abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:10:57 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93863514
Lollypops, wauw! _O_

En dat egoïstisch voelen, dat ken ik ook.... heb ook regelmatig een zanikpost van mezelf weggehaald, omdat ik weet dat ik nog lang niet 'lang' bezig ben. Maar ik lees hier lang genoeg mee om te weten dat we het elkaar hier allemaal gunnen, en dat vind ik elke keer weer een fijn idee! :Y
pi_93873887
Sorry om hier zo binnen te vallen en weer weg te rennen :@ k had eerder geprobeerd om mee te posten (in oktober of november ofzo) maar dat wilde niet erg lukken. In elk geval ben ik nu weer weg; mijn lichaam wist het eerder dan de clearblue, maar vanmorgen had ook de test door dat 't raak is!

Wooeiii *O*

Dames, wie volgt? :*
¿
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:00:56 #78
205904 lollypops
An end has a start
pi_93873941
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Lollypops, wauw! _O_

En dat egoïstisch voelen, dat ken ik ook.... heb ook regelmatig een zanikpost van mezelf weggehaald, omdat ik weet dat ik nog lang niet 'lang' bezig ben. Maar ik lees hier lang genoeg mee om te weten dat we het elkaar hier allemaal gunnen, en dat vind ik elke keer weer een fijn idee! :Y
:D dank je Lady Black...maar volgens mij is je lieve compliment voor Papillion bedoelt!
Ze omschrijft het ook keurig en volgens mij is het ook wel typerend voor iedere vrouw die (maar al te) graag zwanger wil worden!
Ik zeg: op een tweede streepjes regen _O_ _O_ !! w/
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:02:11 #79
205904 lollypops
An end has a start
pi_93874012
Ik heb net m'n berichtje geplaatst en zie je update juffie jannie!!
Van harte gefeliciteerd zeg... woehoeeeeeeeeeeeeee!!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:03:58 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93874142
*O* Voor Juffrouw Jannie!! Lekker aan de Brinta dus! :+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93875311
*O* streepjes voor Juffrouw Jannie, geweldig!!! Van harte gefeliciteerd, en dat dit maar een voorbode mag worden voor een vruchtbare lente hier!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:25:14 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93875404
JuffrouwJannie!! *O* Gefeliciteerd!

Hmmm ik heb net ook brinta op.... oO<

Lollypops, hahaha je hebt gelijk, oeps! Maar fijn dat je het er ook mee eens bent :+
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:32:01 #83
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_93875778
Jaaaaaaaaah! Eindelijk weer twee streepjes O+ Gefeliciteerd JuffrouwJannie *O*

Ik hoop echt van harte dat de rest hier snel volgt :*
Oude (on)bekende.
pi_93877029
Super Jannie! *O*. Gefeliciteerd! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_93881582
Juffrouw Jannie gefeliciteerd!! *O*
Kom je snel naar ons? We kunnen wel weer nieuwe aanwas met een nieuwe maand gebruiken!
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:13:20 #86
279894 winka
There is no place like home..
pi_93885345
Even snel van mijn mobiel .. JuffrouwJannie gefeliciteerd *O* *O* *O* Wat heerlijk dat je twee streepjes hebt :D

Geniet ervan :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:53:30 #87
279894 winka
There is no place like home..
pi_93892991
Zo eindelijk weer eens een tweede streepje in het topic, dat was alweer een tijdje geleden :)
Wat lief papillion dat je zo uitgebreid gepost hebt O+ Vandaag ga je dus naar de huisarts, ik hoop zo dat er iets uitkomt en dat je dan door kan, op welk manier dan ook! Hier zal je wel helemaal niet goed van worden :{ Succes vandaag ^O^

Ik hoopte eigenlijk op innestelingssteken. Mijn NOD klopt alsnog niet, volgens mij is het de 16e En dit is alsnog twijfelachtig omdat ik eerst een paar dagen donkerbruin bloed had wat overgegaan is in rood. Nou ja ik zie het allemaal wel :)

Oh ik heb trouwens geen antibiotica gehad maar een capsule die ik in moest brengen. Dus mocht er iets in gang zijn gezet dan is dat niet 'afgebroken'.
pi_93893328
papillion : dankje voor je reactie :* lastig dat je }) zo met je speelt. Ben je al een keer bij de gyn geweest om je hormonen waarden te controleren? ik had vroeger een hele hoge prolactine waardoor ik een hele onregelmatige cyclus had.

LadyBlack: ik denk dat het normaal is..je wilt heel graag maar tegelijk lees je over mensen die al jaren aan het proberen zijn! dat is erg dubbel! ik hoop dat het snel raak is voor jou :*

Winka: ben je dus nu klaar met de kuur? mag je los klussen? :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_93896216
dag lieve meiden,

Sorry dat ik zo'n tijd afwezig ben geweest, ik vond het te moeilijk/confronterend om hier te komen. ik zie streepjes voor juffrouwjannie, gefeliciteerd!

Ik zal even een korte update geven over hoe het hier gaat. Na de laatste miskraam is mijn cyclus nog steeds totaal van slag. Waar het voorheen netjes rond de 27 dagen zat is het nu een rommeltje: 35-20-17-28-20-18 gisteren dus op dag 18 alweer ongesteld geworden. Ik word er een beetje moedeloos van, zo is er natuurlijk niet eens een kans :-(

Afgelopen 'cyclus' voor het eerst getemperatuurd, daar is niet echt een duidelijke stijging te bekennen. Wel ietsje, dus als dat de eisprong zou zijn is die waarschijnlijk op dag 12 geweest. Als je dan 6 dagen later alweer ongesteld bent krijgt zo'n eitje niet eens de tijd om te nestelen. Ik heb de gynaecoloog gebeld omdat ik zo vreselijk gefrustreerd was over die korte cycli. Gelukkig kan ik daar maandag al terecht.

Sorry voor de lap tekst, het voelt wel fijn om even van me af te schrijven.

Ik hoop dat jullie allemaal snel 2 streepjes plassen!
pi_93899629
Klavertje-4: :*
Die 'lap tekst' valt echt wel mee en daarbij: je bent toch juist hier om het van je af te schrijven? Gewoon doen dus. Raar ook hoe je cyclus verloopt zoals je het nu beschrijft, fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan. Hopelijk kan zij meer voor je betekenen!
pi_93899999
Klavertje vier :* Lijkt me niet niks als je lichaam er zo'n zooitje van maakt met je cyclus. Fijn dat je maandag al terecht kan bij de gyn, ik hoop op goed nieuws!

Verder bedankt voor de felicitaties O+
@danic, ik kom eraan, maar zal nog ff weinig meeposten totdat de omgeving het weet, zodat ik gewoon onder m'n eigen naam kan posten. ;)
¿
pi_93900455
*O* Gefeliciteerd JJ *O*
volgens mij weet ik wie jij bent ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93900456
Gefeliciteerd Juffrouw Jannie! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:37:05 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93900770
Gefeliciteerd Juffrouw Jannie! *O*
pi_93901003
Och Klavertje-4, zo schiet het inderdaad niet op. Fijn dat je snel bij de gyn terecht kan, hopelijk kan die wat voor je betekenen en kun je weer aan de slag met een fatsoenlijke cyclus... :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:45:07 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93901080
JuffrouwJannie had ik al gefeliciteerd, maar daar kunnen nu ook nog Vlindur en GWS bij zie ik in het update topic, wat geweldig dames!!! *O* *O*

Ik ga even bijlezen in het andere topic :)

Maar eerst een :* voor klavertje.... ik snap dat je van zulke cycli heel moedeloos wordt. Hopelijk kan je gynaecoloog er iets mee!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:50:28 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93901305
JuffrouwJannie, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_93903384
thnx dames voor de lieve woorden :*

als het me lukt zal ik mijn tempgrafiek even plaatsen, misschien dat 1 van jullie er een touw aan vast kan knopen

donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:04 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93903495
Hmmm ik zag net mijn eigen FF-grafiek, heb toen uitgelogd daar en nu zie ik geen plaatje meer :?
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:59:40 #100
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93903855
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik... :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')