Donequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:20 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Oke klopt kun je de datum dan effe aanpassen?
Haha dit kwam 1 minuut later. Ik dacht nou de streams lopen ver voor op Ziggo. Had er niet aangedacht dit ik eerder een minut had terug gespoeld en dat deze daardoor dus een 1min achter liepquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:26 schreef keffertje77 het volgende:
Philip: Vierde worden is klote.
Monique: Precies. Dan kun je beter 6e worden.
Monique weet al dat het de tsunami is, maar wil het niet voor Flip wegkapen. Hebben ze het net over gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:21 schreef keffertje77 het volgende:
Monique over het geheim van Sharon: Het is echt de tsunami of een gewone verdrinking.
Philip: Als het een verdrinking is ga je nooit meer zwemmen.
Monique: De tsunami dan?
Philip: Dat is echt anders. Dat was maar 1 grote golf.
Monique: Toch denk ik dat het nummer voor haar was.
Ik snap dus die uitval van Flip bij dat stasie verhoor niet, want nu is die eigenlijk heel aardig, maar na dat stasie verhoor, heb ik echt een hekel aan hem gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:45 schreef keffertje77 het volgende:
Monique komt echt weer over als een lieve meid en ook Philip valt me mee. Jammer van die actie van hem tegen Monique toen.
Wie zegt dat dat gejank om haar moeder niet gespeeld is??quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo maakt haar druk om een zinnetje.
Ze vergeet wat er te zien was met het seksen.
Ze vergeet dat ze ongesteld en na het seksen niet eens gaat douchen.
Natuurlijk word je dan afgerekend op één zinnetje.
Dat denk ik dus ook een beetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:57 schreef keffertje77 het volgende:
Monique denkt dat Gerard Alex de hele tijd boven water houdt en dat dat heel erg zal veranderen als Gerard eruit moet donderdag.
Ik ben benieuwd of ze donderdag de % ook gaan geven. (voor zover die betrouwbaar zijn)quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:50 schreef keffertje77 het volgende:
Philip en Monique denken dat het een afgetekende overwinning wordt voor Gerard.
Nou ik las straks al dat de hele homoscene ging stemmen, er zijn meer homo's als miljonairsquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze donderdag de % ook gaan geven. (voor zover die betrouwbaar zijn)
Want dat zou zeker invloed hebben op de komende nominaties.
Als het een 80-20 wordt voor Gerard, nomineert niemand hem meer. Als ze tactisch kunnen nadenken daar.
Maar je zal zien dat die verschillen zoals nu in de poll's op internet natuurlijk totaal niet kloppen.
Dan wordt een 80(G)-20(S) ineens een 55(G)-45(S) of gekker nog een 45(G)-55(S)
Met als excuus: Mensen stemmen massaal op Servio op het eind en niet meer op Gerard, omdat die toch wel veilig stond.
Bleek deze na een half uur reanimeren toch te leven met een kleine tekortkomingquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze is ook weer wakker ..........
[ afbeelding ]
En eerder vanavond vertelde ze doodleuk dat haar moeder
zeven miskramen heeft gehad .............. what the fuck.
[ afbeelding ]
Heb je goed gehoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:55 schreef Ifa het volgende:
Jo had met een medewerker gesproken en daaruit is de opdracht gekomen om een sjaal te breien met een clou als beloning.
Ik zat maar half te luisteren en geloof mijn oren maar half. Kan iemand bevestigen da'k dat goed gehoord heb>?
Ik mag toch hopen dat ze 4 maanden van te voren vertellen dat ze zwanger wordt en dan 12 maanden draagtijd heeft anders krijgt ze dat truitje niet op tijd afquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fakking drama queen ..............
[ afbeelding ]
Ja, de programma bestaat nog..quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:
Het is wel leuker streams kijken zo, je gaat naar bed en ze zijn wakker, je staat op en ze zijn wakker. Beter dan kijken naar slapende mensen.
Van mij mogen ze wel vaker dit soort missies krijgen
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje: maik ga naar bed.
en goedemorgen annelies!
Droom was iig geen nachtmerriequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha, wel vermakelijke dromen dan
Gerard is wakker en er is nu meteen leven in de brouwerij!
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.
Hij heeft ook gewoon een lekker bekkiequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet hahahahaha. Ik herinner mij dat ik hem ergens mee ging troosten en van het een kwam het ander
Oooooooo wat zijn wij vrouwen erg.
Goeiemorgen FOK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik droom al over Gerard, word wel een beetje erg he?
LOL ik zeg niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.
Ja echt YES. Ein-de-lijk kan ze doen wat ze al die tijd heeft gewild: BREIEN!! Dr droomt komt echt uit.. en de rest heeft niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik vind het trouwens echt raar dat Joanna weer haar zin krijgt met dr breien
hahahahaha. Ik ben alleen maar met hem wezen zoenen in mijn droom, heb het tot nu toe netjes gehoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef suzi1 het volgende:
opluchting te horen dat ik niet alleen zo over hem droom haha. eergister had ik nml gedroomd in het huis te zijn bij hem en zijn vrouw, maar dat hij mooi bij mij kwam slapen
Verwend kutkind is het, en SST laat het alleen maar groeien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja echt YES. Ein-de-lijk kan ze doen wat ze al die tijd heeft gewild: BREIEN!! Dr droomt komt echt uit.. en de rest heeft niks
Jaaaaaaaaaa, vertel vertel niet jaloers toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jullie laten mij nu bijna zeggen dat ik ook over hem heb gedroomd! Maar dat ga ik maar niet doen
OMG, bespaar me dat aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef suzi1 het volgende:
je zou zo maar dromen dat lau je komt kriebelen, nachtmerrie!
Alleen maar slapen ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef suzi1 het volgende:
in de eerste week overigens gedroomd met guido op straat in parijs te slapen
dat was ook best leuk hoor
Ja pokeren wilde zij ook, de fiets wilde zij, dammen en schaken doet ze ook graag (ook al hebben ze dat zelf gemaakt). Ik ben GEEN fan van Joanna en dr eindeloze gelul over thuis maar dat overdreven gedoe als ze even mag breien. BREIEN!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verwend kutkind is het, en SST laat het alleen maar groeien.
Geilquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer als we bij de vuurkorf zitten
Aaf vond ik in het begin leuk, zelf haar uitspattingen met alcohol op was vermakelijk, Maar ze liet meer en meer haar ware aard zien, en dat is niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef suzi1 het volgende:
maar het is toch voornamelijk aaf die me de kriebels geeft in mijn dromen als ik hier voor de tv nok ga. dat mens schreeuwt dan continu en ik wil dan iets terugzeggen, maar heb dan totaal geen stem
Nee tuurlijk niet. Dan heeft ze het programma gewonnen. 1 sjaal, 100.000 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
maar las hier dat ze een clou van sharon krijgt als ze een sjaal voor de regie heeft gebreid. dat kan toch niet waar zijn he?
Nee joh, hier op FOK mogen ze ook graag roddeltjes en onwaarheden verspreidenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
maar las hier dat ze een clou van sharon krijgt als ze een sjaal voor de regie heeft gebreid. dat kan toch niet waar zijn he?
Haar ware Aart?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aaf vond ik in het begin leuk, zelf haar uitspattingen met alcohol op was vermakelijk, Maar ze liet meer en meer haar ware aard zien, en dat is niet mijn cup of thea.
en je irriteerd je nog steeds aan Gerard? ( kan ik me niet voorstellen)quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
nou bedankt, nu irriteer ik me aan fakking 80.000% van de groep
precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef suzi1 het volgende:
neee absoluut niet, nu heb ik al weken een crush op hem
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.
Jij bent wakkúrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
Goedemorgen poesiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen, idd prettig dat er nu altijd wat te zien is. En eindelijk eens een goed gesprek; de geldcrisis!
volgens mij zocht Suzi een Gerard hier op het forum?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Goedemorgen poesieOOk nog gedroomd over Gerard?
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef Flow3r het volgende:
Ja, Geeeeeeeeeeeerraaaaaaaaaarrrddddddddddd is een topperrrrrr , ik kwijl even mee
Oe, dat is wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden ( maar ik keek het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastie
mag ik ook bij jullie front?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerard
Dan heb je vast een leuk (droom) tijd gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik droomde dat ik met Karim aan het liften was... ook heel bijzonder
Kom je ook in de kring van verliefde, kwijlende vrouwen? Gerard wordt onze toyboyquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Noelle06 het volgende:
Goedemorgen Fok! even hier me bakkie koffie doen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerard
Jaaaaa, doe dat. Oproep aan alle vrouwen die Geer een warm hart toedragen, Je ava veranderen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef suzi1 het volgende:
meot ik mn ava misschien toch maar aan gaan passen ...
Eensch 200.000%quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en echt niet omdat hij miljonair is. het is gewoon een echte vent, netjes, lief, humor, mooi
Geld kan me gestolen worden, is wel makkelijk maar zonder liefde geen gelukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en echt niet omdat hij miljonair is. het is gewoon een echte vent, netjes, lief, humor, mooi
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef voxy317 het volgende:
Helaas nog niet gedroomd over Gerard, ooit 1 "opwindende" droom gehad over een BNer en dat was Frans Bauer
ik heb es gedroomd over lange fransquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef suzi1 het volgende:
haha nee, frans bauer ben ik dan nog nooit tegen gekomen in dromenland
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef Noelle06 het volgende:
Quoten gaat even niet Annelies.
Gerard is gewoonBaas
ben je echt niet, geer is gewoon eindbaas !! en dat weten veel mannen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik voel me alleen als man in de aanhang van Gerard
Stervio tast normaal gesproken ook wel meer dan 3x diep in de achterban dus dat mag geen probleem zijn toch ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dit gaat de 3e keer worden dat de achterban van Servio diep in de buidel mag gaan tasten?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb hem horen vertellen dat hij die van iemand gekregen had voordat ie het huis inging.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef sjampoeh het volgende:
zou karim in z'n eentje kleding shoppen ? ik zie hem zo door een winkel sjesen, een vest, een vest, ik moet een vest, oh die past wel, hup kopen
Heus je bent niet alleen als man zijnde, dat heb ik vannacht hier nog gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
oh gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Ik heb hem horen vertellen dat hij die van iemand gekregen had voordat ie het huis inging.
Ow thanx...even flink opsparen om te kunnen rukbunkeren...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanavond trouwens Fenneke in de uitzending.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow thanx...even flink opsparen om te kunnen rukbunkeren...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga jullie heel even verlaten. Ik zit in de Aafke modus, wil daar even vanaf. Zometeen weer fris en fruitig terug
Hell no, heb ik niet, als ik ze wel had deed ik het nog niet, verspreid je het probleem zone alleen maarquote:
aafkemodusquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hell no, heb ik niet, als ik ze wel had deed ik het nog niet, verspreid je het probleem zone alleen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef danilel het volgende:
s6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Die ziet er weer lekker gezond uit zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef Annelies-G het volgende:
SorryNu echt weg om te douchen.
[ afbeelding ]
Ik denk voor Sharonquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef diditje64 het volgende:
Goedemorgen ik heb dus een clue gemist en de sterken verhalen ach niet zo heel veel dus. was de clue voor Phillip?
Beschaafd praten hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef sjampoeh het volgende:
over stervio![]()
Servio
Servio (27) is een aanwezige, ijdele, opgewekte en beschaafd pratende man. Op Texel groeide hij op, waar hij heel erg gepest werd. Hij is niet op het eiland geboren en kon zich moeilijk aanpassen. Daarbij valt hij op jongens. Zijn verhuizing naar Amsterdam was dan ook een verademing.
Ik zit nu heerlijk in mijn vel en laat dat graag aan iedereen zien
quote:
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik vind dat die clues wel wat eerlijker het huis in mogen. Over Sharon zijn er heel veel, Flip hoeft alleen nog maar te drukken, terwijl er over Karim en Aaf nog bijna niets is.
Wat denkt ze van hem te weten?¿quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
dat wordt niks, is nog maar 1 clue int huis geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
Ze zegt dat ze 7 clues heeft die erbij passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Wat denkt ze van hem te weten?¿
Sowieso al 3quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat wordt niks, is nog maar 1 clue int huis geweest
wat mij opviel gisteren op de gewone tv, wat een rare kleur heeft hij gelig en mijn kleuren zijn best mooi hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:06 schreef TimeJumper het volgende:
Wat loopt die nazi Flip altijd raar waggelend met zijn armen ook zo naar achteren
Heksie? steun jij ons ook in de lovetrianglequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat mij opviel gisteren op de gewone tv, wat een rare kleur heeft hij gelig en mijn kleuren zijn best mooi hoor
natuurlijk, als het daadwerkelijk doorgaat donderdag gaan we eens de koppen bij elkaar stekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heksie? steun jij ons ook in de lovetrianglembt Gerard?
Toppie!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk, als het daadwerkelijk doorgaat donderdag gaan we eens de koppen bij elkaar steken
Kameleonquote:
+ hoeveel ballen zitten er in een bingo spelquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kameleon
Die lady gaga act
Bingo geluidjes, wat iedereen aan de jackpot koppelt
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kameleon
Die lady gaga act
Bingo geluidjes, wat iedereen aan de jackpot koppelt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard is planner bij, ik dacht, Océ(kopieermachines)
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Lady gaga niet, wel dat hij zich als vrouw moest verkleden,quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?quote:
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?
Ja inderdaad, en huisjesmelker geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?
ah oke dan, dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hahaha ben nog niet wakker, ik bedoel Karim.
Multi interpretabele cluesquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef sjampoeh het volgende:
bingo geluidjes heb ik niet gehoord, wel kassa gerinkel
nee ik ook niet, echt zo'n flierefluiter hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef suzi1 het volgende:
ik had gister begrepen dat jo de huisjesmelker is aangezien ze wel even een wonming kon regelen voor mo als die in r'dam wilde gaan wonen
Ik ook had dat niet verwacht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
gerard niet hier denk ik, hij heeft niks te verliezen, heeft geld zat. Karim denk ik wel, kan het geld goed gebruiken net als de restquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heel raar van mij, maar Gerard en karim kunnen nu leuk lief en aardig zijn, maar als eentje van hun een zakenman is een keiharde dat kan ik me ook wel weer voorstellen, vooral Karim lijkt me iemand die hard is wat betreft zaken doen etc.etc.
en van het begin af gezegt, Gerard is de winnaar kan me echt niet voorstellen dat hij het huis moet verlaten.quote:
of aan karim of alexquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Weet je wat ik denk, hoop, verwacht? Dat als Gerard wint, hij het geld aan een goed doel schenkt. Ik zie hem er echt voor aan.
Ik hoop dat je glazen bol gelijk heeft!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en van het begin af gezegt, Gerard is de winnaar kan me echt niet voorstellen dat hij het huis moet verlaten.
Gerard wint SST vanaf dag 1 had ik al dat gevoel
Ja!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
wat verteld alex ? dat ze gezoend hebben ?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Weet je wat ik denk, hoop, verwacht? Dat als Gerard wint, hij het geld aan een goed doel schenkt. Ik zie hem er echt voor aan.
idd dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Hij gaat ons nog verbazen, dat zei mijn glazen bolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou moet ik lachen sorry, nee hoor ook Gerard zit er voor het geld.
sorry
Of een deel geeft aan zijn echte maatjes in het huis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij gaat ons nog verbazen, dat zei mijn glazen bol
Chanel het is geld veel geld en ik denk dat het als Gerard het wint, het weken daarna pas op zijn bankrekening wordt gestort, nee hoor heeft Jaap ooit wat weg gegeven hahaha ja aan Joran als ik de bladen moet gelovenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of een deel geeft aan zijn echte maatjes in het huis.
nah, nee hoor, dan had ik hem vast al wel ontmoetquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard is planner bij, ik dacht, Océ(kopieermachines)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je toch die 2e handse antieke glazen bol op Koningendag gekocht, je wist van te voren dat het daarin veels te mistig was en je amper wat kon zien erin, je luistert ook nooit naar mij he als ik je goede raad geef
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, nou, ja
Hij was wel wat klein.
[ afbeelding ]
ook nooit gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hahaha ben nog niet wakker, ik bedoel Karim.
Nou ik niet, en ik hoop ook niet dat hij dat gaat doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Was foutje hè, ik bedoelde Karim en die werkt nu in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, nee hoor, dan had ik hem vast al wel ontmoet
Karim vind ik ook een typ als straatwerker, iets met ontspoorde jongeren, of maatschappelijk werk, in die richtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was foutje hè, ik bedoelde Karim en die werkt nu in Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie opeens allemaal gerardjes in de Uitjes
Ja zeer zeker niet als planner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karim vind ik ook een typ als straatwerker, iets met ontspoorde jongeren, of maatschappelijk werk, in die richting
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
Bunga bunga
Bunga bunga zou refereren naar een seksspel dat na het avondeten plaatsvond. Niemand minder dan de Libische leider Khadhaffi zou Berlusconi de regels van het bunga bunga aangeleerd hebben.
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....
Ik heb dat ook al gevonden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconi
rechts bovenin zie je dit staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemorgen maar weer allemaal.
Ik wil ook heel graag een Gerard avatar (jullie zeggen uitje?), maar weet niet hoe dit te doen. Waar kan ik dit vinden, of wil iemand me misschien ff helpen?
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
rechts bovenin zie je dit staan [ afbeelding ] Je klikt op het poppetje en daarna usersicon/avatar. Daar ga je je plaatje in uploaden en gebruiken. formaat mag 60 bij 60 pixels zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
UI= User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
wat is een Uitje??
zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragenquote:
Groot gelijk.. En meestal krijg je ook wel een serieus antwoord!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragen
die van jou is ook mooi Markyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |