abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:14:00 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93904435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht ook al, die temperatuurcurve ken ik... :D
Die op jouw scherm toonde een blijvend hoge temperatuur? ;)

Gefeliciteerd meid *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:19:23 #103
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93904673
Thanks. :) Of ie blijvend is moet nog blijken, maar hij is idd hoog. ;)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:18 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93904755
Ja ik las al dat je vroeg hebt getest, maar als je temperatuur nu anders al gezakt zou zijn én je hebt een tweede streepje gezien, ga dan nu lekker genieten O+
pi_93918272
Juffrouw Jannie, gefeliciteerd!
(ben je kloon ja? Ken ik jou?)
enne dames, driemaal is scheepsrecht, maar vier op een rij is leuker: dus wie volgt?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93919659
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf :') ) van harte! *O* *O* *O* woehoe, wat leuk!
dat jullie maar een voorspoedige zwangerschap mogen hebben :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93919951
Thx huup <3
¿
pi_93920043
en nu maar namen en kamertjes bedenken O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93920129
Gefeliciteerd allemaal *O*
Wat leuk zo, drie op één dag joh! Wow! Dat er maar velen mogen volgen O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:16:35 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93935521
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Meiden alledrie het is jullie enorm gegund ( ik schreef gegynd wtf :') )
_O-

Ik wil oohooooook..... dus ik ga maar eens naar bed oO<
pi_93938168
*O* Wat een super goed nieuws hier voor 3 dames, allemaal gefeliciteerd! *O*
Jufvrouwjannie, helemaal niet schuldig voelen dat je hier weer zo snel weg bent, dat is alleen maar goed!

@klavertje-4 :* , goed dat je serieus wordt genomen, hopelijk kan de gynaecoloog snel iets voor je betekenen of in ieder geval wat onzekerheid wegnemen.

Ik wordt helaas niet de 4e op een rij :(. Vanochtend scheen lekker de zon ik (vraag me niet waarom :P) helemaal vrolijk op de fiets naar het ziekenhuis. En echt op eens zon gevoel van jak... en inderdaad, voor het bloedprikken maar snel even langs het toilet, helaas heel duidelijk }) . Dat is wel een domper, maar nu voelt het wel alsof alles wel klopt. Heb weer heerlijk de krampen en mijn vriend gaf nu toe dat die eigenlijk al de hele week aan mijn mood dacht te merken dat ik dus wel duidelijk ongesteld moest worden. Hoe dan ook wel bloedgeprikt omdat de huisarts de waarden toch wilde nakijken (vraag me niet waarop). Het is nu gewoon even balen, maar ergens wel een opluchting. Liever ongesteld dan ook maar geen 2e streepje en blijven twijfelen.
pi_93944095
He Papillion, kut dat het heeft doorgezet en dat jij niet nr. 4 wordt op rij. Maar wel fijn dat je nu tenminste duidleijkheid hebt. Einde van de onzekerheid, begin van een nieuwe ronde met bijhorende kansen! Succes weer! :*
pi_93944542
Jammer Papillion maar nu weet je ongeveer wanneer je eiersprong is en kan je dus volop gaan klussen!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:01:08 #114
205904 lollypops
An end has a start
pi_93945259
@Papillion :* !! Wat ontzettend balen zeg...voelde je je niet opgelaten toen je daar kwam? Wel fijn dat de arts je serieus neemt en je hormoon waarde gaat controleren.. Kan nooit geen kwaad zou ik denken. Maar voor de komende periode... nieuwe ronde nieuwe kansen w/ !!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:47:51 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93946253
Hè papilion......... -O- hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!

@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong ;)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:55:32 #116
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_93946439
balen papillion -O-

Het gaat me denk ik nu lukken om de grafiek te plaatsen, heb er maar een afbeelding in mijnalbum van gemaakt. Als iemand er iets zinnigs over kan zeggen: graag!

vrijdag 11 maart 2011 @ 09:59:25 #117
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_93946541
Gefeliciteerd, Juffrouw Jannie!

Papillion... :{ Maar inderdaad: nieuwe ronden, nieuwe kansen!

Hier zijn volgens mij de dagen begonnen dat ik moet wachten tot mijn NOD. Ik vind het ook erg opmerkelijk dat ik nu na mijn vermoedelijke eisprong ineens toch wat minder mijn O+ bespring dan voor mijn eisprong... :@ Dat zal wel biologisch bepaald zijn of zo?

Afijn, minimaal nog ff wachten tot 22 maart. Zou een modje mijn NOD op 22 maart willen zetten? Dank!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:21:12 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93947166
Hm, klavertje ik zou er eigenlijk wel een eisprong in herkennen, maar FF heeft er zo te zien geen opgepikt :?

De methode is daar volgens mij; een dipje, een stijging en dan minstens 3 dagen temperaturen boven de coverline. Volgens mij zit jouw coverline bij 36.5 en is je eisprong op dag 13 geweest, maar de daling zet na 4 dagen al in.... dat is inderdaad héél kort. Sowieso 17 dagen :{

Ik hoop dat je bij de gynaecoloog iets kunt krijgen dat je cyclus wat verlengt :*

Frummeltje, dat schijnt inderdaad biologisch wel handig te werken zo ja :+ Succes met wachten!
pi_93950615
juffrouw jannie van harte *G*
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:52 #120
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_93952311
LB thnx voor je feedback :*

FF heeft idd geen eisprong opgepikt, ik denk omdat de temperatuur daarna niet 3 dagen hoog is geweest :?

Zoals jij hem interpreteert heb ik het idd ook gedaan. Eisprong op dag 13, na 4 dagen ongesteld. Ik hoop idd ook dat de gyn iets voor me gaat/kan doen. Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.

Maar misschien valt het mee en heeft deze gyn wel dé oplossing :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:06:28 #121
205904 lollypops
An end has a start
pi_93952770
@klavertje-4:
Aan je FF schema te zien heb je inderdaad een eisprong op dag 13 of 14 gehad...
Zoals jezelf al zegt/schrijft zal het aan je hormoonhuishouding liggen.
Ik duim voor je dat het snel weer een beetje stabieler wordt en ik hoop voor je dat de gyn dé oplossing heeft!
Zet 'm op meid :* !!

[ Bericht 16% gewijzigd door lollypops op 11-03-2011 13:11:57 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:18:18 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93959151
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben bang dat ze gaat zeggen wat ik al eerder heb gehoord: 'Tja, je bent natuurlijk zwanger geweest en daar kunnen je hormonen erg van ontregeld raken. Geef het even tijd". Dat zei de andere gyn ook begin februari toen ik daar was om te kijken of mijn cyste weg was.
Des te beter dat je je temperatuur hebt bijgehouden, daar kunnen ze meer mee dan alleen de mededeling dat je cyclus onregelmatig is ^O^
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:03:20 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_93966176
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is :o
En trouwens, ik las laatst ook een vette verwijzing naar Boembaa geloof ik, maar dat vind ik nergens terug...... :X

Mag ik pm please? O+
pi_93967550
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat JuffrouwJannie een aardig bekende OUDer is :o
Valt wel mee hoor :o
Ik krijg inmiddels het idee dat al algemeen bekend is wie ik ben :')
En ik heb geen idee wie boembaa is!
¿
pi_93968060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hè papilion......... -O- hopen dat het volgende ronde raak of tenminste gewoon duidelijk is!

@bittereind, ik moet er steeds heel hard om lachen dus doe er mee wat je wilt, maar het is eisprong en niet eiersprong ;)
Je hebt helemaal gelijk! stomme dyslexia...ik spel dingen echt compleet verkeerd! :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:49:31 #126
279894 winka
There is no place like home..
pi_94054489
Jee papillion.. dus ongesteld geworden en wat een moment ook }:| Waneer krijg je de uitslagen van de bloedtesten? Nou meid zet 'm op deze maand, nieuwe ronde nieuwe kansen :*

Oh ik zie dat GWS ook een tweede streepje heeft *O* *O* *O* Gewoon drie tegelijk :s)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:07:13 #127
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94102991
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus :Y)

De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.

Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.

Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:15:40 #128
279894 winka
pi_94106367
Wat fijn dat je gerustgesteld bent bij de gyn klavertje-4 :) Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zo aan de je lichaam gaat twijfelen... Geniet van je eisprong en ik hoop dat je gauw een goede en fijne zwangerschap hebt!

ik blijf me nog steeds verbazen dat de techniek zover is dat de gyn gewoon kan zien hoever je bent in de cyclus. Kon ik dat thuis maar doen.. ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:31 #129
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94108026
ja ik kan me daar ook over blijven verbazen idd!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:13:20 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_94114481
Klavertje, ook na mijn missed abortion was mijn cyclus he-le-maal van het padje af. Ik stond aan het begin van allerlei onderzoeken en controles en toen was het ineens (een half jaar na de curretage) wel raak. Ik hoop voor je dat jij geen half jaar hoeft te wachten, maar weet dat het dus echt goed komt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 maart 2011 @ 21:46:54 #131
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94116841
hee mefke, dat is fijn en geruststellend om te horen thnx :*

Ik zit inmiddels al op 5 maanden na de miskraam dus een half jaar klinkt mij momenteel best goed in de oren! :+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:00:04 #132
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94161676
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef klavertje-4 het volgende:
vandaag bij de gyn geweest. Alles ziet er goed uit, het baarmoederslijmvlies klopte met de tijd in de cyclus, ze verwacht dit weekend de eisprong, dan moeten we dus even aan de klus :Y)

De onregelmatigheid wijt zij toch aan de miskramen die zo vlot achter elkaar kwamen. Ze heeft wel nog een kweekje genomen, maar ze verwacht dat daar niets uitkomt. We gaan het dus gewoon nog even aanzien.

Ondanks dat ik dus niet een concrete oplossing heb gekregen, ben ik zo blij dat ik toch even gebeld heb. Op gegeven moment ga je zo aan jezelf/je lichaam twijfelen, dat gewoon de geruststelling dat alles er goed uitziet en goed werkt heel erg fijn is.

Hopelijk nu snel weer 2 streepjes! (voor iedereen natuurlijk!!!)
Fijn dat je gerustgesteld bent! :)

Hier is het nu 1 week na mijn vermoedelijke eisprong. Vermoedelijk inderdaad, omdat na 8 maart mijn ovutest ineens nog wat donkerder werd. Officieel nog steeds niet positief geweest... :{ Sinds vanmorgen weer veel last van slijm. Weet even niet wat ik ervan moet denken. Ovutesten slaan nu weer heel licht uit...

edit: En een dagje later mega veel last van lage rugpijn. Gaat goed hier! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Frummeltje86 op 16-03-2011 18:18:42 (updateje) ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:53:24 #133
279894 winka
pi_94203568
Kan een modje mijn NOD op 11 april zetten :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:22:41 #134
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_94205170
he winka balen zeg :(
pi_94213045
Mag ik me voorzichtig komen melden hier..?
31 januari is mijn spiraal verwijderd, en hoewel we hadden bedacht eerst maar eens een tijdje condooms te gaan gebruiken om te kijken hoe mijn cyclus is, is dat er niet echt van gekomen... :@
Mijn eerste menstruatie kwam 17 februari, en ik vind het zo spannend nu! Ben vanwege het spiraaltje 4 jaar niet ongesteld geweest dus ik heb geen flauw idee wanneer ik de volgende kan verwachten.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:54:33 #136
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94214858
Welkom Raantje en veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_94216892
winka :*
frummeltje, wat rot dat je zo in onzekerheid en onwetendheid zit zo... misschien dat temperaturen je meer hulp kan bieden... :* ook voor jou!
raantje, welkom en leuk dat jullie ervoor gaan! *O* veel plezier!

ben heel benieuwd hoe het hier gaat lopen, zitten nu in de klusperiode maar geen idee wanneer ik nou vruchtbaar ben. heb nog geen ei voelen springen, maar ook geen idee wanneer ik die kan verwachten. slik netjes elke dag mijn etospilletje en klussen om de dag of 2... ook weer geen idee wanneer mijn nod is... handig weer dit ;)
pi_94218970
Frummeltje, een ovulatietest hoeft niet helemaal donker te worden. Bij sommige mensen blijft de hormoonconcentratie laag, en het gaat er dus om dat je goed bijhoud wanneer het streepje relatief donker is. Dus maak je niet te druk als je niet het verwachte donkere streepje ziet.
Zoals je alles omschrijft klinkt het iig alsof je menstruatie nu goed op gang komt. Is het niet deze keer al raak dan denk ik wel dat je de komende periode een aantal mooie klusdagen kunt hebben ;)

Klavertje-4, fijn dat de gyn je gerust heeft kunnen stellen. Het zou helemaal mooi zijn als je lichaam nu gaat bewijzen weer helemaal ok te zijn.

Winka -O-, ondanks dat je eerder al aangaf dit te verwachten toch altijd even jammer, een :* voor je en het vertrouwen dat het volgende maand wel gaat lukken.

Raantje van harte welkom in dit topic! Hopelijk ben ook jij weer snel weg. En tot die tijd hopen we gewoon mee dat je vrij snel een nette cyclus hebt en lekker kunt klussen.

@ Lijnloos, je houdt het gewoon lekker spannend. Gewoon genieten van het klussen en je dan laten verrassen door een 2e streepje.

Hier een weekend gehad met duidelijk al mijn mopperhormonen die elke maand komen kijken. Had ook even totaal geen zin om hier te posten. (ja ik weet het het is al weer woensdag :p). Gister bij de huisarts geweest. Iets afwijkend in mijn hormonen kon die niet zijn, gezien het feit dat ik wel een licht positief streepje had op de ovulatie testen denkt die dat mijn cyclus verder wel gewoon loopt. Echter kwam er wel uit het onderzoek dat ik last heb van bloedarmoede, dat zou een oorzaak geweest kunnen zijn van de lange cyclus, al acht die deze kans ook klein en is het vermoedelijk meer een kwestie van pech. Ik heb gister meteen opnieuw bloed laten prikken omdat hij wil kijken of het een aanwijsbare oorzaak heeft, bv tekort aan ijzer/vitamineb12/foliumzuur. Hij raad voor alsnog aan deze periode over te slaan, omdat bloedarmoede gewoon niet gezond voor je lichaam en een eventuele zwangerschap is. Vooral ook even vooruitkijkend omdat kan blijken dat er een "meer ernstige" oorzaak voor is, wat dus niet weg gaat door extra vitamine/ijzer/foliumzuur te slikken.
Al is het al met al zo dat de meeste mensen met bloedarmoede er vrij snel weer vanaf zijn.
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:02:57 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_94226841
Ik kom me net als Raantje hier melden. Lang getwijfeld of ik wel wilde posten in dit topic, omdat ik bang was er dan te veel mee bezig te zijn. Maar ook zonder het topic ben ik er veel mee bezig en ik merk dat ik er toch wel over wil lezen en kletsen met mensen (voor m'n vriend gek van me wordt ;) ).

28 februari slikte ik in elk geval de pil niet meer las ik net in het andere topic, maar wanneer precies nu m'n stopweek was...geen idee of dat erna was of al tijdens. M'n vriend en ik hadden besloten een tijdje condooms te gebruiken, zodat ik kon kijken wanneer ik gewoon ongesteld zou worden en wat m'n cyclus zou zijn, maar ook hier is dat er niet echt van gekomen. :') Voor ik met de pil begon had ik wel altijd een cyclus van 28 dagen, heel stipt, dus hopelijk komt dat weer terug.

Nou, ik ga in elk geval meelezen en eerst eens terug lezen. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94227031
Welkom nieuwelingen. :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_94232427
Welkom Soempie!
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:04:09 #142
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_94253398
@ Papillion: Dank voor je bemoedigende woorden. Ik raakte inderdaad wat onzeker van de nog steeds niet positieve uitslag, al werd het streepje inmiddels toch al behoorlijk donker. Ik heb zelf sterk het gevoel dat er wat gaande is in mijn lichaam. Of dat het een aankomende ongesteldheid is of een evt. zwangerschap, weet ik niet. Mijn NOD is 22 maart, maar ik durf eigenlijk niet te testen voor 25 maart...

Raantje en Soempie, welkom! Hopelijk mogen jullie snel door naar het volgende topic. :)
pi_94253734
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..! :D
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
pi_94255318
soempie, ook jij welkom hier!!! *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:04:28 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94280571
Raantje, dus toch eindelijk :D welkom!
Soempie, precies mijn overwegingen _O- ik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms O+ IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!

Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweest :') lekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik :o :D O+
pi_94281056
2012.. het klinkt zo ver weg. Maar oh wat zou ik willen dat het zo ver was. ;(.

[egopost]
Hier nog niks geen nieuws; geen krampen, rugpijn, chagerijnigheden of andere ongemakken die komen kijken bij maandelijkse beslommeringen.

Ik word er behoorlijk moedeloos van. ;(.
Over 2 weken ben ik alweer 8 weken verder na de curettage en dan ga ik toch eens aan de huisartsenbel trekken als ik nog niet ongesteld ben geweest.
[/egopost]
pi_94281756
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie! O+
pi_94282267
Lijkt me helemaal heerlijk O+.
En nog een heuglijk nieuwtje tussen alle bedrijven door: mijn mannetje en ik zijn getrouwd afgelopen maandag O+.
pi_94282304
*O* Van harte Kuukske! *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:10 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94283624
Wat leuk Kuukske, van harte gefeliciteerd getrouwde vrouw!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94284514
Kuukske, gefeliciteerd *O* !

Effe een kleine huishoudelijke mededeling tussendoor: Wie van jullie kan ik blij maken met 12 ovulatietesten van testjezelf.nu?

Het waren dus 2 pakken van 7 stuks, heb er 2 gebruikt maar door mijn PCOS is mijn cyclus toch zo onregelmatig dat ik besloten heb ze maar niet te gebruiken. THT 09-2012.
Op de website staan ze voor ongeveer 23euro inclusief verzenden, ik stel voor: 12 euro inclusief.

Iemand?
pi_94284631
Dank jullie wel :*.
pi_94284673
:) Kuukske gefeliciteerd.

LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn :P

GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
pi_94284989
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef papillion het volgende:
:) Kuukske gefeliciteerd.

LB ergens klink het wel mooi een vers kindje in 2012, ook al had het van mij wel 2011 mogen zijn :P

GGB, dat is een lief aanbod van je. Heb zelf alleen een hele set ingeslagen afgelopen maand, daar kan ik nog wel een hele tijd mee vooruit.
Dat zul je nou altijd zien hè! :+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:34:05 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_94285992
Dank voor het hartelijke welkom. *O*

quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Raantje het volgende:
Haha Soempie, wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Huh, NOD? Geen idee..! :D
Ach ja, we zullen het zien, of ik nog ongesteld wordt en zo ja, wanneer...
Precies :D, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.

Kuukske, van harte gefeliciteerd! ^) Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:38:02 #156
30252 Soempie
Procreating
pi_94286135
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Raantje, dus toch eindelijk :D welkom!
Soempie, precies mijn overwegingen _O- ik ben er hoe dan ook wel veel mee bezig, (temperaturen heeft me wel rust gebracht trouwens) en het is gewoon fijn om met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn, echt een warm badje soms O+ IRL heb ik één vriendin die ook bezig is, da's ook heel fijn!

Hier komt er deze maand helemaal niets van.... precies op de verkeerde dagen weggeweest :') lekkere timing. Wordt dus sowieso een 2012-kindje denk ik :o :D O+
2012 wordt dan hopelijk een mooi begin! ^O^

Toen ik nog niet besloten had te posten heb ik het halve tijdschriftenrek over baby's en zwangerschap gekocht. En het handboek 'Zwanger' van onder andere De Grient Dreux. Nooit gedacht dat ik zo door zou slaan. Er liggen zelfs al testen in de la, dus daar gaat m'n hele voornemen. :D
pi_94287866
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom. *O*
Precies :D, als ik op de verjaardag van m'n vriend (3 april) nog niet ongesteld ben ga ik testen.

Kuukske, van harte gefeliciteerd! ^) Ben je in het stadhuis van Breda getrouwd?
Nope, in een nabij gelegen gemeente :).
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:44:51 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94288947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
2012 klinkt inderdaad nog best ver weg... maar aan de andere kant wordt 2012 dan wel een heel mooi jaar als je kunt starten met een vers lief mooi klein babytje, helemaal van jullie! O+
*zwijmel* O+

Kuukske, gefeliciteerd!! Hoop dat je een heel mooie dag hebt gehad *O* Misschien ben je wel gewoon druk geweest met de trouwerij en komt je menstruatie nu snel :)

Winka, ik had gemist dat je je NOD alweer door hebt gegeven..... toch balen! :*

Papilion, mijn hb-gehalte was ook laag, maar is keurig gestegen alleen al door foliumzuur met extra multivitaminen (kruidvat zwanger worden) te slikken :) bloedarmoede is in veel gevallen heel simpel op te lossen met wat extra ijzer, maar het is wel goed dat het even gecheckt wordt :Y

Frummeltje, 1 week na een eisprong kun je nog niet echt iets zeggen he... Maar op FertilityFriend heb ik wel gelezen dat je twee keer een 'fertile patch' kunt hebben (iig met 2x vruchtbaar slijm, of er ook daadwerkelijk een tweede eisprong is weet ik niet). Misschien dat temperaturen je toch iets meer duidelijkheid geeft? Heb je nu nog niks aan natuurlijk, maar misschien voor een volgende ronde, alhoewel ik hoop dat je deze keer al geluk hebt!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:57:54 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94335799
Kuukske, gefeliciteerd met jullie trouwen!! ^) O+ :*
en wat rot zeg, dat het allemaal zo moeizaam verloopt met je cyclus enzo... bah.. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94336899
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:43:05 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94337307
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef Raantje het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden hier die een mirena-spiraal hebben gehad?
Yep, me :)

Heb m bijna 5 jaar gehad, ideaal ding toen mn lijf er eenmaal aan gewend was. Bijna 5 jaar niet ongesteld geweest _O_

Mijn cyclus heeft na die tijd wel weer even vorm moeten krijgen. Ik was de eerste keren zowat om de 3 weken ongesteld. Nu is het netjes bijgetrokken naar ca 4 weken.
pi_94337640
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien... :{ Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:53:00 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94337789
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Tja, hier dus ook 4 jaar niet ongesteld geweest..! Zit nu op dag 30 (17-2 ongesteld geworden) en nog niks te zien... :{ Heb steeds de neiging om te gaan testen, maar heb me voorgenomen om nog tot eind van de maand te wachten.
Om die reden heb ik eerst gewacht met proberen tot ik weer ongesteld was geweest, dan had ik tenminste een beetje een beeld van mijn cyclus...

30 dagen is nog niet bijzonder lang, dus ik zou inderdaad nog maar eventjes wachten. En als het raak mocht zijn dan zul je het misschien ook gauw genoeg merken ;)
pi_94382464
@LB, het was duidelijk het ijzergehalte wat te laag was. Daar iig de komende tijd wat extra pillen voor slikken. Huisarts zei wacht je cyclus weer gewoon 'n maand af, daarna kunnen we altijd nog bloedprikken om te kijken of er nog iets is wat niet klopt. Maar goed denk zelf dat het allemaal wel goed komt zo.

Verder zie ik 2 NODs vandaag voor lollypops en voor Boepie.
Lollypops, is je menstruatie gekomen en ga je anders wel of niet al testen? Dit omdat je laatste cyclus zoveel langer was dan verwacht. Ik hoop natuurlijk voor je op een nette cyclus met een duidelijk 2e streepje.
En Boepie, hoe is het daar?
:) ik duim natuurlijk voor iedereen mee.

Raantje, succes met afwachten. Het is natuurlijk even op een aparte manier wel "spannend" of je cyclus nu netjes gaat lopen of niet. Het zou wel mooi zijn als er gewoon nu snel een }) komt dat je vanaf dan ook echt een start moment hebt waar je iets mee kunt.

Soempie, voor jou duurt het nog een weekje voordat je op 28 dagen zit, maar voor jou ook gewoon gegund dat je dan goed aan de slag kunt.

Mijn NOD mag wel op 10 april gezet worden. Ga er gewoon van uit dat deze cyclus er weer een is met een normale duur.
  zondag 20 maart 2011 @ 19:23:03 #165
279894 winka
pi_94386878
Welkom Raantje en Soempie! Ik hoop dat jullie cyclus gauw op gang komt :)

Wat fijn trouwens papiliion dat je je huisarts je zo serieus neemt! Deze keer heb je gewoon een goede cyclus ^O^ Eentje van negen maanden :P We gaan nu wel gelijk op, mijn nod is 11 april.

Gefeliciteerd Kuukske met je trouwen :) En dat je menstruatie maar guw op gang mag komen :*
pi_94393261
Mag ik ook mee kletsen?

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden na 36 dagen. Ik hou ongeveer 33 dagen aan.

dus mijn NOD is 22 april
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94394224
moon en soempie, welkom! leuk dat jullie ook meekomen posten hier!

raantje, jij maakt het meteen wel heel spannend... ben heel benieuwd naar de uitslag!

pappillion, fijn van je huisarts dat je de pillen heby gekregen en je dus ook terug kan komen als het je niet lekker zit... :*
pi_94394407
hmm telefoon doet stom, dus alsnog in een nieuwe post.

ik ben een ontzettende hypochonder de laatste dagen, zie overal tekenen van zwangerschap in... vrijdagochtend misselijk van een gebakje, hele strakke onderbuik al dagen! ik moet me echt inhouden om niet die ene test te pakken die ik nog heb liggen... maar eind van deze maand weten we vast meer :+
pi_94394542
:) lijnloos, het zou natuurlijk wel mooi zijn gewoon meteen raak.

CrazyMoon, Bij deze dan officieel welkom in het rijtje ;)

WInka, Dat klinkt wel als een goede cyclus een van 9 maanden :D We gaan gewoon op 11 april beiden positief testen ;)(a)
  zondag 20 maart 2011 @ 21:40:19 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94394658
Oeh lijnloos! Het kan natuurlijk zomaar :D

Papilion, fijn dat je gewapend bent met ijzerpilletjes nu!

Winka, een cyclus van 9 maanden, haha, die wil ik ook wel ja! ffies wachten nog..... maar ga maar vast dan haak ik wel aan ;)

Crazymoon, welkom en succes! *O*
pi_94410875
Van het weekend de grootste shock van me leven gehad ;(
Mijn schoonzusje weer bevallen van een kindje.

Het ergste is niemand wist dat ze zwanger was. Ze heeft zoveel maanden gelogen dat ze zwanger was, en dat ze gewoon dikker werd van het vreten. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken, ging ze zeggen dat ze een vlees oom had en dat ze wachte met weghalen tot haar zoontje wat ouder was.

Ik heb vorige week nog aan haar gevraagd of ze echt niet zwanger was, ik maakte me zorgen om der. Ik heb gezegd dat we niet boos zouden zijn, en dat ze het beter nu kon vertellen ipv later in de zwangerschap, want na mijn inschatting was ze 7 maanden ofzo ;)

Maar omdat ze de ziekte van willebrand heeft, is ze zaterdagavond dus bijna letterlijk doodgebloed.

En als je het echt niet wist dan zou je toch in shock zijn? Ze zat erbij alsof het de normaalste zaak van de wereldis.

Waarom zou ze liegen? De eerste was niet gepland, ongewenst zwanger dus. Mijn zwager dus heeft gezegd, ik wil hierna nooit meer kinderen ;) dus ze moet het gewoon geweten hebben ;)

Sorry moest even mijn verhaal kwijt, ik ben er nog niet geweest. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
pi_94410916
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval :o.
pi_94411047
quote:
Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Tsjeemig. Wat een rare situatie c_a.. geen idee wat ik zou doen in dat geval :o.
Ik dus ook niet :o

Ben nog steeds in shock. _O-
Baal ervan dat zij dus weer zwanger is geweest, en dat het bij ons maar niet wilt lukken. :@

Het ergste is nog, haar vriend wist het ook niet :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 10:26:24 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 10:26:13 #174
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94411054
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_94411206
quote:
Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Waar is ze bevallen? In het ziekenhuis hopelijk?? Of alleen thuis??
Maar idd bizar, als jij je zorgen om haar maakte, betekent dat dat je haar wel aardig vindt? Misschien dan gewoon feliciteren? Ben alleen benieuwd wat papa lief ervan vindt
Hoe reageert de rest van de familie, boos? Verrast? Positief of negatief?
Ze bloede letterlijk bijna dood, dus ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar ze door werd gebracht baar de afd gyn.... Mijn schoonvader ad geen idee en dacht dat hij zijn dochter aan het verliezen was, had niet door dat ze naar de afd gyn werd gebracht, en een zuster kwam naar buiten met de mededeling gefeliciteerd u bent voor de tweede keer opa geworden :D

Ik vind haar wel aardig, maar ik ben kwaad omdat ze gelogen heeft tegen me, en dat ik het vorige week nog gevraagd had ;)

Heel de familie is boos en kwaad en voelen zich bedrogen, hèt is al zo vaak Gevraagd aan haar. Wel allemaal blij da het kindje gezond is.

Want ze heeft geen controles gehad, en om het te verbloemen heeft ze gewoon wijn gedronken ;)
pi_94411414
Hè? Wat vaaaaag.
En ik begrijp dat je onwijs baalt hoor c_a.. ik snap niet dat iemand het 'achterhoudt' en wij hier met z'n 'allen' hopen dat het ons gegund is.

En dat ze dan ook nog wijn drinkt :o.
Gelukkig is het kindje wel gezond.
pi_94411463
Ja daar ben ik nog het meest blij om, dat het gezond is :)

Ik ga me even aankleden, en dan eerst richting mijn tante. Met haar kan ik beter praten dan met mijn schoonmoeder ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 10:45:38 #178
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94411623
Als ze het echt gewoon expres geheim heeft gehouden vind ik het heel erg gemeen t.o.v. de papa, maar vooral tegenover het kindje. Zeker als ze helemaal geen controles heeft gehad, ze zijn er tenslotte niet voor niets!
Ik vraag mij af wat er in zo'n persoon haar hoofd om gaat, zou ze zich zo bedreigd voelen door bijv. de vader? Weggaan kan hij nu ook, dus ze had het hem ook met 7 maanden kunnen vertellen..

Maar sterkte C_A, begrijpelijk dat dit erg moeilijk voor je is :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_94412221
Jeumig C_A, wat een situatie! :o Ik snap dat soort mensen echt niet hoor, gewoon maar liegen en je kop in het zand steken... wat als er inderdaad wel iets met het kindje was gebeurd. BAH!
Gelukkig is ie gezond, maar wat zal haar man (jouw broer of is het de zus van jouw kerel?) zich genaaid voelen zeg.
:* voor jou, jullie krijgen het zo ook wel erg rauw op je dak.
pi_94412390
C-A: ik heb je gister al gesproken, maar nog even een hele dikke :* van mij.
Ik ken ze natuurlijk ook en ik kan nu al zeggen dat ze zich iig niet bedreigd heeft gevoeld door de vader, want dat is me een doetje haha.

Ik vind het nog steeds onverklaarbaar dat ze dit geflikt heeft, en je weet wat ik gisteren zei: ik geloofde bij haar eerste zwangerschap al niet dat een 'ongelukje' was (net als velen met mij) en met deze stunt heeft ze dat ook wel bewezen voor mij.
Heeft ze inmiddels je man wel op de hoogte gebracht, het is tenslotte zijn nichtje?
Als ze dat niet heeft gedaan zou ik ook niet langsgaan. Sorry, misschien heel hard en het arme meisje heeft er ook niet om gevraagd om zo op de wereld gezet te worden, maar dit doe je gewoon niet!

Trouwens, papa heeft de kleine natuurlijk ook niet erkend. Daar dacht ik gistermiddag ineens nog aan. Hoe gaan ze dit nou regelen, want óf ze moet mee naar de aangifte van het gemeentehuis, óf dat moet later geregeld worden. Dat is toch bij de oudste wel gedaan? Of ook niet?
pi_94412392
Jee!! Wat een shock!!
Kan het echt niet zo zijn dat ze het niet heeft geweten???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94412414
Karin: mijn mening: ze heeft het geweten, echt waar! Dat kan niet anders!
pi_94412456
Ik ken toevallig iemand die ook een kind baarde zonder dat ze het doorhad.
Zelfs de huisarts dacht nog aan een blindedarmontsteking, en ze lag op de OK toen er ineens wat anders aan het licht kwam.
pi_94412513
Ik weet dat er mensen zijn waarbij dit overkomt, en dat geloof ik ook nog wel in sommige situaties.
Maar nu niet, puur doordat ik een beetje weet hoe ze is. Ik vind het echt nog steeds onbegrijpelijk.
Mijn vriend is tot vorig jaar collega geweest van de kersverse papa (die zich ws een ongeluk is geschrokken) en die viel bijna van zijn stoel. Hoe moet je hier nou mee omgaan?
pi_94412599
Het is werkelijk waar te bizar voor woorden!
Wat een vreemd persoon is dat dan!
En wat zielig voor haar vriend!!!!
(en het kind natuurlijk)
pi_94412653
De eerste had hij ook niet erkend, pas na 8 maanden ;)

Zeheeft inmiddels wel mijn man gebeld, als laatste van heel de familie :')
pi_94412838
Tja, als je man het ziet zitten zou ik misschien toch wel even gaan. Wat ik gisteren ook al zei: het kindje kan er niets aan doen, die verdient alle liefde van de hele familie. Dat ze nou zo'n stomme moeder heeft.....
Weet alleen niet of ik iets mee zou nemen als kadootje........(jij snapt wel waarom)
pi_94412915
Mijn god. Dat je zoiets kunt doen. Onverantwoordelijk ook. Gewoon wijn blijven drinken, geen prenatale zorg. Sorry voor mijn woorden, maar ik vind het egoistisch. Niet alleen tegenover de papa, maar voorál tegenover het kindje.

C_A een :* voor jou. Ik hoop zo dat het jullie ook heel snel gegund is.
pi_94412938
Ja, hoe doen ze dat dan met een kamertje enzo? En kraamzorg?
Damn..
pi_94414423
Maar begrijp ik het goed dat vader en moeder niet meer bij elkaar zijn? (ivm erkennen en zo)
Wat sneu voor die kleine, op zo'n manier de wereld in geknikkerd... :{
pi_94415106
Nee hoor Lijnloos, papa en mama zijn nog bij elkaar. Papa wist alleen niets van de zwangerschap af, dat heeft ze schijnbaar voor hem kunnen verbergen. Dus er is van tevoren niets voor dit kindje geregeld.
Een kinderkamertje is er ook niet, die had de oudste ook niet, die sliep bij papa en mama in bed. (zonder veiligheidsmaatregelen). 8)7
  maandag 21 maart 2011 @ 12:44:41 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94415419
:o

....

Again, I say :o

WTF?? Ik ken best een paar rare verhalen op dit gebied, maar dit slaat alles.. Jemig! Ik weet ook niet of ik je moet feliciteren of wat, CA :{
3!
  maandag 21 maart 2011 @ 12:45:30 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94415447
Oh oh oh wat bestaan er toch rare mensen..... :{

c_a, lijkt me heel moeilijk om zoiets van dichtbij mee te maken terwijl jij alles in het werk stelt om op een gezonde en verantwoorde én liefdevolle manier een kindje te krijgen......
pi_94415939
Ik ben geweest :o

Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kind ;) papa doet erg zijn best.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:02:36 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94415977
Jeetje ;( zwaar ook voor dr vriend zeg....

Is zij in shock misschien :?

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 21-03-2011 13:08:49 ]
pi_94416079
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van. }:| Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:28:33 #197
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94416864
Zou ze echt in ontkenning zijn geweest??
pi_94416958
quote:
Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
C_A, wat erg. Oh, ik word hier echt een beetje verdrietig van. }:| Zo'n klein hoopje mens. Ze verdient het om vastgehouden en geknuffeld en geliefd en en en... te worden.
Hebben ze haar wel een naam gegeven?
Ik vind kleine baby's eng, maar het voelde zo gewoon en ik pakte haar op. Geen angst voor het oppakken gehad :@

De naam had ze al klaar liggen, dus blijkt maar weer dat ze gelogen heeft ;)
pi_94416988
Jeetje C_A, wat een vreemd verhaal. :*
  maandag 21 maart 2011 @ 15:38:32 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_94422240
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geweest :o

Kindje ziet er op de 1 of andere manier verdrietig uit. Ze kijkt er bijna niet naar om, zo anders dan met het eerste kind ;) papa doet erg zijn best.
Goed dat je geweest bent. :Y

Mijn moeder heeft haar zwangerschap van mij ook verborgen gehouden en nu nog vind ik het bizar dat daarom bijvoorbeeld m'n broer niet echt iets met me te maken wil hebben. Vind het dus echt fijn dat je wel geweest bent. :*

Nou, volgens mij ben ik schijnzwanger. :') Al een aantal dagen misselijk, maar vanmorgen was het wel heel erg. En m'n borsten doen pijn. :X
  maandag 21 maart 2011 @ 16:04:53 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94423430
SOEMPIE!! :o :D

Spannend man :9
pi_94423507
:o Woooo Soempie... wanneer weet je meer??? (met andere woorden, ga es testen?!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')