ik vind het echt vreselijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkDat smaakt zoals mayo zou moeten smaken
Ik heb geen idee wie je bent, maar fijn weekend!quote:
Oh bah neequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Derp??quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Derp en slagroom![]()
Ijs met slagroom
Omnomnomquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Derp en slagroom![]()
Ijs met slagroom
quote:
Ohjee heerst er weer een virusje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
mrijk..
ik ga je email nog lezen.. maar ben vandaag te suf om na te denken
zo eerst maar eens slapen
Sorryquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Whiskers.. heb je wel eens van multiquoten gehoord... allejezus zeg
Ja, ben alleen kapot en heb vanmiddag geslapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
(heb je mijn sms-je gehad??)
Rustig aan jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
mrijk..
ik ga je email nog lezen.. maar ben vandaag te suf om na te denken
zo eerst maar eens slapen
Dramatisch effect?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Soms vraag ik me af wat het nut is van dubbele vraagtekens
Enkel als ze ook nog eens dikgedrukt gepost worden.quote:
Mag ik jouw 3 weken vrij zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als ze ook nog eens dikgedrukt gepost worden.
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik jouw 3 weken vrij zijn?Dan doe ik ze dikgedrukt posten
![]()
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voeltquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben alleen kapot en heb vanmiddag geslapenVandaag is niet de beste dag geloof ik...
[..]
Rustig aan jijIk ga em vanavond gewoon versturen
![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik de zin niet snaptequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?
Beetje moeilijk te voorspellen als je niet zo lekker bent he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voelt![]()
Heb je deze week nog wel tijd (aangezien ik deze week moet beslissen), of gaat het helaas helemaal niet meer lukken?
Wat staat er straks op tafel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
anyway, tafel dekken/eten/ledenvergadering/weetikveel![]()
Ja ga ik ook doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Ja, dat eerstequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of jij mijn 3 weken mag zijn of wil je mijn 3 weken hebben?De eerste, gerust. De tweede, nee, ik heb nog genoeg te doen.
Ik denk het welquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder. Hoop dat je je snel beter voelt![]()
Heb je deze week nog wel tijd (aangezien ik deze week moet beslissen), of gaat het helaas helemaal niet meer lukken?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Eet smakelijkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Zeggen dat je de tafel gaat dekken is vrij risicovol hier op msn![]()
Perfecto! Ik moet nog een sollicitatie-overhemd ergens gaan halen en als man heb ik natuurlijk vrouwelijk advies nodig.quote:
Niet dat ik nooit doordenk, maar hun/zij!quote:
Nee, dat zou jij nooooooooooit doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet dat ik nooit doordenk, maar hun/zij!
[quote] [/spoiler] werkt hier nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat eerste
[/spoiler]Perfecto! Ik moet nog een sollicitatie-overhemd ergens gaan halen en als man heb ik natuurlijk vrouwelijk advies nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |