abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:58:53 #226
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94553638
Als een man je pijpt om je vinger??? Is dat wat?
Nah, zal ook wel niet... :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:59:38 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94553662
Ja, want je vinger is exact hetzelfde als je lul. :')

Damn he. :D
Gourmetten of steengrillen?
pi_94553663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik zoiets op mn beste vriend zou oefenen :N
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.

En als ik dus dusdanig droog en simpel zit te oreren, ga je er vanzelf in mee.
Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.

Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94553670
Nee een vinger komt niet eens in de buurt van de gevoeligheid van een eikel.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:00:59 #230
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94553719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:

Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers! :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:01:31 #231
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94553737
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.

Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.

Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
:')

Ik zie het nog gebeuren ook... :')
pi_94553753
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:

Och, zo had ik ooit eens een ex die met de bekentenis kwam dat ze heel lang op een leeg, half eierdopje geoefende had. Ik heb haar zo lang uit zitten lachen dat ze een op een gegeven moment ook kwaad werd :D.

Naja, het is nog altijd beter dan die vrouwen die tijdens pyjama-party's oefenden met een plastic boterhamzakje er tussen. Hoe preuts ben je dan?
pi_94553755
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!
Sarcasme. Herken het.
pi_94553777
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers! :+
Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?
pi_94553810
Het is maar goed dat ome Re het opgegeven heeft om deze reeks on topic te houden :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94553900
Ik kan me nog herinneren hoe hard er werd geklaagd toen ik iets offtopics vroeg over een koffiezetapparaat... (heb btw gisteren een saeco gekocht).
pi_94553901
Uiteindelijk is het toch wel date ervaring gerelateerd... O-)
pi_94553938
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Chawi het volgende:
Uiteindelijk is het toch wel date ervaring gerelateerd... O-)
Alles is dat uiteindelijk wel, zoals het wakker zijn tijdens de sex dankzij goede koffie...
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:10:57 #239
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94554126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?
Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen... :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:11:51 #240
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94554166
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef kastanova het volgende:

Naja, het is nog altijd beter dan die vrouwen die tijdens pyjama-party's oefenden met een plastic boterhamzakje er tussen. Hoe preuts ben je dan?
:{

Doen vrouwen dit?
pi_94554347
quote:
9s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Doen vrouwen dit?
In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...
Sarcasme. Herken het.
pi_94554517
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!
En dààr ben ik dan weer te geil voor..

Beschouw me maar als een exáct geld gekruid biefstuk van de keurslager; niet te flauw (lees: categorie broer), maar de kruiden zijn ook weer niet overheersend.

En je bent geheel gevuld, ploft achteraf met de broek open op op de bank/bed neer en kunt geen pap meer zeggen :+.
pi_94554539
Kom kom.... geef maar gewoon toe. Dan geven wij toe dat we een stofzuigerslang gebruikt hebben om te voelen hoe dat voelt als je leuter erin hangt en de stofzuiger aangaat...
pi_94554549
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...
Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"
pi_94554638
quote:
9s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Doen vrouwen dit?
Bij slechts 1 bron zou ik het niet eens genoemd hebben. Maar liefst dríe verschillende vrouwen uit drie verschillende regio's.
pi_94554678
Gaat het hier nou om het tongen met boterhamzakjes ertussen of het beffen? |:(
Ik dacht het 2e, zal wel een goorlap zijn dat ik dit aannam maar uit de reacties blijkt meer het eerste. 8)7
pi_94554782
En het vrouwelijke orgasme is geenszins te vergelijken met het mannelijke.

Althans, ik heb tijdens een orgasme nog nooit liggen krioelen in het bed waarbij ik haar smeekte om te stoppen terwijl ik vervolgens toen ze dat weigerde nog meerdere keren klaar kwam.
Hell, ik zou haar zelfs een pets op de kop geven als ze door zou gaan, that shit is way to sensitive en je krijgt er toch echt niets meer uit.

Heel plat gezegd denk ik dat vrouwen er veel meer in blijven "hangen" terwijl mannen meer zoiets hebben van "Pfoeh, dat was even lekker en kennelijk ook hard nodig... Wat is er op tv?"
pi_94554929
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Als een man je pijpt om je vinger??? Is dat wat?
Nah, zal ook wel niet... :')
Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".
Hell, zelfs vrouwen die hun vinger míjn mond induwden omdat ze dat een geil idee vonden.

En ja, dít zijn dus de dingen waar ik af en toe bij twijfel voor het posten vanwege de lurkende moeder.

Hoi mams :W.
Ik heb die shit nooit in jouw bed gedaan hoor :@.
pi_94554970
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

En dààr ben ik dan weer te geil voor..

Beschouw me maar als een exáct geld gekruid biefstuk van de keurslager; niet te flauw (lees: categorie broer), maar de kruiden zijn ook weer niet overheersend.

En je bent geheel gevuld, ploft achteraf met de broek open op op de bank/bed neer en kunt geen pap meer zeggen :+.
Wat een prachtige vergelijking :') Maar dat bedoel ik dus met puur platonische vriendschap. Broer/zusverhoudingen waarbij je je niet eens voor kunt stellen dat ie uberhaupt een penis heeft, laat staan dat je er iets mee zou doen.

Ik heb ook genoeg vriendin waar ik het desnoods wel mee zou kunnen, maar dat zullen nooit maatjes of heel goede vrienden worden omdat je weet dat er net dat pietsie meer is dat dat onmogelijk maakt :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:33:26 #250
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94554986
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".
Hell, zelfs vrouwen die hun vinger míjn mond induwden omdat ze dat een geil idee vonden.
Ja, is niet zo gek, zitten veel zenuwen hoor! :P
quote:
En ja, dít zijn dus de dingen waar ik af en toe bij twijfel voor het posten vanwege de lurkende moeder.

Hoi mams :W.
Ik zwaai mee, he kastamam! :W :D
quote:
Ik heb die shit nooit in jouw bed gedaan hoor :@.
Mag jij liegen tegen je moeder? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')