whaaa, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef bitterend het volgende:
.....zit op school.....heb net 2 streepjes geplast...van de Etos....kga in de pauze een andere test kopen om te kijken of het echt is.....
zit helemaal hyper hier
Lieve LB! volgens mij is dit het perfecte plek om alles van je af te schrijven!! afgewezen worden voor een baan is vreselijk...ik weet het goed, ik heb 3 jaar lang werkeloos thuisgezeten! ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Buh ik voel me een spelbreekster dat ik het post maar ik moet het even van me afschrijven, ik heb echt even een dip-dagje/weekjeBen afgewezen voor een baan waar ik eigenlijk al helemaal op had gerekend (dag financiële zekerheid
) heb gisteren vergaderd met hoogzwangere koor-genote met wie ik gelijk op had zullen gaan, en ik kijk in dit topic en ben gewoon als eerste begonnen van het bovenste lijstje. Ik weet wel dat een jaar proberen normaal is en dat het nog véél kutter is als je in het onderste lijstje of het andere topic staat, maar het komt allemaal nu even een beetje tegelijk binnen ofzo
Dat geeft niet hoor. Ga je daar niet schuldig over voelen, als je er van nu af aan maar van afblijftquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef bitterend het volgende:
pff en ik vorige week maar denken dat ik ongesteld word van buikpijn+afscheiding en dus lekker een glasje rose...
Ik denk dat als er een baan komt die echt voor jou is, dan zal je het ook krijgen!! dat is bij mij ook zo geweest...werd afgewezen voor bannen die ik nodig wou maar niet echt wilde! we blijven duimen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Thanks ladies
Het stomme is, het was niet eens een leuke baan, maar meer de meest geschikte oplossing voor de directe behoefte aan collega's, regelmaat en geld.BelastingTelefoon for crying out loud!
Ik moet nog een hop leren hierover!! en veel lezen...gek genoeg weet ik allemaal wat tijdens een bevalling gebeurt maar niet wat je wel of niet mag eten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Lijnloos het volgende:
Kijk Bitterend, dat is een hele duidelijke! En inderdaad, dat glaasje rose is geen probleem hoor! De eerste weken zit er nog geen verbinding/bloedbaan tussen jou en de baby, dus dat glaasje is niet eens bij jou kindje (hoor mij nou, JOUW kindje!!!) terecht gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |