Is toch goed...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
En het vrouwelijke orgasme is geenszins te vergelijken met het mannelijke.
Althans, ik heb tijdens een orgasme nog nooit liggen krioelen in het bed waarbij ik haar smeekte om te stoppen terwijl ik vervolgens toen ze dat weigerde nog meerdere keren klaar kwam.
Mjah, na 7 keer komt er toch nog wat uit hoor...quote:Hell, ik zou haar zelfs een pets op de kop geven als ze door zou gaan, that shit is way to sensitive en je krijgt er toch echt niets meer uit.
Same here....quote:Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen...
Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"
Bovenop, vlak na de knokkel...alleen bij twee vingers...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.
Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een prachtige vergelijkingMaar dat bedoel ik dus met puur platonische vriendschap. Broer/zusverhoudingen waarbij je je niet eens voor kunt stellen dat ie uberhaupt een penis heeft, laat staan dat je er iets mee zou doen.
Ik heb ook genoeg vriendin waar ik het desnoods wel mee zou kunnen, maar dat zullen nooit maatjes of heel goede vrienden worden omdat je weet dat er net dat pietsie meer is dat dat onmogelijk maakt
Dus je kan niet meer dan 1 keer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
Dat dus, Cold Turkey, *BAM*!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus je kan niet meer dan 1 keer?
Bummer...
Is wel herkenbaar...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen.Dan vind ik het ook gewoon smerig om zo'n schmutzig rubberstinkend kutcondoom in de prullenbak te doen, BLEH. Alles is dan vies. Muffe geur, ik weet het niet. Geilheid is weg.
Na 15 minuten is het weer kapot geil allemaal natuurlijk.
Dat hebben gedurende m'n gehele leven slechts 2 vrouwen (1 van hen 3 keer) voor elkaar gekregen en die waren dan ook wel éxtreem geil en aantrekkelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dus je kan niet meer dan 1 keer?
Bummer...
Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?
Ik bedoel, come on, best of two worlds.
Je verwart seks weer met leuker vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebbenIk vind het vrij ongemakkelijk als een man meer van mij wil dan ik van hem. Dan ga ik niet met alleen een handdoek om mn voordeur open doen omdat ik zo lekker lang stond te douchen of een weekendje weg met hem of lekker samen op de bank hangen pizza eten. Bij hem voel ik me volledig op mn gemak en dat heb ik bij mannen waarvan ik weet dat ze me "leuker" vinden dan alleen puur vriendschappelijk, niet. Dus ik ben er blij mee
Hahahahaaa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:
Nou... Zó voelt een man zich dus als een vrouw direct na zijn orgasme nog aan hem gaat zitten.
En vandaar dus ook dat de vrouw in kwestie dan wel extréém geil en aantrekkelijk moet zijn.
En dan heb ik de overeenkomende gedachten nog niet eens specifiek benoemd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fokking hilarisch.
En echt helemaal waar.
Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hahahahaaa!![]()
Ik heb er toch echt 1, 7 keer klaar gekregen en nog 1, 5 keer...![]()
Maar ja ik ben dan ook best doable..._
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |