abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94506052
Haha, zal druk worden hier vrijdag..!
pi_94506233
wat een feest!!! gaan meer dames testen??? ik ga super hard duimen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:33:30 #253
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_94506366
Jeej, gefeliciteerd bitterend! *O*

Laat dit het begin zijn van een enorme streepjesregen! Ik lees zoveel veelbelovende berichten hier *O*
Oude (on)bekende.
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:08:32 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94507656
Wow bitterend! In & out in één topic :D *O* Gefeliciteerd!!

En Kuukske, eindelijk! Nu weer vol goeie moed verder :Y
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:13:04 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94507805
Snelle dame Bitterend, gefeliciteerd!

Dat er maar veel mogen volgen!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:13:24 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_94507817
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....

zit helemaal hyper hier
whaaa, gefeliciteerd! *O* :D Dat is snel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94508820
Bitterend, wauw gefeliciteerd!!! Geweldig :D
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94509689
*O* Bitterend *O*

Maar ook een *O* voor Kuukske, fijn dat je het vertrouwen in je lichaam weer terug kunt krijgen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:16:58 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94510213
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekje :{ Ben afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid :W ) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo ;(
pi_94510517
Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een beetje moedeloos wordt als je al zo lang aan het proberen bent, en iedereen lijkt maar zwanger te worden... En dan ook nog die baan die aan je voorbij gaat...
:* voor jou.
pi_94510518
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:24:52 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94510564
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef bitterend het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkheid _O_

Kun je je aandacht er nog bijhouden op school of ga je naar huis?? *O*

Raantje, thx O+
pi_94510602
Oooow Bitterend, duidelijker kan niet!! *O*
pi_94510660
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekje :{ Ben afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid :W ) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo ;(
Lieve LB! volgens mij is dit het perfecte plek om alles van je af te schrijven!! afgewezen worden voor een baan is vreselijk...ik weet het goed, ik heb 3 jaar lang werkeloos thuisgezeten! ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!! O+
pi_94510725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef bitterend het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker kan niet! *O* *O* *O*
Brengt herinneringen terug.... O+
pi_94510750
Bitterend, wat een prachtig plaatje O+.
LB: dikke knuffel voor jou :*. Ik weet dat het niets afdoet aan hoe je je voelt, en et klinkt prolly heel cliché, maar jouw moment komt echt :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_94510831
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose... :X
pi_94510916
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef bitterend het volgende:
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose... :X
Dat geeft niet hoor. Ga je daar niet schuldig over voelen, als je er van nu af aan maar van afblijft :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_94511089
Doe ik! :Y
pi_94511290
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
pi_94511363
Ik doe hem los, want LB, ik kan me zo goed voorstellen hoe het voelt! :* Als alle negatieve dingen zich zo opstapelen is het ook niet raar dat je je even echt BLUH! voelt. En schrijf het hier gerust van je af, daar zijn we ook voor... Hopelijk heb je snel een andere/leukere/toffere/betere baan en ook nog es die 2 streepjes, dan is het groot feest voor jullie!
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:48:13 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94511448
Thanks ladies :*

Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld. :') BelastingTelefoon for crying out loud!
pi_94512498
gefeliciteerd bitterend! *O*

en een knuffel voor LadyBlack :* hopelijk heb jij ook snel een 2e streepje,
je hebt nu wel lang genoeg gewacht!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94512572
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Thanks ladies :*

Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld. :') BelastingTelefoon for crying out loud!
Ik denk dat als er een baan komt die echt voor jou is, dan zal je het ook krijgen!! dat is bij mij ook zo geweest...werd afgewezen voor bannen die ik nodig wou maar niet echt wilde! we blijven duimen!!
pi_94512617
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Lijnloos het volgende:
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')