abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 16:04:53 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94423430
SOEMPIE!! :o :D

Spannend man :9
pi_94423507
:o Woooo Soempie... wanneer weet je meer??? (met andere woorden, ga es testen?!)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:19:45 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_94424084
28 februari was ik al gestopt met de pil. Geen idee hoe m'n cyclus verloopt en dus ook geen idee wanneer ik kan testen. Op het moment lijkt het me nog niet nuttig. E ik ga er nog maar even van uit dat het gaat om bijwerkingen van het stoppen met de pil. :P

Maar spannend is het wel! Kon het maar direct na het 'klussen' worden aangetoond. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 maart 2011 @ 16:21:55 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424193
Hoe lang slikte je de pil al?

En weet je, het zegt allemaal niets.... de pil kán een heleboel in de war schoppen, maar er zijn ook vrouwen die direct de eerste ronde zwanger worden :) Je kunt er inderdaad helemaal geen peil op trekken. Je kunt hooguit eens graven in je geheugen of je voor de pil ook zere borsten had enzo.

Misselijkheid was bij mij helaas steeds een teken van pure stress of het gelukt zou zijn :')
  maandag 21 maart 2011 @ 16:26:50 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_94424431
Vanaf m'n 17e ben ik begonnen met de pil en in 2006 ben ik een jaartje gestopt. Dat jaar is me niks geks opgevallen aan m'n cyclus, die liep gewoon netjes door. Moet het maar gewoon afwachten, want testen zegt vast nog niks op dit moment. Alleen maar zonde van zo'n test.

En daar denk ik dus ook aan, dat ik er gewoon te veel mee in m'n hoofd loop en daarom al die verschijnselen bij mezelf voel/ opwek. 8)7

Heb trouwens ook hoofdpijn wat ik nooit heb, dus ik zal wel gewoon ziek worden ofzo. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 maart 2011 @ 16:29:23 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424549
Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt O+

Ik maakte een d/t-fout! :o :@
pi_94424599
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
  maandag 21 maart 2011 @ 16:32:49 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94424721
Ohja, om jezelf iets minder gek te maken, en te weten wat je eventueel al kúnt voelen, kijk even op babybytes - week tot week en babybytes - ovulatiekalender
  maandag 21 maart 2011 @ 16:33:29 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_94424755
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Lijnloos het volgende:
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
pi_94428141
Hmmm, ja dat maakt het wel lastiger... en natuurlijk ongeduldiger ;)

Deze vond ik nog op een van die linkjes van LB... wist ik heul niet:
quote:
Misschien is het ook leuk om te weten dat de zaadcellen met het Y-chromosoom (de jongens) het snelst zwemmen, maar dat de zaadjes met het X-chromosoom (de meisjes) wat groter zijn en het langst leven.
Heb je 3 of meer dagen voor de ovulatie seks, dan is de kans groter dat je een meisje krijgt. Dit komt omdat de vrouwelijke zaadcellen langer leven, en zo wat langer kunnen wachten op de eisprong. Het veel zwakkere Y-chromosoom overleeft niet zo lang.
Heb je rondom de ovulatie seks, dan is de kans op een jongen groter, omdat de zaadcellen veel sneller zijn en op tijd het eitje kunnen bereiken, zelfs na de eisprong.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:38:54 #211
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94428352
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Vervelend, die twijfels in het begin. Ik had het ook toen ik in december was gestopt met de pil en het maar duurde en duurde tot ik ongesteld werd. Uiteindelijk was het na 65 dagen zover. En je weet maar nooit inderdaad: het kan de eerste keer al raak zijn!

Morgen mijn mogelijke NOD, al denk ik dat ie toch iets later valt. Heb sinds enkele dagen veel last van mijn buik, vanmorgen diarree en wat last van mijn borsten. Ook mega stemmingswisselingen. Ook vrij misselijk iedere ochtend, doorlopend naar een uur of 1 in de middag. Voel me gewoon algeheel niet lekker. Lijkt meer op een buikgriep dan een zwangerschap als ik het zo beschrijf... :{

edit: En sinds net ook steken in mijn onderbuik. Pffff.... Dit wordt vervelend zo...

[ Bericht 3% gewijzigd door Frummeltje86 op 21-03-2011 18:16:30 (aanvuling) ]
pi_94460901
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
pi_94460956
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor. :7. Dat had ik ook.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_94461138
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Klinkt als zwanger in mijn oren hoor. :7. Dat had ik ook.
:Y Spannend!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:19:52 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_94461209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Dat zou dan wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn. O+
pi_94461531
Ik laat het jullie vrijdag (of eerder) wel weten..!
Wel beetje dubbel nu, want ondanks dat vriend er met zn volle verstand bij was toen we zonder condoom gingen vrijen, lijkt ie een beetje terug te krabbelen... Toen ik vertelde dat ik nog niet ongesteld ben geworden zei ie; straks ben je gewoon al zwanger, dat zou k*t zijn! Dus ik zal vanavond eens polsen wat ie nu echt denkt. Ws had ie er geen rekening mee gehouden dat het ook heel @nel raak kan zijn en heeft ie koudwatervrees...
pi_94461821
Frummeltje, wanneer ga je testen?
Raantje, spannend voor jou. Hopelijk went je vriend snel aan het idee dat het misschien raak is.

En ik weet nu weer waarom ik vroeger aan de pil ben gegaan.
Ik heb gisteren de hele dag zo'n heftige buikpijn gehad, tot half 2 's nachts wakker gelegen. Vreselijk, mn buik voelde ook zo opgeblazen!!
Ook daarom zou ik willen dat het gelijk raak is volgende maand.

Voor de zwangerschap van mijn zoontje ben ik ook een paar maanden pilloos geweest maar toen was het niet zo pijnlijk als nu. Vroeger had ik dit dus ook. Bah, maar gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, het opgeblazen gevoel is minder en de buikpijn ook maar nog niet over.
Hopelijk stopt m'n menstruatie gauw zodat we ervoor kunnen gaan :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:40:38 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94461863
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed :Y

Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie! :o frummeltje, raantje en soempie *O*
pi_94461908
mag ik in de OP, mijn NOD is 22 april

Dit is ongeveer het gemiddelde, vorige cyclus was 36 dagen.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94461963
Ik hoor van meer dat dat goed helpt LB, misschien haal ik dat toch ook maar. Paracetamol helpt niks.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94463639
Hè gets, krijg er spontaan de zenuwen van... nu ben ik misselijk...!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:52:31 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94474277
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed :Y

Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie! :o frummeltje, raantje en soempie *O*
Ik durf nog niet te testen. Verlies veel witte slijm en ben zo labiel vandaag als ik weet niet wat. Net alweer de derde huilbui gehad... :{ Ook al de hele dag buikpijn en een opgezette buik, maar dat kan ook door mijn darmen komen. Zijn nog steeds niet zo blij. Ik probeer nog tot vrijdagochtend te wachten :X
pi_94476208
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar... ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:14:22 #224
279894 winka
There is no place like home..
pi_94477848
Wow, in ene drie bijna tweede streepjes :D
Soempie: wat spannend zeg, ik hoop dat raak voor je is! Dat zou echt supersnel zijn :D Nog even tot 3 april wachten (maar wie weet eerder omdat je je niet in kan houden ;) ) en dan weet je meer.

En Raantje ook misschien zo snel! Gelukkig dat bij je vriend de schok weer een beetje is gezakt. Je gaat er natuurlijk vanuit dat het nog wel minimaal een paar maanden gaat duren, maar wie weet is dat dus niet het geval

Vrijdag wordt dus een spannende dag, want Frummeltje gaat ook testen *O*

Jee Lijnloos, dat duurt nog even, eind van de maand testen :D Ben benieuwd of je die ene test kan laten liggen, het zou mij niet lukken ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:04:32 #225
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94484468
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar... ;)
Ja, vrijdagochtend wordt een spannende ochtend! Mijn moeder komt die dag nog langs, dus ben benieuwd of ik mijn mond kan houden, mocht het raak zijn :P.

Laten we hopen dat we alle drie twee streepjes plassen! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')