Die op jouw scherm toonde een blijvend hoge temperatuur?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf)
Des te beter dat je je temperatuur hebt bijgehouden, daar kunnen ze meer mee dan alleen de mededeling dat je cyclus onregelmatig isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is![]()
Je hebt helemaal gelijk! stomme dyslexia...ik spel dingen echt compleet verkeerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hè papilion.........hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!
@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong
Fijn dat je gerustgesteld bent!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef klavertje-4 het volgende:
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus![]()
De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.
Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.
Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
Dat zul je nou altijd zien hè!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef papillion het volgende:
Kuukske gefeliciteerd.
LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn
GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Raantje het volgende:
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..!![]()
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
2012 wordt dan hopelijk een mooi begin!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Raantje, dus toch eindelijkwelkom!
Soempie, precies mijn overwegingenik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms
IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!
Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweestlekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik
![]()
![]()
Nope, in een nabij gelegen gemeentequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom.
Precies, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.
Kuukske, van harte gefeliciteerd!Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
*zwijmel*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie!
Yep, mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef Raantje het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
Om die reden heb ik eerst gewacht met proberen tot ik weer ongesteld was geweest, dan had ik tenminste een beetje een beeld van mijn cyclus...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien...Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
Ik dus ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval.
Ze bloede letterlijk bijna dood, dus ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar ze door werd gebracht baar de afd gyn.... Mijn schoonvader ad geen idee en dacht dat hij zijn dochter aan het verliezen was, had niet door dat ze naar de afd gyn werd gebracht, en een zuster kwam naar buiten met de mededeling gefeliciteerd u bent voor de tweede keer opa gewordenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Ik vind kleine baby's eng, maar het voelde zo gewoon en ik pakte haar op. Geen angst voor het oppakken gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van.Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
Goed dat je geweest bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geweest
Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kindpapa doet erg zijn best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |