Ahhh maar ook nog niet ongesteld??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Lijnloos het volgende:
helaas dames, lijnloos blijft lijnloos deze ronde... later meer, nu eerst eten!
Ik denk dat het bij ons ook niets wordt deze ronde... helaas! Volgens mij is de ongesteldheid ook begonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Nou Labelloo, dan moet het gewoon maar bij jullie raak zijn hoor! Dat zou ik wel tof vinden!
Ik voel inmiddels ook al deaankomen... dus cyclus van 30 dagen deze keer. Nou, dan zakken we in elk geval de goeie kant op. Komende ronde dan maar weer een nieuwe poging wagen
![]()
Mijn NOD weet ik gewoon nog niet echt zeker, dus hoeft ook niet in de OP hoor..
ow me schoonzusje liep de tweede dag na de bevalling al hele marathons alsof er niks aan de hand was....quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:39 schreef danic het volgende:
Ik ben voor je aan het duimen!!
Is je schoonzusje al thuis? Hoe gaat het daarmee?
In Zuid-Frankrijk ben je trouwens ook niet altijd veilig qua etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef cholateaddict het volgende:
bedankt!
En ja, dat eten daar en vaccinaties en het amazone gebied met gevaarlijke beesten.... ne het wordt gewoon zuid frankrijk ofzo...
Ik zie nu zo'n vastgeketende man voor mequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef danic het volgende:
Lijnloos en CAPotverdeurie, het wordt nou toch wel een keertje tijd hoor.
Ik zou die man van jou deze maand maar eens niet laten overwerken CA, dan heb je al wat meer kans hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |