abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95205460
Wouw Frummel, van harte gefeliciteerd!!! En ik snap je redenatie wel hoor... wij hebben toendertijd ook even een kluspauze ingelast om te zorgen dat de trouwdatum niet de uitgerekende datum werd. Uiteindelijk was ik 16 weken toen we JA zeiden... O+ En voor een aantal mensen was het een verrassing tijdens de ceremonie toen de ambtenaar het over ons drieen had... die kwamen daarna dubbel feliciteren :D

Hmm, LB dat maakt het ook weer niet makkelijker... kan het niet van een wilde "klus" zijn geweest? :@
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:40:01 #252
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_95205811
Dank jullie wel :) We hebben er heel veel zin in en zijn al druk bezig met het zoeken van locaties. We trouwen tenslotte in de zomer, dus we moeten er vroeg bij zijn!

LB: ik heb geen idee... Zou inderdaad denken dat je misschien wat ruwe nacht hebt gehad ;) Verder nergens last van?
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:07:29 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_95206287
Cervixslijm testen :? Ik ben duidelijk nog een beginner hier.

Frummel, van harte gefeliciteerd! ^)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95206628
Frummel, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!!

Volgens mij heb ik gister m'n eisprong gehad. Ben begonnen met ovutesten maar kan geen duidelijk verschil in streepjes zien. Had het idee dat de streep van dinsdag lichter was dan de teststreep. Woensdag bijna even donker en donderdag weer iets lichter. Maar echt duidelijk is het niet! Straks maar weer eentje doen, ben benieuwd..

Hopelijk gauw weer wat posi testen!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_95206672
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Don't worry, ik snap dat ook niet :').

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef CrazyMoon het volgende:
Frummel, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!!

Volgens mij heb ik gister m'n eisprong gehad. Ben begonnen met ovutesten maar kan geen duidelijk verschil in streepjes zien. Had het idee dat de streep van dinsdag lichter was dan de teststreep. Woensdag bijna even donker en donderdag weer iets lichter. Maar echt duidelijk is het niet! Straks maar weer eentje doen, ben benieuwd..

Hopelijk gauw weer wat posi testen!!
Oehw, spannuuund! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_95206905
LB, Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen een mini-bloeding hebben bij de eisprong. Misschien dat je zoiets hebt. En anders hoop ik dat je nacht leuk was ;)

Mijn NOD is een ergens rond 20 april.. Maar mijn cyclus is niet zo regelmatig, meestal 30-31. maar 3 maand geleden nog 42 en vorige maand 34 :{
pi_95206960
Ik snap ook niet veel van dat slijm testen hoor, volgens mij als je er draadjes van kan trekken dat dan je eisprong eraan komt volgens mij?

Nou de ovutest van vandaag is erg licht, dus ga er van uit dat het klopt. Dan zou m'n NOD 21 april zijn (of moet je de datum aanhouden van het donkerste streepje?). Ik hou het wel gewoon op 22 april. :) kan ik altijd nog, als het nodig is, 2 dagen eerder testen.
Pfff dat wachten is niks voor mij haha
(zullen jullie ook wel hebben ;) )
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_95207014
CrazyMoon, spannend hoor! *O* hoop dat het raak is voor jullie!

Oh, DeepFreeze helemaal vergeten te verwelkomen! Hopelijk ben je net zo snel weg als vorige keer!
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:45:36 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95207244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:

Frummel, van harte gefeliciteerd! ^)
Je kunt ahv je cervixslijm zien of je vruchtbaar bent :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:49:41 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95207402
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
LB, Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen een mini-bloeding hebben bij de eisprong. Misschien dat je zoiets hebt. En anders hoop ik dat je nacht leuk was ;)

Mijn NOD is een ergens rond 20 april.. Maar mijn cyclus is niet zo regelmatig, meestal 30-31. maar 3 maand geleden nog 42 en vorige maand 34 :{
Dank deepfreeze! Ik had daar nog nooit van gehoord, maar een beetje googlen levert inderdaad een heel artikel over ovulation spotting op, met daarin het volgende:
quote:
If you notice ovulation spotting, this is a good time to start having intercourse.
*)
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:50:40 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95207435
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik snap ook niet veel van dat slijm testen hoor, volgens mij als je er draadjes van kan trekken dat dan je eisprong eraan komt volgens mij?

Nou de ovutest van vandaag is erg licht, dus ga er van uit dat het klopt. Dan zou m'n NOD 21 april zijn (of moet je de datum aanhouden van het donkerste streepje?). Ik hou het wel gewoon op 22 april. :) kan ik altijd nog, als het nodig is, 2 dagen eerder testen.
Pfff dat wachten is niks voor mij haha
(zullen jullie ook wel hebben ;) )
Volgens mij kun je ervan uitgaan dat je eisprong de dag ná de donkerste streep is geweest :Y
pi_95211233
Ok thanx! :)

Vanmorgen zag ik bij de supermarkt zo'n klein babietje in de draagdoek bij zijn papa. Wat een heerlijk gezicht was dat, die papa keek zo trots!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:59:07 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95223668
Ik ben trouwens wel echt heel benieuwd naar lollypops :o

Vorige maand postte ze dit nog:
quote:
Mijn cyclus heeft normaal een duur van ongeveer 35 dagen maar liep vorige maand uit naar 45 dagen!! Na veel piekeren ben ik er achter gekomen dat waarschijnlijk de hormonen-creme voor mijn aambeien de boosdoener was.. Ik was zo diep teleurgesteld .. vandaar dat ik ook een tijd niet meer op deze pagina heb gekoekeloerd!
Mijn nieuwe NOD mag op 20 maart
Hopelijk is ze nu afwezig door beter nieuws?
pi_95238538
Ben ook wel benieuwd, hopelijk goed nieuws idd!

Ik las even mee in het z&g topic, had ik niet moeten doen haha
Ik wil ook!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_95254491
Frummeltje gefeliciteerd!
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:07:47 #266
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95256325
Zich ook maar even aanmeldt.
Lief en ik proberen sinds deze maand zwanger te worden (klinkt raar).
Mijn ovulatie is nu volgens de tests op internet (varierend tussen 9 -4 en 11-4)
Ik vind het redelijk spannend allemaal.

Sinds een tijdje is mijn menstruatie weer normaal opgang en heb een normale cyclus van rond de 28 dagen. Mijn NOD is 1 mei.

Hiervoor had ik enorm veel stress, maar nu gaat alles goed.
Ik woon in NL en mijn lief woont in US en we zijn bezig mij daar naartoe te verhuizen (wat begin deze zomer gaat gebeuren.)
Op dit moment ben ik bij hem, en gelukkig voor ons, in mijn ovulatieperiode.

[ Bericht 35% gewijzigd door calilov3 op 09-04-2011 13:21:14 ]
pi_95262216
Welkom Cali!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_95265485
Hoi Calli,
Gelukkig ben je op het goede moment samen. Hoe gaan jullie dat evt volgende eisprongen regelen? (al hoop ik niet dat je meer dan 1 nodig hebt ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:10:33 #269
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95277992
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Calli,
Gelukkig ben je op het goede moment samen. Hoe gaan jullie dat evt volgende eisprongen regelen? (al hoop ik niet dat je meer dan 1 nodig hebt ;)
Ja dat is dus het probleem, we hebben van de week het gesprek gehad, en hij wil dat ik bij hem kom wonen. Dat is altijd al wat ik wilde, maar we willen nu dus samen een gezinnetje beginnen. Ik denk dat het voor de volgende eisprong rammelen wordt, maar dat wordt in de zomer als het goed is allemaal ingehaald. Er is net genoeg geklust dus hopelijk is het voldoende.

even een vraag aan de dames hier, wat is beter, 1x sex per dag, of toch meerdere keren verspreidt over de dag? En moet ik met mijn ovulatie rekening houden met de NL tijd of de US tijd?
pi_95278138
Calilov3, welkom hier!!! Wat leuk dat jullie er ook voor gaan nu, en hopelijk kun jij inderdaad naar de US in de zomer bij je O+ zijn.

Over je vragen, ik heb ooit gehoord om de dag, om zo het sperma ook van goede kwaliteit te houden. En dan dus een paar dagen achtereen dit ritme volhouden. Meerdere malen per dag kan natuurlijk wel, maar vraag me af of het zin heeft. En tijd lijkt me niet echt een precies klusje hoor... want ik kan me niet voorstellen dat jij op een ovulatietest de tijd erbij vermeldt krijgt. Dus gewoon de dagen rondom je eisprong flink klussen (met rustpauzes) en dan moet het vast goed komen. En de zaadjes gaan ook best een tijdje mee over het algemeen...
Succes!!!
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:27:18 #271
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95278720
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Lijnloos het volgende:
Calilov3, welkom hier!!! Wat leuk dat jullie er ook voor gaan nu, en hopelijk kun jij inderdaad naar de US in de zomer bij je O+ zijn.

Over je vragen, ik heb ooit gehoord om de dag, om zo het sperma ook van goede kwaliteit te houden. En dan dus een paar dagen achtereen dit ritme volhouden. Meerdere malen per dag kan natuurlijk wel, maar vraag me af of het zin heeft. En tijd lijkt me niet echt een precies klusje hoor... want ik kan me niet voorstellen dat jij op een ovulatietest de tijd erbij vermeldt krijgt. Dus gewoon de dagen rondom je eisprong flink klussen (met rustpauzes) en dan moet het vast goed komen. En de zaadjes gaan ook best een tijdje mee over het algemeen...
Succes!!!
Dank je Lijnloos!! Ik vind het allemaal zo spannend. Hoelang zijn jullie nu bezig met het klussen voor de 2e? Minke is trouwens leuk meisje! :D is ze een wilde bras? is ze een beetje een tomboy?
pi_95278878
Het is ook spannend! De implanon is er bij mij nu net 2 maanden uit, dus inclusief de boel weer opstarten hebben we eigenlijk pas 1 ronde gehad nu. Bij Minke heeft dat bijna een jaar geduurd, dus ik probeer geduld te hebben en te verwachten dat het zeker niet heel vlot gaat lopen allemaal, maar spannend blijft het en teleurgesteld was ik wel een beetje de eerste keer...

Dank je voor het compliment... het is zeker een wildebras! :Y Maar ook een hele lieve meid met nu al een groot hart voor baby's en dieren... O+
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:36:26 #273
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95279148
O+ O+
Ik weet niet hoe ik met de eventuele teleurstelling om zal gaan. Ik probeer er eigenlijk niet echt veel bij na te denken deze eerste ronde. Alhoewel we nu al beginnen, heb ik het gevoel dat we in de zomer pas echt starten omdat we dan echt samen zijn.
pi_95302744
Vandaag wat oud bruine afscheiding, zou het innestelingsbloed kunnen zijn, ongeveer 3 à 4 dagen na de eisprong?
Volgens mij ook bij mijn dochter gehad maar dat was volgens mij vlak voor m'n NOD.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 10 april 2011 @ 19:11:09 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95311405
Welkom calilov :W
Lijkt me heel bijzonder en ook extra spannend als je lief nu nog in een ander land woont! Succes!

Crazymoon, ik zou zeggen dat 3 à 4 dagen een beetje kort is voor een innesteling, maar misschien was je eisprong wel iets eerder, en het is natuurlijk mogelijk :) Spannend ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')