abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:36:14 #251
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94555068
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
En het vrouwelijke orgasme is geenszins te vergelijken met het mannelijke.

Althans, ik heb tijdens een orgasme nog nooit liggen krioelen in het bed waarbij ik haar smeekte om te stoppen terwijl ik vervolgens toen ze dat weigerde nog meerdere keren klaar kwam.
Is toch goed... :P
quote:
Hell, ik zou haar zelfs een pets op de kop geven als ze door zou gaan, that shit is way to sensitive en je krijgt er toch echt niets meer uit.
Mjah, na 7 keer komt er toch nog wat uit hoor... :D :@ *fluit....
quote:
Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
Same here.... :@
Sterker nog, ik ben de eerste die de tv aan doet... :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:37:06 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94555090
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef kastanova het volgende:
Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94555120
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen... :D
In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94555125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, dat is ook weer zo. Vrouwen willen knuffelen, kussen, nog een keer, alles. Ik denk dan vooral wie er op linksback moet tegen Heracles volgende week zondag.
Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:39:09 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94555163
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je denkt meteen na het klaarkomen aan voetbal?
Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:39:33 #256
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94555180
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"
:D :X
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

In je vingertoppen (of muis, of palm) zitten dan ook zenuwuiteinden waardoor het voor veel vrouwen gewoon als extra erogene zones fungeert.
Bovenop, vlak na de knokkel...alleen bij twee vingers... :P
pi_94555187
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een prachtige vergelijking :') Maar dat bedoel ik dus met puur platonische vriendschap. Broer/zusverhoudingen waarbij je je niet eens voor kunt stellen dat ie uberhaupt een penis heeft, laat staan dat je er iets mee zou doen.

Ik heb ook genoeg vriendin waar ik het desnoods wel mee zou kunnen, maar dat zullen nooit maatjes of heel goede vrienden worden omdat je weet dat er net dat pietsie meer is dat dat onmogelijk maakt :)
Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?
Ik bedoel, come on, best of two worlds :o.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:41:02 #258
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94555245
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja. Of aan stappen, tv-programma's, wat ik allemaal nog moet doen, etc. Ik ben in ieder geval totaal niet meer geil.
Dus je kan niet meer dan 1 keer?

Bummer... :7
pi_94555254
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat dus, Cold Turkey, *BAM*!

...en er dan ook echt hélemaal uit zijn.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:43:44 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94555366
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen. :') Dan vind ik het ook gewoon smerig om zo'n schmutzig rubberstinkend kutcondoom in de prullenbak te doen, BLEH. Alles is dan vies. Muffe geur, ik weet het niet. Geilheid is weg. :')

Na 15 minuten is het weer kapot geil allemaal natuurlijk.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:44:43 #261
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94555402
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jawel, maar niet in de eerste minuut na het klaarkomen. :') Dan vind ik het ook gewoon smerig om zo'n schmutzig rubberstinkend kutcondoom in de prullenbak te doen, BLEH. Alles is dan vies. Muffe geur, ik weet het niet. Geilheid is weg. :')

Na 15 minuten is het weer kapot geil allemaal natuurlijk.
Is wel herkenbaar...
pi_94555868
Waar hangt Seven uit btw?
pi_94555929
Die is iets met knots aan het doen denk ik :P

Kom op van dit weer word je toch botergeil man....
pi_94555981
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Dat hebben gedurende m'n gehele leven slechts 2 vrouwen (1 van hen 3 keer) voor elkaar gekregen en die waren dan ook wel éxtreem geil en aantrekkelijk.

Probeer je het volgende maar eens in te beelden:
Je hebt die dag 11 uur gewerkt, allemaal troep van kansloze collega's op moeten ruimen en je krijgt de overuren niet uitbetaald onder het motto "beter time-managen."
Vervolgens kom je thuis, moet de hond nog uitlaten terwijl het regent en dan springt dat kutbeest bij thuiskomst de vijver in en gaat zich vervolgens uitschudden in de woonkamer.
Woonkamer godsgruwelijk smerig, jij zeiknat en onder het modder en dan moet je vervolgens dus ook nog de hele zooi dweilen/stofzuigen.
Nadat je die kutklus eindelijk afgerond hebt besef je je dat je niets in huis hebt en moet je dus ook nog boodschappen doen.
Manlief en de kinderen komen echter al over een uurtje thuis, dus tijd om te douchen en om te kleden heb je niet.
Dus jij in je zeiknatte zondagsmoking naar de buurtsuper waar Bep en Thea direct al van een afstand beginnen te wijzen naar je schandelijke vertoning.
Nah, fuck Bep en Thea en je stapt op de fiets naar huis.
*KRRRRRGGHH* boodschappentas komt tussen je spaken, alle boodschappen flikkeren op straat en je wiel is verneukt.
Al strompelend met de aardappel-anders in je jaszakken kom je nét tegelijkertijd met de kinderen en man thuis aan.
Kinderen druk want teveel suiker gehad, man chagrijnig omdat het eten nog niet klaar is.
Met je laatste restje energie probeer je er kooksgewijs nog het beste van te maken, maar zodra je het op tafel zet beginnen te kinderen te bléren dat ze dit niet lusten want er was iemand jarig op school, die trakteerde en ze hebben dus simpelweg geen honger meer.
Vervolgens kun je 3 uur lang naar Tiktak en de Teletubbies kijken en éindelijk rotten die kinderen dan op naar bed. Uiteraard pas nádat je dat godsgruwelijk irritante Dribbel-boek voor de 73e keer voorgelezen hebt en je je dus beseft dat je kinderen de geheugencapaciteit van een goudvis hebben.
Tommie kan daarna uiteraard nog niet slapen en komt nog 4 keer naar beneden om te janken, je man wordt er ondanks zijn relaxte dagje pislink van en draagt je op om een biertje te pakken.

En als je dan Tommie éindelijk het bed ingekregen hebt met een Efteling-belofte terwijl je dat geld opzij had gezet voor nieuwe schoenen, plof je volledig uitgeblust en uitgeput op de bank neer om Char te kijken.
Althans, dat dacht je, er is namelijk voetbal op dus je moet even tot een uurtje of 0:00 je bek houden en bier halen.
Maar ja, Henk en bier = instant geilheid uit een pakje.
Dus nadat Mart Smeets afscheid van je man neemt, duwt hij zo z'n hand achter je broekje, de andere op je tiet en port hij zonder enige waarschuwing of voorspel zo zijn vinger diep in je kut :{.

Nou... Zó voelt een man zich dus als een vrouw direct na zijn orgasme nog aan hem gaat zitten.
En vandaar dus ook dat de vrouw in kwestie dan wel extréém geil en aantrekkelijk moet zijn.
pi_94555993
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar dat jij dat onderscheid niet kunt maken, zie je dat als een zegen of als een eigen tekortkoming?
Ik bedoel, come on, best of two worlds :o.
Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebben :) Ik vind het vrij ongemakkelijk als een man meer van mij wil dan ik van hem. Dan ga ik niet met alleen een handdoek om mn voordeur open doen omdat ik zo lekker lang stond te douchen of een weekendje weg met hem of lekker samen op de bank hangen pizza eten. Bij hem voel ik me volledig op mn gemak en dat heb ik bij mannen waarvan ik weet dat ze me "leuker" vinden dan alleen puur vriendschappelijk, niet. Dus ik ben er blij mee :)
Sarcasme. Herken het.
pi_94556069
quote:
3s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

bla
Omg waar haal je het vandaan _O-
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:04:25 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94556102
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Omg waar haal je het vandaan _O-
Fokking hilarisch. :D

En echt helemaal waar. :')
pi_94556143
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind dat positief anders zou ik mijn beste vriend nu niet hebben :) Ik vind het vrij ongemakkelijk als een man meer van mij wil dan ik van hem. Dan ga ik niet met alleen een handdoek om mn voordeur open doen omdat ik zo lekker lang stond te douchen of een weekendje weg met hem of lekker samen op de bank hangen pizza eten. Bij hem voel ik me volledig op mn gemak en dat heb ik bij mannen waarvan ik weet dat ze me "leuker" vinden dan alleen puur vriendschappelijk, niet. Dus ik ben er blij mee :)
Je verwart seks weer met leuker vinden.

Ik heb het over een beste vriend waarbij er van beide kanten niets seksueels is, maar waar je naast dat je alles met hem kunt bespréken, óók alles met hem kunt dóen wat je wilt.
En dat zonder dat er ongemakkelijke situaties ontstaan of de vriendschap anderszins aan wordt getast.
pi_94556160
Kasta haha... alweer geen pluisje nijntje verhaal maar helemaal waar...
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:08:04 #270
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94556250
quote:
3s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef kastanova het volgende:

Nou... Zó voelt een man zich dus als een vrouw direct na zijn orgasme nog aan hem gaat zitten.
En vandaar dus ook dat de vrouw in kwestie dan wel extréém geil en aantrekkelijk moet zijn.
Hahahahaaa! _O-

Ik heb er toch echt 1, 7 keer klaar gekregen en nog 1, 5 keer... :7
Maar ja ik ben dan ook best doable... :Y)_
pi_94556288
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Fokking hilarisch. :D

En echt helemaal waar. :')
En dan heb ik de overeenkomende gedachten nog niet eens specifiek benoemd.
Het "Ja godverdomme, anders laat je me héél even tot rust komen na al die inspanningen, oversekste debiel."
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:10:49 #272
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94556343
Och hoe dan ook... Seksen is lekker! O+
Hoop het nog lang te doen! :P
pi_94556367
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Hahahahaaa! _O-

Ik heb er toch echt 1, 7 keer klaar gekregen en nog 1, 5 keer... :7
Maar ja ik ben dan ook best doable... :Y)_
Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:12:13 #274
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94556384
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nu wil ik niet lullig doen meid, maar die kerel heeft je 6 keer in je bek/kut zitten pissen.
:D

Echt niet! Ik slik namelijk niet. :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:13:23 #275
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94556425
Maar ik snap jullie wel....heb eigenlijk hetzelfde, AFBLIJVEN van die handel als het klaar en over is... :')
Is toch bij de dames ook zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')