abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:32:00 #151
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94548250
Is Garrisson al op zijn date geweest?
Ik mis pizza-doos en mevrouw_voor_jou?

Waar zitten jullie???
pi_94548861
Ik leef nog hoor!
Even een korte update: die jongen van Carnaval heb ik nog op msn, is wel gezellig kletsen maar hij vraagt zich nu steeds af waarom het op de date van die vrijdag erna misging, a.k.a. hij wil nog een keer daten. :S

Die veel te jonge jongen is een friend with benefits geworden. Maar op datevlak doe ik verder weinig.

Ik heb wel die Carnavalsjongen laten weten dat ik een fuckbuddy heb en die is m afgetaaid.

Oh, en vorige week in de kroeg stond daar n hele mooie jongen, te mooi om hetero te zijn. Maar lekker mee gekletst, toen bleek ie bi te zijn en een vriendin te hebben. Dus ik vertelde m dat ik een net meisje was doordeweeks dus dat ik m verder met rust zou laten. Maar voegde er wel toe dat ik in t weekend heel anders was. Toen zei ie dat ie er de dag erna (weekend) ook in de pub zou zijn en spraken we om 11 uur af.

En bitch die ik ben heb ik m laten staan. Ik doe niks met mannen die al een relatie hebben.
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:49:10 #153
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94548978
:D
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:49:58 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94549011
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dus ik vertelde m dat ik een net meisje was doordeweeks dus dat ik m verder met rust zou laten. Maar voegde er wel toe dat ik in t weekend heel anders was.
Vrouw naar m'n hart. :D
Gourmetten of steengrillen?
pi_94549655
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je wil gewoon een trio. Ik geloof namelijk nog steeds niet dat het mogelijk is.
Ze heeft sowieso al een bovengemiddelde interesse in het vrouwelijke geslacht, dus daar hoef ik geen dates voor te organiseren ofzo :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_94549794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouw naar m'n hart. :D
Dank je :P
pi_94549897
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, voor vrouwen kan het wel. Maar mannen hebben toch altijd de gedachte dat er misschien ooit weer geneukt gaat worden. Zullen ze alleen nooit toegeven.
Da's ook mijn theorie...
Heb het ook al tig keer meegemaakt; heb je een vriendin waarbij echt íedere week een kerel over de vloer komt om ook echt íedere keer zijn hulp ongevraagd aan te bieden.
Heeft zelfs een keer de complete tuin opnieuw aangelegd en zij maar volhouden dat hij dat puur vriendschappelijk deed.
Ik haar uiteraard iedere keer uitlachen hetgeen ook regelmatig tot ruzies geleid heeft.

Half jaartje later had hij een liefdesverklaring gegeven en dreigde hij met zelfmoord toen ze hem niet meer wilde zien :').

Maar ja, wat dat betreft hetzelfde als vriendschappelijk naakt met een vrouw in bed slapen.
Daarbij werd het me zelfs enkele keren verwéten dat ik niet geprobeerd had :').
pi_94549958
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef erik81 het volgende:
't is dan ook een flike arm :P zeker met die spillepootjes van mij :P
Vrees niet, ook ik heb spillepootjes, vooral m'n onderbenen zijn net wielrennerspootjes.
pi_94550015
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik leef nog hoor!
Even een korte update: die jongen van Carnaval heb ik nog op msn, is wel gezellig kletsen maar hij vraagt zich nu steeds af waarom het op de date van die vrijdag erna misging, a.k.a. hij wil nog een keer daten. :S

Die veel te jonge jongen is een friend with benefits geworden. Maar op datevlak doe ik verder weinig.

Ik heb wel die Carnavalsjongen laten weten dat ik een fuckbuddy heb en die is m afgetaaid.

Oh, en vorige week in de kroeg stond daar n hele mooie jongen, te mooi om hetero te zijn. Maar lekker mee gekletst, toen bleek ie bi te zijn en een vriendin te hebben. Dus ik vertelde m dat ik een net meisje was doordeweeks dus dat ik m verder met rust zou laten. Maar voegde er wel toe dat ik in t weekend heel anders was. Toen zei ie dat ie er de dag erna (weekend) ook in de pub zou zijn en spraken we om 11 uur af.

En bitch die ik ben heb ik m laten staan. Ik doe niks met mannen die al een relatie hebben.
~O>14.gif.
pi_94550534
Ahhh, fotomysterie opgelost, ik zie het nu ook _O- 8)7
pi_94550769
Mijn beste vriend is mannelijk en het is echt een platonische relatie. Nu is die jongen ook echt a-seksueel voor mij. En hij zal misschien best wel eens een keer de gedachte hebben gehad, maar heeft er in ieder geval nog nooit naar gehandeld. Als we relaties hadden, deed dat ook nooit afbreuk aan onze vriendschap....Dus ondanks dat ik de mening heb dat een platonische vriendschap tussen man en vrouw bijna niet voorkomt, denk ik zelf een uitzondering op de regel te zijn met deze vriendschap :Y)

Mevrouw_voor_jou, als alle vrouwen dat nou eens deden ^O^
pi_94551389
Ah, ik heb wel vaker naast een meisje geslapen en niks gedaan omdat ik dat niet vond kunnen. Inderdaad zoals Kasta zegt werd me later ook verweten dat ik niks gedaan hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_94551441
ach vele gradaties mogelijk toch? maar goed puur platonische vriendschap met een vrouw is prima mogelijk hoor
pi_94551457
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Chawi het volgende:
Mijn beste vriend is mannelijk en het is echt een platonische relatie. Nu is die jongen ook echt a-seksueel voor mij. En hij zal misschien best wel eens een keer de gedachte hebben gehad, maar heeft er in ieder geval nog nooit naar gehandeld. Als we relaties hadden, deed dat ook nooit afbreuk aan onze vriendschap....Dus ondanks dat ik de mening heb dat een platonische vriendschap tussen man en vrouw bijna niet voorkomt, denk ik zelf een uitzondering op de regel te zijn met deze vriendschap :Y)

Mevrouw_voor_jou, als alle vrouwen dat nou eens deden ^O^
T zou beter zijn als mannen met een relatie zich een beetje netjes zouden gedragen. Maar hij had t verdiend. :P
pi_94551534
Ikzelf heb daar nooit problemen mee, naast een bevriende man slapen.
pi_94551588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ikzelf heb daar nooit problemen mee, naast een bevriende man slapen.
Voor vrouwen ligt het heel anders, jullie hebben een andere ladderindeling dan mannen :P

Edit: wie moet ik overigens neuken om in de OP te komen? :')
pi_94551606
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T zou beter zijn als mannen met een relatie zich een beetje netjes zouden gedragen. Maar hij had t verdiend. :P
Dat is al helemaal een utopie ;)
pi_94551629
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Voor vrouwen ligt het heel anders, jullie hebben een andere ladderindeling dan mannen :P
Maar ik kan heel discreet een andere kant opkijken in het gevalletje ODOL _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:01:50 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94551637
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah, ik heb wel vaker naast een meisje geslapen en niks gedaan omdat ik dat niet vond kunnen. Inderdaad zoals Kasta zegt werd me later ook verweten dat ik niks gedaan hebt.
Ja of je ligt lepeltje lepeltje en krijgt sochtends een odol. Volslagen natuurlijke reactie, is gewoon bloed wat rondpompt. En dan word je verweten dat je het toch probeert! :(
pi_94551700
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja of je ligt lepeltje lepeltje en krijgt sochtends een odol. Volslagen natuurlijke reactie, is gewoon bloed wat rondpompt. En dan word je verweten dat je het toch probeert! :(
:')
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:08:40 #171
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94551874
quote:
Is niet zo gek, je zegt het ook nog eens! :D (eerder in het topic)

Ik lig niet lepeltje lepeltje met een platonische vriend... :+
pi_94552212
quote:

[..]

Oh, ik zeg altijd van tevoren dat ze niet vreemd op moeten kijken als ze wat in hun rug voelen prikken. Maar dat zeg ik ook tegen vrienden die blijven crashen, dus ach :').
pi_94552231
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Is niet zo gek, je zegt het ook nog eens! :D (eerder in het topic)

Ik lig niet lepeltje lepeltje met een platonische vriend... :+
Ik wel :) Met mijn beste vriend, doen we omdat het zo fijn is tegen iemand aan te liggen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:22:21 #174
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94552291
Ik zou toch best voor een week zo'n ding willen hebben...

:D
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:26:15 #175
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94552409
Wat, een odol? Weet je hoe irritant dat loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')