Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Lijnloos het volgende:
Maar Soempie, was 28 feb je laatste ongesteldheid-begin? Want dan zit je gelijk met mij (even los van cyclusduur)... en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas de 28e op zijn vroegst mag testen, maar eigenlijk moet wachten tot 1 april...
quote:Misschien is het ook leuk om te weten dat de zaadcellen met het Y-chromosoom (de jongens) het snelst zwemmen, maar dat de zaadjes met het X-chromosoom (de meisjes) wat groter zijn en het langst leven.
Heb je 3 of meer dagen voor de ovulatie seks, dan is de kans groter dat je een meisje krijgt. Dit komt omdat de vrouwelijke zaadcellen langer leven, en zo wat langer kunnen wachten op de eisprong. Het veel zwakkere Y-chromosoom overleeft niet zo lang.
Heb je rondom de ovulatie seks, dan is de kans op een jongen groter, omdat de zaadcellen veel sneller zijn en op tijd het eitje kunnen bereiken, zelfs na de eisprong.
Vervelend, die twijfels in het begin. Ik had het ook toen ik in december was gestopt met de pil en het maar duurde en duurde tot ik ongesteld werd. Uiteindelijk was het na 65 dagen zover. En je weet maar nooit inderdaad: het kan de eerste keer al raak zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ik die dag de pil niet heb geslikt. Volgens mij het weekend voor de 28e ook niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. 3 april ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt als zwanger in mijn oren hoor.. Dat had ik ook.
Dat zou dan wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef Raantje het volgende:
Soempie, lastig hè als er nog geen peil op te trekken is? Hier inmiddels dag 33 en nog geen menstruatie in aantocht... Wel zere en vollere borsten. Vrijdag ben ik jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Ik durf nog niet te testen. Verlies veel witte slijm en ben zo labiel vandaag als ik weet niet wat. Net alweer de derde huilbui gehad...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zweer bij Aleve feminax als ik ongesteld ben, dat bevat naproxennatrium, werkt supergoed
Enne, dames, dat klinkt best spannend bij een aantal van jullie!frummeltje, raantje en soempie
Ja, vrijdagochtend wordt een spannende ochtend! Mijn moeder komt die dag nog langs, dus ben benieuwd of ik mijn mond kan houden, mocht het raak zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Raantje het volgende:
Ga jij ook vrijdag testen Frummeltje? Spannend!
Heb ff gecheckt bij vriend, maar hij vond het vooral heel onverwacht als het nu al raak zou blijken te zijn. Hij heeft er dan nog niet zo op gerekend zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |