quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef danic het volgende:
Raantje gefeliciteerdWat een geweldig verjaardagscadeau!
En Frummeltje: gezien het feit dat je vorige cyclus zo lang was, zou het dan niet kunnen zijn dat je nu te vroeg was met testen? De één heeft nou eenmaal een langere cyclus dan de ander? Op welke dag heb je nu getest?
Klopt, heb inderdaad vergeleken met mijn vorige cyclus te vroeg getest. Ik was er echter zo van overtuigd, ook door het gevoel en de ovutesten dat ik mijn eisprong had gehad. Goede tip van het opschrijven, dat ga ik doen! Zit nu overigens op dag 38. Voor een 'normale' cyclus dus aan de lange kant, maar vergeleken met de vorige keer ben ik er nog lang niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef papillion het volgende:
Frummeltjebalen... Fijn dat je iig lekker bij je mannetje hebt kunnen uithuilen.
Probeer de moed zeker niet te verliezen. Zoals danic al zegt kan je sowieso te vroeg getest hebben. Daarnaast is het wellicht een idee om alles wat je nu voelde op te schrijven. Dan kun je de volgende periode ook terug lezen wat je nu gevoeld hebt, menstruatie en zwangerschap schoppen beiden je hormonen even overhoop en kunnen beiden signalen geven die je juist andersom had verwacht. Dat kan je wellicht de volgende ronde wat rust en/of meer inzicht geven.
Raantje dubbel gefeliciteerd
, tof om te zien dat je gewoon lekker soepel het topic weer uit wipt.
Ja, toch wel fijn om te weten hoe lang m'n cyclus ongeveer duurt. Sven was vanmorgen toch wel een beetje teleurgesteld. Maar net riep hij enthousiast dat we deze maand weer flink aan de slag kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn soemp! Geeft toch veel rust he, dat je nu weet hoe lang je cyclus (ongeveer) duurt.
Het fluctueert bij mij nog wel een beetje (tussen 24 en 27 dagen, maar meestal 26), maar dat wijt ik maar aan het feit dat er natuurlijk een keer een bevruchting plaats kan vinden die snel weer stopt met ontwikkelen... daar kan je cyclus iets langer van duren.
Ik ben voorquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik zeg: volgende maand simultaantesten
niet zo raar met 1 keer sex rond mijn eisprongquote:
die stippellijntjes betekend dat er geen temp is ingevuld op bepaalde dagenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, die dip op dag 16 is wel wat vreemd, maar opzich is die constante hoge temperatuur natuurlijk goedIk duim dat ie zo blijft!
Heeft FF die verticale en horizontale as gemaakt? Waarom zijn het stippellijntjes
Nee ik bedoel de gestippelde assen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stippellijntjes betekend dat er geen temp is ingevuld op bepaalde dagen
Bijvoorbeeld dag 5 en dag 11.
FF kan dan niet goed berekenen wat je eisprong is geloof ik
Had jij steeds dezelfde tijd ingevuld? En was jouw cyclus bijna rond?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de gestippelde assen.
Afgelopen periode had ik ook een aantal dagen geen temperatuur ingevuld, wat er in resulteerde dat FF helemaal geen assen intekende, ofwel geen eisprong kon ontdekken... maar hier zijn dus gestippende assen getekend, dat kende ik nog niet.
Ik bedoel die horizontale en verticale strepen, die de dag van ovulatie en de coverline temperatuur aangeven, dat die gestippeld zijn!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had jij steeds dezelfde tijd ingevuld? En was jouw cyclus bijna rond?
Want zover ik me kan herinneren kreeg ik een stippellijntje als ik een keer een uur later had getempt
die bedoel ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoel die horizontale en verticale strepen, die de dag van ovulatie en de coverline temperatuur aangeven, dat die gestippeld zijn!
Het temperatuurlijntje wordt inderdaad gestippeld als je een dag overslaat of te laat tempt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos, ben je al klaar met werken????
Ik vind het zo spannend!!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef bitterend het volgende:
Hahahahaha neee is vies in de trein! ik zou wel gelijk testen als ik thuis kom :p eet op het station Lijnloos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |