) ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:53:24 #133
279894 winka
pi_94203568
Kan een modje mijn NOD op 11 april zetten :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:22:41 #134
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94205170
he winka balen zeg :(
pi_94213045
Mag ik me voorzichtig komen melden hier..?
31 januari is mijn spiraal verwijderd, en hoewel we hadden bedacht eerst maar eens een tijdje condooms te gaan gebruiken om te kijken hoe mijn cyclus is, is dat er niet echt van gekomen... :@
Mijn eerste menstruatie kwam 17 februari, en ik vind het zo spannend nu! Ben vanwege het spiraaltje 4 jaar niet ongesteld geweest dus ik heb geen flauw idee wanneer ik de volgende kan verwachten.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:54:33 #136
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94214858
Welkom Raantje en veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_94216892
winka :*
frummeltje, wat rot dat je zo in onzekerheid en onwetendheid zit zo... misschien dat temperaturen je meer hulp kan bieden... :* ook voor jou!
raantje, welkom en leuk dat jullie ervoor gaan! *O* veel plezier!

ben heel benieuwd hoe het hier gaat lopen, zitten nu in de klusperiode maar geen idee wanneer ik nou vruchtbaar ben. heb nog geen ei voelen springen, maar ook geen idee wanneer ik die kan verwachten. slik netjes elke dag mijn etospilletje en klussen om de dag of 2... ook weer geen idee wanneer mijn nod is... handig weer dit ;)
pi_94218970
Frummeltje, een ovulatietest hoeft niet helemaal donker te worden. Bij sommige mensen blijft de hormoonconcentratie laag, en het gaat er dus om dat je goed bijhoud wanneer het streepje relatief donker is. Dus maak je niet te druk als je niet het verwachte donkere streepje ziet.
Zoals je alles omschrijft klinkt het iig alsof je menstruatie nu goed op gang komt. Is het niet deze keer al raak dan denk ik wel dat je de komende periode een aantal mooie klusdagen kunt hebben ;)

Klavertje-4, fijn dat de gyn je gerust heeft kunnen stellen. Het zou helemaal mooi zijn als je lichaam nu gaat bewijzen weer helemaal ok te zijn.

Winka -O-, ondanks dat je eerder al aangaf dit te verwachten toch altijd even jammer, een :* voor je en het vertrouwen dat het volgende maand wel gaat lukken.

Raantje van harte welkom in dit topic! Hopelijk ben ook jij weer snel weg. En tot die tijd hopen we gewoon mee dat je vrij snel een nette cyclus hebt en lekker kunt klussen.

@ Lijnloos, je houdt het gewoon lekker spannend. Gewoon genieten van het klussen en je dan laten verrassen door een 2e streepje.

Hier een weekend gehad met duidelijk al mijn mopperhormonen die elke maand komen kijken. Had ook even totaal geen zin om hier te posten. (ja ik weet het het is al weer woensdag :p). Gister bij de huisarts geweest. Iets afwijkend in mijn hormonen kon die niet zijn, gezien het feit dat ik wel een licht positief streepje had op de ovulatie testen denkt die dat mijn cyclus verder wel gewoon loopt. Echter kwam er wel uit het onderzoek dat ik last heb van bloedarmoede, dat zou een oorzaak geweest kunnen zijn van de lange cyclus, al acht die deze kans ook klein en is het vermoedelijk meer een kwestie van pech. Ik heb gister meteen opnieuw bloed laten prikken omdat hij wil kijken of het een aanwijsbare oorzaak heeft, bv tekort aan ijzer/vitamineb12/foliumzuur. Hij raad voor alsnog aan deze periode over te slaan, omdat bloedarmoede gewoon niet gezond voor je lichaam en een eventuele zwangerschap is. Vooral ook even vooruitkijkend omdat kan blijken dat er een "meer ernstige" oorzaak voor is, wat dus niet weg gaat door extra vitamine/ijzer/foliumzuur te slikken.
Al is het al met al zo dat de meeste mensen met bloedarmoede er vrij snel weer vanaf zijn.
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:02:57 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_94226841
Ik kom me net als Raantje hier melden. Lang getwijfeld of ik wel wilde posten in dit topic, omdat ik bang was er dan te veel mee bezig te zijn. Maar ook zonder het topic ben ik er veel mee bezig en ik merk dat ik er toch wel over wil lezen en kletsen met mensen (voor m'n vriend gek van me wordt ;) ).

28 februari slikte ik in elk geval de pil niet meer las ik net in het andere topic, maar wanneer precies nu m'n stopweek was...geen idee of dat erna was of al tijdens. M'n vriend en ik hadden besloten een tijdje condooms te gebruiken, zodat ik kon kijken wanneer ik gewoon ongesteld zou worden en wat m'n cyclus zou zijn, maar ook hier is dat er niet echt van gekomen. :') Voor ik met de pil begon had ik wel altijd een cyclus van 28 dagen, heel stipt, dus hopelijk komt dat weer terug.

Nou, ik ga in elk geval meelezen en eerst eens terug lezen. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94227031
Welkom nieuwelingen. :*.
pi_94232427
Welkom Soempie!
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:04:09 #142
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94253398
@ Papillion: Dank voor je bemoedigende woorden. Ik raakte inderdaad wat onzeker van de nog steeds niet positieve uitslag, al werd het streepje inmiddels toch al behoorlijk donker. Ik heb zelf sterk het gevoel dat er wat gaande is in mijn lichaam. Of dat het een aankomende ongesteldheid is of een evt. zwangerschap, weet ik niet. Mijn NOD is 22 maart, maar ik durf eigenlijk niet te testen voor 25 maart...

Raantje en Soempie, welkom! Hopelijk mogen jullie snel door naar het volgende topic. :)
pi_94253734
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..! :D
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
pi_94255318
soempie, ook jij welkom hier!!! *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:04:28 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94280571
Raantje, dus toch eindelijk :D welkom!
Soempie, precies mijn overwegingen _O- ik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms O+ IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!

Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweest :') lekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik :o :D O+
pi_94281056
2012.. het klinkt zo ver weg. Maar oh wat zou ik willen dat het zo ver was. ;(.

[egopost]
Hier nog niks geen nieuws; geen krampen, rugpijn, chagerijnigheden of andere ongemakken die komen kijken bij maandelijkse beslommeringen.

Ik word er behoorlijk moedeloos van. ;(.
Over 2 weken ben ik alweer 8 weken verder na de curettage en dan ga ik toch eens aan de huisartsenbel trekken als ik nog niet ongesteld ben geweest.
[/egopost]
pi_94281756
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie! O+
pi_94282267
Lijkt me helemaal heerlijk O+.
En nog een heuglijk nieuwtje tussen alle bedrijven door: mijn mannetje en ik zijn getrouwd afgelopen maandag O+.
pi_94282304
*O* Van harte Kuukske! *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:10 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94283624
Wat leuk Kuukske, van harte gefeliciteerd getrouwde vrouw!
pi_94284514
Kuukske, gefeliciteerd *O* !

Effe een kleine huishoudelijke mededeling tussendoor: Wie van jullie kan ik blij maken met 12 ovulatietesten van testjezelf.nu?

Het waren dus 2 pakken van 7 stuks, heb er 2 gebruikt maar door mijn PCOS is mijn cyclus toch zo onregelmatig dat ik besloten heb ze maar niet te gebruiken. THT 09-2012.
Op de website staan ze voor ongeveer 23euro inclusief verzenden, ik stel voor: 12 euro inclusief.

Iemand?
pi_94284631
Dank jullie wel :*.
pi_94284673
:) Kuukske gefeliciteerd.

LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn :P

GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
pi_94284989
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef papillion het volgende:
:) Kuukske gefeliciteerd.

LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn :P

GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
Dat zul je nou altijd zien hè! :+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:34:05 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_94285992
Dank voor het hartelijke welkom. *O*

quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Raantje het volgende:
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..! :D
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
Precies :D, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.

Kuukske, van harte gefeliciteerd! ^) Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:38:02 #156
30252 Soempie
Procreating
pi_94286135
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Raantje, dus toch eindelijk :D welkom!
Soempie, precies mijn overwegingen _O- ik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms O+ IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!

Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweest :') lekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik :o :D O+
2012 wordt dan hopelijk een mooi begin! ^O^

Toen ik nog niet besloten had te posten heb ik het halve tijdschriftenrek over baby's en zwangerschap gekocht. En het handboek 'Zwanger' van onder andere De Grient Dreux. Nooit gedacht dat ik zo door zou slaan. Er liggen zelfs al testen in de la, dus daar gaat m'n hele voornemen. :D
pi_94287866
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom. *O*
Precies :D, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.

Kuukske, van harte gefeliciteerd! ^) Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
Nope, in een nabij gelegen gemeente :).
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:44:51 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94288947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie! O+
*zwijmel* O+

Kuukske, gefeliciteerd!! Hoop dat je een heel mooie dag hebt gehad *O* Misschien ben je wel gewoon druk geweest met de trouwerij en komt je menstruatie nu snel :)

Winka, ik had gemist dat je je NOD alweer door hebt gegeven..... toch balen! :*

Papilion, mijn hb-gehalte was ook laag, maar is keurig gestegen alleen al door foliumzuur met extra multivitaminen (kruidvat zwanger worden) te slikken :) bloedarmoede is in veel gevallen heel simpel op te lossen met wat extra ijzer, maar het is wel goed dat het even gecheckt wordt :Y

Frummeltje, 1 week na een eisprong kun je nog niet echt iets zeggen he... Maar op FertilityFriend heb ik wel gelezen dat je twee keer een 'fertile patch' kunt hebben (iig met 2x vruchtbaar slijm, of er ook daadwerkelijk een tweede eisprong is weet ik niet). Misschien dat temperaturen je toch iets meer duidelijkheid geeft? Heb je nu nog niks aan natuurlijk, maar misschien voor een volgende ronde, alhoewel ik hoop dat je deze keer al geluk hebt!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:57:54 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94335799
Kuukske, gefeliciteerd met jullie trouwen!! ^) O+ :*
en wat rot zeg, dat het allemaal zo moeizaam verloopt met je cyclus enzo... bah.. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94336899
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:43:05 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94337307
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef Raantje het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
Yep, me :)

Heb m bijna 5 jaar gehad, ideaal ding toen mn lijf er eenmaal aan gewend was. Bijna 5 jaar niet ongesteld geweest _O_

Mijn cyclus heeft na die tijd wel weer even vorm moeten krijgen. Ik was de eerste keren zowat om de 3 weken ongesteld. Nu is het netjes bijgetrokken naar ca 4 weken.
pi_94337640
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien... :{ Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:53:00 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94337789
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien... :{ Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
Om die reden heb ik eerst gewacht met proberen tot ik weer ongesteld was geweest, dan had ik tenminste een beetje een beeld van mijn cyclus...

30 dagen is nog niet bijzonder lang, dus ik zou inderdaad nog maar eventjes wachten. En als het raak mocht zijn dan zul je het misschien ook gauw genoeg merken ;)
pi_94382464
@LB, het was duidelijk het ijzergehalte wat te laag was. Daar iig de komende tijd wat extra pillen voor slikken. Huisarts zei wacht je cyclus weer gewoon 'n maand af, daarna kunnen we altijd nog bloedprikken om te kijken of er nog iets is wat niet klopt. Maar goed denk zelf dat het allemaal wel goed komt zo.

Verder zie ik 2 NODs vandaag voor lollypops en voor Boepie.
Lollypops, is je menstruatie gekomen en ga je anders wel of niet al testen? Dit omdat je laatste cyclus zoveel langer was dan verwacht. Ik hoop natuurlijk voor je op een nette cyclus met een duidelijk 2e streepje.
En Boepie, hoe is het daar?
:) ik duim natuurlijk voor iedereen mee.

Raantje, succes met afwachten. Het is natuurlijk even op een aparte manier wel "spannend" of je cyclus nu netjes gaat lopen of niet. Het zou wel mooi zijn als er gewoon nu snel een }) komt dat je vanaf dan ook echt een start moment hebt waar je iets mee kunt.

Soempie, voor jou duurt het nog een weekje voordat je op 28 dagen zit, maar voor jou ook gewoon gegund dat je dan goed aan de slag kunt.

Mijn NOD mag wel op 10 april gezet worden. Ga er gewoon van uit dat deze cyclus er weer een is met een normale duur.
  zondag 20 maart 2011 @ 19:23:03 #165
279894 winka
pi_94386878
Welkom Raantje en Soempie! Ik hoop dat jullie cyclus gauw op gang komt :)

Wat fijn trouwens papiliion dat je je huisarts je zo serieus neemt! Deze keer heb je gewoon een goede cyclus ^O^ Eentje van negen maanden :P We gaan nu wel gelijk op, mijn nod is 11 april.

Gefeliciteerd Kuukske met je trouwen :) En dat je menstruatie maar guw op gang mag komen :*
pi_94393261
Mag ik ook mee kletsen?

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden na 36 dagen. Ik hou ongeveer 33 dagen aan.

dus mijn NOD is 22 april
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94394224
moon en soempie, welkom! leuk dat jullie ook meekomen posten hier!

raantje, jij maakt het meteen wel heel spannend... ben heel benieuwd naar de uitslag!

pappillion, fijn van je huisarts dat je de pillen heby gekregen en je dus ook terug kan komen als het je niet lekker zit... :*
pi_94394407
hmm telefoon doet stom, dus alsnog in een nieuwe post.

ik ben een ontzettende hypochonder de laatste dagen, zie overal tekenen van zwangerschap in... vrijdagochtend misselijk van een gebakje, hele strakke onderbuik al dagen! ik moet me echt inhouden om niet die ene test te pakken die ik nog heb liggen... maar eind van deze maand weten we vast meer :+
pi_94394542
:) lijnloos, het zou natuurlijk wel mooi zijn gewoon meteen raak.

CrazyMoon, Bij deze dan officieel welkom in het rijtje ;)

WInka, Dat klinkt wel als een goede cyclus een van 9 maanden :D We gaan gewoon op 11 april beiden positief testen ;)(a)
  zondag 20 maart 2011 @ 21:40:19 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94394658
Oeh lijnloos! Het kan natuurlijk zomaar :D

Papilion, fijn dat je gewapend bent met ijzerpilletjes nu!

Winka, een cyclus van 9 maanden, haha, die wil ik ook wel ja! ffies wachten nog..... maar ga maar vast dan haak ik wel aan ;)

Crazymoon, welkom en succes! *O*
pi_94410875
Van het weekend de grootste shock van me leven gehad ;(
Mijn schoonzusje weer bevallen van een kindje.

Het ergste is niemand wist dat ze zwanger was. Ze heeft zoveel maanden gelogen dat ze zwanger was, en dat ze gewoon dikker werd van het vreten. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken, ging ze zeggen dat ze een vlees oom had en dat ze wachte met weghalen tot haar zoontje wat ouder was.

Ik heb vorige week nog aan haar gevraagd of ze echt niet zwanger was, ik maakte me zorgen om der. Ik heb gezegd dat we niet boos zouden zijn, en dat ze het beter nu kon vertellen ipv later in de zwangerschap, want na mijn inschatting was ze 7 maanden ofzo ;)

Maar omdat ze de ziekte van willebrand heeft, is ze zaterdagavond dus bijna letterlijk doodgebloed.

En als je het echt niet wist dan zou je toch in shock zijn? Ze zat erbij alsof het de normaalste zaak van de wereldis.

Waarom zou ze liegen? De eerste was niet gepland, ongewenst zwanger dus. Mijn zwager dus heeft gezegd, ik wil hierna nooit meer kinderen ;) dus ze moet het gewoon geweten hebben ;)

Sorry moest even mijn verhaal kwijt, ik ben er nog niet geweest. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
pi_94410916
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval :o.
pi_94411047
quote:
Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval :o.
Ik dus ook niet :o

Ben nog steeds in shock. _O-
Baal ervan dat zij dus weer zwanger is geweest, en dat het bij ons maar niet wilt lukken. :@

Het ergste is nog, haar vriend wist het ook niet :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 10:26:24 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 10:26:13 #174
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94411054
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_94411206
quote:
Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Ze bloede letterlijk bijna dood, dus ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar ze door werd gebracht baar de afd gyn.... Mijn schoonvader ad geen idee en dacht dat hij zijn dochter aan het verliezen was, had niet door dat ze naar de afd gyn werd gebracht, en een zuster kwam naar buiten met de mededeling gefeliciteerd u bent voor de tweede keer opa geworden :D

Ik vind haar wel aardig, maar ik ben kwaad omdat ze gelogen heeft tegen me, en dat ik het vorige week nog gevraagd had ;)

Heel de familie is boos en kwaad en voelen zich bedrogen, hèt is al zo vaak Gevraagd aan haar. Wel allemaal blij da het kindje gezond is.

Want ze heeft geen controles gehad, en om het te verbloemen heeft ze gewoon wijn gedronken ;)
pi_94411414
Hè? Wat vaaaaag.
En ik begrijp dat je onwijs baalt hoor c_a.. ik snap niet dat iemand het 'achterhoudt' en wij hier met z'n 'allen' hopen dat het ons gegund is.

En dat ze dan ook nog wijn drinkt :o.
Gelukkig is het kindje wel gezond.
pi_94411463
Ja daar ben ik nog het meest blij om, dat het gezond is :)

Ik ga me even aankleden, en dan eerst richting mijn tante. Met haar kan ik beter praten dan met mijn schoonmoeder ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 10:45:38 #178
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94411623
Als ze het echt gewoon expres geheim heeft gehouden vind ik het heel erg gemeen t.o.v. de papa, maar vooral tegenover het kindje. Zeker als ze helemaal geen controles heeft gehad, ze zijn er tenslotte niet voor niets!
Ik vraag mij af wat er in zo'n persoon haar hoofd om gaat, zou ze zich zo bedreigd voelen door bijv. de vader? Weggaan kan hij nu ook, dus ze had het hem ook met 7 maanden kunnen vertellen..

Maar sterkte C_A, begrijpelijk dat dit erg moeilijk voor je is :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_94412221
Jeumig C_A, wat een situatie! :o Ik snap dat soort mensen echt niet hoor, gewoon maar liegen en je kop in het zand steken... wat als er inderdaad wel iets met het kindje was gebeurd. BAH!
Gelukkig is ie gezond, maar wat zal haar man (jouw broer of is het de zus van jouw kerel?) zich genaaid voelen zeg.
:* voor jou, jullie krijgen het zo ook wel erg rauw op je dak.
pi_94412390
C-A: ik heb je gister al gesproken, maar nog even een hele dikke :* van mij.
Ik ken ze natuurlijk ook en ik kan nu al zeggen dat ze zich iig niet bedreigd heeft gevoeld door de vader, want dat is me een doetje haha.

Ik vind het nog steeds onverklaarbaar dat ze dit geflikt heeft, en je weet wat ik gisteren zei: ik geloofde bij haar eerste zwangerschap al niet dat een 'ongelukje' was (net als velen met mij) en met deze stunt heeft ze dat ook wel bewezen voor mij.
Heeft ze inmiddels je man wel op de hoogte gebracht, het is tenslotte zijn nichtje?
Als ze dat niet heeft gedaan zou ik ook niet langsgaan. Sorry, misschien heel hard en het arme meisje heeft er ook niet om gevraagd om zo op de wereld gezet te worden, maar dit doe je gewoon niet!

Trouwens, papa heeft de kleine natuurlijk ook niet erkend. Daar dacht ik gistermiddag ineens nog aan. Hoe gaan ze dit nou regelen, want óf ze moet mee naar de aangifte van het gemeentehuis, óf dat moet later geregeld worden. Dat is toch bij de oudste wel gedaan? Of ook niet?
pi_94412392
Jee!! Wat een shock!!
Kan het echt niet zo zijn dat ze het niet heeft geweten???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94412414
Karin: mijn mening: ze heeft het geweten, echt waar! Dat kan niet anders!
pi_94412456
Ik ken toevallig iemand die ook een kind baarde zonder dat ze het doorhad.
Zelfs de huisarts dacht nog aan een blindedarmontsteking, en ze lag op de OK toen er ineens wat anders aan het licht kwam.
pi_94412513
Ik weet dat er mensen zijn waarbij dit overkomt, en dat geloof ik ook nog wel in sommige situaties.
Maar nu niet, puur doordat ik een beetje weet hoe ze is. Ik vind het echt nog steeds onbegrijpelijk.
Mijn vriend is tot vorig jaar collega geweest van de kersverse papa (die zich ws een ongeluk is geschrokken) en die viel bijna van zijn stoel. Hoe moet je hier nou mee omgaan?
pi_94412599
Het is werkelijk waar te bizar voor woorden!
Wat een vreemd persoon is dat dan!
En wat zielig voor haar vriend!!!!
(en het kind natuurlijk)
pi_94412653
De eerste had hij ook niet erkend, pas na 8 maanden ;)

Zeheeft inmiddels wel mijn man gebeld, als laatste van heel de familie :')
pi_94412838
Tja, als je man het ziet zitten zou ik misschien toch wel even gaan. Wat ik gisteren ook al zei: het kindje kan er niets aan doen, die verdient alle liefde van de hele familie. Dat ze nou zo'n stomme moeder heeft.....
Weet alleen niet of ik iets mee zou nemen als kadootje........(jij snapt wel waarom)
pi_94412915
Mijn god. Dat je zoiets kunt doen. Onverantwoordelijk ook. Gewoon wijn blijven drinken, geen prenatale zorg. Sorry voor mijn woorden, maar ik vind het egoistisch. Niet alleen tegenover de papa, maar voorál tegenover het kindje.

C_A een :* voor jou. Ik hoop zo dat het jullie ook heel snel gegund is.
pi_94412938
Ja, hoe doen ze dat dan met een kamertje enzo? En kraamzorg?
Damn..
pi_94414423
Maar begrijp ik het goed dat vader en moeder niet meer bij elkaar zijn? (ivm erkennen en zo)
Wat sneu voor die kleine, op zo'n manier de wereld in geknikkerd... :{
pi_94415106
Nee hoor Lijnloos, papa en mama zijn nog bij elkaar. Papa wist alleen niets van de zwangerschap af, dat heeft ze schijnbaar voor hem kunnen verbergen. Dus er is van tevoren niets voor dit kindje geregeld.
Een kinderkamertje is er ook niet, die had de oudste ook niet, die sliep bij papa en mama in bed. (zonder veiligheidsmaatregelen). 8)7
  maandag 21 maart 2011 @ 12:44:41 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94415419
:o

....

Again, I say :o

WTF?? Ik ken best een paar rare verhalen op dit gebied, maar dit slaat alles.. Jemig! Ik weet ook niet of ik je moet feliciteren of wat, CA :{
3!
  maandag 21 maart 2011 @ 12:45:30 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94415447
Oh oh oh wat bestaan er toch rare mensen..... :{

c_a, lijkt me heel moeilijk om zoiets van dichtbij mee te maken terwijl jij alles in het werk stelt om op een gezonde en verantwoorde én liefdevolle manier een kindje te krijgen......
pi_94415939
Ik ben geweest :o

Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kind ;) papa doet erg zijn best.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:02:36 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94415977
Jeetje ;( zwaar ook voor dr vriend zeg....

Is zij in shock misschien :?

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 21-03-2011 13:08:49 ]
pi_94416079
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van. }:| Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:28:33 #197
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94416864
Zou ze echt in ontkenning zijn geweest??
pi_94416958
quote:
Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van. }:| Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
Ik vind kleine baby's eng, maar het voelde zo gewoon en ik pakte haar op. Geen angst voor het oppakken gehad :@

De naam had ze al klaar liggen, dus blijkt maar weer dat ze gelogen heeft ;)
pi_94416988
Jeetje C_A, wat een vreemd verhaal. :*
  maandag 21 maart 2011 @ 15:38:32 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_94422240
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geweest :o

Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kind ;) papa doet erg zijn best.
Goed dat je geweest bent. :Y

Mijn moeder heeft haar zwangerschap van mij ook verborgen gehouden en nu nog vind ik het bizar dat daarom bijvoorbeeld m'n broer niet echt iets met me te maken wil hebben. Vind het dus echt fijn dat je wel geweest bent. :*

Nou, volgens mij ben ik schijnzwanger. :') Al een aantal dagen misselijk, maar vanmorgen was het wel heel erg. En m'n borsten doen pijn. :X
  maandag 21 maart 2011 @ 16:04:53 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94423430
SOEMPIE!! :o :D

Spannend man :9
pi_94423507
:o Woooo Soempie... wanneer weet je meer??? (met andere woorden, ga es testen?!)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:19:45 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_94424084
28 februari was ik al gestopt met de pil. Geen idee hoe m'n cyclus verloopt en dus ook geen idee wanneer ik kan testen. Op het moment lijkt het me nog niet nuttig. E ik ga er nog maar even van uit dat het gaat om bijwerkingen van het stoppen met de pil. :P

Maar spannend is het wel! Kon het maar direct na het 'klussen' worden aangetoond. :D
  maandag 21 maart 2011 @ 16:21:55 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424193
Hoe lang slikte je de pil al?

En weet je, het zegt allemaal niets.... de pil kán een heleboel in de war schoppen, maar er zijn ook vrouwen die direct de eerste ronde zwanger worden :) Je kunt er inderdaad helemaal geen peil op trekken. Je kunt hooguit eens graven in je geheugen of je voor de pil ook zere borsten had enzo.

Misselijkheid was bij mij helaas steeds een teken van pure stress of het gelukt zou zijn :')
  maandag 21 maart 2011 @ 16:26:50 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_94424431
Vanaf m'n 17e ben ik begonnen met de pil en in 2006 ben ik een jaartje gestopt. Dat jaar is me niks geks opgevallen aan m'n cyclus, die liep gewoon netjes door. Moet het maar gewoon afwachten, want testen zegt vast nog niks op dit moment. Alleen maar zonde van zo'n test.

En daar denk ik dus ook aan, dat ik er gewoon te veel mee in m'n hoofd loop en daarom al die verschijnselen bij mezelf voel/ opwek. 8)7

Heb trouwens ook hoofdpijn wat ik nooit heb, dus ik zal wel gewoon ziek worden ofzo. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 16:29:23 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424549
Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt O+

Ik maakte een d/t-fout! :o :@
pi_94424599
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
  maandag 21 maart 2011 @ 16:32:49 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424721
Ohja, om jezelf iets minder gek te maken, en te weten wat je eventueel al kúnt voelen, kijk even op babybytes - week tot week en babybytes - ovulatiekalender
  maandag 21 maart 2011 @ 16:33:29 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_94424755
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Lijnloos het volgende:
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
pi_94428141
Hmmm, ja dat maakt het wel lastiger... en natuurlijk ongeduldiger ;)

Deze vond ik nog op een van die linkjes van LB... wist ik heul niet:
quote:
Misschien is het ook leuk om te weten dat de zaadcellen met het Y-chromosoom (de jongens) het snelst zwemmen, maar dat de zaadjes met het X-chromosoom (de meisjes) wat groter zijn en het langst leven.
Heb je 3 of meer dagen voor de ovulatie seks, dan is de kans groter dat je een meisje krijgt. Dit komt omdat de vrouwelijke zaadcellen langer leven, en zo wat langer kunnen wachten op de eisprong. Het veel zwakkere Y-chromosoom overleeft niet zo lang.
Heb je rondom de ovulatie seks, dan is de kans op een jongen groter, omdat de zaadcellen veel sneller zijn en op tijd het eitje kunnen bereiken, zelfs na de eisprong.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:38:54 #211
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94428352
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Vervelend, die twijfels in het begin. Ik had het ook toen ik in december was gestopt met de pil en het maar duurde en duurde tot ik ongesteld werd. Uiteindelijk was het na 65 dagen zover. En je weet maar nooit inderdaad: het kan de eerste keer al raak zijn!

Morgen mijn mogelijke NOD, al denk ik dat ie toch iets later valt. Heb sinds enkele dagen veel last van mijn buik, vanmorgen diarree en wat last van mijn borsten. Ook mega stemmingswisselingen. Ook vrij misselijk iedere ochtend, doorlopend naar een uur of 1 in de middag. Voel me gewoon algeheel niet lekker. Lijkt meer op een buikgriep dan een zwangerschap als ik het zo beschrijf... :{

edit: En sinds net ook steken in mijn onderbuik. Pffff.... Dit wordt vervelend zo...

[ Bericht 3% gewijzigd door Frummeltje86 op 21-03-2011 18:16:30 (aanvuling) ]
pi_94460901
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
pi_94460956
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor. :7. Dat had ik ook.
pi_94461138
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Klinkt als zwanger in mijn oren hoor. :7. Dat had ik ook.
:Y Spannend!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:19:52 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_94461209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Dat zou dan wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn. O+
pi_94461531
Ik laat het jullie vrijdag (of eerder) wel weten..!
Wel beetje dubbel nu, want ondanks dat vriend er met zn volle verstand bij was toen we zonder condoom gingen vrijen, lijkt ie een beetje terug te krabbelen... Toen ik vertelde dat ik nog niet ongesteld ben geworden zei ie; straks ben je gewoon al zwanger, dat zou k*t zijn! Dus ik zal vanavond eens polsen wat ie nu echt denkt. Ws had ie er geen rekening mee gehouden dat het ook heel @nel raak kan zijn en heeft ie koudwatervrees...
pi_94461821
Frummeltje, wanneer ga je testen?
Raantje, spannend voor jou. Hopelijk went je vriend snel aan het idee dat het misschien raak is.

En ik weet nu weer waarom ik vroeger aan de pil ben gegaan.
Ik heb gisteren de hele dag zo'n heftige buikpijn gehad, tot half 2 's nachts wakker gelegen. Vreselijk, mn buik voelde ook zo opgeblazen!!
Ook daarom zou ik willen dat het gelijk raak is volgende maand.

Voor de zwangerschap van mijn zoontje ben ik ook een paar maanden pilloos geweest maar toen was het niet zo pijnlijk als nu. Vroeger had ik dit dus ook. Bah, maar gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, het opgeblazen gevoel is minder en de buikpijn ook maar nog niet over.
Hopelijk stopt m'n menstruatie gauw zodat we ervoor kunnen gaan :)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:40:38 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94461863
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed :Y

Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie! :o frummeltje, raantje en soempie *O*
pi_94461908
mag ik in de OP, mijn NOD is 22 april

Dit is ongeveer het gemiddelde, vorige cyclus was 36 dagen.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94461963
Ik hoor van meer dat dat goed helpt LB, misschien haal ik dat toch ook maar. Paracetamol helpt niks.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94463639
Hè gets, krijg er spontaan de zenuwen van... nu ben ik misselijk...!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:52:31 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94474277
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed :Y

Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie! :o frummeltje, raantje en soempie *O*
Ik durf nog niet te testen. Verlies veel witte slijm en ben zo labiel vandaag als ik weet niet wat. Net alweer de derde huilbui gehad... :{ Ook al de hele dag buikpijn en een opgezette buik, maar dat kan ook door mijn darmen komen. Zijn nog steeds niet zo blij. Ik probeer nog tot vrijdagochtend te wachten :X
pi_94476208
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar... ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:14:22 #224
279894 winka
pi_94477848
Wow, in ene drie bijna tweede streepjes :D
Soempie: wat spannend zeg, ik hoop dat raak voor je is! Dat zou echt supersnel zijn :D Nog even tot 3 april wachten (maar wie weet eerder omdat je je niet in kan houden ;) ) en dan weet je meer.

En Raantje ook misschien zo snel! Gelukkig dat bij je vriend de schok weer een beetje is gezakt. Je gaat er natuurlijk vanuit dat het nog wel minimaal een paar maanden gaat duren, maar wie weet is dat dus niet het geval

Vrijdag wordt dus een spannende dag, want Frummeltje gaat ook testen *O*

Jee Lijnloos, dat duurt nog even, eind van de maand testen :D Ben benieuwd of je die ene test kan laten liggen, het zou mij niet lukken ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:04:32 #225
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94484468
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar... ;)
Ja, vrijdagochtend wordt een spannende ochtend! Mijn moeder komt die dag nog langs, dus ben benieuwd of ik mijn mond kan houden, mocht het raak zijn :P.

Laten we hopen dat we alle drie twee streepjes plassen! :D
pi_94489007
Winka, ik denk dat ik het wel kan... hoewel ik me vandaag ook al weer zat te bedenken dat donderdag of vrijdag die test doen (mits positief) wel leuk zou zijn als verrassing voor mijn man... vrijdag zijn we namelijk 5 jaar bij elkaar! *;

Zou toch wel een streepjesregen worden zeg... goeie genade!
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 03:14:00 #227
236264 crew  capricia
pi_94497613
Hoe betrouwbaar is een zwangerschapstest?
Als je 1 week overtijd bent en de test geeft aan dat je zwanger bent, kun je er dan vanuit gaan dat dat klopt?

[ Bericht 20% gewijzigd door capricia op 23-03-2011 03:27:30 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_94498192
Capricia, een test reageert op het hgc hormoon dat je aanmaakt als je zwanger bent. Dus als ie zegt: zwanger dan klopt dat..!
pi_94498248
Idd, als je de test gedaan hebt volgens de gebruiksaanwijzing kun je er van uit gaan dat het klopt. Dus niet meer urine gebruikt dan beschreven en niet afgelezen later dan de beschreven tijd , want dat zou wel een vals indroog lijntje kunnen geven. Maar anders kun je er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent als de test dat zegt..
pi_94498623
Capricia, als de test zwanger aangeeft en je ook al een week overtijd bent, dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Ik hoop dat ik je mag feliciteren dan, was het gepland?

Oeh, het is al bijna vrijdag :P
pi_94499286
Streepjes willen wel w/ w/ w/

:P

Denk niet dat het gelukt is deze maand. Maandag HSG onderzoek gehad, en woensdag sex gehad, rest van de dagen niks van gekomen, omdat me man moest overwerken :')

Nou ja ze zeggen toch tot je de eerste 4 maanden na het HSG onderzoek het meest vruchtbaar bent :P Dus op naar volgende maand dan maar :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:24:51 #232
30252 Soempie
Procreating
pi_94500341
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Mocht het zo snel al zijn, dan heeft hij gelukkig nog tijd genoeg om er aan te wennen. ;)

Vrijdag is een spannende dag dan zeg. Ik duim voor jullie! *O*
pi_94500583
Ik ga heel voorzichtig voor mezelf jompelen, en dan niet vanwege 2 streepjes (wat doe je hier dan Kuuks?), nouja eh.. wachten tot ik ongi word na curettage en dan weer vol gas voor 2 streepjes gaan.. maarehm, volgens mij ben ik heeeeeel voorzichtig ongesteld geworden. :o. Mocht dan ook wel na 6,5 week imo.

Eerst moet ik meer eh.. zien :+.
pi_94500827
Dat zou mooi zijn Kuukske! Ik hoop met je mee..!
pi_94503778
Ja.. het zou toch geen innestelingsbloeding kunnen zijn of wel? Wanneer is dat meestal? En ik heb eergister nog getest voor de zekerheid.. toen was het negatief. Dan had ik dat toch wel moeten weten toch??

* Kuukske toch beetje onzeker is.
pi_94504179
Oh, ik heb geen verstand van innestelingsbloeding Kuukske.... Zet de menstruatie nog niet door?
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:33:10 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_94504202
kuukske, het kan natuurlijk altijd die innestelingsbloeding. Maar...zo vaak komt die niet voor en je moet je bedenken dat ze bij een curretage alles echt heel goed schoonmaken, dus 'beter' dan je lichaam het zelf zou doen. Je kan altijd over een paar dagen nog eens testen voor de zekerheid, maar ik zou even uitgaan van een lichte menstruatie.
pi_94504248
Mja, daar ga ik ook inderdaad wel van uit hoor Mefke.
Gek genoeg voelt het heel opluchtend om ongesteld te zijn. Ik krijg spontaan weer een dot vertrouwen in m'n lijf, dat is heel fijn.
pi_94505611
Kuuks, ondanks de ongesteldheid kan ik me voorstellen dat het een opluchting kan zijn. Je lijf bereid zich weer langzaam voor op het stukje hierna: Vruchtbaarheid en hopelijk ook een zwnagerschap (op korte termijn)! :*
pi_94505663
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....

zit helemaal hyper hier
pi_94505717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....

zit helemaal hyper hier
*O* Whaaa!!!! Gefeliciteerd!!! *O* Laat de streepjesregen maar beginnen op deze zonnige lentedag!
pi_94505770
ik hoop dat het echt is!!!!!! ik voel allemaal rare krampen enzo en veel afscheiding dus dacht ongesteld maar de krampen voelen toch anders.....pfff jeetje....
pi_94505795
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef bitterend het volgende:
ik hoop dat het echt is!!!!!! ik voel allemaal rare krampen enzo en veel afscheiding dus dacht ongesteld maar de krampen voelen toch anders.....pfff jeetje....
Super Bitterend! :* Ben ontzettend blij voor je *O* *O* *O*. :*.
pi_94505864
Denken jullie dat ik kan er vanuit gaan dat het goed is?? hoef geen nieuwe testen te kopen?

kan het moeilijk geloven!! jullie zijn lief dank!!!
pi_94505896
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef bitterend het volgende:
Denken jullie dat ik kan er vanuit gaan dat het goed is?? hoef geen nieuwe testen te kopen?

kan het moeilijk geloven!! jullie zijn lief dank!!!
Nouja, je kúnt nog een keer testen.. gewoon.. leuk O+, weet je wel!
Ik heb destijds naderhand nog een clearblue gedaan met die indicator. Dat vond ik ook wel geinig.
pi_94505911
Wauw Bitterend, gefeliciteerd!!! Dat deze lente maar met veel streepjes mag beginnen!
pi_94505931
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nouja, je kúnt nog een keer testen.. gewoon.. leuk O+, weet je wel!
Ik heb destijds naderhand nog een clearblue gedaan met die indicator. Dat vond ik ook wel geinig.
Handige test is dat idd!

Kom nooit in dit topic maar even een *O* voor de a.s. streepjes!
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:21:45 #248
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94505973
*O* voor bitterend en heel hard duimen voor nog meer nieuwe dubbele streepjes deze week!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94505983
Okee zal zometeen na de les naar de etos rennen!!!

Heel erg bedankt voor de lieve berichten!
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:22:34 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94505997
jaaaaj de eerste heeft positief getest! gefeliciteerd Bitterend!!!

en ik voel een streepjesregen opkomen! (en baaaah wat duurt het dan nog lang voor het vrijdag is.. haha ).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94506052
Haha, zal druk worden hier vrijdag..!
pi_94506233
wat een feest!!! gaan meer dames testen??? ik ga super hard duimen!
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:33:30 #253
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_94506366
Jeej, gefeliciteerd bitterend! *O*

Laat dit het begin zijn van een enorme streepjesregen! Ik lees zoveel veelbelovende berichten hier *O*
Oude (on)bekende.
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:08:32 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94507656
Wow bitterend! In & out in één topic :D *O* Gefeliciteerd!!

En Kuukske, eindelijk! Nu weer vol goeie moed verder :Y
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:13:04 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94507805
Snelle dame Bitterend, gefeliciteerd!

Dat er maar veel mogen volgen!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:13:24 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_94507817
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:

zit helemaal hyper hier
whaaa, gefeliciteerd! *O* :D Dat is snel.
pi_94508820
Bitterend, wauw gefeliciteerd!!! Geweldig :D
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94509689
*O* Bitterend *O*

Maar ook een *O* voor Kuukske, fijn dat je het vertrouwen in je lichaam weer terug kunt krijgen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:16:58 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94510213
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekje :{ Ben afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid :W ) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo ;(
pi_94510517
Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een beetje moedeloos wordt als je al zo lang aan het proberen bent, en iedereen lijkt maar zwanger te worden... En dan ook nog die baan die aan je voorbij gaat...
:* voor jou.
pi_94510518
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:24:52 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94510564
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef bitterend het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkheid _O_

Kun je je aandacht er nog bijhouden op school of ga je naar huis?? *O*

Raantje, thx O+
pi_94510602
Oooow Bitterend, duidelijker kan niet!! *O*
pi_94510660
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekje :{ Ben afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid :W ) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo ;(
Lieve LB! volgens mij is dit het perfecte plek om alles van je af te schrijven!! afgewezen worden voor een baan is vreselijk...ik weet het goed, ik heb 3 jaar lang werkeloos thuisgezeten! ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!! O+
pi_94510725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef bitterend het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker kan niet! *O* *O* *O*
Brengt herinneringen terug.... O+
pi_94510750
Bitterend, wat een prachtig plaatje O+.
LB: dikke knuffel voor jou :*. Ik weet dat het niets afdoet aan hoe je je voelt, en et klinkt prolly heel cliché, maar jouw moment komt echt :*.
pi_94510831
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose... :X
pi_94510916
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef bitterend het volgende:
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose... :X
Dat geeft niet hoor. Ga je daar niet schuldig over voelen, als je er van nu af aan maar van afblijft :+.
pi_94511089
Doe ik! :Y
pi_94511290
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
pi_94511363
Ik doe hem los, want LB, ik kan me zo goed voorstellen hoe het voelt! :* Als alle negatieve dingen zich zo opstapelen is het ook niet raar dat je je even echt BLUH! voelt. En schrijf het hier gerust van je af, daar zijn we ook voor... Hopelijk heb je snel een andere/leukere/toffere/betere baan en ook nog es die 2 streepjes, dan is het groot feest voor jullie!
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:48:13 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94511448
Thanks ladies :*

Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld. :') BelastingTelefoon for crying out loud!
pi_94512498
gefeliciteerd bitterend! *O*

en een knuffel voor LadyBlack :* hopelijk heb jij ook snel een 2e streepje,
je hebt nu wel lang genoeg gewacht!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94512572
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Thanks ladies :*

Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld. :') BelastingTelefoon for crying out loud!
Ik denk dat als er een baan komt die echt voor jou is, dan zal je het ook krijgen!! dat is bij mij ook zo geweest...werd afgewezen voor bannen die ik nodig wou maar niet echt wilde! we blijven duimen!!
pi_94512617
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Lijnloos het volgende:
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!
pi_94512852
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!
Er is genoeg te vinden op internet. Ook te veel denk ik dan. En je kunt het altijd vragen in Z&G natuurlijk ;). Is het je eerste kindje trouwens?
pi_94513123
Hihi ja het eerst!! ik heb al 4 dierenkinderen thuis dus deze wordt de echte mensen kind :p
pi_94513256
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef bitterend het volgende:
Hihi ja het eerst!! ik heb al 4 dierenkinderen thuis dus deze wordt de echte mensen kind :p
Leuk hoor meis O+.
pi_94513320
Gefeliciteerd bitterend *G* *G*
pi_94513429
Ladyblack :*
pi_94513462
En nog een dansje voor bitterend, dat kan echt niet duidelijker :D
pi_94513810
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Dat geeft toch niet :* Ik heb hetzelfde hoor ;) Ik baal er verschikkelijk van dat dit al ronde 19 is, en dat heel veel na 1 of 2 maanden al zwanger zijn ;)

En ik gun het iedereen van harte (ok mijn schoonzusje wat minder, maar dat is ook een vreemd verhaal _O- ) maar je gaat je regelmatig afvragen, waarom gaat het bij andere zo makkelijk en bij ons niet (zeker nu ik weet dat zijn zaad goed is en mijn eileiders schoon en dat ik een eisprong heb)

Het enige wat ik kan zeggen is, alles heeft een reden.... Ik ben nou eenmaal een beetje zweverig, maar ik geloof dat het een reden is dat wij nog niet zwanger zijn ;) En ik ben er 100.000% van overtuigd dat wij ook zwanger worden....

Gewoon in jezelf en je partner blijven geloven.... het komt! Heus! En ik gun het je :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 15:48:46 ]
pi_94514022
Inderdaad lieve dames, blijf in jezelf geloven! Ook voor jullie komt er een dag met streepjes of plusjes! :* :*
pi_94514184
Aaah, wat een lieve meiden allemaal hier! O+
pi_94514729
Maarehm, afgezien van Bitterend ben ik even kwijt wie ons nog meer moeten informeren vrijdag? :+.

Overigens ga ik geen NOD delen, ik heb geen idee wat m'n cyclus gaat doen en ik wil het ook liever niet weten :7.
pi_94514856
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef Kuukske het volgende:
Maarehm, afgezien van Bitterend ben ik even kwijt wie ons nog meer moeten informeren vrijdag? :+.

Overigens ga ik geen NOD delen, ik heb geen idee wat m'n cyclus gaat doen en ik wil het ook liever niet weten :7.
Ikke.... Nog geen }) te bekennen hoor!
pi_94514866
Ik twijfel nog of ik misschien morgen of vrijdag ga testen, maar eigenlijk moet ik van mezelf tot maandag wachten (das dag 28)...
pi_94514877
Owwww, lieve LadyBlack, wat herken ik je gevoelens!
Ik heb bijna een jaar gesolliciteerd voordat ik de baan had die ik nu heb. Afwijzing op afwijzing, banen waarvan je dacht; daar ben ik voor geknipt, werden voor m'n neus weggekaapt etc... Inmiddels werk ik al bijna een jaar bij een bedrijf waarvan ik dacht: Dat ga ik never nooit volhouden daar, en het werk zou saai en eentonig zijn. Maar niks is minder waar!

En je ziet er steeds meer vertrekken naar Z&G, mensen die vaak korter 'bezig' waren dan jijzelf, zowat de halve wereld om je heen lijkt wel zwanger of achter de kinderwagen te lopen en dan loopt je hoofd even over...
Waarom hun wel en wij niet? En dan lees je dat verhaal van die 63-jarige moeder en van Charmed_Angel's schoonzus... Dan gaat je bloed even koken...

Meis, ik kan niks anders doen dan je sterkte wensen, hopelijk zie je snel weer een lichtpuntje aan het einde van de tunnel... :*

Bitterend, gefeliciteerd!!!

Raantje, Soempie en alle andere nieuwelingen, welkom hier!

Kuukske, is het nu daadwerkelijk 'aan de gang' of denk je nog steeds aan een innesteling o.i.d.?

Dan zal ik nog maar even kort updaten over mezelf: Clomid 50 sloeg niet aan. Gisteren ongi geworden met Primolut, we gaan een maand proberen met Clomid 100. Bij geen resultaat gaan we naar 150 en daarna krijgen we een gesprek over 'hoe nu verder'.
pi_94515014
Het is inmiddels wel aan de gang GGB, denk ik. Mocht het morgen niks meer zijn dan eh.. ga ik er wel een test tegenaan gooien binnenkort. Maar omdat ik maandag nog negatief testte heb ik niet het idee dat ik zwanger ben. Ik kan nu al niet wachten tot we 4/6 weken verder zijn.

Ik zat net op een ander forum te snuffen, daar waren mensen heel druk bezig met het feit dat ze niet klussen omdat ze dan om/rond de feestdagen zijn uitgerekend. Ik zat nog net niet hardop te mopperen dat ze niet zo moeten zeuren, omdat ze blij moeten zijn als het ze gegund is. :{w.

Afijn. :)
pi_94515181
Eens. ;)
pi_94515265
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat net op een ander forum te snuffen, daar waren mensen heel druk bezig met het feit dat ze niet klussen omdat ze dan om/rond de feestdagen zijn uitgerekend. Ik zat nog net niet hardop te mopperen dat ze niet zo moeten zeuren, omdat ze blij moeten zijn als het ze gegund is. :{w.

:X

Ik zeg niks..... De smiley zegt genoeg toch :')
pi_94515290
Kuuk, dat vind ik echt een domme reden! Ik weet nog wel dat wij voor Minke wel een stoptijd hebben ingelast zodat we niet uitgerekend zouden zijn rond onze trouwdag (die toen dus in de planning stond en net alles was vastgelegd en hoogzwanger trouwen leek me ook niet wat :+ ) maar ik vind de feestdagen echt een stomme reden. Minke was 22-12 uitgerekend en kwam uiteindelijk 23-12... net ervoor dus, maar ook dat kan al regelen zijn, maar lekker boeiend!

GGB, Hopelijk gaat het met de 100 beter! :*
pi_94515420
Bizar...ik zou denken eigenlijk dat een feestdagen beeb erg leuk is!

Ik ben benieuwd of het zonnig weer meer streepjes gaat brengen binnenkort hier!!
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:29:05 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94515475
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Het is inmiddels wel aan de gang GGB, denk ik. Mocht het morgen niks meer zijn dan eh.. ga ik er wel een test tegenaan gooien binnenkort. Maar omdat ik maandag nog negatief testte heb ik niet het idee dat ik zwanger ben. Ik kan nu al niet wachten tot we 4/6 weken verder zijn.

Niet om je weer onrustig te maken, maar als het een innesteling zou zijn, zou je maandag sowieso nog negatief hebben getest he? ;) Pas na de innesteling gaat er hCG aangemaakt worden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:32:14 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94515607
GGB :W :* Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik hoop dat clomid100 de trick voor je doet!

En wat is het toch fijn om even ongegeneerd te klagen soms O+ ik voel me al een stuk beter! :*
pi_94515710
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef bitterend het volgende:
Bizar...ik zou denken eigenlijk dat een feestdagen beeb erg leuk is!

Ik ben benieuwd of het zonnig weer meer streepjes gaat brengen binnenkort hier!!
maar wanneer ben jij dan uitgerekend :9
pi_94516117
Geen idee eigenlijk lol ik hoop December voor sinterklaas :9

7 April afsprak met de verloskunde! dus dan weet ik het zeker
pi_94516264
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Geen idee eigenlijk lol ik hoop December voor sinterklaas :9

7 April afsprak met de verloskunde! dus dan weet ik het zeker
Ja als het raak is (wat ik niet denk) dan ben ik uitgerekend op 7 december 2011 :9
pi_94516306
Lijkt mij juist wel gezellig om in de feestmaand met verlof te zijn... :s)
pi_94516566
Chamed... Positief blijven! toch!

Raantje idd..hoef ik niet door de sneeuw naar werk/school hihi trouwens die nijn op de avatar is zo gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')