quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard is planner bij, ik dacht, Océ(kopieermachines)
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Lady gaga niet, wel dat hij zich als vrouw moest verkleden,quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?quote:
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?
Ja inderdaad, en huisjesmelker geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?
ah oke dan, dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hahaha ben nog niet wakker, ik bedoel Karim.
Multi interpretabele cluesquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef sjampoeh het volgende:
bingo geluidjes heb ik niet gehoord, wel kassa gerinkel
nee ik ook niet, echt zo'n flierefluiter hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef suzi1 het volgende:
ik had gister begrepen dat jo de huisjesmelker is aangezien ze wel even een wonming kon regelen voor mo als die in r'dam wilde gaan wonen
Ik ook had dat niet verwacht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
gerard niet hier denk ik, hij heeft niks te verliezen, heeft geld zat. Karim denk ik wel, kan het geld goed gebruiken net als de restquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heel raar van mij, maar Gerard en karim kunnen nu leuk lief en aardig zijn, maar als eentje van hun een zakenman is een keiharde dat kan ik me ook wel weer voorstellen, vooral Karim lijkt me iemand die hard is wat betreft zaken doen etc.etc.
en van het begin af gezegt, Gerard is de winnaar kan me echt niet voorstellen dat hij het huis moet verlaten.quote:
of aan karim of alexquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Weet je wat ik denk, hoop, verwacht? Dat als Gerard wint, hij het geld aan een goed doel schenkt. Ik zie hem er echt voor aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |