Ja kort geleden inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot voor kort was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981,toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Zodra hij bij het examencentrum was gearriveerd, toeterde hij om de examinator naar buiten te laten komen.
Deze stapte met grote passen op Thomsons auto af, zei dat het een verkeersovertreding was om te claxonneren wanneer je stilstaat, deelde de kandidaat mee dat hij gezakt was en liep weer naar binnen.
Een dergelijke genialiteit valt niet aan te leren.
Zoiets is een kwestie van aangeboren talent.
Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot 1980 was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Die zin moest ik drie keer lezen voordat ik 'm begreepquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981, toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Inderdaad, was het afrijden in een automaat?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef starla het volgende:
[..]
Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.
Het was in Amerika, dus waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:30 schreef cappp het volgende:
[..]
Inderdaad, was het afrijden in een automaat?
ja maar dat is meer om te controleren of dat je goed genoeg kunt zienquote:Op maandag 9 maart 2009 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch ook al zakken als je voor het rijden het kenteken van een willekeurige gepakeerde auto niet kunt lezen?
Ja en? Als je dat niet lukt kan je toch ook zakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja maar dat is meer om te controleren of dat je goed genoeg kunt zien
Dan kan je het gaspedaal ook niet voor de koppeling aanzien, aangezien er geen koppelingspedaal in een automaat zitquote:Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was in Amerika, dus waarschijnlijk wel.
uhmmm ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op maandag 9 maart 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en? Als je dat niet lukt kan je toch ook zakken?
Mijne was net 1 dag verlopen, toen mocht ik ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
uhmmm ligt eraan hoe je het bekijktik zie het meer als niet op mogen gaan. Zo mag je volgens mij ook niet op examen als je geen identiteitskaart bij je hebt.
Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben ooit gezakt omdat ik met de file meereed een kruispunt op.
De examinator vond dat ik had moeten wachten, om de kruising vrij te houden. Dat heel Amsterdam e.o. daar op dat moment al filereed, deed er niets aan af en dat staan blijven had betekend dat we er nog 2 uur gestaan hadden... Dat ook niet.
Kortom: het is allemaal afhankelijk van het quotum.
Huilen..?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:53 schreef Jups het volgende:
[..]
Dan kan je het gaspedaal ook niet voor de koppeling aanzien, aangezien er geen koppelingspedaal in een automaat zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |