SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Nee, ik zeg ook niet dat ik het stom vind. Maar toch, als je elkaar een half jaar niet hebt gezien is het toch weer een beetje spannend ofzo. Ik heb haar toch heel leuk gevonden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Idd, waarom is dat gek? Moet je elkaar verplicht vaker zien om het normaal te maken?
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Catbert het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat ik door de week in die RP mailtjes maar een of twee nieuwe matches toegestuurd krijg, maar na het weekend dit er steevast veel meer zijn. Dan krijg je er soms wel opeens tien ofzo. Ik vraag me af of dat dan allemaal vrouwen zijn die of hun weekend wat eenzaam vonden, of waar het in de kroeg weer eens niet gelukt is
Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwen
Dus het aantal aanmeldingen in het weekend als men vrij is ligt hoger dan midden in de week. De activiteiten zijn het hoogst op vrijdag begin van de avond net voor staptijd, het weekend en de maandag. Daarna zwakt het weer af.
Overigens een leuk tipje, ga eens in je pauze RP'en, dan is de activiteit even hoog
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.
Ja, en dan schrijven ze zich op zondagavond kennelijk en-masse in op RP omdat ze zich toch wat onbevredigd voelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.
Denk het wel. Doordeweeks is iedereen bezig met z'n eigen dingetjes, vroeg eruit om naar het werk te gaan. Carriere. Gedoe. Vroeg naar bed. Bleh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
Maar ik vraag me af of dit ook aan de dames-kant zo is: dat er maandagochtend veel meer nieuwe aanmeldingen zijn dan de rest van de week.
Oh, ik dacht dat je op vrouwen viel. My bad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:48 schreef Silenus het volgende:
In het weekend wordt er gedanst en gesjanst, en dan lig je ineens zondagochtend in je uppie weer te wachten tot er niemand ontbijt op bed komt brengen. Best wel jammer. En dan heb je ook nog eens niemand om de hele dag mee te neuken of door het bos te wandelen. Dan denk je maandagochtend als je weer zo'n zware week hebt ook %#$^$&^&%^&%'...EN NU WIL IK EEN VENT!
Kan toch? Misschien dat je zoveel vrouwen date omdat je gewoon iets mist: een grote negerlul waar je helemaal op los kunt gaan.quote:
Misschien dat je nog niet uit de kast bent, of het gewoon nog niet door hebt. Ik praat je met alle plezier aan dat je gewoon homo bent hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik natuurlijk wel met grote negers daten, als ik dat zou missen. Zo moeilijk is het allemaal niet in het leven!
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gister trouwens iets heel fouts gedaan.
Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....
Ik gelijk in de stress van.. OOH kak, Snuit, doe dan ook niet zoiets idioots.
Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met meOEF!
Ik vind um stoer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....
Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met meOEF!
Goed bezig! Ik ben daar in ieder geval erg voorzichtig mee. Als ik als consultant bij een klant zit en deze dan ga lopen versieren kan dat erg verkeerd opgevat worden. Maar er zitten regelmatig erg leuke tussen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Toen ik nog een bijbaantje had als bezorger/chauffeur kreeg ik ook wel eens briefjes met telefoonnummers mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben daar in ieder geval erg voorzichtig mee. Als ik als consultant bij een klant zit en deze dan ga lopen versieren kan dat erg verkeerd opgevat worden. Maar er zitten regelmatig erg leuke tussen.
Ik heb een attracktiepark gewerkt en toen was het gewoon een sport om telefoonnummers te verzamelen. Het is m.i. ook nogal afhankelijk van je functie; als ik een klantrelatie verpest kost dat m'n bedrijf in het ergste geval erg veel geld, als attracktiemedewerker boeide het niemand wat dat je telefoonnummers van tieners regeltquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:
Toen ik nog een bijbaantje had als bezorger/chauffeur kreeg ik ook wel eens briefjes met telefoonnummers mee.Je mag er niet echt op ingaan, maar het is natuurlijk gewoon wel leuk om lekker te flirten.
Dat is met elke baan anders idd. Met m'n 9 to 5-baan heb ik alleen telefonisch contact, en dan ook nog eens zelden met vrouwen. (Al zijn die gesprekken ook vaak wat informeler, haha)quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
Ik heb een attracktiepark gewerkt en toen was het gewoon een sport om telefoonnummers te verzamelen. Het is m.i. ook nogal afhankelijk van je functie; als ik een klantrelatie verpest kost dat m'n bedrijf in het ergste geval erg veel geld, als attracktiemedewerker boeide het niemand wat dat je telefoonnummers van tieners regelt
Het leuke aan m'n werk is dat ik bij veel HR organisaties over de vloer kom, en daar werken een hoop vrouwen. Meer dan in de IT in ieder geval, bij ons bedrijf is het huilen met de pet op kwa vrouwen.
Heh. Toen het uit ging met m'n ex ben ik salsales gaan volgen en daar heb je eigen 2 groepen meiden. De redelijk 'normale' types die het gewoon leuk vinden, en de 'salsa is m'n leven' types die ook alleen omgaan met soepele salsanegers (niks tegen negers) en een doorsnee Nederlandse kerel niet zien staan. Raar wereldje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Silenus het volgende:
Dat is met elke baan anders idd. Met m'n 9 to 5-baan heb ik alleen telefonisch contact, en dan ook nog eens zelden met vrouwen. (Al zijn die gesprekken ook vaak wat informeler, haha)
Bij m'n andere baan werk ik met profvoetballers en dat is natuurlijk helemaal een mannenwereld. Los van alle zeer gewillige groupies, maar die zien mij niet staan omdat ik geen 90.000 euro per maand verdien.
Ken het alleen van carnaval, daarbuiten zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef kastanova het volgende:
Zometeen eens even Breda in duiken; nog iemand aanraders?
Ik denk dat je het inderdaad beter kan vragen aan de mannen, voor een vrouw was het een koekie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef erik81 het volgende:
ah ok, loopt dat ook een beetje? ik vind het erg lastig om contact te leggen en het aanbod is natuurlijk overweldigendAls vrouw zul je ws veel sneller aangesproken worden
Je profiel is gewoon enorm doorsnee. Die verhaaltjes spreekt niemand aan, als ze al gelezen worden. Je gaat sowieso gekeurd worden op je eerste foto. Wat je kunt doen is je foto's op Paiq zetten, alleen de best gewaardeerde foto's plaatsen, en de allesbeste als eerste foto in je profiel zetten, want daarop wordt je afgekeurd. Meiden gaan pas in 2e instantie je tekst lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef erik81 het volgende:
rp: NL79037448 naja, op zich geen bijzonder profiel of zo, maar veel meer is er ook niet
Mensen keuren foto's. Misschien is jouw opvatting van wat een "normale" foto is anders dan van de mensen die ze keuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef erik81 het volgende:
Mjah, mooie van paiq is dat ze een bagger overbelichte foto achter de mac hoger waarderen dan een normale foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef erik81 het volgende:
naja, mijn profiel foto krijgt een 7.1, deze een 8 :SIk zou die paarse in je fotoboek als hoofdfoto nemen. En die je daar post vind ik ook beter overkomen dan je profielfoto. Die lijkt wat krampachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Zet 'm eens hier neer als je wil? Ik kan niet op RP.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef erik81 het volgende:
Dank voor de tip, we zullen zien
Nu nog mijn tekst een keertje onderhanden nemen, maar ja ik vind het erg lastig allemaal. Je moet jezelf natuurlijk een beetje verkopen en daar ben ik totaal niet van, ik ben eerder zo'n grijze muis die ergens achteraan gaat staan, maar goedmoeten we ook leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet. Je kunt beter aangeven dat je d'r een beetje lak aan hebt aan dat verkopen. Dat standaardverhaaltje leest toch niemand. Bij de vrouwen kijk ik ook alleen of ze d'r leuk uit ziet, of ze rookt, wat ze aan sport doet, en wat verder haar hobbies zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef erik81 het volgende:
Nu nog mijn tekst een keertje onderhanden nemen, maar ja ik vind het erg lastig allemaal. Je moet jezelf natuurlijk een beetje verkopen en daar ben ik totaal niet van, ik ben eerder zo'n grijze muis die ergens achteraan gaat staan, maar goedmoeten we ook leren
Ah ok en daarna gewoon aanspreken of zo? als ik dat doe krijg ik 9/10 keer niets terug iigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Juist niet. Je kunt beter aangeven dat je d'r een beetje lak aan hebt aan dat verkopen. Dat standaardverhaaltje leest toch niemand. Bij de vrouwen kijk ik ook alleen of ze d'r leuk uit ziet, of ze rookt, wat ze aan sport doet, en wat verder haar hobbies zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef erik81 het volgende:
de tekst bedoel je?Op zich niks mis mee, maar je komt natuurlijk niet echt over als een 'spannende man'. Dat ben je ook niet, zeg je zelf al. Maar een iets kwieker tekstje mag wel, gewoon om er even tussenuit te springen. Iets meer humor erin verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
Yup. Gewoon alles wat jij leuk genoeg vindt een kort berichtje sturen en kijken wat hapt. Zaken als relatieplanet is geen visvijver waar je met een hengel aan de gang gaat, je hebt een sleepnet nodig. Zorg alleen wel alsof het in ieder geval lijkt alsof je berichtje geen standaard copy-pastewerk is, dan val je sowieso af (ze willen zich toch speciaal voelen).quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef erik81 het volgende:
Ah ok en daarna gewoon aanspreken of zo? als ik dat doe krijg ik 9/10 keer niets terug iigmaar goed ik ga gewoon vrolijk verder en we zien wel waar we uit komen. Heb op zich al wel wat dates gehad op deze manier dus het moet vast wel goedkomen
Eerste date is voor mij altijd gewoon naar een cafetje en een drankje doen. Weet je tenminste wat voor'n vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef erik81 het volgende:
Haha, al heb ik een schijthekel aan cafe's enz maar het idee is duidelijk
Grats, nu de follow-throughquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef picardmike het volgende:
Yes, de 3e (half) spaanse chick op rp die interesse in mij toont!
quote:Hallo jij daar leuk dat je mijn profiel even door neemt want de mazzel heb je dat deze nog gewoon vrij is, even een kleine omschrijving over mezelf, je moet er zelf maar achter komen want int echt zegt alles meer, maar ik ben eerlijk en aardig oprecht en zo lief dat dat nog maar een paar plus punten hoor. Wat ik bij een een vrouw zoek, oke hier komt ie dat je zelf verzekerd bent zelfstandig en ondernemend lief sociaal voor anderen bent, oprecht en eerlijkheid staan hoog int vaandel bij me. Mocht je denken wauw dit is hem hoor, twijfel dan niet en stuur deze leuke gezzellige jongen gewoon een berichtje, want we weten het nooit wat de tijd zal gaan brengen, ik wacht jou bericht tegemoet.Groetjes je maatje P.
Leuke foto'squote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef erik81 het volgende:
naja, duidelijk, ik zou eerst meer op de mail/chat/msn weet ik het toer gaan en ergens iets gaan eten of zo, ik kom eigenlijk nooit in het cafe
Dat had ik sowieso. Ik ben spontaan homo geworden en heb hem een huwelijksaanzoek gedaan, puur op dat stukje tekst.quote:
Op het begin schreef ik ze ook zo op rp. Ben er maar mee gekapt allemaal hartendieven op daar.quote:
Als je dezelfde tenenkrommende spelfouten maakt daar is het geen wonder dat de "hartendieven" er daar met alle vrouwen vandoor gaan en er niks meer voor jou overblijft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef picardmike het volgende:
Op het begin schreef ik ze ook zo op rp. Ben er maar mee gekapt allemaal hartendieven op daar.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef erik81 het volgende:
naja, mijn profiel foto krijgt een 7.1, deze een 8 :SMee eens ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zeker zo, maar gewoon wat drinken heb ik sowieso nog nooit gedaan. Lust best een enorm zoet kersenbiertje of amaretto cola, baco, gin tonic enz al doe ik dat ook nog maar 2 jaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef Catbert het volgende:
Eten is ook leuk, maar wat minder laagdrempelig. Het heeft al een wat meer romantische connotatie dan gewoon een drankje doen om elkaar te leren kennen.
Drink je trouwens helemaal niet Erik? Wat "liquid courage" helpt misschien
Haha, nee, ben er toen ik 16 was een kwartier geweest, met m'n armen over elkaar daar gestaan van wtf doe ik hier. Afgelopen december weer eens geprobeerd (ja 13 jaar later:P) en toen 30 minuten volgehouden, dus er zit vooruitgang inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuke foto'sJammere tekst, maar lekker boeiend... helaas kom je nooit in een kroeg
![]()
* Spirit82 streept Erik3 van todo-list
tnx gebruik die paarse inmiddels als profielfotoquote:
Reageer je wel richting vrouwen die enigzins matchen qua leeftijd/opleiding/interesses en dergelijke?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef erik81 het volgende:
naja, duidelijk, ik zou eerst meer op de mail/chat/msn weet ik het toer gaan en ergens iets gaan eten of zo, ik kom eigenlijk nooit in het cafe
Zeker wel, ik zoek ook regelmatig gewoon op leden die dezelfde hobby's of sporten hebben, qua opleiding meestal zelfde of lager, uiterlijk doet me niet zo heel veel, maar ik vind het wel fijn als er een fototje bij zit over 't algemeen. Had overigens net toevallig een interesse berichtje, eens kijken of daar wat uit komtquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Reageer je wel richting vrouwen die enigzins matchen qua leeftijd/opleiding/interesses en dergelijke?
Als je reageert richting een of andere bimbo die zichzelf omschrijft als een partyanimal, dan kun je er vergif op innemen dat je geen reactie krijgt.
Ik zou zelf ook niet snel reageren naar de allermooiste vrouwen, die leggen de lat zelf ook hoog omdat ze op basis van hun foto waarschijnlijk overspoeld worden met berichten.
Told you soquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef erik81 het volgende:
Zeker wel, ik zoek ook regelmatig gewoon op leden die dezelfde hobby's of sporten hebben, qua opleiding meestal zelfde of lager, uiterlijk doet me niet zo heel veel, maar ik vind het wel fijn als er een fototje bij zit over 't algemeen. Had overigens net toevallig een interesse berichtje, eens kijken of daar wat uit komtZou het toch de nieuwe foto zijn
Wow. Echt wow. Wat een ongelooflijk laffe kutstad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ken het alleen van carnaval, daarbuiten zou ik het niet weten.
Een ding alleen, bijna alle pinautomaten zitten of bij het station, of net buiten het centrum
Doe eens info doorgeven als het op niets uitloopt, of gewoon sowieso.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef picardmike het volgende:
Yes, de 3e (half) spaanse chick op rp die interesse in mij toont!
Als je tegen een rechttoe rechtaan mening kunt waarbij geen blad voor de mond genomen wordt, wil ik je profiel wel even "doorlichten"quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef erik81 het volgende:
quote:
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Dus meteen ff voor iedereen overigens; Spaanse/Latijns-Amerikaanse vrouwen 18-27 kunnen bij mij gemeld worden
Ben ooit eens in een poolhal geweest waarbij je met een bizar geschilderde lift omhoog moest, die was wel prettigquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind het ergste nog op Knuz die berichten die mensen kunnen achterlaten die dan door het beeld scrollen. Zit standaard een of ander lelijke hork tussen die wanhopig op zoek is en elke dag een nieuw bericht daar post
En van die wanhopige mannen... ik snap nooit welke vrouwen daar nou op vallen.
Over kroegen gesproken, wat zijn de leuke kroegen in Arnhem? Ben er vroeger alleen uitgeweest (middelbare scholier), iemand een idee wat er iets-eerder-op-de-avond de leuke kroegen zijn?
Haha ik weet precies welke je bedoelt. Moet ik wel even hard gaan nadenken waar dat precies zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben ooit eens in een poolhal geweest waarbij je met een bizar geschilderde lift omhoog moest, die was wel prettig. En in dezelfde straat zitten ook enkele leuke (want kleinere) kroegjes.
Heb echter geen flauw idee hoe de boel heet, ik loop altijd gewoon een richting op totdat ik iets leuks zie of het lopen zat ben.
Maar denk dat elke Arnhemmer die lift wel herkent.
Poolen bij House of Billiards is wel relaxed inderdaad. 2 verdiepingen met veel tafels, aardige sfeer. Met een date ook wel leuk iets om te doen.. beetje interactief, drankje erbij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben ooit eens in een poolhal geweest waarbij je met een bizar geschilderde lift omhoog moest, die was wel prettig. En in dezelfde straat zitten ook enkele leuke (want kleinere) kroegjes.
Heb echter geen flauw idee hoe de boel heet, ik loop altijd gewoon een richting op totdat ik iets leuks zie of het lopen zat ben.
Maar denk dat elke Arnhemmer die lift wel herkent.
Ga in ieder geval niet naar de kroegen, vrijwel allemaal niveautje "Skihut voor volwassenen" en vol borsthaar-overhemd-paupers die een behoorlijk doorgesnoven indruk geven.
gewoon hier op 't dorp, hok met drank en herrie. Ik ben met m'n werk wel eens in zo'n irish pub geweest, maar dat was in mijn ogen ook niets bijzonders. Ik heb gewoon niet zoveel met veel mensen en herriequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Trouwens Erik, wat voor 'n kroegen ben jij heengeweest? Ben ook niet écht het uitgaanstype maar ik moet zeggen dat Irish Pub =Chille sfeer, laag volume muziek zodat je prima kan praten. Gezellige mensen! Wel engels vaak maar vind ik zelf wel vet
Al m'n voetbalwedstrijden kijk ik @ Irish Pub's (Shamrock Nijmegen, di/wo/do CL/UEFA + zo)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Trouwens Erik, wat voor 'n kroegen ben jij heengeweest? Ben ook niet écht het uitgaanstype maar ik moet zeggen dat Irish Pub =Chille sfeer, laag volume muziek zodat je prima kan praten. Gezellige mensen! Wel engels vaak maar vind ik zelf wel vet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef erik81 het volgende:
de tekst bedoel je?Als ik een kleine tip mag geven?: jezelf bij voorbaat als spontaan beschrijven heeft mij altijd direct de rillingen gegeven, dat doet 90% en je wilt niet weten hoevaak dat tegenvaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zorgzaam is ook iets wat ik altijd zelf wel bepaalde
![]()
verder is het verhaal misschien iets aan de lange kant, maar op zich is er niets mis meeMaar kort en bondig werkt ook prima, mijn vriend had geloof ik 5 of 6 zinnen, dat hield het een beetje mysterieus en na 2.5 dag heen en weer mailen zijn we iets gaan drinken, en toen was het raak!
Informatie over je hobby's en andere bezigheden worden wel besproken op een eventuele date.
De foto's en dan vooral die paarse is wel helemaal
S. 2014
J. 2016
De nederlandse taal is allang uitgestorven hoor. Had hem trouwens iets te snel verbeterdquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dezelfde tenenkrommende spelfouten maakt daar is het geen wonder dat de "hartendieven" er daar met alle vrouwen vandoor gaan en er niks meer voor jou overblijft.
Hartstikke leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Silenus het volgende:
Zo, net terug van 'date' met m'n ex. Was eigenlijk weer heel gezellig. Heb nu het eerste exemplaar van haar boek wat vanaf overmorgen geloof ik in de winkels ligt, en er staat ook nog eens 'voor <mijnnaam>' op de eerste pagina geprint.Maak het ook niet elke dag mee dat er een boek aan me opgedragen wordt, dus dat is heel leuk.
Ze heeft er ook onder geschreven: "Voor "Silenus", zonder jou was dit nooit zo'n vrolijk boek geworden! Liefs, Anna."
Awww..![]()
Anyway, heb zojuist weer een oneliner gekregen op paiq, es efkes kiek'n!
Ja, k vermoedde al zoiets maar je bent toch een man? Heb je nu een mannen- en een vrouwenfoto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lesbiënne (die term gebruikten ze zelf bijna allemaal trouwens).
Nee heb bij die allereerste vraag blijkbaar bolletje: vrouw aangeklikt. En op zoek naar: bolletje vrouw, Dus dan krijg je ineens van die wazige matches. En aangezien ik een naam heb die heel af en toe (in het engels) ook als vrouw wordt gebruikt zou het evt. allemaal kunnen. Totdat die foto dan ineesn komt hè. En ik snapte er maar geen hol van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, k vermoedde al zoiets maar je bent toch een man? Heb je nu een mannen- en een vrouwenfoto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee heb bij die allereerste vraag blijkbaar bolletje: vrouw aangeklikt. En op zoek naar: bolletje vrouw, Dus dan krijg je ineens van die wazige matches. En aangezien ik een naam heb die heel af en toe (in het engels) ook als vrouw wordt gebruikt zou het evt. allemaal kunnen. Totdat die foto dan ineesn komt hè. En ik snapte er maar geen hol van.
Neeehee, ze waren/zijn niet bi-sexueel. Gewoon Lesbie. Pure POT, you know.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Voordeel is dat je nu wel allemaal bronstige biseksuele chickies in je lijst hebt staan.
Misschien hebben ze nog toch bi gevoelens. Hangt ook af hoe oud ze zijn..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeehee, ze waren/zijn niet bi-sexueel. Gewoon Lesbie. Pure POT, you know.
Nieuwsgierig waren ze zeker. Allemaal. Want toen ik verscheen, als man, blijven ze allemaal hangen. Heb er nu idd nog in het lijstje staan. Van die likkertjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog toch bi gevoelens. Hangt ook af hoe oud ze zijn..
Kijk maar naar Seven, en een 20-jarige zelfbenoemd lesbo die ik ooit op vakantie ontmoette bleek toch minder lesbisch dan ze zelf dacht
Wat zijn likkertjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nieuwsgierig waren ze zeker. Allemaal. Want toen ik verscheen, als man, blijven ze allemaal hangen. Heb er nu idd nog in het lijstje staan. Van die likkertjes.
Ik voel een frustratie....quote:
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.quote:
Jij eerst zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.
Hehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.
Ik ookquote:
Dat zou ik ook moeilijk kunnen hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Silenus het volgende:
Maar ik heb dus juist verloren met triviant.Al vinden ze me wel een prima kerel ja.
En nu maar hopen dat ze niets iets met chinese letters erop zet wat achteraf iets anders blijkt te zijn dan dat jij denkt dat het isquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef kastanova het volgende:
Zo. Ik ga waarschijnlijk weer een nieuwe poging wagen wat betreft "de tofste first date éver."
Meid die ik ongeveer tegelijkertijd tegenkwam met het huidige dinnetje waarbij ze dus nét buiten de boot viel.
Hadden we eerst al afgesproken dat we alsnog een keer met zijn vieren (zij, ik, dinnetje, beste vriendin) een avond volledig los zouden gaan, daarna las ik dat ze ook in de running was voor een eigen tatoeage-shop.
Heb haar gisteren gevraagd en als alles door gaat, gaat onze eerste date bestaan uit een paar uur durende tatoeage-sessie waarbij ze mij als ontgroening gaat gebruiken.
Been there, done that, (origineel) verjaardagscadeautje van een exquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
En nu maar hopen dat ze niets iets met chinese letters erop zet wat achteraf iets anders blijkt te zijn dan dat jij denkt dat het is
Ja, en hopen dat ze al een beetje ervaring heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze niets iets met chinese letters erop zet wat achteraf iets anders blijkt te zijn dan dat jij denkt dat het is
Ja, wat voor lichaamsdeel IS dat in godsnaam?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:11 schreef Chawi het volgende:
Kasta, ik ben nog steeds aan het uitvogelen waar precies die tatoeage staat..en lees ik het nu goed, heb je een eerste date terwijl je al een dinnetje hebt ?
Yep. Din weet er van en gaat ook mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:11 schreef Chawi het volgende:
Kasta, ik ben nog steeds aan het uitvogelen waar precies die tatoeage staat..en lees ik het nu goed, heb je een eerste date terwijl je al een dinnetje hebt ?
Je wil gewoon een trio. Ik geloof namelijk nog steeds niet dat het mogelijk is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. Din weet er van en gaat ook mee.
Ik ontkracht in mijn eentje de mythe dat er geen échte vrouw-man vriendschappen zonder bijbedoelingen kunnen bestaan.
Wie gaat dan als eerste buiten de pot pissen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. Din weet er van en gaat ook mee.
Ik ontkracht in mijn eentje de mythe dat er geen échte vrouw-man vriendschappen zonder bijbedoelingen kunnen bestaan.
*buzzer af laat gaan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je wil gewoon een trio. Ik geloof namelijk nog steeds niet dat het mogelijk is.
Is van de vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Die roze badjas, helemaal geweldig...
Nee, doe je goed, dan maar in roze badjas...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is van de vriendin.
Ze heeft van die doorschijnende gordijnen hangen en ik wil de dorpsgemeenschap hier niet teveel shockeren.
Ja, voor vrouwen kan het wel. Maar mannen hebben toch altijd de gedachte dat er misschien ooit weer geneukt gaat worden. Zullen ze alleen nooit toegeven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
*buzzer af laat gaan...
Het bestaat wel degelijk, heb genoeg platonische relaties gehad met mannen.
Zo anatomisch incorrect is het toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, wat voor lichaamsdeel IS dat in godsnaam?
Weer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, voor vrouwen kan het wel. Maar mannen hebben toch altijd de gedachte dat er misschien ooit weer geneukt gaat worden. Zullen ze alleen nooit toegeven.
Nee hoor, lekkere spierballen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo anatomisch incorrect is het toch niet?.
[ afbeelding ]
Nee leek mij ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo anatomisch incorrect is het toch niet?.
[ afbeelding ]
Vrouw naar m'n hart.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dus ik vertelde m dat ik een net meisje was doordeweeks dus dat ik m verder met rust zou laten. Maar voegde er wel toe dat ik in t weekend heel anders was.
Ze heeft sowieso al een bovengemiddelde interesse in het vrouwelijke geslacht, dus daar hoef ik geen dates voor te organiseren ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je wil gewoon een trio. Ik geloof namelijk nog steeds niet dat het mogelijk is.
Da's ook mijn theorie...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, voor vrouwen kan het wel. Maar mannen hebben toch altijd de gedachte dat er misschien ooit weer geneukt gaat worden. Zullen ze alleen nooit toegeven.
Vrees niet, ook ik heb spillepootjes, vooral m'n onderbenen zijn net wielrennerspootjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef erik81 het volgende:
't is dan ook een flike armzeker met die spillepootjes van mij
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik leef nog hoor!
Even een korte update: die jongen van Carnaval heb ik nog op msn, is wel gezellig kletsen maar hij vraagt zich nu steeds af waarom het op de date van die vrijdag erna misging, a.k.a. hij wil nog een keer daten. :S
Die veel te jonge jongen is een friend with benefits geworden. Maar op datevlak doe ik verder weinig.
Ik heb wel die Carnavalsjongen laten weten dat ik een fuckbuddy heb en die is m afgetaaid.
Oh, en vorige week in de kroeg stond daar n hele mooie jongen, te mooi om hetero te zijn. Maar lekker mee gekletst, toen bleek ie bi te zijn en een vriendin te hebben. Dus ik vertelde m dat ik een net meisje was doordeweeks dus dat ik m verder met rust zou laten. Maar voegde er wel toe dat ik in t weekend heel anders was. Toen zei ie dat ie er de dag erna (weekend) ook in de pub zou zijn en spraken we om 11 uur af.
En bitch die ik ben heb ik m laten staan. Ik doe niks met mannen die al een relatie hebben.
T zou beter zijn als mannen met een relatie zich een beetje netjes zouden gedragen. Maar hij had t verdiend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Chawi het volgende:
Mijn beste vriend is mannelijk en het is echt een platonische relatie. Nu is die jongen ook echt a-seksueel voor mij. En hij zal misschien best wel eens een keer de gedachte hebben gehad, maar heeft er in ieder geval nog nooit naar gehandeld. Als we relaties hadden, deed dat ook nooit afbreuk aan onze vriendschap....Dus ondanks dat ik de mening heb dat een platonische vriendschap tussen man en vrouw bijna niet voorkomt, denk ik zelf een uitzondering op de regel te zijn met deze vriendschap![]()
Mevrouw_voor_jou, als alle vrouwen dat nou eens deden
Voor vrouwen ligt het heel anders, jullie hebben een andere ladderindeling dan mannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ikzelf heb daar nooit problemen mee, naast een bevriende man slapen.
Dat is al helemaal een utopiequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
T zou beter zijn als mannen met een relatie zich een beetje netjes zouden gedragen. Maar hij had t verdiend.
Maar ik kan heel discreet een andere kant opkijken in het gevalletje ODOLquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor vrouwen ligt het heel anders, jullie hebben een andere ladderindeling dan mannen
Ja of je ligt lepeltje lepeltje en krijgt sochtends een odol. Volslagen natuurlijke reactie, is gewoon bloed wat rondpompt. En dan word je verweten dat je het toch probeert!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah, ik heb wel vaker naast een meisje geslapen en niks gedaan omdat ik dat niet vond kunnen. Inderdaad zoals Kasta zegt werd me later ook verweten dat ik niks gedaan hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of je ligt lepeltje lepeltje en krijgt sochtends een odol. Volslagen natuurlijke reactie, is gewoon bloed wat rondpompt. En dan word je verweten dat je het toch probeert!
Is niet zo gek, je zegt het ook nog eens!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Silenus het volgende:
Ja of je ligt lepeltje lepeltje en krijgt sochtends een odol. Volslagen natuurlijke reactie, is gewoon bloed wat rondpompt. En dan word je verweten dat je het toch probeert!
Oh, ik zeg altijd van tevoren dat ze niet vreemd op moeten kijken als ze wat in hun rug voelen prikken. Maar dat zeg ik ook tegen vrienden die blijven crashen, dus achquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Is niet zo gek, je zegt het ook nog eens!(eerder in het topic)
Ik lig niet lepeltje lepeltje met een platonische vriend...
Een tattoo, zo'n vriend of zo'n rugprikdingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:22 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik zou toch best voor een week zo'n ding willen hebben...
Zo heb ik ook 3 vriendinnen inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik welMet mijn beste vriend, doen we omdat het zo fijn is tegen iemand aan te liggen.
Ik ook wel! Damn, lijkt me best interessant om dan een keer seks te kunnen hebben, of me af te trekken. En ik wil natuurlijk weten hoeveel invloed dat ding echt op het gedrag zou hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:22 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik zou toch best voor een week zo'n ding willen hebben...
Ja, rukken tot je spuit!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ook wel! Damn, lijkt me best interessant om dan een keer seks te kunnen hebben, of me af te trekken. En ik wil natuurlijk weten hoeveel invloed dat ding echt op het gedrag zou hebben.
Check, check en uncheck!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een tattoo, zo'n vriend of zo'n rugprikding.
Nee, maar als je er een minuut of 5-10 aan trekt moet 'ie (er) af gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:32 schreef Chawi het volgende:
Zijn die dingen tegenwoordig ook al afschroefbaar??
Nah, ik heb sokken genoeg..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:32 schreef Silenus het volgende:
Jullie mogen die van mij wel een keertje lenen.
Ik wil dan wel een vrouw erbij hebben om onder te spuiten. En ik wil dan ook gepijpt worden door een vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, rukken tot je spuit!
OLA!
Die wens heb ik ooit soort van uit laten komen bij een platonische vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ook wel! Damn, lijkt me best interessant om dan een keer seks te kunnen hebben, of me af te trekken. En ik wil natuurlijk weten hoeveel invloed dat ding echt op het gedrag zou hebben.
Ik denk dat je dat soort dingen ook het beste van een man kan leren. Ik heb leren pijpen van een homo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die wens heb ik ooit soort van uit laten komen bij een platonische vriendin.
Ik ging gewoon liggen en ze mocht er mee doen wat ze wilde en op het poppenkastje-spelletje (ja hoor, je bent echt de éérste die daar op komt. ) na deed ze dat nog best serieus.
De insteek was ook met name dat ze twijfelde over haar aftrekkunsten ik haar dus praktijkles zou geven, maar toch.
Best bizar ook, lig je daar naakt op bed terwijl je aan je pik gesjord wordt en dan heel plastisch, droog en didactisch verantwoord zonder ook maar énige seksuele bijbedoelingen aanwijzingen geven.
Echt ook dingen als "Áh! Kijk, dáár maak je al een beginnersfout. Als je nu eens... etc, etc."
Zwaar kansloos in feite, maar zij vond het daadwerkelijk geweldig leerzaam.
Stel je voor dat je echt 4 uur lang niet kunt plassen, en dat je HEEL nodig moet. En dan, eindelijk, na al dat ophouden, mag je op een plee zitten en laat je het gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Chawi het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe dat voor een man aanvoelt he...ls je het vraagt krijg je alleen van die lamme...vochtig, warm en lekker antwoorden
Maar dan kan je alleen maar een man goed aftrekken....schiet dus ook niet op. Mijn standaardje is:quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die wens heb ik ooit soort van uit laten komen bij een platonische vriendin.
Ik ging gewoon liggen en ze mocht er mee doen wat ze wilde en op het poppenkastje-spelletje (ja hoor, je bent echt de éérste die daar op komt. ) na deed ze dat nog best serieus.
De insteek was ook met name dat ze twijfelde over haar aftrekkunsten ik haar dus praktijkles zou geven, maar toch.
Best bizar ook, lig je daar naakt op bed terwijl je aan je pik gesjord wordt en dan heel plastisch, droog en didactisch verantwoord zonder ook maar énige seksuele bijbedoelingen aanwijzingen geven.
Echt ook dingen als "Áh! Kijk, dáár maak je al een beginnersfout. Als je nu eens... etc, etc."
Zwaar kansloos in feite, maar zij vond het daadwerkelijk geweldig leerzaam.
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik zoiets op mn beste vriend zou oefenenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort dingen ook het beste van een man kan leren. Ik heb leren pijpen van een homo.
Hou je mond nou, misschien vertelt ze meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik zoiets op mn beste vriend zou oefenen
Echt waar? Hoe ging dat dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort dingen ook het beste van een man kan leren. Ik heb leren pijpen van een homo.
Moet jij niet werken ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou je mond nou, misschien vertelt ze meer.
WOW, dan snap ik helemaal waarom jullie er geen genoeg van kunnen krijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel je voor dat je echt 4 uur lang niet kunt plassen, en dat je HEEL nodig moet. En dan, eindelijk, na al dat ophouden, mag je op een plee zitten en laat je het gaan.
En dat eerste gevoel wat je dan hebt, als je het loslaat. Dat.
Uhuh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een vrouw erbij hebben om onder te spuiten. En ik wil dan ook gepijpt worden door een vrouw.
Misschien wil Silenus je wel bijles gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik zoiets op mn beste vriend zou oefenen
Daar kan ik het wel op!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien wil Silenus je wel bijles geven
Ik heb t niet op hem geoefend, ik heb destijds geoefend op mijn vriendje. Maar omdat die vriend zelf een piemel heeft, en ook zuigt weet ie heel goed wat lekker is. En dat kon hij goed verwoorden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk ook stiekem meer op kastas postquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb t niet op hem geoefend, ik heb destijds geoefend op mijn vriendje. Maar omdat die vriend zelf een piemel heeft, en ook zuigt weet ie heel goed wat lekker is. En dat kon hij goed verwoorden.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel je voor dat je echt 4 uur lang niet kunt plassen, en dat je HEEL nodig moet. En dan, eindelijk, na al dat ophouden, mag je op een plee zitten en laat je het gaan.
En dat eerste gevoel wat je dan hebt, als je het loslaat. Dat.
Ohhh, bij mij is dat altijd wel een erg lekker momentquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dat is het toch echt niet...hoop ik...
Mjah, maar niet lekkerder dan klaarkomen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ohhh, bij mij is dat altijd wel een erg lekker moment
Ik denk niet dat het voor mannen en vrouwen veel verschilt. De ontlading dat je denkt "Hmm, OEF, bijna, Ja, Argh, HMMM ja, NHHNNGGG, Het komt, HMmmzoo ja, OEFFFFPFFRRFFF JAAAA' ..(en dan trek je er een heel moeilijk gezicht bij, alsof je hard nadenkt over een wiskundig vraagstuk)quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dat is het toch echt niet...hoop ik...
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Chawi het volgende:
Neeeeee, dat ook weer niet. Maar hij had het toch niet over klaarkomen, hij had het over het gevoel van gepijpt worden..toch
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Chawi het volgende:
Neeeeee, dat ook weer niet. Maar hij had het toch niet over klaarkomen, hij had het over het gevoel van gepijpt worden..toch
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor mannen en vrouwen veel verschilt. De ontlading dat je denkt "Hmm, OEF, bijna, Ja, Argh, HMMM ja, NHHNNGGG, Het komt, HMmmzoo ja, OEFFFFPFFRRFFF JAAAA' ..(en dan trek je er een heel moeilijk gezicht bij, alsof je hard nadenkt over een wiskundig vraagstuk)
Nou nou, heb er ooit 1 gehad...ik dacht echt dat hij om zijn moeder zou gaan roepen...quote:Is gewoon voor iedereen hetzelfde. (En nu ben ik dus blij dat m'n moeder niet meeleest.)
Oh, ja zonder lul is dat lastig uitleggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Chawi het volgende:
Het ging mij om het gevoel om gepijpt te worden en dan in meer bewoordingen dan warm, vochtig en lekker...
HAHAHAHAHAHA! Wat erg!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn friend-with-benefits was erg droog. Ik zat bovenop m. Zegt ie 'volgens mij ga ik klaarkomen' en 3 seconden later 'ja, ik ben klaargekomen'. hij vertrok geen spier.
Probeer het eens...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, ja zonder lul is dat lastig uitleggen.
Haha, hij is zeker arts. Ik herken dat van vroeger altijd bij de dokter. "Ik ga zo even een spuitje in je arm zetten" En ik: OMG nu gaat het komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn friend-with-benefits was erg droog. Ik zat bovenop m. Zegt ie 'volgens mij ga ik klaarkomen' en 3 seconden later 'ja, ik ben klaargekomen'. hij vertrok geen spier.
Ok. Stel je voor dat je wordt gebeft door een man met een zeer lange tong. Je staat dan bijv. een beetje in een bosje, tegen een boom aan. Dan kijk je naar beneden en zie je die man naar boven kijken zo van " hmm yeah, ik ben je bitch" en jij denkt dan van "Hmm dat is mijn bitch inderdaad je weet toch!"quote:
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA! Wat erg!
Nou ja, hij kan beter droog zijn dan jij...![]()
WHOEHAHAHA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok. Stel je voor dat je wordt gebeft door een man met een zeer lange tong. Je staat dan bijv. een beetje in een bosje, tegen een boom aan. Dan kijk je naar beneden en zie je die man naar boven kijken zo van " hmm yeah, ik ben je bitch" en jij denkt dan van "Hmm dat is mijn bitch inderdaad je weet toch!"
En dan gaat 'ie met z'n tong naar binnen, lange halen, helemaal tot IN de...ok, wacht, hmm.
Nee, sorry, je hebt echt een lul nodig.
Hahaha ja, nee t is geen dokter. Maar hij is van nature al een behoorlijke droogkloot.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, hij is zeker arts. Ik herken dat van vroeger altijd bij de dokter. "Ik ga zo even een spuitje in je arm zetten" En ik: OMG nu gaat het komen!![]()
![]()
..."Ik ga 'm zo erin ze....ohnee, dat was 'ie al"
En ik had niks gemerkt.
Haha, lol. Daar dacht ik ook aan maar dat wilde ik niet zeggen omdat men mij hier anders een smeerpijp zou vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zou het meer omschrijven als spetterpoep hebben en bijna de wc niet op tijd halen, dat moment dat je het kan laten gaan, dat omschrijft klaarkomen beter dan dringend moeten plassen. Maar het verhaaltje van Sil klinkt wel wat netter dan dit verhaal...
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, want je vinger is exact hetzelfde als je lul.![]()
Damn he.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.
En als ik dus dusdanig droog en simpel zit te oreren, ga je er vanzelf in mee.
Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.
Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
Och, zo had ik ooit eens een ex die met de bekentenis kwam dat ze heel lang op een leeg, half eierdopje geoefende had. Ik heb haar zo lang uit zitten lachen dat ze een op een gegeven moment ook kwaad werdquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, want je vinger is exact hetzelfde als je lul.![]()
Damn he.
Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.
En als ik dus dusdanig droog en simpel zit te oreren, ga je er vanzelf in mee.
Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.
Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers!
Alles is dat uiteindelijk wel, zoals het wakker zijn tijdens de sex dankzij goede koffie...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Chawi het volgende:
Uiteindelijk is het toch wel date ervaring gerelateerd...
Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef kastanova het volgende:
Naja, het is nog altijd beter dan die vrouwen die tijdens pyjama-party's oefenden met een plastic boterhamzakje er tussen. Hoe preuts ben je dan?
In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...quote:
En dààr ben ik dan weer te geil voor..quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!
Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...
Bij slechts 1 bron zou ik het niet eens genoemd hebben. Maar liefst dríe verschillende vrouwen uit drie verschillende regio's.quote:
Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Als een man je pijpt om je vinger??? Is dat wat?
Nah, zal ook wel niet...
Wat een prachtige vergelijkingquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dààr ben ik dan weer te geil voor..
Beschouw me maar als een exáct geld gekruid biefstuk van de keurslager; niet te flauw (lees: categorie broer), maar de kruiden zijn ook weer niet overheersend.
En je bent geheel gevuld, ploft achteraf met de broek open op op de bank/bed neer en kunt geen pap meer zeggen.
Ja, is niet zo gek, zitten veel zenuwen hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".
Hell, zelfs vrouwen die hun vinger míjn mond induwden omdat ze dat een geil idee vonden.
Ik zwaai mee, he kastamam!quote:En ja, dít zijn dus de dingen waar ik af en toe bij twijfel voor het posten vanwege de lurkende moeder.
Hoi mams.
Mag jij liegen tegen je moeder?quote:Ik heb die shit nooit in jouw bed gedaan hoor.
Is toch goed...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
En het vrouwelijke orgasme is geenszins te vergelijken met het mannelijke.
Althans, ik heb tijdens een orgasme nog nooit liggen krioelen in het bed waarbij ik haar smeekte om te stoppen terwijl ik vervolgens toen ze dat weigerde nog meerdere keren klaar kwam.
Mjah, na 7 keer komt er toch nog wat uit hoor...quote:Hell, ik zou haar zelfs een pets op de kop geven als ze door zou gaan, that shit is way to sensitive en je krijgt er toch echt niets meer uit.
Same here....quote:Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen...
Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"
Bovenop, vlak na de knokkel...alleen bij twee vingers...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.
Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een prachtige vergelijkingMaar dat bedoel ik dus met puur platonische vriendschap. Broer/zusverhoudingen waarbij je je niet eens voor kunt stellen dat ie uberhaupt een penis heeft, laat staan dat je er iets mee zou doen.
Ik heb ook genoeg vriendin waar ik het desnoods wel mee zou kunnen, maar dat zullen nooit maatjes of heel goede vrienden worden omdat je weet dat er net dat pietsie meer is dat dat onmogelijk maakt
Dus je kan niet meer dan 1 keer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
Dat dus, Cold Turkey, *BAM*!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus je kan niet meer dan 1 keer?
Bummer...
Is wel herkenbaar...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen.Dan vind ik het ook gewoon smerig om zo'n schmutzig rubberstinkend kutcondoom in de prullenbak te doen, BLEH. Alles is dan vies. Muffe geur, ik weet het niet. Geilheid is weg.
Na 15 minuten is het weer kapot geil allemaal natuurlijk.
Dat hebben gedurende m'n gehele leven slechts 2 vrouwen (1 van hen 3 keer) voor elkaar gekregen en die waren dan ook wel éxtreem geil en aantrekkelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus je kan niet meer dan 1 keer?
Bummer...
Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?
Ik bedoel, come on, best of two worlds.
Je verwart seks weer met leuker vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebbenIk vind het vrij ongemakkelijk als een man meer van mij wil dan ik van hem. Dan ga ik niet met alleen een handdoek om mn voordeur open doen omdat ik zo lekker lang stond te douchen of een weekendje weg met hem of lekker samen op de bank hangen pizza eten. Bij hem voel ik me volledig op mn gemak en dat heb ik bij mannen waarvan ik weet dat ze me "leuker" vinden dan alleen puur vriendschappelijk, niet. Dus ik ben er blij mee
Hahahahaaa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:
Nou... Zó voelt een man zich dus als een vrouw direct na zijn orgasme nog aan hem gaat zitten.
En vandaar dus ook dat de vrouw in kwestie dan wel extréém geil en aantrekkelijk moet zijn.
En dan heb ik de overeenkomende gedachten nog niet eens specifiek benoemd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fokking hilarisch.
En echt helemaal waar.
Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hahahahaaa!![]()
Ik heb er toch echt 1, 7 keer klaar gekregen en nog 1, 5 keer...![]()
Maar ja ik ben dan ook best doable..._
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.
Nee ik verwar helemaal niks. Ik moet iemand aantrekkelijk vinden, wil ik iets met die persoon kunnen. En ik kan geen vriendschap aan zoals die ik nu heb met mijn beste vriend, als ik iemand aantrekkelijk vind omdat ik me dan niet 100% op mn gemak voel. Voor mij moeten die 2 dingen compleet gescheiden zijn, behalve in een relatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je verwart seks weer met leuker vinden.
Ik heb het over een beste vriend waarbij er van beide kanten niets seksueels is, maar waar je naast dat je alles met hem kunt bespréken, óók alles met hem kunt dóen wat je wilt.
En dat zonder dat er ongemakkelijke situaties ontstaan of de vriendschap anderszins aan wordt getast.
10 seconden rust is genoeg hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar ik snap jullie wel....heb eigenlijk hetzelfde, AFBLIJVEN van die handel als het klaar en over is...![]()
Is toch bij de dames ook zo?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Ach het verschilt nu eenmaal van persoon tot persoon
Ken dat hele systeem niet...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben nu eindelijk verder met Paiq, heb die oneindig veel vragen beantwoord en fotos beoordeeld. Maar nog steeds geen speeddates beschikbaar... Over paar uurtjes krijg ik weer matching.
Gewoon negeren, heb jij toch niets meer aan nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ken dat hele systeem niet...
Begrijp er echt de ballen van als jullie het over paiq hebben...
Via menu kan je vragen om een matching voor jou, dan krijg je een vragenlijst waaruit duidelijk moet worden wie jij bent en wat je zoekt. Word ook lid en kijk eens rond zou ik zeggen. Wie weet kom je 1 van ons tegen (misschien zelfs zonder dat je dat weetquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ken dat hele systeem niet...
Begrijp er echt de ballen van als jullie het over paiq hebben...
Ik heb even gekeken, ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, heb jij toch niets meer aan nu
Ik kom jullie toch al hier tegen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Via menu kan je vragen om een matching voor jou, dan krijg je een vragenlijst waaruit duidelijk moet worden wie jij bent en wat je zoekt. Word ook lid en kijk eens rond zou ik zeggen. Wie weet kom je 1 van ons tegen (misschien zelfs zonder dat je dat weet)
Uuuhm? Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
bij kloonhommel denk ik ook altijd dat het een vrouwtje is![]()
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef Schilderijtje het volgende:
Zijn avatar! Een kindje, hoop vrouwen op fok hebben dat.
Damned, das niet goed voor mijn toch al karige ego. Voortaan maar wat meer machoisme in mijn postjes stoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee.
Iets met je naam of de posts die je maakt. Ik weet het niet.
Ja maar niet dat irritante pauperjoch van dat Feyenoordgezin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef Schilderijtje het volgende:
Zijn avatar! Een kindje, hoop vrouwen op fok hebben dat.
Mjah...kind is kind...ondanks middelvingertje...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar niet dat irritante pauperjoch van dat Feyenoordgezin.
Ik zal proberen die vergissing niet meer te makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Damned, das niet goed voor mijn toch al karige ego. Voortaan maar wat meer machoisme in mijn postjes stoppen.
Ik ben redelijk nieuw op Paiq, ben al paar weken geleden geregistreerd maar heb er maar weinig mee gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Marver8 het volgende:
Het topic gaat weer helemaal de goede kant op.
@Kloonhommel.
Ik begrijp niet helemaal of Paiq totaal nieuw is voor je. Mocht dat inderdaad zo zijn: je moet het geluid aanzetten en zodra het geluidje van BD klinkt, gelijk klikken. Je hebt normaal gesproken echt maar luttele seconden om te reageren. Eigenlijk moet je ook niet toevallig iets anders aan het doen zijn, anders ben je alweer te laat. Hou hier dan ook rekening mee met bijvoorbeeld foto's beoordelen. Anders gewoon foto's gaan beoordelen en one-liners sturen. Kost je soms toch maar 3~10 credits.
@Kasta
Baas... Je zou er eigenlijk iets mee moeten doen al die verhalen en opgedane kennis. Je verdient een groter publiek dan deze 10 á 12 Fokkers. Just my 2 cents.
Tekortkoming dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik verwar helemaal niks. Ik moet iemand aantrekkelijk vinden, wil ik iets met die persoon kunnen. En ik kan geen vriendschap aan zoals die ik nu heb met mijn beste vriend, als ik iemand aantrekkelijk vind omdat ik me dan niet 100% op mn gemak voel. Voor mij moeten die 2 dingen compleet gescheiden zijn, behalve in een relatie.
Denk dat zij meer doelt op de multiple orgasmes... Soort golf waar je dan op komt en mits de manquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Oh ik moet wel even afkoelen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |