Aanstaande maandag naar de gynaecoloog, dus ik hoop dat ik dan de verdere stappen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu wat een boel ongestelde dames weer.....balen!
c_a, blijven jullie het gewoon 'zelf' proberen of zit er ergens nog een medisch ingrijpen bij?
GGB, fijn dat de clomid bij jou zijn werk lijkt te doen! Veel plezier deze week
| 1 2 3 4 5 | Gewicht 88,8 - 65,3 Vet (%) 43,5 - 32,8 Vocht (kg) 40,7 - 47,2 BMI 30,73 - 22,60 Vetmassa (kg) 38,6 - 21,4 |
Cambridge Weight Planquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Holy Crap C_AHulde daarvoor! Superknap! (pssst, hoe hebbie da gedaan?)
Wat lief, dankjewel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:39 schreef papillion het volgende:
Ik moet eens wat meer gewoon direct posten als ik het lees ipv het uit te stellen, dan krijgt iedereen tenminste lief een eigen post
Diaan73, ondanks dat je hier niet veel post is het voor jou ook gewoon jammer dat het deze ronde niet gelukt is, eenvoor jou en ook gewoon gewenst dat de lente ook voor jou een succesvolle periode wordt.
Lijnloos, jammer dat toch na die negatieve test dekwam, natuurlijk ergens vast wel verwacht, maar wel balen
Labello, ook voor jou eenopdat het de volgende ronde wel mag lukken.
Klavertje-4, een domper dat er toch een temperatuurval en deis gekomen. Het lijkt iig wel dat je nu een beetje weet waar je aan toe kunt zijn. Hopelijk geeft dat deze maand een grote kans op een 2e streepje.
Charmed_angel,, ook bij jou jammer dat het niet is gelukt. Veel succes maandag en hopelijk komen er stappen waar je veel aan hebt.
GirlsGoneBad, dat is fijn om wat positief nieuws bij je te horen. Klus ze en veel succes woensdag!. Het zou mooi zijn als het met dit hulpmiddel voor je lukt. Ik duim met je mee voor je.
Frummeltje, bah zeg je lichaam blijft maar een spelletje spelen met je zeg. Wellicht nog een idee om je urine in de gaten te houden (op bloed, troebeligheid en of stinken), een blaasontsteking kan er namelijk ook zomaar voor zorgen dat je misselijk bent en veel moet plassen en omdat je lichaam niet lekker is kan je menstruatie er uit door blijven. Al klinkt het zeker zo aannemelijk dat je lichaam het gewoon niet weet / nog steeds een spelletje met je speelt. Van de spanning kan je natuurlijk ook gewoon de klachten krijgen die je omschrijft. Iig ook eenvoor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CA, jeetje wat goed zeg!!![]()
Make love, not war ☮
Wauw, wat goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuwsVandaag officieel 23,5 kilo afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat is het rustig hier... Stilte voor de (streepjes)storm?
quote:In de spoiler even een update van mij.Dat wordt dus aan de klus hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat is het rustig hier... Stilte voor de (streepjes)storm?
In de spoiler even een update van mij.Klinkt positief! Duimen voor de twee eitjes en wat Kuukske zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mja, lastig is dat soms hequote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Lijnloos het volgende:
GGB, zet hem op he!Ik hoop echt voor jullie dat het nu lukt hoor,
Pappillion, hoe gaat ie? Al tekenen?
Ik heb me gisteren weer rotgelachen om manlief... We hebben gewoon lopen plannen wanneer er geklust moet worden volgende week ivm feestjes en afspraken en dergelijke. Ook slapen we zaterdag bij mijn ouders, de dag waarop ongeveer de eisprong islekker handig weer... Manlief wilde dan misschien toch maar een hotelletje boeken en Minke bij opa en oma laten
De schat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |