Don't worry, ik snap dat ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Cervixslijm testenIk ben duidelijk nog een beginner hier.
Oehw, spannuuund!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef CrazyMoon het volgende:
Frummel, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!!
Volgens mij heb ik gister m'n eisprong gehad. Ben begonnen met ovutesten maar kan geen duidelijk verschil in streepjes zien. Had het idee dat de streep van dinsdag lichter was dan de teststreep. Woensdag bijna even donker en donderdag weer iets lichter. Maar echt duidelijk is het niet! Straks maar weer eentje doen, ben benieuwd..
Hopelijk gauw weer wat posi testen!!
Je kunt ahv je cervixslijm zien of je vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Cervixslijm testenIk ben duidelijk nog een beginner hier.
Frummel, van harte gefeliciteerd!
Dank deepfreeze! Ik had daar nog nooit van gehoord, maar een beetje googlen levert inderdaad een heel artikel over ovulation spotting op, met daarin het volgende:quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
LB, Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen een mini-bloeding hebben bij de eisprong. Misschien dat je zoiets hebt. En anders hoop ik dat je nacht leuk was![]()
Mijn NOD is een ergens rond 20 april.. Maar mijn cyclus is niet zo regelmatig, meestal 30-31. maar 3 maand geleden nog 42 en vorige maand 34
quote:If you notice ovulation spotting, this is a good time to start having intercourse.
Volgens mij kun je ervan uitgaan dat je eisprong de dag ná de donkerste streep is geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik snap ook niet veel van dat slijm testen hoor, volgens mij als je er draadjes van kan trekken dat dan je eisprong eraan komt volgens mij?
Nou de ovutest van vandaag is erg licht, dus ga er van uit dat het klopt. Dan zou m'n NOD 21 april zijn (of moet je de datum aanhouden van het donkerste streepje?). Ik hou het wel gewoon op 22 april.kan ik altijd nog, als het nodig is, 2 dagen eerder testen.
Pfff dat wachten is niks voor mij haha
(zullen jullie ook wel hebben)
Hopelijk is ze nu afwezig door beter nieuws?quote:Mijn cyclus heeft normaal een duur van ongeveer 35 dagen maar liep vorige maand uit naar 45 dagen!! Na veel piekeren ben ik er achter gekomen dat waarschijnlijk de hormonen-creme voor mijn aambeien de boosdoener was.. Ik was zo diep teleurgesteld .. vandaar dat ik ook een tijd niet meer op deze pagina heb gekoekeloerd!
Mijn nieuwe NOD mag op 20 maart
Ja dat is dus het probleem, we hebben van de week het gesprek gehad, en hij wil dat ik bij hem kom wonen. Dat is altijd al wat ik wilde, maar we willen nu dus samen een gezinnetje beginnen. Ik denk dat het voor de volgende eisprong rammelen wordt, maar dat wordt in de zomer als het goed is allemaal ingehaald. Er is net genoeg geklust dus hopelijk is het voldoende.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Calli,
Gelukkig ben je op het goede moment samen. Hoe gaan jullie dat evt volgende eisprongen regelen? (al hoop ik niet dat je meer dan 1 nodig hebt
Dank je Lijnloos!! Ik vind het allemaal zo spannend. Hoelang zijn jullie nu bezig met het klussen voor de 2e? Minke is trouwens leuk meisje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Lijnloos het volgende:
Calilov3, welkom hier!!! Wat leuk dat jullie er ook voor gaan nu, en hopelijk kun jij inderdaad naar de US in de zomer bij jezijn.
Over je vragen, ik heb ooit gehoord om de dag, om zo het sperma ook van goede kwaliteit te houden. En dan dus een paar dagen achtereen dit ritme volhouden. Meerdere malen per dag kan natuurlijk wel, maar vraag me af of het zin heeft. En tijd lijkt me niet echt een precies klusje hoor... want ik kan me niet voorstellen dat jij op een ovulatietest de tijd erbij vermeldt krijgt. Dus gewoon de dagen rondom je eisprong flink klussen (met rustpauzes) en dan moet het vast goed komen. En de zaadjes gaan ook best een tijdje mee over het algemeen...
Succes!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |