Oh, echt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Niet om je weer onrustig te maken, maar als het een innesteling zou zijn, zou je maandag sowieso nog negatief hebben getest he?Pas na de innesteling gaat er hCG aangemaakt worden.
Nooooooo staaaaayyyyy!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef bellelena het volgende:
voor bitterend, wow dat is echt heel snel! Super gefeliciteerd!!
voor LadyBlack, het is je zo gegund meis en ik duim elke keer hard voor je mee. Ik weet zeker dat er een heel lief mooi kindje en een geweldige baan voor je zijn ergens, nu hopen dat ze je snel kunnen vinden (en jij hen)!
*snel weer terug naar het Rammelaarstopic rent
Daar zeg je wat!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Raantje het volgende:
Lijkt mij juist wel gezellig om in de feestmaand met verlof te zijn...
Pis je lekker 2 streepjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef bitterend het volgende:
ik hoop van harte dat dit jaar 2011 jou jaar wordt!! en op een dag pis je lekker 2 streepjes EN word je aangenomen!!!!
innesteling is zo in week 3 en in week 5 kun je dan testen. Ongeveer he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, echt?. Dat wist ik niet.
.... Wanneer kan het dan wel?
Dat!quote:
Ja, ik test het liefst met ochtendurine. Wordt dus echt wachten tot morgenochtend voor mij, want vanmorgen had ik al geplast in de pot voor ik er erg in hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou morgen testen
Dat zeggen ze toch altijd? Dat je beter met ochtendurine kan testen?
Maar wel spannend hoor dames
Ik wacht nog effe... Heb jij veel klachten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Raantje het volgende:
Frummeltje..! Als jij vanavond test, doe ik het ook...
Hmmm, ook wel wat symptomen dus die er op zouden kunnen wijzen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, zere borsten, gekke smaak in mn mond... Geen idee, het kan ook net zo goed een hersenspinsel zijn hoor..!
dan kan ik nog even wat langer duimenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ja, ik test het liefst met ochtendurine. Wordt dus echt wachten tot morgenochtend voor mij, want vanmorgen had ik al geplast in de pot voor ik er erg in had
Ik heb inderdaad geen zin meer in valse uitslagen. In december toen al die vals positieve, dus mocht ik nu morgenochtend weer positief plassen, dan denk ik dat ik er gelijk 6 achter elkaar doe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:02 schreef Lijnloos het volgende:
Volgens mij is ochtendurine vooral beter omdat je dan nog niks gedronken hebt, waardoor je urine nog het meest geconcentreerd is zeg maar... Anders krijg je misschien een valse negatief door de hoeveelheid water in de urine.
Ik had dus precies hetzelfde, maar dat is nu allemaal over (nog een heel klein beetje gevoelige borsten, maargoed). 't Zal dan bij mij wel iets anders zijn geweest. Ook wel goed dat ik niet direct zwanger zou zijn, want dan pas ik in juni tenminste zeker weten in m'n trouwjurk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bij vlagen misselijk, zere borsten, gekke smaak in mn mond... Geen idee, het kan ook net zo goed een hersenspinsel zijn hoor..!
Inderdaad!! kom op plassen op die streepjes!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat bitterend de enige is met twee streepjes op het eind van deze week! Spannend!
Lief! Ik heb ze niet nodig. Heb er inmiddels nogal wat in de kast liggen hier...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn er hier nog meiden die interesse hebben in een zwangerschapstest? Ik heb er nog diverse liggen en vind het zonde als ze over de datum ga.
Ja, als het mij lukt om zwanger te worden ga ik ook zeker meedoenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Inderdaad!! kom op plassen op die streepjes!!
Ik heb dit net gevonden en ga ik zeker mee doen !!
http://www.moedersvoormoeders.nl
Kende jullie het??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |