Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik zoiets op mn beste vriend zou oefenen
Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, want je vinger is exact hetzelfde als je lul.![]()
Damn he.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.
En als ik dus dusdanig droog en simpel zit te oreren, ga je er vanzelf in mee.
Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.
Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
Och, zo had ik ooit eens een ex die met de bekentenis kwam dat ze heel lang op een leeg, half eierdopje geoefende had. Ik heb haar zo lang uit zitten lachen dat ze een op een gegeven moment ook kwaad werdquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, want je vinger is exact hetzelfde als je lul.![]()
Damn he.
Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al eerder gesteld; ik zie seks meer als leuke bezigheid/hobby dan het gehele "rozenblaadjes op het kussen, liefdesgevoelens die je bloemetje doen openen en engeltjes die gaan zingen bij het orgasme"-thingie.
En als ik dus dusdanig droog en simpel zit te oreren, ga je er vanzelf in mee.
Het is op zo'n moment echt te vergelijken met tennissen ofzo; jij geeft aan dat je opslag ronduit ruk is, ik ben 1 van de beste leraren in het land, dus wat doe je dan?
Dan ga je in ieder geval niet wachten tot je een eventuele andere (en statistisch gezien waarschijnlijk mindere) leraar ontmoet die rozenblaadjes op de baan flikkert en je al stuntelend en stotterend iets uit probeert te leggen.
Nee, dan sla je je goedkope horeca-proseccootje in 1 keer achterover, haal je de racket uit de hoes en ga je de baan op om het direct in de praktijk te oefenen.
Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey! Ik heb zeer veel zenuwen in mijn vingers!
Alles is dat uiteindelijk wel, zoals het wakker zijn tijdens de sex dankzij goede koffie...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Chawi het volgende:
Uiteindelijk is het toch wel date ervaring gerelateerd...
Mijn vinger! Zeg ik toch, heb in twee vingers heel veel zenuwen bovenop liggen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als er gezogen wordt op je klitje, dat gevoel... ervaar je dan hetzelfde als het zuigen op een ander lichaamsdeel van je lijf? Welk lichaamsdeel komt daar het best in de buurt ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef kastanova het volgende:
Naja, het is nog altijd beter dan die vrouwen die tijdens pyjama-party's oefenden met een plastic boterhamzakje er tussen. Hoe preuts ben je dan?
In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...quote:
En dààr ben ik dan weer te geil voor..quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij zou dat net zoiets zijn als het bij mn broer of zusje doen. No chance!!
Lijkt me echt zoiets voor een vraag in de Fancy. "Ik heb met een boterhamzakje ertussen gezoend met een vriendin, krijg ik nu aids?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In zijn fantasie/kennissenkring blijkbaar wel. Had er ook nooit van gehoord...
Bij slechts 1 bron zou ik het niet eens genoemd hebben. Maar liefst dríe verschillende vrouwen uit drie verschillende regio's.quote:
Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Als een man je pijpt om je vinger??? Is dat wat?
Nah, zal ook wel niet...
Wat een prachtige vergelijkingquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dààr ben ik dan weer te geil voor..
Beschouw me maar als een exáct geld gekruid biefstuk van de keurslager; niet te flauw (lees: categorie broer), maar de kruiden zijn ook weer niet overheersend.
En je bent geheel gevuld, ploft achteraf met de broek open op op de bank/bed neer en kunt geen pap meer zeggen.
Ja, is niet zo gek, zitten veel zenuwen hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behoorlijk wat vrouwen meegemaakt die het wel geil vonden als ik met m'n vingers/hand hun mond in ging tijdens andere "bezigheden".
Hell, zelfs vrouwen die hun vinger míjn mond induwden omdat ze dat een geil idee vonden.
Ik zwaai mee, he kastamam!quote:En ja, dít zijn dus de dingen waar ik af en toe bij twijfel voor het posten vanwege de lurkende moeder.
Hoi mams.
Mag jij liegen tegen je moeder?quote:Ik heb die shit nooit in jouw bed gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |