Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Failquote:
Dank je, heb er erg mn best op gedaanquote:
Echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat is
Nou ja, het is nog geen 30 graden of zo natuurlijk hequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Zit mijn moeder aan de telefoon te vertellen. "Ik word wel heel boos als ik nu al oma word, ze is pas 18!"
Hoe leuk zou het zijn als ik nu op der af stap en zeg "Mam, ik moet je iets vertellen"
Doen! En neem een camera mee om dat gezicht vast te leggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Zit mijn moeder aan de telefoon te vertellen. "Ik word wel heel boos als ik nu al oma word, ze is pas 18!"
Hoe leuk zou het zijn als ik nu op der af stap en zeg "Mam, ik moet je iets vertellen"
sorry... wilde het even vastleggen voor het nageslachtquote:
Jullie zijn gekquote:
wie zijn de beste?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... wilde het even vastleggen voor het nageslacht
Dat is waar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog geen 30 graden of zo natuurlijk he
Ik zeg: DOEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Heel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
Een (shoarmaschotel) kapsalon of een patat(je) kapsalon bestaat uit friet bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Een kapsalon wordt soms ook klaargemaakt met kebab, gyros of falafel in plaats van shoarma.
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Huil maar even uit op de schouder van NBT...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie zijn de beste?
en waarin?trouwens
Helemaal waus gek. Te lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
Een (shoarmaschotel) kapsalon of een patat(je) kapsalon bestaat uit friet bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Een kapsalon wordt soms ook klaargemaakt met kebab, gyros of falafel in plaats van shoarma.
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Ik begrijp het. Spannend hoor, een getrouwde man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huil maar even uit op de schouder van NBT...
wil je de mijne ook wel aanbieden, maar mn schouders zijn getrouwd en dan schijnt dat niet te kunnen![]()
daarom is de soep op... en ben ik weer aan de koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
Jezus, ik kan niet even Cup-a-soup halen of we zijn weer een topic verder.
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
En bezet !quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huil maar even uit op de schouder van NBT...
wil je de mijne ook wel aanbieden, maar mn schouders zijn getrouwd en dan schijnt dat niet te kunnen![]()
Hoi (waarom knik je ja??)quote:
Ja, we zijn schaars... tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Spannend hoor, een getrouwde man.
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.quote:
Heb nog een schouder hoor... en die is ook getrouwdquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En bezet !
* PriemGirl ligt nog steeds tegen eends schouder
Ja, ik ook. Maar dat is hier niet in de buurt. Dus ga ik maar naar de pizzeriaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb ik trek in Shoarmaaaaaaaaaaa
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Solique het volgende:
Goh dat nieuwe volk heeft de snelheid er wel in laten hakken, is niet meer bij te houden op werk.![]()
Ik ben verder met werk en dan op weg naar huis![]()
Eensch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als er een meet in het westen is, gaan we een kapsalon halen
Dan wil ik dat gezicht helemaal zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
Kom maar op mijn schouder.quote:
Nou, dat is ook niet helemaal conform de werkelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
BWhahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plan die meet maar dan! Dan doe ik gewoon een broodje kebab mee... voor mij geen kapsalonquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als? That is not the right question.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
Ik laat het doen bij de kapper.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Ik kom inderdaad liever bij jou.
No problem ! Laat die mannen maar aan mij overquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Achtergebleven gebiedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
*meldt*quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem ! Laat die mannen maar aan mij over![]()
* NBT ploft in de bank en slaat een arm om Yevoul heen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Goh, ik leer veel van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar verkopen ze scharen, krultangen en meer van die kappersattributen!
Slettebakjequote:
Ik eet ook liever een trukse pizza met donerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Plan die meet maar dan! Dan doe ik gewoon een broodje kebab mee... voor mij geen kapsalon
Zeg maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als? That is not the right question.
De vraag is Wanneer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot damn that girl's on fire.
ijzerwerk bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu ben ik weg. Pleur zowat van mn graatje
For you.. I can bequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Yevoul het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
For you.. I can be
* PriemGirl fondles the boobies some more
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Bij kapsalon moet je aan kapsalon denken, niet aan zo'n kapperszaakje.
Hij gaat het rijtje afquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij in de aanbieding??
![]()
![]()
![]()
![]()
Of alleen voor PG??![]()
Ik schijn een slettebakje te zijn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij in de aanbieding??
![]()
![]()
![]()
![]()
Of alleen voor PG??![]()
Dat is hetzelfde dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Bij kapsalon moet je aan kapsalon denken, niet aan zo'n kapperszaakje.
Ach, je bent jong en je wilt wat he??quote:
Tjah als ik 2de... 3de keus wordt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schijn een slettebakje te zijn...
Dus: JA!
* Whiskers2009 meldtquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schijn een slettebakje te zijn...
Dus: JA!
Ik ontvang graag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah als ik 2de... 3de keus wordt...
Was mezelf al aan het opsparen voor jeEn voor NBT natuurlik
![]()
Ik was blijkbaar ook niet jouw eerste keusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah als ik 2de... 3de keus wordt...
Was mezelf al aan het opsparen voor jeEn voor NBT natuurlik
![]()
It's your boobies. They call to mequote:
Ja wie nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's your boobies. They call to me
met jou erbij gaan we nog harder.quote:
quote:
Niet alleen vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt er wel zin in vandaag geloof ik
Waarop?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik moet deels ook opletten
Volgens mij heb jij altijd zinquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef NBT het volgende:
En volgens mij is iedereen wel een beetje nat vandaag.![]()
Ohw natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op de kleine die in de tuin speelt
Ja dat was mijn angstzweet van vanmorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef NBT het volgende:
En volgens mij is iedereen wel een beetje nat vandaag.![]()
quote:
Angst? Wat is gebeurt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was mijn angstzweet van vanmorgen![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was mijn angstzweet van vanmorgen![]()
zeg dat welquote:
Ja verbazingwekkend goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat was er vanmorgen??
Auto rijden?? Hoe ging het?
Kom maar danquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wel stom van je dat je niet op mijn "meldt" reageert dan
Ohw dus het viel gelukkig mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend goed![]()
Een stuk relaxter dan vorige 3 keren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend goed![]()
Een stuk relaxter dan vorige 3 keren
Een worstemik met amerikaanse mayonaisequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een worstemik met amerikaanse mayonaise
Wat is dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een worstemik met amerikaanse mayonaise
* Whiskers2009 springt in autoquote:
Ik was er al lang hoor, maar voordat ik weer kan reageren zijn we een topic verderquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was er al lang hoor, maar voordat ik weer kan reageren zijn we een topic verder
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 springt in auto
Ben onderweg!!
*geeft worstemikquote:
Hmmmmm....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 springt in auto
Ben onderweg!!
Ohja als ik mijn rijbewijs heb ga ik de zafira inwijdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmmm....
In de auto.... Das wel een tijdje geleden...
...
Watvoor auto heb je?
Een oudequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmmm....
In de auto.... Das wel een tijdje geleden...
...
Watvoor auto heb je?
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja als ik mijn rijbewijs heb ga ik de zafira inwijden![]()
Voor mij is een Mini heeeeel grootquote:
Try a Seicentoquote:
Of een Toyota Yarisquote:
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij is een Mini heeeeel groot
Komt wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn rijbewijs gaan halen![]()
Precies, als zelfs ik het ooit gehaald heb...quote:
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatiequote:
pourquoi?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatie
Ja dan moet ik het ook kunnen halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, als zelfs ik het ooit gehaald heb...
vraariquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het ook kunnen halen
C'est pourquoi het zo estquote:
LL tegen de examinator: 'Zenuwachtig? Nee joh... als Muck het kan kan ik het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Weet je wel hoelang ik erover gedaan heb?
Pizzabol met braadworstquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu ben ik weg. Pleur zowat van mn graatje
Gewoon doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LL tegen de examinator: 'Zenuwachtig? Nee joh... als Muck het kan kan ik het ook'
![]()
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENSquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
onze hond probeert weer is een vlieg te vangen
haha, die gek spoort echt niet
Hoe gingen de onderzoeken??quote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon doen
Wedden dat ie gaat huilen? "Oh neeeee, u bent een bekende van mevrouw B?hier, alstublieft! u bent geslaagd, maar ga alsjeblieft mijn auto uit!"
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS
nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij ben je het ergens mee eens ?
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij ben je het ergens mee eens ?
welquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
I will tryquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatie
Morgen weer terug naar Toek?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Dat klinkt HEEL goed zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
vraari
Ik heb je kaartjes nog niet op de post kunnen doen
oh jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
En het is de auto van de instructeur he?
Hmm eens even zien 41 lessen, plus examen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
de mijne heeft een nieuwe auto kunnen kopen van het geld dat ie aan mij verdient heeft
Eerst nog naar het ziekenhuis en dan eindelijk weer naar huis jaquote:
zoals mijn opa altijd zei: prijs de dag niet voor het avond isquote:
glukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Morgen of vrijdag is ook goed hoor
ik zeg nu maar even niets meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm eens even zien 41 lessen, plus examen...ik kom ook wel aardig in de buurt
Ik heb er ongeveer 45 gehad met 2x examen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trein zequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens naar huis... als ik in de trein zit, zijn jullie vast wel weer twee topics verder.
41? Volgens mij is dat heel netjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb niet zooooveel lessen gehad, maar ben wel vier keer gezaktquote:
Ah joh, collega van m'n moeder 16x gezaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb niet zooooveel lessen gehad, maar ben wel vier keer gezakt
Belgen & autorijdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
20 lessen... 3 maand voorlopig rijbewijs waar ik alleen mocht rijden.. 2x examen moeten doen.
Maar in België wordt het sowieso heel anders geregeld
ik heb alles bij elkaar 62 lessen gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, 1e werkdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
Nog 10 minuutjes, dan naar huis, eten & werken.
dat had ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelwegquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
41? Volgens mij is dat heel netjes
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Ze rijden hunne wagen in de frittenquote:
Met Belgische mayoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze rijden hunne wagen in de fritten
wtf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah joh, collega van m'n moeder 16x gezakt
ach, in die 6 jaar dat ik mijn rijbewijs inmiddels heb, heb ik alleen een keer tegen een paaltje aangezeten en mensen rijden graag met me mee.quote:
Nee, dan moet je voor de gein eens de Franse grens overstekenquote:
quote:
Ah okee!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelweg
[..]
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)
Ik heb het ook in etappes gedaan 2x gezakt toen ik 18 was (en mama betaalde)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelweg
[..]
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)
No way.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan moet je voor de gein eens de Franse grens oversteken
Ja k ook, maar da's logischquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
No way.
Ik pak veel liever de trein naar Frankrijk
toen 3 keer gezakt en toen theorie verlopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah okee!
Ik vroeg me al af waarom je nu pas aan je rijbewijs begon
Heerlijkquote:
Doe mij maar slagroomquote:
dan was ik al lang gestopt denk ikquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen 3 keer gezakt en toen theorie verlopenen het geld was op...
dus nu nog maar eens een poging wagen
ik vind het echt vreselijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkDat smaakt zoals mayo zou moeten smaken
Ik heb geen idee wie je bent, maar fijn weekend!quote:
Oh bah neequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Derp??quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Derp en slagroom![]()
Ijs met slagroom
Omnomnomquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Derp en slagroom![]()
Ijs met slagroom
quote:
Ohjee heerst er weer een virusje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
mrijk..
ik ga je email nog lezen.. maar ben vandaag te suf om na te denken
zo eerst maar eens slapen
Sorryquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Whiskers.. heb je wel eens van multiquoten gehoord... allejezus zeg
Ja, ben alleen kapot en heb vanmiddag geslapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
(heb je mijn sms-je gehad??)
Rustig aan jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
mrijk..
ik ga je email nog lezen.. maar ben vandaag te suf om na te denken
zo eerst maar eens slapen
Dramatisch effect?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Soms vraag ik me af wat het nut is van dubbele vraagtekens
Enkel als ze ook nog eens dikgedrukt gepost worden.quote:
Mag ik jouw 3 weken vrij zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als ze ook nog eens dikgedrukt gepost worden.
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik jouw 3 weken vrij zijn?Dan doe ik ze dikgedrukt posten
![]()
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voeltquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben alleen kapot en heb vanmiddag geslapenVandaag is niet de beste dag geloof ik...
[..]
Rustig aan jijIk ga em vanavond gewoon versturen
![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik de zin niet snaptequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?
Beetje moeilijk te voorspellen als je niet zo lekker bent he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voelt![]()
Heb je deze week nog wel tijd (aangezien ik deze week moet beslissen), of gaat het helaas helemaal niet meer lukken?
Wat staat er straks op tafel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
anyway, tafel dekken/eten/ledenvergadering/weetikveel![]()
Ja ga ik ook doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Ja, dat eerstequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?De eerste, gerust. De tweede, nee, ik heb nog genoeg te doen.
Ik denk het welquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voelt![]()
Heb je deze week nog wel tijd (aangezien ik deze week moet beslissen), of gaat het helaas helemaal niet meer lukken?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Eet smakelijkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Zeggen dat je de tafel gaat dekken is vrij risicovol hier op msn![]()
Perfecto! Ik moet nog een sollicitatie-overhemd ergens gaan halen en als man heb ik natuurlijk vrouwelijk advies nodig.quote:
Niet dat ik nooit doordenk, maar hun/zij!quote:
Nee, dat zou jij nooooooooooit doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet dat ik nooit doordenk, maar hun/zij!
[quote] [/spoiler] werkt hier nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat eerste
[/spoiler]Perfecto! Ik moet nog een sollicitatie-overhemd ergens gaan halen en als man heb ik natuurlijk vrouwelijk advies nodig.
Ik had hem door, is al aangepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[quote] [/spoiler] werkt hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |