Ik doelde eigenlijk ook stiekem meer op kastas postquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb t niet op hem geoefend, ik heb destijds geoefend op mijn vriendje. Maar omdat die vriend zelf een piemel heeft, en ook zuigt weet ie heel goed wat lekker is. En dat kon hij goed verwoorden.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel je voor dat je echt 4 uur lang niet kunt plassen, en dat je HEEL nodig moet. En dan, eindelijk, na al dat ophouden, mag je op een plee zitten en laat je het gaan.
En dat eerste gevoel wat je dan hebt, als je het loslaat. Dat.
Ohhh, bij mij is dat altijd wel een erg lekker momentquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dat is het toch echt niet...hoop ik...
Mjah, maar niet lekkerder dan klaarkomen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ohhh, bij mij is dat altijd wel een erg lekker moment
Ik denk niet dat het voor mannen en vrouwen veel verschilt. De ontlading dat je denkt "Hmm, OEF, bijna, Ja, Argh, HMMM ja, NHHNNGGG, Het komt, HMmmzoo ja, OEFFFFPFFRRFFF JAAAA' ..(en dan trek je er een heel moeilijk gezicht bij, alsof je hard nadenkt over een wiskundig vraagstuk)quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dat is het toch echt niet...hoop ik...
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Chawi het volgende:
Neeeeee, dat ook weer niet. Maar hij had het toch niet over klaarkomen, hij had het over het gevoel van gepijpt worden..toch
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Chawi het volgende:
Neeeeee, dat ook weer niet. Maar hij had het toch niet over klaarkomen, hij had het over het gevoel van gepijpt worden..toch
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor mannen en vrouwen veel verschilt. De ontlading dat je denkt "Hmm, OEF, bijna, Ja, Argh, HMMM ja, NHHNNGGG, Het komt, HMmmzoo ja, OEFFFFPFFRRFFF JAAAA' ..(en dan trek je er een heel moeilijk gezicht bij, alsof je hard nadenkt over een wiskundig vraagstuk)
Nou nou, heb er ooit 1 gehad...ik dacht echt dat hij om zijn moeder zou gaan roepen...quote:Is gewoon voor iedereen hetzelfde. (En nu ben ik dus blij dat m'n moeder niet meeleest.)
Oh, ja zonder lul is dat lastig uitleggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Chawi het volgende:
Het ging mij om het gevoel om gepijpt te worden en dan in meer bewoordingen dan warm, vochtig en lekker...
HAHAHAHAHAHA! Wat erg!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn friend-with-benefits was erg droog. Ik zat bovenop m. Zegt ie 'volgens mij ga ik klaarkomen' en 3 seconden later 'ja, ik ben klaargekomen'. hij vertrok geen spier.
Probeer het eens...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, ja zonder lul is dat lastig uitleggen.
Haha, hij is zeker arts. Ik herken dat van vroeger altijd bij de dokter. "Ik ga zo even een spuitje in je arm zetten" En ik: OMG nu gaat het komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn friend-with-benefits was erg droog. Ik zat bovenop m. Zegt ie 'volgens mij ga ik klaarkomen' en 3 seconden later 'ja, ik ben klaargekomen'. hij vertrok geen spier.
Ok. Stel je voor dat je wordt gebeft door een man met een zeer lange tong. Je staat dan bijv. een beetje in een bosje, tegen een boom aan. Dan kijk je naar beneden en zie je die man naar boven kijken zo van " hmm yeah, ik ben je bitch" en jij denkt dan van "Hmm dat is mijn bitch inderdaad je weet toch!"quote:
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA! Wat erg!
Nou ja, hij kan beter droog zijn dan jij...![]()
WHOEHAHAHA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok. Stel je voor dat je wordt gebeft door een man met een zeer lange tong. Je staat dan bijv. een beetje in een bosje, tegen een boom aan. Dan kijk je naar beneden en zie je die man naar boven kijken zo van " hmm yeah, ik ben je bitch" en jij denkt dan van "Hmm dat is mijn bitch inderdaad je weet toch!"
En dan gaat 'ie met z'n tong naar binnen, lange halen, helemaal tot IN de...ok, wacht, hmm.
Nee, sorry, je hebt echt een lul nodig.
Hahaha ja, nee t is geen dokter. Maar hij is van nature al een behoorlijke droogkloot.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, hij is zeker arts. Ik herken dat van vroeger altijd bij de dokter. "Ik ga zo even een spuitje in je arm zetten" En ik: OMG nu gaat het komen!![]()
![]()
..."Ik ga 'm zo erin ze....ohnee, dat was 'ie al"
En ik had niks gemerkt.
Haha, lol. Daar dacht ik ook aan maar dat wilde ik niet zeggen omdat men mij hier anders een smeerpijp zou vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zou het meer omschrijven als spetterpoep hebben en bijna de wc niet op tijd halen, dat moment dat je het kan laten gaan, dat omschrijft klaarkomen beter dan dringend moeten plassen. Maar het verhaaltje van Sil klinkt wel wat netter dan dit verhaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |